Award stemmen zijn geteld
draken
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Offline! |
drakenGoeieavond mensen,wie van jullie wilt er een draak hebben deze zijn aan een goedkope prijs en maakt niet uit hoe je ze wilt groot klein we hebben ze allemaal kom snel naar de draken winkel op de wegisweg en u word onmiddelijk geholpen hier volgende de keuzes uit draken vanaf nu zijn er ook babydraakjes mensen ze zijn pas uitgekomen en ze zijn heel speels ![]() Volwassen draken: Regenboog draak:1000 galjoenen Groene huisdraak:400 galjoenen Bradaanse vuurdraak:750 galjoenen Blauwe zeedraak:600 galjoenen Witte sneeuwdraak:300 galjoenen Hongaarse hoornstaart:500 galjoenen Gothic draak:800 galjoenen Zweedse stompsnuit:350 galjoenen Chinese Zenger:550 galjoenen Noorse Bultrug:850 galjoenen Zilveren Vonk: 1200 galjoenen Gouden Ster:1400 galjoenen Babydraakjes: Regenboog draak:200 galjoenen Groene huisdraak:90 galjoenen Bradaanse vuurdraak:140 galjoenen Blauwe zeedraak:100 galjoenen Witte sneeuwdraak:130 galjoenen Hongaarse hoornstaart:150 galjoenen Gothic draak:170 galjoenen Zweedse stompsnuit:80 galjoenen Chinese Zenger:70 galjoenen Noorse Bultrug: 125 galjoenen Zilveren Vonk:200 galjoenen Gouden Ster:240 galjoenen Eieren: Regenboog draak:150 galjoenen Groene huisdraak:40 galjoenen Bradaanse vuurdraak:90 galjoenen Blauwe zeedraak:50 galjoenen Witte sneeuwdraak:80 galjoenen Hongaarse hoornstaart:100 galjoenen Gothic draak:120 galjoenen Zweedse stompsnuit:30 galjoenen Chinese Zenger:20 galjoenen Noorse Bultrug: 75 galjoenen Zilveren Vonk:150 galjoenen Gouden Ster:190 galjoenen voer voor de draken: snoepjes:1 galjoen zak voer 10 kilo:20 galjoenen zak voer 20 kilo:40 galjoenen zak voer: 30 kilo:60 galjoenen zak voer 40 kilo: 80 galjoenen zak voer 50kilo: 100 galjoenen Speeltjes voor de draken: stuiterbal als je deze bal gooit gaat je draak er automatisch erachteraan de prijs is:5 galjoenen medewerkers: Killer Raikou ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Urs geeft hem een kusje en kijkt dan glimlachend naar het draakje. "Hmm, lijkt op mij eh " Ze houd de draak naast haar gezicht om te vergelijken, maar als het beestje opeens een aantal rookwolken uitstoot houd ze hem op veilige afstand. "O jeej, zal maar een brandblusser bij de hand moeten houden eh." Ze loopt naar de kassa en vist wat geld uit haar broekzak. "Zooo, dit was geloof ik het goede bedrag |happy" Ze kijkt vertederd naar het draakje en zet hem in zijn kooitje waarna ze Nick nog een dikke knuffel geeft en de winkel weer uitloopt. "Schat, zie ik je vanavond nog?"---------------------------------------- |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Na lange tijd komt ze het winkeltje weer binnen. Haar draken waren inmiddels al volwassen en waren zelf aan het broeden geslagen. Er was een ei van een Regenboogdraak en een witte sneeuwdraak uitgekomen. Ze wilde wel eens zien wat Nick er voor over had, anders zou ze het zelf houden. Ze wilde het in ieder geval wel aan hem laten zien. "Hey Nick, ik heb nu iets dat je moet zien!" Ze legt het ei op de toonbank en werpt hem een brede glimlach toe. ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
keek nieuwsgierig naar het ei is dit een ei van de regenboogdraak en sneeuwdraak? keek even in een draken boek en keek toen naar het ei hmm blijkbaar hebbe deze draken meer wit dan de regenboogdraak en een heel leuke persoonlijkheid welke prijs heb je er voor over sgat zoiets speciaals wil ik wel graag kopen ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze lacht hem vriendelijk toe. "Ik wil sowieso nog wat van het draakje zien. Ik zal er voor jou een mooi prijsje van maken. Voor 500 galjoenen mag je hem hebben." Ze streelt liefkozend over het ei en geeft haar schatje een even liefkozende blik. "Zorg je er goed voor. Najah natuurlijk doe je dat." ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
natuurlijk doe ik dat tante:d pakt het ei aan en betaald haar vijfhonderd galjoenen terwijl hij het ei in zijn handen nam en een naam voor deze draak begon te verzinnen hij ging de rest van de draken even voeren en de eieren even bekijken of ze nog warm waren. gaat dan in zijn stoel zitten bekijkt het ei nauwkeurig en precies ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
