Zelf iets maken
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.463 Offline! |
Zelf iets makenAls jullie iets mochten maken wat met Harry Potter te maken heeft, wat zou dat dan zijn geweest voor jullie??Vertel in dit topic of je al eens een keer iets gemaakt hebt of je iets graag wilt maken. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Met een vriendin heb ik ooit een variant op Monopoly bedacht in de stijl van Lord of the Rings. We zijn heel creatief bezig geweest om een bord te ontwerpen en zelfs bijpassend geld en kaartjes te maken. Ik zou zoiets ook wel voor Harry Potter willen maken, alleen het kost zo gigantisch veel tijd. Werkelijk alles is met de hand gemaakt. Aan ieder detail is gedacht. ---------------------------------------- |
|
|
little Hermione 5de jaar Griffoendor Posts: 159 Offline! |
Ik heb een verjaardagskalender gemaakt met allemaal plaatjes van de eerste twee HP-films. Het zijn 6 A4-tjes op een groot stuk plastic geplakt en zo hangt het bij ons op de deur van de wc. ---------------------------------------- Et Eärello Endorenna utúlien. Sinome maruvan ar Hildinyar tenn´ Ambar-metta! |
|
|
miss-kellebel Klassenoudste Huffelpuf Posts: 429 Offline! |
Ik heb eens geprobeert een toverhoed proberen maken . ik zeg wel proberen want het is niet goed gelukt. En dan heb ik nog eens een tak uit de tuin gehaalt en die lijkt wat op een toverstok:D---------------------------------------- mam lil M'n uberliefste grootnichtjes jenn,space,jess,lynn,maris:D Sarah:Dmy friendjeuh Maryke ![]() love them ![]() mn verhaal |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Zo'n verjaardagskalender is inderdaad ook heel orgineel om te maken. Zeker omdat er niet zo mooie op de markt verkrijgbaar zijn. Je kunt ook bij wijze van spreke alle hoofdrollen gebruiken en daar een plaatje van nemen. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Hermelien Griffel 2de jaar Huffelpuf Posts: 74 Offline! |
Ik denk dat ik in de toekomst voor het jaar 2008 een kalender wil gaan maken met foto's van film 5. Mijn opa heeft mijn zo'n programma gegeven waarin ik zelf foto's toe kan voegen en dergelijke. Moet weer eens nodig op zoek naar die CD-rom. Want ik vind kalenders in de winkel duur enzo en meestal vind ik het handiger om zelf gelijk de verjaardagen erin te vermelden van vrienden en familie. Als de kalender klaar is, zal ik wel een paar foto's van maken. ---------------------------------------- |
|
|
Iniminie Klassenoudste Huffelpuf Posts: 425 Offline! |
Ik heb in groep 8 voor de Bonte avond(Terschelling) een eigen toverstok gemaakt. Pappa had nog een vrij lange stok, heb t afgemeten, (gwn 40 cm lang was mijnes) heb zelf handvat en details gemaakt, en uiteindelijk geverft. En doosje heeft mn pa nog gemaakt, en daaar bewaarde ik mn toverstok dan. ---------------------------------------- • Life is not a movie. Good guys lose. Everybody lies. And love does not conquer all. Zal door omstandigheden niet veel meer online komen en/of reageren! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.463 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Mijn broertje had eerst met scouting een tovenaars en heksen kamp. Hij ging natuurlijk als HP. Hij had toen zo'n mantel, een shirt en een briul natuurlijk zelf gemaakt. Zag er echt grappig uit en natuurlijk een toverstok mag niet ontbreken![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.081 Offline! |
Hele gave dingen allemaal!! Het enige wat ik tot nu toe zelf heb gemaakt is een zwart-wit-kalender in A4 formaat van harry potter en ik vind hem zelf heel leuk. Het is een verjaardagskalender. ![]() ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Jaah, dat had ik ook eens gemaakt :D:D Dat is wel nog mooi héé:D Want dan kan je al jouw favo foto's nemen ensoo :D ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.081 Offline! |
