Voorstellen
|
LiSanneCullen 7de jaar Ravenklauw Posts: 237 Offline! |
VoorstellenHaajj!Ik ben LiSanne. En ik ben 14 jaar oud. Ik ben 100% verslaafd aan Twilight (maybe had je dat al aan mijn avatar gezien), maar ook Harry Potter vind ik leuk. Ik houd van lezen, sporten, shoppen en afspreken met mijn vriendinnen. Oja en Robert Pattinson ! Ik heb een broertje en twee katten. Ik woon ergens in Nederland. Een lievelingskleur heb ik niet, dat veranderd namelijk per dag. Ik zit nu in de tweede klas gymnasium, maar ik wil volgend jaar naar Atheneum, want ik haat grieks en latijn. Ik wil graag in Californië wonen en dat ga ik na mijn eindexamen dus ook doen! ;-) Ik heb trouwens blond haar en groene-bruine ogen.Zo, dit was genoeg voorgesteld. Hopelijk heb ik alle vragen beantwoord. xx-LiSanneCullen ---------------------------------------- ![]() Party all night. Never grow old. Never die. It's fun to be a vampire! |
|
Systeem Ravenklauw Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van maryke. Groeten, Orde van de Feniks maryke ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1

! Ik heb een broertje en twee katten. Ik woon ergens in Nederland. Een lievelingskleur heb ik niet, dat veranderd namelijk per dag. Ik zit nu in de tweede klas gymnasium, maar ik wil volgend jaar naar Atheneum, want ik haat grieks en latijn. Ik wil graag in Californië wonen en dat ga ik na mijn eindexamen dus ook doen! ;-) Ik heb trouwens blond haar en groene-bruine ogen.