Award stemmen zijn geteld
het nieuwe spel
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
het nieuwe spelhe mensen,er komt binnen kort weer een spel binnen lego harry potter 1~4 wie gaat hem kopen? ik in eider geval wel ik find lego games vet en find harry potter games vet wat wil je dan nog meer een lego harry potter game ik ga hem kopen op de ds ze zeggen dat het dan niet mooier is maar dan kan je het wel vaker spelen handig tog oke wil je hier ook op antwoorden? doe dat dan en kijk me niet zo dom aan a.u.b ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
em-ma12 2de jaar Griffoendor Posts: 62 Offline! |
Hoe kan je nou zien of je dom aangekeken wordt op een forum Edit Maryke: dit voegt niets toe aan het topic! ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik vind dat soort spelletjes wel altijd heel grappig lekker simpel..Zoals Lego island, dat speelde ik vroeger, als je dan tegen een lego poppetje aanliep viel ie uit elkaar en werd ie boos en ging ie zichzelf weer in elkaar zetten... Maar helaas ben ik er nu wel iets te oud voor :) t zag er wel heel vet uit op Youtube. ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Navigatie:
1