*Dragon loopt de winkel in, hij laapt naar de kassa en zegt: 'Goedemiddag, ik wil graag een baby Hongaarse Hoornstaart.'* *Betaalt 150 Galjoenen en gaat naar buiten met de Hornstaart die hij Dobby noemt.* ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
arnor komt binnen en kijkt wat rond. Ongelofelijk, zoveel draken! Hij pakt voorzichtig het ei van een Noorse Bultrug. Dat ei springt uit zijn hand dus hij pakt er een van de Hongaarse Hoornstaart. Die werd zodanig heet dat ik hem bijna liet vallen. Hij keek nog eens naar zijn foldertje en wees op een draak: ![]() ik zou graag dit draakje hebben als ei, weet je misschien welke??? Er staat hongaarse hoornstaart, is dat waar??? Want dan kunt u mij zo een geven ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella kwam de winkel binnen en zij doe mij maar een ei van een hongaarse hoornstaart en een ei van een groene huisdraak en doe ook maar een baby hongaarse hoorstaart en een baby groene huisdraak en een volwasene hongaarse hoorstaarten een volwasene groene huisdraak en doe maar een zak voer van 50 kilo en een van 10 kilo en doe maar twee stuiter ballen isabella betaalde en ging weg ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
heer-voldemort 3de jaar Zwadderich Posts: 90 Offline! |
mark kwam het winkeltje binnen. hij hoorde grommel achter in de zaak en een stem die zei:wacht even! na vijf minuten kwam er een jonge man van ong. 17-18 jaar naar de toonbank hallo zei de vriendelijke stem. mark: hoii man:wat mag het zijn?? mark: een gothic baby draakje en 20 kilo voer. man:ok mark:hoeveel kost het?? ---------------------------------------- |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ezio stapt binnen en gaat richting de toonbank. Hij vraagt welke drakeneieren er allemaal zijn. En hij krijgt zijn antwoord. Ezio's mond gaat open van verbazing er komt een hese maar duidelijke 'wow' uit zijn keel. ik...ik...ik neem ze allemaal. ze zijn allemaal zo prachtig. Ik wil van elke soort een ei van een jongen en een meisje.En dan tuurlijk 24 speeltjes voor de schatjes die uit de eieren komen.Ezio was zo verwonderd en gelukkig dat hij al snel de prijs had berekend voor de verkoper zijn magische zakrekenmachine had genomen. 'Dat komt uit op 2310 galjoenen denk ik'.Zei Ezio Ik heb ook nog een vraag: zijn er enige tips voor het sneller uitkomen van eieren of babydraakverzorging? Toch al bedankt voor de eieren en speeltjes. Ps: Ik wil later wel je leverancier in draken worden,want ik denk dat ik ze ga kweken zo een mooie en intrigerende dieren dat het zijn. Ezio stapte gelukkig met zijn 24 nieuwe aanwinsten naar buiten en hij droomde er al van drakenkweker en leverancier te worden. ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
het spijt me arnor maar dat is dus de bradaanse vuurdraak de hongaarse hoornstraart is veel maar dan ook veel enger voor aan te zien en mark dat is dan 210 galjoenen alsjeblieft ik hoop dat je wat plezier met je draakje kan beleven en als je nieuw voer nodig hebt hier heb je nog een bon voor de volgende keer:) het lukt wel hoor ezio alles komt goed in orde we hebben binnekort nog nieuwe draken erbij dus kom snel terug ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam de winkel binnenlopen. Maar vond het er wel erg gevaarlijk uitzien maar hij wilde een witesneeuwdraag ofsoiets. Hij zocht tussen alle draken door maar naar 10 minuten gaf hij het al weer op. Hij ging naar de balie en zei dat hij een draak wilde. Nadat hij een mooie had uitgekozen betaalde hij hem en ging toen weer naar buiten om weer andere spullen te kopen! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
isabella komt de winkel binnen en neemt 10 zakken draken voer van 50 kilo en 10 stuiterballen en telde dat is samen 1005 galjoen ik heb 2000 galjoen gekregen om spulen te kopen dacht isabella aan 995 galjoen heb ik wel genoeg en rekende af en ging de winkel uit ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jasper komt de winkel binnengelopen, het is er warm en vochtig, en hij ziet vuur uit het kamertje achter de kassa komen. Hij loopt verder, hij ziet niemand in de winkel, en hij loopt maar naar een baby draakje. Hij vind hem er erg lief uitzien, en op het moment dat hij zijn hoofd dichterbij doet, spuugt hij vuur. Zijn haar staat in de brand en hij blust het snel met een spreuk. Op dat moment ziet hij de eigenaar, en vraagt wat het draakje kost. Dat is een Hongaarse Hornstaart, die kost 100 galjoenen. Dan wil ik hem graag. Jasper loopt alvast naar de kassa ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
