Award stemmen zijn geteld

Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!

het snoep winkeltje

isabella
Klassenoudste

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-01-2010 17:02:43

het snoep winkeltje

isabella is al om 8.00 uur in de winkeltje ze zou haar snoep winkel net open en draaide het bordje open om en dacht geweldig een snoepwinkeltje
ze hing een bord op wat je aalemaal kon kopen

antiopmaakkauwgum 1 gal
superbubelgum 2 gal
ontzichbaar kauwgum 3 gal
een slimheids lolie 4 gal en 5 sik en 3 knoe
een braak lolie 4 gal en 5 knoe
schok kauwgum 2 gal
lach drop 1 gal en 5sik
drop toverstaf 1 sik
een pak van 100 smek 1 gal
een pak van 200 smek 2 gal
10 coco kikers 1 gal
20 coco kikers 2 gal
1 poepoen taartje 3 gal
2 ponpoen taartjes 6 gal
1 ketelkoek 6 gal
2 ketelkoeken 12 gal

aktie van de week:
bij elke 50 galjoen krijg je een vuurflits

----------------------------------------

ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet
wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

HPHPHP
3de jaar

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-01-2010 19:57:23

HPHPHP kocht 10 onzichtbare kouwgum en greeg er een drop toverstaf bij. hij betaalde 20 galjoenen en verliet de winkel.

Toverkracht is macht

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-01-2010 19:30:07

Harry kwam de winkel binnenlopen keek rond en vond het een gezelig winkeltje! Hij keek even rond tot hij de ketelkoek zag staan die wilde hij wel maar hoeveel zou Harry er willen? Hij dacht naar ik neem er 5 dus dat is dan 30 galjoenen hij had nog steeds 100 galjoenen bij dus keek nog even verder. Hij nam ook de onzichtbaarheids kauwgom ofsoiets! En een snoepje wat hij niet wist wat het was! Hij kocht al die spullen dat was ongeveer 50 galjoenen! Harry probeerde een snoepje wat hij niet wist wat het was maar hij kreeg ineens rare vlekken! Harry liep weer terug naar de toonbank en zei heb je hier ook een tegenmiddeltje voor? Nee zei de man dat gaat vanzelf weg het duurt ongeveer 2 weken! 2 weken zei Harry dat wil ik niet! Ja zei de man dan moet je maar eerst nadenken voor dat je iets koopt! Maar als je hier een paar winkeltjes verder een crempje koop dan is het er binnen een paar dagen af. Harry liep een beetje chagerijnig de winkel uit en ging naar dat winkeltje voor dat chrempje!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

ravenstraven
4de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-01-2010 22:07:10

ravenstraven kwam de winkel binnen gelopen en dacht WOW wat is dit toch voor een COOLE winkel dacht hij. hij dacht even na en keek goed rond hij dacht ik 10 heerlijke onzichtbaare kouwgom dat is handig voor in de les en lekker. en dan krijg ik nog 3 drop toverstokken... dat is wel een goede deal. ik ging naar de kassa en ik zag niemand toen 10 minuten later kwam de meneer van de kassa en ik zij ik wil deze spullen graag hebben toen zij hij nou sorry voor het wachten hier heb je nog één ketelkoek. dankje meneer zij hij blij en dat was dus zijn geluks dag toen liep hij blij weg....

het duel tot de dood!

hermione199710
Snul

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-05-2010 17:14:20

hermione199710 kwam de winkel binnen en vond het heel mooi.
ze kocht 10 drop toverstokken.
en 5 ontzichbaar kauwgum.
en 20 choco kikkers.
en zij betaalde : 17 gal en 10 sik.

I love Harry!!!!!!!
I hate Voldemort!!!

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-07-2010 14:28:08

zij wat mag het zijn 10 keer onzichtbaarheidskauwgum dat smaakt heerlijk
5 slimheidslolies het is handig bij een examen het efect werkt een dag en je leeraar merkt het niet en de lolie smaakt heerlijk hoor
en je wilt 5 paken met 200 gram smekies in alle smaken oke dat is samen60 galjoen 25 sikels en 15 knoeten

ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet
wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

Navigatie:
1