Award stemmen zijn geteld
Zou die HP wereld er wel zijn?
|
JaZz777 Dreuzel Griffoendo Posts: 3 Offline! |
Zou die HP wereld er wel zijn?Misschien is er wel zo'n HP wereld... wie weet, en dat het ook helemaal geheim is. waarom zou er dan heel veel regen storm, en onweer zijn hoezo is NEDERLAND( geen tropisch land) een eens zo warm zijn?? waarom verwarmt de wereld. waarom zijn er veel milieu rampen in Nederland waarom wordt de komende winter weer heel ijzig koud. ik denk dat er wel iets te maken heeft met een ander wereld. iedereen zegt dat het nep is. maar misschien kan het wel echt zijn!! ik voel het gewoon.---------------------------------------- Ik help graag mensen die in gevaar zijn iedereen die ik op school zie noemt mij de moedige zonder naam omdat ik niet bekent ben maar moedig ben ik ben een meisje die veel durft en lef heeft, vroeger toen ik klein was hoopte ik ook om naar Zweinstein te gaan. ik dacht eerst dat ze daar echt les gaven |
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Ik wil niet heel bot overkomen, maar het is een BOEK. Dat het zo warm is komt door een warmte front dat zich had gevormd boven het Europees grondgebied. Door dat front is het hier zo warm geweest. De rampen, welke rampen? welke milieu rampen? De laatste milieu ramp in nederland die ik heb mee gemaakt is dat er een vuurwerkfabriek ontploft of een beetje olie aanspoelt aan de kust. Daarbij een IJzige winter komt door een kou front die in de winter van noord-oost naar zuid-west trekt. Dat is niet meer dan normaal. Als je in Siberië woont en het altijd zo koud is, bestaat er dan ook zo'n magische wereld omdat het altijd koud is? Het is Fictie, een geschreven boek wat je niet moet vermengen met de waarheid. Als er een magische wereld zou bestaan, kan je alles magisch vinden. Een hele erge storm ontstaat door dat bepaalde fronten elkaar raken, hoe kan ander een orkaan ontstaan? Is dat ook iets magisch? In Amerika zijn orkaan seizoenen, daar is ook niets magisch aan. Op de Noordpool hebben bomen gestaan, dat is onderzocht enkele jaren geleden, dus dat betekent dat dat ijs wat daar ligt eerst weg is geweest en daar bebossing dus heeft gestaan. Dat betekent dat eens in de zoveel jaar de aarde veranderd. Als nu juist dat moment zou zijn dat de aarde veranderd (en dus niet alleen rechts/links om draait, maar ook noord word zuid) dan kan een weer en klimaat verandering toe treden. Dat kan een verklaring geven aan dat er zoveel stormen zijn. Ik durf te wedden dat als wij niet zo'n zomer tot nu toe hadden gehad met veel regen en storm dat jij nooit een topic had geopend over dat je denkt dat het komt door magie e.d. Dus trek je eigen conclusies maar. Maar dit is mijn mening en visie hierop. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
killerwolf 2de jaar Huffelpuf Posts: 64 Offline! |
idd, het is en blijft een boek, zelfs als er al zoiets bestaat, dan is het waarschijnlijk wel heel goed verstopt, maar het zal er dan ook totaal niet op lijken, en het zal ook geen verband kunnen hebben met de weersomstandigheden in nederland ![]() ik blijf er bij dat er geen hp wereld bestaat, sorry maar het blijft gewoon de fantasie van een vrouw die het mooi en geloofwaardig op papier heeft weten te zetten ---------------------------------------- ![]() iedereen heefd een dier in zich, maar slechts enkele kunnen de nobelheid en moed van een wolf aanvaren trotse huffelpuffer, ieder mens telt, en behandel iemand zoals je je zelf zou behandelen, maar wees moedig, want je weet nooit wat je op je pad tegenkomt. |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Bestond de HP wereld maar wel... Maar helaas het is maar een boek ![]() ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Ik zou het meer dan geweldig vinden als de wereld zou bestaan, maar het zijn maar boeken. Inderdaad, ze komen heel geloofwaardig over als je ze leest, maar het zijn de verzinsels van een zeer fantasievolle vrouw. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Ik heb echt zo vaak gedroomd dat het echt bestond he, en dat ik daar ook was. Maar ik geloof niet dat het echt zou kunnen .Ik bedoel het lijkt mij sowieso al onzin dat je praat tegen een stukje hout en er dan een lichtstraal uitkomt waarvan je dood gaat ![]() Maar als het nou wel zou bestaan, zou het wel heel goed verstopt moeten zijn. Bovendien zou ik dan denken dat ze wel heel raar hebben gekeken naar JK Rowling, aangezien ze dan heel veel zou hebben geweten ![]() ---------------------------------------- |
|
|
lennoHP 5de jaar Huffelpuf Posts: 151 Offline! |
ik denk niet dat zo iets bestaat. maar met een grote fantasie bestaat alles ![]() ---------------------------------------- ![]() idi ultimus hospes adversarius mors verus domare |
|
Navigatie:
1

Flairity 

.