Angelica.

Angelica
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-03-2010 18:28:58

Angelica.

Hoi!
Mijn nick hier is Angelica, en mijn naam in het echt is ook Angelica. Ik ben een 16 jarig meisje, in de richting Onthaal en Public Relations. Op Zweinstein ben ik ingedeeld bij Ravenklauw. Thuis woon ik samen met mijn papa en mijn zus Kirsten die 19 jaar oud is. Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar mijn mama is overleden op 32-jarige leeftijd toen ik ongeveer 4 jaar oud was. Mijn papa is nooit hertrouwd. Als huisdier hebben we een hond, namelijk een Franse Bulldog met de naam Basiel. Ook hebben we een parkiet genaamd Draak. Ze is groen, kan vliegen, en op het vuurspuwen wordt nog geoefend. Ik ben eigenlijk per ongeluk terecht gekomen op deze website. Ik zat op ZD, en klikte per ongeluk verkeerd, en toen kwam ik hier uit !
Nu, mijn hobby’s zijn tekenen, vooral RL en manga (ik heb nooit lessen gevolgd), schrijven doe ik ook graag, en dan vooral verhalen. En mijn voornaamste hobby is dansen. Ik doe de dansstijl Ragga(e).
Dit was zo wel een beetje alles wat er over me te vertellen valt, zonder jullie al te veel te vervelen.
Voel je vrij me te uilen !

<3 Angelica

----------------------------------------

Systeem

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-03-2010

beste tovenaar,

Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van JasperPotter.

Groeten,

Orde van de Feniks JasperPotter

----------------------------------------

Navigatie:
1