Award stemmen zijn geteld
draken
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Offline! |
drakenGoeieavond mensen,wie van jullie wilt er een draak hebben deze zijn aan een goedkope prijs en maakt niet uit hoe je ze wilt groot klein we hebben ze allemaal kom snel naar de draken winkel op de wegisweg en u word onmiddelijk geholpen hier volgende de keuzes uit draken vanaf nu zijn er ook babydraakjes mensen ze zijn pas uitgekomen en ze zijn heel speels ![]() Volwassen draken: Regenboog draak:1000 galjoenen Groene huisdraak:400 galjoenen Bradaanse vuurdraak:750 galjoenen Blauwe zeedraak:600 galjoenen Witte sneeuwdraak:300 galjoenen Hongaarse hoornstaart:500 galjoenen Gothic draak:800 galjoenen Zweedse stompsnuit:350 galjoenen Chinese Zenger:550 galjoenen Noorse Bultrug:850 galjoenen Zilveren Vonk: 1200 galjoenen Gouden Ster:1400 galjoenen Babydraakjes: Regenboog draak:200 galjoenen Groene huisdraak:90 galjoenen Bradaanse vuurdraak:140 galjoenen Blauwe zeedraak:100 galjoenen Witte sneeuwdraak:130 galjoenen Hongaarse hoornstaart:150 galjoenen Gothic draak:170 galjoenen Zweedse stompsnuit:80 galjoenen Chinese Zenger:70 galjoenen Noorse Bultrug: 125 galjoenen Zilveren Vonk:200 galjoenen Gouden Ster:240 galjoenen Eieren: Regenboog draak:150 galjoenen Groene huisdraak:40 galjoenen Bradaanse vuurdraak:90 galjoenen Blauwe zeedraak:50 galjoenen Witte sneeuwdraak:80 galjoenen Hongaarse hoornstaart:100 galjoenen Gothic draak:120 galjoenen Zweedse stompsnuit:30 galjoenen Chinese Zenger:20 galjoenen Noorse Bultrug: 75 galjoenen Zilveren Vonk:150 galjoenen Gouden Ster:190 galjoenen voer voor de draken: snoepjes:1 galjoen zak voer 10 kilo:20 galjoenen zak voer 20 kilo:40 galjoenen zak voer: 30 kilo:60 galjoenen zak voer 40 kilo: 80 galjoenen zak voer 50kilo: 100 galjoenen Speeltjes voor de draken: stuiterbal als je deze bal gooit gaat je draak er automatisch erachteraan de prijs is:5 galjoenen medewerkers: Killer Raikou ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
killer 2de jaar Huffelpuf Posts: 74 Offline! |
*komt de winkel binne* "broer hoe isti lang ni gezien":D *loopt naar hem toe* "ik kom voor je werke is goe?" *kijkt evve rond* "mooie zaak trouwens" ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ja natuurlijk is dat goed:D nu nog een persoon maarjah we zijn al met twee:D broer misschien geinteresseerd in een draak? *voert ondertussen de draken en kijkt bij de eieren* ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Stapt de winkel binnen en kijkt eerst met open mond rond. "Wauw hé, wat een draken heb je." Kijkt bij een bijzonder mooi exemplaar en besluit die te kopen. "Nick" vraagt Suuz, "Ik zou graag de blauwe zeedraak van je willen kopen, en aangezien ik niet wil dat ie honger lijd, wil ik er ook een zak drakenvoer van 50 kilo bij." ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
hey cressi en suuz euùm cress das dan 150 galjoenen voor het regenboogdraak ei en suuz voor jouw is het 700 galjoenen *geeft cress het ei en suuz der draak en brengt het voer over zijn schouder moet ik ff meelopen voor het voer suuz? ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Nieuwsgierig komt krikri de winkel binnen. Ze had een uitnodiging per uil ontvangen om hier een kijkje te komen nemen. Vol verbazing kijkt ze in het rond. Ze had al wel wat verwacht, maar nooit kunnen dromen dat Nick al zoveel aan te bieden zou hebben. "Nou, doe voor mij maar een ei van de witte sneeuwdraak, je weet ik wil ze zien opgroeien hé" met een knipoog naar Nick legt ze de benodigde galjoenen voor hem neer. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Voorzichtig schuifelt Sjoerd achter krikri aan naar binnen. Hij is een beetje bang voor draken en als hij die grote kooien ziet dan schrikt hij toch wel. ' Heey Nick! Leuke winkel heb je. ' Hij geeft Nick een hand en blijft dicht bij krikri lopen. ' Euh.. schatje, je bent toch niet van plan dat ei te kopen hé? ' Hij kijkt een beetje beangstigend naar krikri. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
hahaha hoi kaatje en sjoerd:D alles goed met jullie? en komt er zo aan kaatje en er is niks om bang van te zijn sjoerd ze zijn allemaal gehoorzaam behalve die bradaanse das me een vurig typje ![]() *geeft kaatje het ei van de sneeuwdraak* 80 galjoenen alsjeblieft dankje kaatje ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
