Award stemmen zijn geteld
Griffoendor!!!!!
|
hermione199710 Snul Griffoendo Posts: 38 Offline! |
Griffoendor!!!!!Heeey, Griffoendors.dit is een zwerkbal team alleen voor Griffoendors. ![]() ![]() ik ben de zoeker en de aanvoeder van dit team. wachter:________ ![]() drijver:________ ![]() drijver:________ ![]() jager:__________ ![]() jager:__________ ![]() jager:__________ ![]() zoeker: hermione199710 ![]() ik heb ook nog een hulp trainer nodig daar kan je je ook voor opgeven. xxx mila ![]() ---------------------------------------- ![]() I love Harry!!!!!!! I hate Voldemort!!! |
|
percy wemel Dreuzel Griffoendor Posts: 4 Offline! |
Hallo!Percy is de naam, ik wil me opgeven als jager! ![]() ---------------------------------------- Percy Wemel --------------------- vriend van harry potter.(was ik maar echt klassenoudste,zucht) |
|
|
gert-jan Snul Griffoendor Posts: 28 Offline! |
hallo, ik ben gert-jan. Ik zou graag in het team zitten, want ik ben dol op zwerbal. mij maakt het ni zoveeluit wa ik ben maar liefst geen wachter? ![]() ---------------------------------------- |
|
|
charpotter Snul Huffelpuf Posts: 29 Offline! |
heey ik wil wel graag bij het team ik zit in het eerste jaar en ik ben nog niet gesoorteerd maar ik denk dat het grifioendor wordt ---------------------------------------- O Ron, wat fantastisch! Klassenoudste! Nu zijn al mijn kinderen dat geweest!' 'Wat zijn Fred en ik dan? De buren?' zei George verontwaardigd. |
|
|
nisanur Dreuzel Griffoendor Posts: 9 Offline! |
ik wil graag drijver zijn maar jij kan de teams niet maken niemand kan nu zwerkbal spelen behalve mensen die dit maken dus ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Hermelien ik ben een schte fan |
|
|
eva Dreuzel Griffoendor Posts: 11 Offline! |
ik wil wel graag in het team zitten graag als drijver ---------------------------------------- ![]() griffoendor is de beste afdeling ever. |
|
|
Bsaap Dreuzel Griffoendor Posts: 5 Offline! |
ik wil ook wel in het team ---------------------------------------- ![]() Waarom staat Hermelien en Luna er niet bij ;( |
|
|
Hermelien Griffel R 3de jaar Griffoendor Posts: 94 Offline! |
Ik wil ook graag bij het team maakt niks uit als wat ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ik zou het liefst jager willen zijn ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Maar wanneer kunnen we eindelijk zwerkbal spelen? ![]() ![]() Dit is niet de bedoeling van het posten ik zou de regels nog maar is goed nalezen over de vijf poster regel en we doen ons uiterste best om alles in orde te maken maar iedereen heeft het heel druk ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1