Award stemmen zijn geteld

Percy Jackson and the Olympians -The lightning thief.

arnor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-02-2010 18:23:32

Percy Jackson and the Olympians -The lightning thief.

Ik denk dat intussen iedereen deze film wel kent want hij is van de regisseur van HP1 en 2. Chris Columbus. Hier even de info:

Student Percy Jackson (Logan Lerman) ontdekt dat hij een halfgod is, een zoon van de Griekse god, Poseidon (Kevin McKidd). Hij vertrekt op een reis door hedendaags Amerika om naar de Onderwereld te trekken met zijn vrienden Annabeth Chase](Alexandra Daddario), de halfgoddelijke dochter van Athena, en Grover Underwood (Brandon T. Jackson), een satyr. Hun doel is om zijn moeder (Catherine Keener) te redden uit de Onderwereld, de gestolen bliksemschicht van Zeus (Sean Bean) terug te brengen én een oorlog tussen de goden te voorkomen.

Ik vind de film fantastisch, en jullie?

----------------------------------------

...Light may be useful if there's darkness...

...It's all about blood...

hermelien3333
Hoofdmonitor

Huffelpuf
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-02-2010 19:14:41

Ik ga hem zaterdag gaan bekijken. Het lijkt me een leuke film. Zeker omdat het van de makers van Harry Potter is. Ik raad hem aan iedereen aan om hem zeker gaan te bekijken!

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-02-2010 12:55:00

Heb vaak een trailer op de TV ervan gezien, en het lijkt mij een GE-WEL-DI-GE film. Alleen ik heb geen zin om €8,50 te gaan betalen voor een bioscoop kaartje, dus ik wacht wel tot hij op BlueRay verschijnt

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Elise
Schouwer

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-03-2010 22:38:49

Ik heb hem laatst gezien in de bioscoop en hij was wel mooi maar er zaten momenten in dat ik toch behoorlijk schrok en bijna niet durfde te kijken

Al met al was het wel een mooie film en ook mooi gemaakt :D Alleen zou ik hem niet 3D durven zien ofzo

Ik kijk, heel vluchtig
Stralende ogen, duizenden sterren

Duisternis, de sterren geven mij licht
ze geven mij leven
liefde, sterren

Ster, je bent altijd
weg maar nooit kwijt
kwijt maar niet verloren
verloren, maar niet altijd

Verloren, de sterren wijzen de weg
overal weer heen
...

jonathanpotter
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-03-2010 19:27:35

Ik vindt de Jongen leuk die daar in speelt, maar ik heb de film nog niet helemaal goed gezien.
ik zat te slapen.
Jammer genoeg. Ik voelde me niet zo lekke daarom.

Maar ik zal zekers kijken

"Never don`t kill a wolf under my nose"

dragon
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-04-2010 07:32:50

Ik heb de film een tijdje geleden gezien en ik vond hem best gaaf! Maar ik vind wel dat er de laatste tijd heel veel films komen die een beetje op HP lijken alleen dan in andere stijlen enzo.. Dus dat vind ik best jammer, maarja, zolang de films goed zijn..

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm.

cousity
Klassenoudste

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-06-2010 22:09:35

Quote van dragon:
Ik heb de film een tijdje geleden gezien en ik vond hem best gaaf! Maar ik vind wel dat er de laatste tijd heel veel films komen die een beetje op HP lijken alleen dan in andere stijlen enzo.. Dus dat vind ik best jammer, maarja, zolang de films goed zijn..

Dat snap ik niet echt? HP-films zijn toch goed? dus als er meer films op HP gaan lijken, gaan er meer betere films zijn. Ikzelf heb de film nog niet gezien, lijkt me wel een interessante film, ik zal hem wel eens downloaden

I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name.
Daniëlle

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-08-2010 09:21:22

Ik heb die film gezien in de vliegtuig. Was vet mooi en wil hem graag nog wel een keer zien eigenlijk.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Amelieee!
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 20:19:13

Om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat deze film tegen zou vallen. Het tegendeel blijkt! De meeste verfilmingen van boeken met een fantasy/avontuurgenre zijn nogal een flop in vergelijking met het boek. Deze boeken heb ik nog niet gelezen, maar van één ding ben ik zeker; deze film is toppie! Het verhaal is goed en het is makkelijk te volgen. Mooi aan deze film is dat je ook veel informatie krijgt over de goden, dus ook een aanrader voor al wie in mythologie is geïnteresseerd! Wie uiteindelijk de bliksemdief is, is best onverwacht, ook een pluspunt. Veel monsters, dat valt wel een beetje tegen. Bij bijna alles wat hij moet doen moet hij het tegen een of ander monster opnemen. Die monsters gaan best naar de gruwelijke kant toe, maar het is geen kinderfilm dus dat is niet verboden. Gelukkig zit er bij een van de laatste opdrachten, de laatste parel die hij moet zoeken, wat afwisseling. De cast is ook best goed, alhoewel de chemie tussen Percy en Annabeth te wensen overlaat. Nog een minpuntje is dat er weinig humor in zit en de plot best voorspelbaar is. Conclusie: goede verfilming, maar had op sommige punten toch beter gekund.

Bekend om zijn dapperheid,
Ja ridderlijkheid en durf en lef,
Is wat Griffoendors onderscheidt.

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-08-2010 14:21:45

Jaaa, laatst heb ik de film inderdaad gekeken, en zoals ik al eerder had gezegd, op Blue-Ray. Ik vond het een leuke en spannende film, het bleef me interesseren. Het verhaal vond ik goed opgebouwd, e af en toe kwam er ook een leuk grapje langs. Mijn mening over deze film is positief, vond het een goede en leuke film. Ik geef deze film een 8.

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Megan
1ste jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-10-2010 21:41:17

Ik vond dit een hele goede film. Echt totaal onverwachte wending eigenlijk.
Ik heb deze film in de bioscoop gezien, een tijd terug.(ik ga te vaak naar de bioscoop...)
Ik vond het in heb begin nog een beetje saai, maar toen hij er eenmaal achterkwam wie hij eigenlijk was, vond ik het pas echt leuk worden.
Toen kwam alle actie er in, en de humor ook .

In my shoes,
Jst to see,
What it's like
To be me.

Navigatie:
1