Award stemmen zijn geteld
Spullen
|
Tanja 1ste jaar Huffelpuf Posts: 58 Offline! |
SpullenWelke spullen hebben jullie allemaal van Harry Potter?Ik heb: - 6 Boeken - 4 Films - 3 PC Spellen - 3 Game Boy Advance Spellen - 1 XBOX Spel ---------------------------------------- |
|
Tineke Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 704 Offline! |
Ik heb de 6 boeken, 1 film, 1 verjaardagskalender die ik bij het 6de boek kreeg en ook nog een map die ik niet meer gebruik. Dat is het zowat, vroeger had ik nog inpakpapier ook maar dat is ondertussen opgebruikt ![]() Ik wou ook altijd een knuffel van HP maar nu hoef ik die niet meer. Heb al teveel knuffels ![]() ---------------------------------------- |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb ook de zes boeken en de eerste twee films op dvd en deel 1 ook nog op video. Verder heb ik een boekje met HPkaarten die ik bij deel 1 op video kreeg. Oja, en ik vond laatst in de kast mijn HPdekbed terug. Ik was helemaal vergeten dat ik die had.. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Schrik niet: Boeken: - Harry Potter 1 t/m 5 (nederlands) - Harry Potter 1,3,5,6 (engels) - Harry Potter 2 (amerikaans) - Harry Potter 1 (Latijn) - Zwerkbal door de eeuwen heen - Fabeldieren en waar ze te vinden - Een interview met J.K. Rowling - De wonderlijke wereld van Harry Potter - Woordenboek Harry Potter Films en banden - Video 1 en 2 - DVD 3 en 4 - banden met opgenomen informatie rond de films enz. En verder: - Etui - Pen - Gum - 2 potloden - Liniaal - Kaftpapier (verschillende soorten) - 3 schriften - 2 agenda's - Ongeveer 500 krantenberichtjes - Stickervellen - Stickerboekje - Beker (warmtegevoelig) - Bureaulegger - Poëziealbum - Schetsblok - Notitieboekje - Smekkies in alle smaken - Lolly - Chocokikkers - Plaatjes van de chocokikkers - Pleisters - 18 kaarten - Site (die overigens niet meer leeft) - Filmmuziek (3 nummers) - Pc-game deel 1 - Kaartspel - TCG-game - Posters (minstens 6) - Twee deurhangers - 2 lijstjes - 4 opbergdozen - 2 paar sokken - Map - Screensaver - ... ---------------------------------------- |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Jij hebt veel Sil.. ![]() Ik heb de boeken en dee films... Enkele posters en dan nog een pen.. Verder heb ik niet echt iets van Harry Potter ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Boeken: - Harry Potter 1 (ned) - Harry Potter 2 (ned) - Harry Potter 3 (ned) - Harry Potter 4 (ned) - Harry Potter 5 (ned) - Harry Potter 6 (ned) - Harry Potter 6 (eng) Films en banden - Video 1 - DVD 2,3 en 4 En verder: - Site (die overigens niet meer leeft) - PC game 1 - HP Lego Creator 1 - HP Lego Creator 2 - Posters 1 - Kleur platen - Teken boek - HP Koffie beker En volgens mij was dit het wel. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Hm, ik post hier meer wat "wij" bezitten dan wat ik juist bezit. Boeken - alle boeken in nederlandstalige versie Films - alle 4 op dvd Ps2 spellen - de geheime kamer - de vuurbeker Gambeboy Advance spellen - de geheime kamer - zwerkbal Gezelschapspellen - schaakspel - de wegisweg - sneeps toverdrankenklas Lego - de geheime kamer - de zweinsteinexpress Varia - pennendoos - stickerboek - kleurboek - magneten Waarschijnlijk ben ik nog wel wat vergeten, maar dit is zowat wat me direct te binnenschoot ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Oké, nu ga ik eens kijken: FILMS: - alle films op dvd (nederlands, engels en duits) BOEKEN: -HP1 -HP4 -HP5 -HP6 (De rest heb ik ook gelzen, geleend van vriend) PC spellen: -HP3 Gameboy spellen: -HP2 -HP4 En dan ook nog een hééééle hoop stickers. En een stom poppetje, en twee bordspellen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Even uit mijn hoofd: - Harry Potter boeken Nederlands 1t/m 6 - Zwerkbal door de eeuwen heen - Fabeldieren en waar ze te vinden - Harry Potter pennen - Harry Potter potloden - Harry Potter gym - Harry Potter kaftpapier - Harry Potter mok - Harry Potter kleine mini voetbal - Harry Potter zwerkbalveld - Harry Potter toverstok - Harry Potter schaakbord - Alle HP dvd's 1 t/m 4 - Dvd met van