Award stemmen zijn geteld
Phoenix Wright
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
Phoenix Wright![]() In Phoenix Wright: Ace Attorney speel je de beginnende advocaat Phoenix Wright. Als advocaat moet je trachten vrijspraak voor je cliënt te krijgen. Dit doe je door getuigenissen tijdens de rechtszaak uit elkaar te halen en te wijzen op contradicties. De gameplay in Phoenix Wright bestaat uit twee delen. In het 'Investigation' gedeelte probeer je bewijzen te vinden en meer achtergrondinformatie te verzamelen om cliënt te kunnen verdedigen. In het 'Trial' gedeelte sta je in de rechtbank en moet je de rechter ervan overtuigen dat je cliënt onschuldig is. Hier kan je je bewijzen presenteren en getuigen wijzen op contradicties in hun getuigenissen. Phoenix Wright speelt zich in de nabije toekomst af, in het jaar 2016. Door de groeiende criminaliteit is er een nieuw rechtssysteem tot leven geroepen, het 'Initial Trial System'. Het betekent dat de rechter binnen 3 dagen na de misdaad een vonnis moet komen. Tevens wordt er van tevoren uitgegaan dat de beschuldigde schuldig is en is het aan de advocaat om zijn onschuld te bewijzen. Men moet er op letten dat dit 'Inital Trial System' geenszins op het ware rechtssysteem lijkt en enkel in het leven is geroepen om het spel aantrekkelijk te maken. De volgende games in de serie zijn Phoenix Wright: 1.Ace Attorney 2.Justice For All 3.Trials And Tribulations, 4.Apollo Justice: Ace Attorney 5.Ace Attorney Investigations: Miles edgeworth ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
Ik heb phoenix wright een goede 10 minuten gespeeld, dacht dat t wel n leuk spel zou zijn; maar de typisch japanse, beschamende uitdrukkingen en gare verhaalijn zorgde er al voor dat ik er snel genoeg van had. misschien dat ik het binnenkort weer eens probeer, nu te druk bezig met een andere interessante game. ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
Navigatie:
1

Suuz