Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Lily93 stelt zich voor
|
Lily93 Dreuzel Griffoendo Posts: 3 Offline! |
Lily93 stelt zich voorMijn nickname hier is Lily93, maar in het echt heet ik Diane.Zoals je vast kunt zien ben ik van het vrouwelijk geslacht ![]() Ik woon met m'n ouders en zus in Nieuw Buinen. Als huisdieren hebben we 2 katten, en 3 dwergpapagaaitjes (die niet kunnen praten ), eerst hadden we 4 vogeltjes, maar 1 ervan is helaas overleden.Ik heb aardig wat hobby's dus die ga ik niet allemaal noemen, maar wel een aantal. Ik vind het leuk om fanfics te schrijven en lezen. Ik mag altijd graag een potlood pakken om te tekenen, en shoppen vind ik ook geweldig om te doen, dus het grootste gedeelte van de tijd ben ik giga blut ;) Ook kijk ik graag films, ik ben verslaafd aan Disney films, Harry Potter, Lord of the Rings etc. Mijn favo kleur is Groen, waarom weet ik eigenlijk niet want m'n kamer is rood ![]() Ik zit in 4 HAVO op het Ubbo Emmius College in Stadskanaal. Ik wil later forensisch onderzoekster worden, dus ik ga na de HAVO een HBO opleiding daarvoor doen in A'dam. Ik ben hier via een andere HP site terechtgekomen. Ik ben namelijk lid van meerdere van dit soort sites. Ennnnne... Ik denk dat dat alles wel ongeveer was ^^ xx ---------------------------------------- |
Navigatie:
1

), eerst hadden we 4 vogeltjes, maar 1 ervan is helaas overleden.