Award stemmen zijn geteld
Die ene avond...
|
Kathy Dreuzel Huffelpuf Posts: 17 Offline! |
Die ene avond...Hallo!Ik ben al een tijdje bezig met een verhaal... En ik zal hier telkens stukjes bij zetten. Hangt er vanaf of er mensen geïnteresseerd zijn of niet. ![]() De laatste schooldag nam Edana met plezier afscheid van haar school. Ze keek al uit naar de heerlijke vakantie die haar te wachten staat, maar het draaide allemaal anders uit dan ze verwacht had. 15u55. Eindelijk was die rotdag voorbij. Vakantie! Er verscheen ineens een glimlach op Edana's gezicht terwijl ze naar haar fiets stapte. Ze keek al maanden uit naar dit moment, gedaan met die middelbare school! Ze nam haar fiets en vertrok naar huis. Op haar kamer gekomen, gooide ze haar rugzak op haar bed en ging snel achter haar laptop zitten. Ze haalde haar planning boven en keek wat haar allemaal te doen stond. Twee weken vakantiewerk, een paar zaterdagen uitgaan in een discotheek in de buurt... Ze zag het volledig zitten! Helemaal omdat ze een nieuwe laptop ging kopen met het geld dat ze zou verdienen. En met de rest kon ze misschien nog naar een festival gaan. Haar moeder riep; het eten was klaar. Edana sloeg haar laptop dicht en ging naar beneden. Heerlijk, de geur van spaghetti carbonara. Haar lievelingsgerecht, speciaal op de laatste schooldag. Jup, ze zag het helemaal zitten, 3 maanden vakantie... ---------------------------------------- What doesn't kill me, only makes me stronger. Mijn verhaal... |
|
Na een heerlijke maaltijd, uren chatten en eens heerlijk uitslapen, sprong Edana recht. Ineens was ze klaarwakker. Ze sprong op haar bed, af haar bed, naar de badkamer en begon zich al zingend te douchen. Heerlijk die vakantie! Toen ze beneden kwam, zag ze een briefje liggen. Moeder wou haar niet wakkermaken omdat het nu toch vakantie is, ontbijtkoeken in de kast. Ze nam de ontbijtkoeken en ging weer naar boven. Al chattend en surfend zat ze te eten tot haar gsm ging. " Hé Liesje! " " Hoe gaat het, meid? Zie je de vakantie een beetje zitten? " " Een beetje?! Ben je gek! Ik loop gewoon megasupervrolijk vandaag! " " Haha! Typisch! Doen we vandaag wat? " " Hm.. Wat dan.. ? " " Ooh, ik krijg een nieuwe buurjongen. Misschien kunnen we hem stiekem bespioneren! " " Geniaal! 15u? " " Perfect. 'k Zie je! " Het was toch al 14 uur.. Nog even chatten en dan zou ze vertrekken. Om half drie sprong Edana op haar oude vertrouwde fiets. Ze droomde al van een klein autootje, maar daar moest ze nog een paar maanden op wachten. Eerst nog leren rijden, de theorie had ze al binnen. Ze reed de hoek om en zag een grote verhuiswagen staan. Misschien ving ze een glimp op van die nieuwe familie waar Liesje het over had. Ze fietste een beetje sneller maar zag niemand, alleen de verhuizers die allerlei kasten en dozen uit de wagen haalden. Een klein beetje teleurgesteld gooide ze haar fiets in de voortuin van Liesje. Ze ging langs de achtertuin het huis binnen. " LIESJEEEUUUHHH! " " EDANAAAA! Je bent er al! " " Je weet dat ik nieuwsgierig ben; ik wil die nieuwe buurjongen wel eens zien! " " M'n broertje heeft hem gezien, maar ik niet. " " Hoe ziet hij eruit? " " Weet ik veel, m'n broertje is niet te vertrouwen als je dat vraagt. Dan zegt hij waarschijnlijk iets zoals 'hij stond in z'n neus te peuteren.' " " Ieuw. " " Inderdaad, ja. Gaan we naar boven? Ik heb m'n grootvader z'n verrekijker mee. " " Ooeeeh, op buurjongenzoektocht! " Ze gingen samen naar boven. ---------------------------------------- What doesn't kill me, only makes me stronger. Mijn verhaal... |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Dit is dus een typish verhaal voor meisjes ![]() Maar al bij al is het wel een goed verhaal ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Als jij het zegt? ![]() Ik ben gewoon op een dag beginnen schrijven.. In Word is mijn verhaal nu al zo'n 25 pagina's lang. :D ---------------------------------------- What doesn't kill me, only makes me stronger. Mijn verhaal... |
|
Navigatie:
1