Award stemmen zijn geteld
Loterij het Lotje!
|
Cho Julia Snul Ravenklauw Posts: 29 Offline! |
Loterij het Lotje!Hoi allemaal, Heb je weinig galjoenen? Dan is dit je kans om wat rijker te worden! Je hebt een hoofdjackpot (om mee te beginnen) een spullen jackpot (voor de hebberige types) en de Kleine jackpot (voor de mensen die niet zo rijk zijn) en een Mega jackpot (voor de durfvallen en de rijke stinkers). Even een paar regels: 1. Je mag meerdere loten kopen 2. Valsspelen wordt ontdekt 3. Verder geen regels, worden er andere rare dingen gedaan, dan wordt dit lijstje wat groter. Nog even dit: Je kan zegels sparen! Als je vijf keer een lot gekocht hebt, krijg je bij de volgende 50% procent korting, maar als je tot de tien doorspaart, krijg je er twee gratis! Het is handig om een nieuwsbrief aan te vragen (gratis), zo blijf je op de hoogte van je aantal zegels en weet jij het als eerst als er iets nieuws is Hoofdjackpot: Een lot kost vijftien galjoenen. De jackpot is afhankelijk van hoeveel mensen er een lot kopen, dus zeg het voort, zeg het voort! Ben je alleen, dan krijg je je geld terug, tenzij je een lot koopt van twintig galjoenen, dan heb je altijd prijs als jij de enige bent die meedoet aan de loterij. De winnaar wordt bekent na een week. Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: 1. Stuur een uil met je nickname en zeg voor hoeveel je een lot wilt kopen (je kan kiezen tussen een twintiggaljoenenlot of een vijtiengaljoenenlot boven uitleg). 2. Stort het bedrag dat je betaald hebt op Cho Julia (ik kan het controleren). 3. Wacht af en je krijgt een mail wanneer en waar de trekking is 4. Als jij de gelukkige bent, wordt het gewonnen geld op jouw bankrekening gestort. 5. Als je iets terug wilt doen, of als je de volgende keer een hogere jackpot wilt, zeg het voort, zeg het voort! Spullen jackpot: 1. Stuur me een uil met je nickname en zet er even bij dat je mee doet aan de spullen jackpot. 2. Stort 50 galjoenen op Cho Julia (ik kan het controleren) 3. Je krijgt binnen een week antwoord of jij de gelukkige bent 5. Als jij de gelukkige bent wordt het voorwerp naar jou toegestuurd. 4. Heb je liever een hogere jackpot of wil je mij een plezier doen? Zeg het dan tegen andere kinderen dat deze winkel leuk is. DEZE WEEK IN DE PRIJZENKAST: bezemstelen!!! 1 tot en met 4 mensen die mee doen: een helleveeg 7! 5 tot en met 10 mensen die mee doen: nimbus 2001! meer mensen die mee doen: een Vuurflits! Mega Jackpot 1. Stuur een uil naar Cho Julia met je nickname en dat je meedoet aan de megajackpot. 2. Stort een lot van 100 galjoenen op Cho Julia (ik kan het controleren) 3. Je krijgt een mail met wanneer en waar de trekking is. 4. Als jij de gelukkige bent, wordt het gewonnen geld op jou bankrekening gestort. 5. Wil je de volgende keer een hogere jackpot of wil je mij een plezier doen? Vertel dan aan alle mensen die het maar willen horen dat deze winkel bestaat en heel leuk is. Kleine jackpot 1. Stuur een uil naar Cho Julia met je nickname en dat je meedoet aan de Kleine jackpot. 2. Stort 5 galjoenen op Cho Julia (ik kan het controleren) 3. Wacht af tot je een mailtje krijgt voor wanneer en waar de trekking is. 4. Als jij de gelukkige bent, wordt het gewonnen geld op jou bankrekening gestort 5. Wil je de volgende keer een hogere jackpot of wil je mij een plezier doen? Vertel het dan aan iedereen hoe leuk deze winkel wel niet is. Heb je nog tips of heb je een mening? Of vind je deze winkel raar of heb je een vraag? Stuur me een uil en je krijgt binnen een week antwoord! Sorry dat ik hier beneden steeds iets anders heb geschreven, ik wist niet hoe je de tekst moest veranderen, maar dit is de goede. Groetjes Cho Julia ---------------------------------------- Ik ben de eigenaar van Loterij het Lotje (leukste winkel ooit). Vragen, stuur me een uil. Neem dus snel een kijkje. |
|
Hoi allemaal, Heb je weinig galjoenen? Dan is dit je kans om wat rijker te worden! Een lot kost vijftien galjoenen. De jackpot is afhankelijk van hoeveel mensen er een lot kopen, dus zeg het voort, zeg het voort! Ben je alleen, dan krijg je je geld terug, tenzij je een lot koopt van 20 galjoenen, dan heb je altijd prijs als jij de enige bent die meedoet aan de loterij. De winnaar wordt bekent na een week. Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: 1. Stuur een uil met je nickname en zeg voor hoeveel je een lot wilt kopen (je kan kiezen tussen een 4galjoenenlot of een 2galjoenenlot boven uitleg). 2. Stort het bedrag dat je betaald hebt op Cho Julia (ik kan het controleren). 3. Wacht af en je krijgt binnen een week antwoord of jij de gelukkige bent 4. Als jij de gelukkige bent, wordt het gewonnen geld op jouw bankrekening gestort. 5. Als je iets terug wilt doen, of als je de volgende keer een hogere jackpot wilt, zeg het voort, zeg het voort! Groetjes Cho Julia ![]() PS: Dit is dus niet zo'n winkel waar je eigenlijk alleen maar iets kan doen door het te schrijven! [/quote] ---------------------------------------- Ik ben de eigenaar van Loterij het Lotje (leukste winkel ooit). Vragen, stuur me een uil. Neem dus snel een kijkje. |
|
|
Hoi allemaal, Heb je weinig galjoenen? Dan is dit je kans om wat rijker te worden! Een lot kost vijftien galjoenen. De jackpot is afhankelijk van hoeveel mensen er een lot kopen, dus zeg het voort, zeg het voort! Ben je alleen, dan krijg je je geld terug, tenzij je een lot koopt van 20 galjoenen, dan heb je altijd prijs als jij de enige bent die meedoet aan de loterij. De winnaar wordt bekent na een week. Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: 1. Stuur een uil met je nickname en zeg voor hoeveel je een lot wilt kopen (je kan kiezen tussen een vijftiengaljoenenlot of een twintiggaljoenenlot (boven uitleg). 2. Stort het bedrag dat je betaald hebt op Cho Julia (ik kan het controleren). 3. Wacht af en je krijgt binnen een week antwoord of jij de gelukkige bent 4. Als jij de gelukkige bent, wordt het gewonnen geld op jouw Goudgrijpbankrekening gestort. 5. Als je iets terug wilt doen, of als je de volgende keer een hogere jackpot wilt, zeg het voort, zeg het voort! Heb je nog tips voor deze winkel of ben je ergens niet mee eens? Of wil je gewoon je mening geven? Stuur me een uil (zie afzender). Ben je bang dat ik geen geld terug geef? Vraag het aan andere kinderen of die mij vertrouwen. Je kan ook meedoen aan een kleinere loterij als je dat wilt, stuur me dan een uil. Groetjes Cho Julia ![]() ---------------------------------------- Ik ben de eigenaar van Loterij het Lotje (leukste winkel ooit). Vragen, stuur me een uil. Neem dus snel een kijkje. |
|
Navigatie:
1