Award stemmen zijn geteld
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Offline! |
AvatarWel, ik heb hem gisteren in 3D gezien en hij is echt super!!! Op de hitlijst stond hij 1ste, gevolgd door nen anderen en dan op de 3de plaats NEW MOON. hier even de info:In 'Avatar' krijgt Jake Sully, een verlamde ex-marinier, terug de kans op een gezond lichaam te krijgen door deel te nemen aan het Avatar-programma. Hiervoor moet hij naar de planeet Pandora reizen om op zoek te gaan naar kostbare mineralen. Wanneer de lokale bevolking van Pandora, de Na'vi hun natuurlijke omgeving echter bedreigd zien worden, besluiten ze de strijd aan te gaan. Trailer Foto's wel, zeg maar wat je ervan vind... ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik wil er zeker een een keer heen. Hij lijkt me zo cool! De Avatar trailer is echt heet stoer ik heb de trailer gezien in de bios. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik ben hem ook in 3d gaan kijken. En hij was super! Zeker de vechtscčne. ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
IK HEB HEM GEZIEN! IK HEB HEM GEZIEN! omg hij was gooeeeed! ![]() was echt zo knap, met dat 3D. en ik vond de planeet zo mooi. haha, weet je wat ik echt het grappigste vond? Dat die ene slechterik zo in brand stond ![]() zo keidroog: "you're on fire, man" kijkt hij zo naar zijn arm en veegt hij dat vuur eraf alsof er een stofje op z'n nieuwe trui ofzo zat ![]() of dat die ene avatar al die mensjes doodgewoon oppakte en weggooide ![]() echt, iedereen moet heb gewoon gezien hebben ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik wil hem zien in 3D maar ik heb geen vervoer om me naar een bios te brengen waar hij in 3D draait:( Hij lijkt me echt super cool!!!!! ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Anadria 6de jaar Ravenklauw Posts: 197 Offline! |
Ik heb hem enkele dagen geleden gezien in 3D en ja... ik vond hem echt goed. Na die 2,5 uur met die bril op m'n neus liep ik nadien wel overal tegen ![]() Dat terzijde... ik heb veel mensen horen klagen over het verhaal en dat dat echt suckt enzo. En ja, het verhaal... het is niet spectaculair ofzo, maar ik vind nu ook niet dat het een domper is ofzo. Eerlijk gezegd... als je klaagt over de verhaallijn van Avatar, moet je beginnen klagen over de verhaallijn van basically elke film die er ooit gemaakt is. Ik vond het echt een goede film, heb me in die 2,5 uur geen seconde verveeld en steeds met evenveel plezier naar de film gekeken. En de 3D erbij was een leuke ervaring (hoewel die nog niet overal op punt stond). ---------------------------------------- Je mag nooit sneller kijken dan je rijdt, want dan zie je dingen waar je nog niet bent en dat kan gevaarlijk zijn :') - Alles Kan Beter - |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vond het een erg leuke film, alleen het was wel een beetje lang. Maar het verhaal vond ik wel erg leuk en er zaten ook een aantal grappige stukjes in. Vooral die ene bioloog achtig vrouw vond ik grappig, net als die pilote. Het was wel een beetje zielig. Oja en die taal van die mensen op die planeet! Ik lag dubbel! ![]() ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Het was inderdaad een super leuke film. Ik vond hem in 3D het leukst. Maar het was ook de duurste film ooit dus ja ![]() ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
jonathanpotter 7de jaar Griffoendor Posts: 240 Offline! |
Ja ik vindt deze film super, ik moet zeggen Ík ging helemaal in, deze film, ik heb dit niet in 3d gezien maar moest wel heel erg mooi zijn In drie D zo te horen :) ---------------------------------------- ![]() "Never don`t kill a wolf under my nose" |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
In de eerste instantie werd ik niet warm of koud als ik voorstukjes zag van de film op tv. Maar toen mijn ouders terug kwamen van een weekje Zeeland, heb ik hem van hen gekregen. Tjeetje, wat heb ik mijn mening bij moeten stellen. Echt een prachtige film! Meer kan ik er niet over zeggen. Maar ik ben echt heel blij dat ik hem gekregen heb, want hij gaat vaak bekeken worden ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ik vind de film gewoon wonderfull! super geweldig, mooi. echt een aanrader!! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Prachtig gemaakt en ook de beste makers van de film, waaronder Peter Jackson zit, de persoon die ook Lord of the Rings heeft geregistreerd. Het is gewoon een voledig magische film en daar hou ik van!! ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Ik heb hem niet in 3D gezien, waar ik wel spijt van heb. Ik heb hem wel in 2D versie gezien. Echt een prachtige film. Ik vind het geweldig verzonnen, heel er mooi gemaakt. Vooral dat de mensen echt zijn, en de omgeving is geanimeerd. Ook vind ik het vet dat de Navi's door echte mensen gespeeld zijn, en daarna geanimeerde dingen aan toegevoegd zijn (net als bij Voldemort vanaf HP4). Hierdoor krijg je bij een gesprek de echte emoties te zien, en geen flauwgeanimeerde emoties. Heb hem ook al een paar keer op DVD thuis gekeken, en een keer op school. Ik kan er echt geen genoeg van krijgen. Het landschap is het mooiste landschap wat ik ooit heb gezien ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
EDIT: Oeps deze post is een foutje vanwege lag van mijn pc :( ![]() ---------------------------------------- |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb hem in Imax gezien en dat was echt zooooo vet! Ik heb hem nu inmiddels ook op dvd en was best wel duur, maar het geld had ik er absoluut voor over. Het was echt een van de beste films die dat jaar uit kwam (Alice in Wonderland was ook goed!). Ik had volgens mij ergens gelezen dat ze nog vervolgen gaan maken, omdat de regisseur nog van alles in gedachten had en nog voorlopig niet klaar was. Ze wilden zelfs zich beter gaan verdiepen in de karakters. Voor zover ik weet komen er nog twee delen uit (had het ergens gelezen, weet niet meer waar), maar ik ben benieuwd. Maar de film is wel echt super! Al die special effects etc. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
supernijntje Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.137 Faunaat: Meermens Offline! |
Ben ik nu echt de eerste en enige die deze film maar matig vond? Allez, ik bedoel het was wel een goede film, maar er kon zo veel meer worden uitgehaald. Ik snap dan ook niet waarom iedereen steeds bezig is/was van: "Da is de beste film ooit!" Want dat is ie helemaal niet! Het verhaal op zich (los van al de effecten e.d. dus echt alleen de verhaallijn) was, vond ik, zwak. De effecten en camerastandpunten etc. waren daarintegen weer heel sterk, visueel heel mooi. Hoewel af en toe in een paar scenes kleine 'foutje' zichtbaar waren. Doordat scenes verscheidene keren worden opgenomen en de beste stukken aan elkaar worden gemonteerd, jammer genoeg komt dat in vele films voor en ik ben daar inmiddels al op getraind om dat op te merken . De muziek was mooi, ging heel goed samen met de beelden.Voor mij is het omhulsel (visueel beeld & muziek) goed, maar is het voor de rest een leef vat (verhaallijn). Maar al bij al nog een vermakelijke film. ---------------------------------------- She walks in beauty, like the night... |
|
Navigatie:
1

. De muziek was mooi, ging heel goed samen met de beelden.