Sparrow 6de jaar Zwadderich Posts: 186 Offline! |
Ik loop een beetje dromend over straat en weet niet echt waar ik ben. Ik loop fluitend een winkel binnen en schrik van wat ik zie. Allemaal draken! Wouw... denk ik, wat een mooie beesten zijn het ook eigelijk. Gretig loop ik naar Nick toe. "Hee, ik wist niet dat je hier een winkel had! Wat mooi gedaan allemaal hier!" En ik beweeg met mijn arm in de rondte. "Ik wil graag een ei van een Witte Sneeuwdraak, dan kan hij als hij nog klein is aan me wennen.|happy Kan ik kiezen tussen een mannetje en een vrouwtje?" "Mag ik ook een zak voer en wat snoepjes?" ---------------------------------------- "Now we are followed by rocks, never had that one before!" Roeltje mijn Kroeltje(L) |
|
|
hey alles goed? ![]() en ja natuurlijk hebben we mannetjes en vrouwtjes en hoeveel kilo voer en snoepjes zijn dat dan precies en killer kan je de draken even voeren? ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
*loopt naar de drake en gaat ze verzorge* "hey nick waar heb je de draken allemaal vandaan?" *ziet de ene klant na de andere binne kome* "ik denk dat de zaak goed gaat lope denki ni?" *loopt naar achter en haalt voer voor de draken en begint ze te voeren* "das ook weer gedaan nick wa kan ik nog meer doen?" ---------------------------------------- |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
"Ja graag Nick, zou je mij willen helpen met die zak voer? Want ik ben namelijk niet zo heel erg sterk zoals je wel eens weet te zeggen "Suuz betaalt Nick en gaat alvast naar buiten met haar nieuwe prachtige Blauwe Zeedraak. Waarna ze weer naar binnen gaat om nieuwe klanten te helpen met hun bestellingen. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
*loopt naar cressi en tilt het ei voorzichtig op* "en waar moet deze heen mevrouw" ![]() *loopt mee met haar* "prettige dag nog" *loopt terug de winkel in* ---------------------------------------- |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
*loopt de winkel binnen en bewonderd al die draken* ''nou eindelijk heb ik een winkel gevonden waar ze draken verkopen...:Dik wil er al zolang 1 hebben alleen had er nog geen geld voor''*gaat naar de hongaarse hoornstaart* ''nou jij bent zeker leuk...maar je bent net iets duurder dan ik had verwacht, maar gelukkig verkopen ze ook eieren van jou:D'' *tilt het ei voorzichtig op en pakt ook meteen een zak voer 10 kilo* en loopt naar de toonbank:D ---------------------------------------- |
|
|
"goedemorge" *kijkt naar het ei en het zak voor* "dats dan 120galjoenen meneer" *neemt het geld in ontvangst en bergt het op* "prettige dag nog" ---------------------------------------- |
|
|
Lovemymitch Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 713 Offline! |
Angie doet de deur open er rinkeld een belletje en ze stapt naar binnen. Haar mond valt open. Al die draken en eiëren in allemaal verschiilende soorten en maten. Ze loopt langs de kleurige eiëren. ''Heey steve, weet je van welk ei de Bradaanse vuurdraak is?'' Steve wijst een vuur rood ei aan. ''Is er ook een verschil van de eiëren om te zien of het een mannetje is of vrouwtje?'' ---------------------------------------- Angeline The Bammetjes <3 Wind Water Fire Earth The Element Skateboards |
|
|
"hey angie" kijkt naar het ei "ja er zit een verschil in" wijst een ei aan "dit is het mannetje" wijst een ander ei aan "en dit is het vrouwtje van het zelfde soort" "wat zou u wille?" ---------------------------------------- |
|
|
Lovemymitch Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 713 Offline! |
''Eeh..'' ''Ik denk een mannetje maar als die te argressief is wil ik een vrouwtje want de Bradaanse vuurdraak is al een vuurig typje.'' Angie kijkt om en om naar de vuur rode eiëren. Die van het mannetje is groter dan die van het vrouwtje. ''Mm.. welke moet ik kiezen.'' ---------------------------------------- Angeline The Bammetjes <3 Wind Water Fire Earth The Element Skateboards |
|
|
*laat angeline een paar mooie eieren zien van de vrouwelijke bradaanse vuurdraken* genoeg keuze angeline wil je miss nog iets extra van voer ofzo? of een paar snoepjes misschien je hebt alle tijd doe maar op je gemak ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Marijke
Lieve Joey

Sjoerdje 

alleen had er nog geen geld voor''