ik zal me even voorstellen
|
prof. sneep Dreuzel Zwadderich Posts: 19 Offline! |
ik zal me even voorstellenik ben prof. sneep,hou van toverdranken,duelleren,spreuken en bezweringen. m'n lievelingsspreuken zien de kameoflagespreuk en orchidea. ben 10 jaar. nu weet je wie ik ben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
prof. sneep Dreuzel Zwadderich Posts: 19 Offline! |
ik ben prof. sneep, hou van toverdranken,duelleren,spreuken en bezweringen. m'n lievelingsspreuken zien de kameoflagespreuk en orchidea. ben 11 jaar. nu weet je wie ik ben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Faile Schouwer Moderator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.303 Faunaat: Feniks Offline! |
Het is niet de bedoeling om dubbel te posten of je post met smileys op te vullen. Als je hier mee doorgaat zal ik je een eerste waarschuwing geven. ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Systeem Zwadderich Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1