Award stemmen zijn geteld

Als Voldemort niet was verslagen

Amelieee!
Klassenoudste

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2010 22:23:26

Als Voldemort niet was verslagen

Hallo allemaal
Ik vroeg me af wat er allemaal gebeurd zou zijn in de tovenaarswereld als niet Voldemort maar Harry verslagen werd, en Voldemort de macht had blijven houden. Wat denken jullie dat er allemaal gebeurd zou zijn?

----------------------------------------

Bekend om zijn dapperheid,
Ja ridderlijkheid en durf en lef,
Is wat Griffoendors onderscheidt.

Tom
Dreuzel

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-01-2010 10:59:43

Waarschijnlijk een heel grote ramp, omdat Voldemort waarschijnlijk nieuwe gruzielementen had aangemaakt op dat moment en daarom vrijwel onsterfelijk is. Hij had dan waarschijnlijk voor eeuwig de tovenaarswereld in zijn greep.

Kan natuurlijk ook dat er weer een nieuwe uitverkorene komt die dan wel Voldemort verslaat, maar ja, denk dat in ieder geval niet, want harry is de enige uitverkorene zo ver we weten die Voldemort kan verslaan voorgoed

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-01-2010 20:26:30

Ik denk als voldemoort nog aan de macht was dat bijna iedereen dood was. Hij is zo geweldadig en Harry is er dan ook niet meer om iets er tegen de doen! Het zou zo erg zijn dat de dooddoeners gewoon de macht zo hebben over alle gebieden het zou vreselijk zijn! Maar gelukig is het niet zo geijndigt! Maar voldemoort was vroeger al niet zo'n goed karater want hij was toen al van plan om zichzelf in gruzelementen te delen. En hij zag er al heel erg uit. Maar ik snap iets niet hoe kan het dan ooit zijn gezicht zo veranderd zijn? En zouden de dooddoeners ook echte gezichten krijgen net zoals voldemoort in plaats van een masker. Maar het zou echt zo vreslijk zijn! En alle goeien mensen zouden gemarteld of gedood worden denk ik!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

PaulHP
Dreuzel

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-03-2010 16:32:51

ik denk dat het vreselijk zou zijn.
dat er na een tijdje alleen nog maar doodoeners zijn, of alleen maar mensen van zuizer bloed.
maar waarom heeft voldemort dan nog dooddoeners nodig er is dan toch niemand die hem kan vermoorden en hij heeft dan al heel veel macht.
ik denk dat er dan wel nog veel mensen die zich proberen te verzetten tegen voldemort.
misschien de leden van de orde van de feniks.
maar gelukkig is het niet gebeurt en is hij dood.

#

elazpaardengek
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-03-2010 10:18:10

Ten eerste denk ik dat op dat moment in de Grote Zaal iedereen zich op Voldemort stort om hem toch proberen te vermoorden, maar als Voldemort Harry vermoord zou hebben zou de Zegevlier ook van Voldemort zijn dus heeft ie eigenlijk sowieso al gewonnen van al die mensen. Naja. Ik ben iig blij dat Harry heeft gewonnen en geen Voldemort

em-ma12
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-03-2010 17:10:59

mischien zoude hermelien en ron er nog wat aan kunnen doen?
ze wisten dat harry de steen van wederkeer had en de mantel,
mischien konden ze meester van de dood worden.
alleen dan moesten ze alleen eerst de zegevlier stelen van voldermoort.
en dat is natuurlijk onmogelijk omdat voldermoord harry verslagen heeft en voldermoord nu de nieuwe eigenaar is.
alleen aangezien voldermoord geen gruzellementen meer heeft en met hem duelleren om hem te doden geen zin heeft, omdat de zegevlier toch zal winnen.
moeten ze hem maar gewoon op z'n dreusels te lijf gaan met messen ofzo,
of zal dat niet kunnen?
toch blij dat het goed afgelopen is (A)

wijsheid zonder grens is ieders liefste wens.

killerwolf
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-05-2010 04:27:22

ik denk dat er dan nog een boek zou zijn uitgekomen

even sirieus:
waarschijnlijk was dan de hele dreuzelwereld uitgeroeit, en hadden er aleen nog maar volbloed tovernaars rond gelopen, die met hun eigen nichten/neefen moeten trouwen om de familie stamboom 'schoon' te houden
en er zal een verzet komen.
denk maar aan zoiets als de 2e wereld oorlog, maar dan in die wereld.

iedereen heefd een dier in zich, maar slechts enkele kunnen de nobelheid en moed van een wolf aanvaren

trotse huffelpuffer,
ieder mens telt, en behandel iemand zoals je je zelf zou behandelen, maar wees moedig, want je weet nooit wat je op je pad tegenkomt.

