Award stemmen zijn geteld
dag
|
linde de rop Dreuzel Posts: 9 Offline! |
dagdag ik ben linde de zus van wouter ofwel de zus van aap ik zou heeeeeeeeeeeel graag gesorteerd worden dan kan ik allemaal leuke dingen doenik heb 1 kat ik heb 1 hond ik heb vroeger ook vissen gehad mijn hobby ' s zijn turnen en chiro ik ken wel tamelijk veel spruiken uit de film en ik heb alle 6 films ik hoop dat ik gesorteerd wordt ik zou heel graag lessen volgen als hermelien en zwerkbal spelen zoals harrypotter ik heb begrepen dat ik ook niet meer zoveel smily ' s moet zetten ---------------------------------------- alles is hier tof i love harrypottertimes |
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Op deze manier weten wij nog steeds niet veel van je. Lees de regels van dit forum eens door, en edit dan je post. Gebruik al helemaal geen smiley´s om aan de verplichte 250 tekens te komen. Op deze manier wordt je dus NIET gesorteerd. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
Navigatie:
1