Award stemmen zijn geteld

Spel 7

feniks
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-06-2010 20:28:31

Spel 7

Zoals de vorige 6 delen zal van 7 ook een videogame gemaakt worden. Wat verwachten we hiervan, om je op weg te helpen is hier alvast een trailer en verder zijn er ook wat foto's te vinden namelijk: hier en hier. Ziet er goed uit toch? Gaat zo te zien een iets ander spel worden dan de afgelopen 6(7 als je wk zwekbal meetelt)spellen, vooral als je bedenkt dat het 1e spel wat simpel klim, sring en in combinatie met wat spreukjes

Dit nieuws gaat dus over Deel I van de game. Deze zal (hoogst)waarschijnlijk uitkomen rond de release van de film(in november dus). Er komt(net als een tweede film)ook een tweede game, maar daar zal EA nog niet veel over loslaten! We weten alleen dat we het tweede deel in juli 2011 kunnen verwachten(net als de film).

----------------------------------------

wie geen fouten maakt, maakt meestal niets

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-06-2010 18:11:05

Het spel zag er wel vet uit!
Alleen ik vind het wel dom dat ze de spellen ook in 2 delen doen. Ze willen gewoon meer geld maar ik vind dit gewoon dom. Maar als het in de winkel ligt ga ik hem meteen kopen. Altijd leuken

Het filmpje was wel van Playstation 3 jammer genoeg heb ik zelf geen Playstation 3. Ik wilde hem eerst wel maar nu niet meer. Het spel lijk me toch wel het mooist op de PS3. Maar op de PS3 zijn eigenlijk alle spellen mooier

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Angelic
Dreuzel

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-06-2010 16:31:27

De Graphics worden met elke game meer geperfectioneerd, nu ziet het er echt vreselijk mooi uit, net als deel 6. Het lijkt me een super gave game, ben er al voor aan het sparen. Wel jammer dat ze ook twee delen van het spel doen, moet ik dubbel betalen Grapje, vind ik niet erg voor dit.
Ik ben wel benieuwd hoeveel geheugen die spellen gaan kosten, want mijn laptop heeft niet meer veel x.x
Dat word of de pc, of de ds. Ik hoop althans niet dat het spel er heel erg door verandert, want dat zie je wel vaker.

Keep the most faith in your heart,
Don't let it get his own way and let it leave you,
You're the owner of all that is inside you,
Don't let someone take it away from you..

feniks
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-06-2010 12:00:53

Quote van harrypotterenzweinstein:
Het filmpje was wel van Playstation 3 jammer genoeg heb ik zelf geen Playstation 3. Ik wilde hem eerst wel maar nu niet meer. Het spel lijk me toch wel het mooist op de PS3. Maar op de PS3 zijn eigenlijk alle spellen mooier

tegenwoordig maakt het niet meer uit op welk platform je een speel speelt, de spellen zijn op alle platformen zijn zo goed als hetzelfde

wie geen fouten maakt, maakt meestal niets

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-07-2010 16:04:48

Oew, mooie graphics! Ik kijk er nu al naar uit.
Hoop wel dat het ietsje moelijker wordt dan deel 6

O% Kans sorry.

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-07-2010 13:02:20

Oooh kan al niet meer wachten tot de game uitkomt!
Ik heb Harry Potter En De Halfbloed Prins (spel) ook gespeeld, daar vond ik het saai omdat je bijna hele tijd op zweinstijn zit, gelukkig is dat nu anders!

Op welke platforms komt het allemaal uit?
Op mijn computer gaat het vast niet gaan met die hoge beeldresoluties...

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Nina.
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-08-2010 15:51:25

Supegaaf!
Ik speel heel vaak op men PS2, dus ik ga hem gelijk halen als die uit is!( als ik nog geld heb )

Lorr
Snul

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-11-2010 13:32:20

Hij lijkt me echt geweldig!
Ik wil hebben hebben hebben.

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello, I'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

miriam
3de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-08-2011 19:10:41

Ik heb spel 7 gekocht, maar helaas was mijn computer een beetje te langzaam. Hij startte wel op en ik kon beginnen, maar eerst zag ik bij het eerste level de dooddoenders niet, dus bleef ik rondvliegen. Gelukkig had mijn vader toen de pixels op zijn laagst gezet en kon ik wel verder. Helaas, kon ik bij het derde level ook de dooddoenders niet zien. Ik heb hem nog steeds en ik hoop dat ik ooit een computer krijg die goed genoeg is voor het spel. Ik ga er in idergeval wel voor sparen, want de eerste twee levels waren al ontzettend leuk om te doen ^^

Navigatie:
1