Quote van Malinka..Xx: Ja inderdaad en het is ook niet al te moeilijk :D Wat me ook leuk lijkt is eens een keer een soort vragenspel/quiz te maken over harry potter en wie dan de meeste kaartjes goed heeft dat die dan gewonnen heeft ofzo :D ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
dragon Professor Ravenklauw Posts: 921 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik wou eerst een rpg maken zoals RuneScape, maar toen kwam ik er achter dat ik dat niet kon ![]() ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
jonathanpotter 6de jaar Griffoendor Posts: 184 Offline! |
Een gehooraperaat ---------------------------------------- ![]() " Ik zal altijd voor jou vechten, ook al stopt jou hart, Miscchien dan nog ". Jake uiy Eclipse :) |
|
|
Nynkewemel Snul Ravenklauw Posts: 34 Offline! |
ik heb een toverboek van harry p gemaakt samen met mijn nichtje. ik zou graag nog een toverstok willen maken maar ik heb geen idee hoe dat moet ![]() ---------------------------------------- |
|
|
James Rune 5de jaar Huffelpuf Posts: 156 Offline! |
Ik heb vijf jaar terug een boek gemaakt met alle spreuken in + nog spreuken die ik zelf had uitgevonden ![]() ook heb ik zelf een toverstok, is eigenlijk gewoon een drumstick, beetje verwerkt =p ---------------------------------------- Lyrics, created by James Rune |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 66 Offline! |
Op HT maak ik regelmatig een quiz voor het HP fantopic. Daar zijn dan weer prijzen mee te verdien enzo. Ik maak ze atijd zo moeilijk mogelijk ![]() ---------------------------------------- ![]() Ik heb liefde voor MakeBelieve <3 |
|
|
HPHPHP 3de jaar Griffoendor Posts: 80 Offline! |
Quote van elazpaardengek: ik had eergister een dikke tak uit de tuin gehaald en bewerkt! lijkt sprekrend op die van Harry! ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
|
Jelle-Zwarts 5de jaar Zwadderich Posts: 161 Offline! |
Ik ben bezig met een RPG aan het maken van HP :) ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
Moonlampje Snul Ravenklauw Posts: 25 Offline! |
ik maak plaatjes op de pc van HP. Zou ook ooit nog wel een website willen maken, maar denk eerlijk gezegd dat er al websites genoeg zou zijn en dat eentje van mij niet echt veel meer zou toevoegen. ---------------------------------------- |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 241 Offline! |
Ik heb op vakantie in Italië een keer een Mario Party bordspel gemaakt. Dat hebben we toen heel veel gespeeld, volgens mij heb ik het zelfs nog. Ik heb trouwens ook een keer een zelfgetekende zwart-wit Lord of the Rings kalender gemaakt en een heleboel fanfiction. Ik heb een keer een Harry Potter ''comedy'' fanfiction gemaakt dat ging tot deel 4 en het bestond uit 4 hoofdstukken. HS1. Harry Potter en de Steen der Prijzen HS2. Harry Potter en Geheime Hamer HS3. Harry Potter en de Behangen van Azkaban HS4. Harry Potter en de Huurbeker Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen net wat andere humor had. De hoofdstukken sloegen helemaal nergens op. ---------------------------------------- ![]() Sometimes I wonder if I suposed to be me... |
|
|
Bsaap Dreuzel Griffoendor Posts: 4 Offline! |
Quote van hermelienfan!!: Ik denk een toverstaf ---------------------------------------- ![]() Waarom staat Hermelien en Luna er niet bij ;( |
|
Navigatie:
1

. ik zeg wel proberen want het is niet goed gelukt. En dan heb ik nog eens een tak uit de tuin gehaalt en die lijkt wat op een toverstok:D
love them
en natuurlijk een toverstok mag niet ontbreken