isabella komt de winkel in en zegt mag ik wel een ei van de regenboog draak ik wil ook een ei van de groene huisdraak en een ei van de bradaanse vuurdraak en een ei van de blauwe zeedraak en een ei van de witte sneeuwdraak en een ei van de hongaarse hoornstaart een ei van de gotic draak en een ei van de zweedse stompsnuit een ei van de chinese zenger en een ei van de noorse bultrug een ei van de zilveren vonk en een ei van de gouden ster en mag ik een baby regenboog draak en een baby groene huisdraak en een baby bradaanse vuurdraak en een baby blauwe zeedraak en een baby witte sneeuwdraak en een baby hongaarse hoornstaart en een baby gotic draak en een baby zweedse stompsnuit en een baby chinese zenger en een baby noorse bultrug en een baby zilveren vonk en een baby gouden ster en een zak voer van 50 kilo en een bal dat is dan: 150 galjoen 40 galjoen+ ______________ 190 galjoen 90 galjoen+ ______________ 280 galjoen 50 galjoen+ ______________ 330 galjoen 80 galjoen+ ______________ 410 galjoen 100 galjoen+ ______________ 510 galjoen 120 galjoen+ ______________ 630 galjoen 30 galjoen+ ______________ 660 galjoen 20 galjoen+ ______________ 680 galjoen 75 galjoen+ ______________ 755 galjoen 150 galjoen+ ______________ 905 galjoen 190 galjoen+ ______________ 1095 galjoen 200 galjoen+ ______________ 1295 galjoen 90 galjoen+ ______________ 1385 galjoen 140 galjoen+ ______________ 1525 galjoen 100 galjoen+ ______________ 1625 galjoen 130 galjoen+ ______________ 1755 galjoen 150 galjoen+ _______________ 1905 galjoen 170 galjoen+ ______________ 2075 galjoen 80 galjoen+ ______________ 2155 galjoen 70 galjoen+ ______________ 2225 galjoen 125 galjoen+ ______________ 2350 galjoen 200 galjoen+ ______________ 2550 galjoen 240 galjoen+ ______________ 2790 galjoen 100 galjoen+ ______________ 2890 galjoen 5 galjoen+ ______________ 2895 galjoen isabella betaalt 2895 galjoen en gaat de winkel uit ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ginnygirl komt de winkel binnen op zoek naar een draak, ze loop naar de babydraakjes, wat zijn ze mooi! "Ik zou graag een zilvere vonk en een goude ster hebben." Zegt ze. ze had altijd al graag een draak willen hebben en nu had haar moeder gezegd dat ze er voor haar verjaardag 2 kreeg. Ze was direct naar de winkel gesnelt, want ze had deze twee al zo lang in het oog. "Dat is 440 galioenen alstublief." zei de verkopen. Ze nam de galioenen uit haar geldbuidel en vertrok met de twee babydraakjes. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik keek naar de eieren, waar telkens een foto bij stond van de draak die het ei ging worden ik bleef bij dit plaatje staan: ![]() De gewone groene huisdraak. Las ik. Ik vroeg aan de verkooper of ik zo'n ei mocht hebben en ik betaalde 40 galjoenen. Ik liet ook mijn getuigschrift zien dat ik draken mocht houden. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Megan 1ste jaar Griffoendor Posts: 54 Offline! |
Megan komt binnen en kijkt om zich heen. Het water loopt meteen in haar mond. Ze had altijd al een draan willen hebben. Ze loopt naar de balie. 'Zou ik een ei mogen hebben van een Gouden Ster? Samen met 100 kilo voer en een speeltje graag.' ---------------------------------------- ![]() In my shoes, Jst to see, What it's like To be me. |
|
|
ja tuurlijk megan en omdat je onze nieuwe klant bent moet je maar 300 galjoenen betalen veel plezier en als je wilt mag je wat vaker terugkomen om te helpen als je wilt ter betaling natuurlijk dan stuur ik wat geld naar je account galjoenen wel eh![]() en isabelle ook al is het indrukwekkend dat je goed kunt tellen kan je dat hier alsjeblieft niet doen ![]() ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
mijn ei van mijn groene huisdraak was uitgekomen en ik had het thuis in mijn zelf uitgevonden en uitgevoerde speciaale trainverzorgdrakenhuis gezet. Ik ging terug naar de winkel om voldoende voer te kopen en ook een aantal speeltjes voor mijn draak te trainen. "Zou ik die speeltjes mogen hebben?" Vroeg ik en ik wees er een paar goede aan, die er stevig en niet al te kwedsbeer uitzagen. "En ik zou ook nog wat voer moeten hebben voor mijn groene huisdraak. Tien kilo zou goed moeten zijn om een tijdje mee door te komen." ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7