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-06-2010 08:16:33

Ik denk dat ze dan de kinderen van Harry wilde vermoorden. En Harry zelf ook alleen dat zou dan wel niet lukken. Ze zouden de andere als slaven gebruiken of gewoon doden. Het zou echt een vreselijken tijd worden denk ik!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Angelic
Dreuzel

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-06-2010 13:39:13

Ik denk dat er dan alleen nog maar volboed tovenaars waren, de magische wereld niet langer magisch was op een leuke manier en dat als iemand iets fout deed, Avada Kadavra over hem of haar werd uitgesproken. En natuurlijk gingen bloedverraders ook dood, samen met de zogenaamde modderbloedjes en halfbloeden.
Gelukkig leeft Harry in het echt dus nog wel!

Keep the most faith in your heart,
Don't let it get his own way and let it leave you,
You're the owner of all that is inside you,
Don't let someone take it away from you..

killerwolf
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-07-2010 01:23:46

@ harrypotterenzweinstein

sorry, maar als lord voldemort had gewonnen, dan was harry dood gegaan eind laatste boek, niemand die hem nog kon tegen hoeden, zijn kinderen doden gaat dan een beetje moeilijk

iedereen heefd een dier in zich, maar slechts enkele kunnen de nobelheid en moed van een wolf aanvaren

trotse huffelpuffer,
ieder mens telt, en behandel iemand zoals je je zelf zou behandelen, maar wees moedig, want je weet nooit wat je op je pad tegenkomt.

mathematicman
5de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-07-2010 22:37:10

Toen ze zagen dat Harry dood was, hadden ze alle moed opgegeven. Ik denk dat dta ook zou gebeuren als bleeek dat hij echt dood was. Iedereen zou zich overgeven, en de tovenaarswereld zou gezuiverd worden van halfbloedjes, en modderbloedjes, voor de rest zou hij waarschijnlijk wel genade hebben, allesinds voor alle tovenaars en heksen een vreselijke tijd.

Wijshei zonder grens is ieders grootste wens.

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-07-2010 21:44:40

Oei!
Ik denk dat er bijna alleen nog maar tovenaars van zuiver bloed zullen zijn. Zweinstein zou in ieder geval niet meer bestaan aangezien Voldemort zo'n bloedhekel had aan Zweinstein. En als Zweinstein nog zou bestaan, dan zou alleen de afdeling Zwadderich nog bestaan. Alle jonge tovenaars met talent werden opgeleid tot dooddoeners en de hele dreuzelwereld zou weten van de ''toverwereld'''.

O% Kans sorry.

Groempje
4de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-07-2011 10:51:23

Ik denk dat als Voldemort het gevecht had gewonnen, hij allereerst de machtigere tovenaars in de Grote Zaal had uitgeschakeld. Te denken aan een Anderling, de leraren en het verzet van Zweinstein.
Vervolgens had hij Zweinstein laten herbouwen om er alleen nog volbloedtovenaars op te leiden, zoals Zalazar Zwadderich ooit gewild had.
Wellicht had hij Zweinstein dan gebruikt om nieuwe Dooddoeners te rekruteren en de school grotendeels laten leiden door Dooddoeners.
Verder had hij de wereld ontdaan van alle Modderbloedjes en ook het Ministerie van Toverkunst geheel overhoop gegooid en laten leiden door Dooddoeners.
Al laatste zou hij wellicht ook de Dreuzelwereld niet geheel ongeschonden laten.

I wrote your name in the sky,
but the wind blew it away.
I wrote your name in the sand,
but the waves washed it away.
I wrote your name in my heart,
and forever it will stay.

I believe in angels,
the kind that heaven sends...
I am surrounded by angels,
but i call them friends

Navigatie: