Award stemmen zijn geteld
voorstellen
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
voorstellenhoi,ik ben goof ik kom uit heinenoord(hoeksewaard) mijn hobbys:gamen lezen(harry potter) duh tv kijken films kijken(harry potter) tekenen ik zit in barendrecht op school ik speel zelf heel vaak met mijn vreinden een soort harry potter ik geef ze dan zech maar les en we deuleren ook echt met spreuken en staffen het is best gaaf omdat te doen maar ja oja ik ben 13jaar bijna 14 zit in de 1ste heb momenteel geen vriendin en... oja ik organiseer maasrock(festival met regie hard coor havvy metal death metal rock hard rock en dat soort muziek had gisteren trouwens kwartel rock helemaal uitverkocht o ik maak meteen reclame : mensen maasrock de battle 17april kaartjes zijn 4euro het is in de drie lelies in puttershoek in de hoeksewaard de deur is open om 19.00 en als je mischien komt vraag dan bij de kassa naar goof laurens en mischien zit ik er wel het lijkt me leuk om iemand hiervan te zien meer informatie stuur maar een e-mail naar goof-laurens@live.nl tot dan ---------------------------------------- ![]() |
|
Systeem Huffelpuf Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Mouse. Groeten, Orde van de Feniks Mouse ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1