Sorteer mij

Angelica
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-03-2010 22:25:57

Sorteer mij

Hoi!

Mijn naam is Angelica. Ik ben een 17 jarig meisje in de richting Onthaal en Public Relations.
Ik ben erg luidruchtig bij vrienden, maar bij vreemden ben ik eerder stil, hoewel ik wel graag nieuwe mensen leer kennen. Leren doe ik niet graag, maar als ik niet anders kan, zal ik er toch zeker een beetje van mijn tijd aan besteden. Veel tijd heb ik niet nodig, ik slaag er altijd wel in goed te gokken of te leerkracht te verwarren (geen nood, dit is niet mijn bedoeling bij de lessen op HPT). Ik heb een paar goede vrienden, en erg veel kennissen. Ik erger me nogal snel aan mensen, en ik laat dit vaak ook wel erg per ongeluk onsubtiel merken. Als ik goedgezind ben, ben ik erg tof om mee om te gaan, maar als ik in een slecht humeur zit laat je me beter met rust, ik garandeer je dat je gewoon wordt afgesnauwd. Mijn hobby's zijn dansen, tekenen, en schrijven (verhalen vooral, maar ook wel gedichten of lyrics). Mijn favoriete vakken op de echte school zijn geschiedenis en cultuur, maar ik ben het best in Engels en wiskunde, hoewel ik dit ongelofelijk saaie vakken vind. In de magische wereld doe ik graag voorspellend rekenen, en vakken waar je niet al te veel verslagen van moet schrijven.
Ik ben eerder een leidinggevend persoon. Ik erg me mateloos aan mensen die me proberen te zeggen wat ik moet doen.

Ik veronderstel dat dit wel genoeg informatie is ?
Als je nog iets wilt weten, dan stuur je me maar een uiltje!

<3 Angelica

----------------------------------------

Systeem

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-03-2010

beste tovenaar,

Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van JasperPotter.

Groeten,

Orde van de Feniks JasperPotter

----------------------------------------

Navigatie:
1