alles en nog wat over Harry Potter - Harry Potter trein van lego - Kasteel van lego - Toilet met trol ( lego ) - Hagrids huisje ( lego ) - Wegisweg winkeltjes ( lego ) - Harry Potter pop PC: -Alle spellen 1 t/ 4 dus ![]() GBA: -Harry Potter en de steen der wijzen -Harry Potter en de geheime kamer -Harry Potter en de gevangene van Azkaban Playstation 2: -Harry Potter en de steen der wijzen -Harry Potter en de geheime kamer -Harry Potter en de vuurbeker - Map met allerlij spullen van Harry Potter. - Magneten - Dekbed - 3 kleurboeken - Stikkers Hier laat ik het even bij ![]() ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
van harry potter heb ik al de de boeken in het nederlands en boek 5 nog in het engels voor de rest heb ik op de ps1 harry potter en de steen der twijzen en de geime kamer op de ps2 heb ik de gevangene van azkaban en de vuurbeker voor de rest heb ik nog een kalender een soort van doos van harry potter en nog een paar plaatjes ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
boeken : HP1 t/m HP 6 (ned ) dvds : 1 t/m 4 spellen : 1 t/m 4 1 ligt ergens ![]() 2 is overleden door een kras, gemaakt door men lieftallige broertje 3 kwam ik nooit verder en me broertje zit altijd op de ps2 als ik wil ![]() 4 nooit gespeeld, vind spellen op de PC nooit zo leuk ![]() Luister cd's ehh.. 1 t/m 6 is een goed inslaap middel ![]() en voor de rest zou ik ergens nog wel kleur platen enz. hebben liggen ;) oja, ook nog 1 poster hangen van daniel radcliffe (nee niet die half naakte die zit nog veilig in de bravo )---------------------------------------- |
|
|
Laura Snul Ravenklauw Posts: 32 Offline! |
Quote van Tineke: Je vergeet de etiquetten voor school... die had je ooit eens gekocht ![]() ---------------------------------------- EPICA - Nightwish - Angtoria - Sonata Arctica - Within Temptation - Evanescence - Rhapsody |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
ik heb alle 6 de boeken in het nederlands ik ga ze ook nog een keer in het engels kopen...en van de games die ik heb: ik heb harry potter en de steen der wijzen op de pc, gbc (gameboycoler) de geheime kamer op de pc en gbc. de gevangene van azkaban op de nintendo gamecube de vuurbeker op de gamecube dvd'd en video's harry potter 1 :D2 keer op video (nerderlands en engels) harry potter 2 op videoband en dvd harry potter 3 op video en dvd harry potter 4 2 disc-editie dvd en ik heb er ook nog heel veel lego van, want vroeger spaarde ik er van alles van.:D ---------------------------------------- |
|
|
Miss-Murder Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.064 Offline! |
Ik heb ook de 6 boeken en volgens mij wat kaarten, maar verder niet echt. Eerder had ik volgens mij wel wat dingetjes, maar ik zou niet meer weten. ![]() ---------------------------------------- they twinkle in my dreams." Flyleaf «3 |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb eigenlijk niet veel van hp, maar ja ![]() - Posters, - Films (allemaal), - Etui, - Pennen, - Stickers, - boekenlegger, - Dagboek, - spaarpot, - Spellen (wegsweg gezelschapspel bijv) - boeken (laatste deel alleen )- en hp-lego - Gamecube spellen - Playstation spellen - PC-spellen - Gameboyspellen - HP-schaakbord ![]() - kwartetspel - HP Vragenspel DAt was het wel zo'n beetje ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik heb: boeken: boek 1 boek 2 boek 3 boek 4 boek 5 boek 6 films: film 1 (video) film 2 (video) film 3 (dvd) film 4 (dvd) spellen: spel 1 op playstation spel 1 op pc spel 2 op pc spel 3 op pc spel 4 op pc en verder: posters map boek met cd voor dwarsfluit pen kaftpapier pennenzak bureaublad screensaver kalender verkleedkleren onderlegger beker pint glas dekbed kussensloop magneten stikkers stikkerboek pleisters potloden gom kleurboek poëzieboek schetsboek tekenboek ... ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Sparrow 6de jaar Zwadderich Posts: 186 Offline! |
Ik schaam me echt dood tussen al die reusachtige lijsten van jullie, maar toch zal ik mijn dingetjes even neerzetten. -Video's 1, 2, 3, 4. -Dvd's 1, 2, 3, 4. -Wk Zwerkbal spel. -Filmposter Hp 3. -Boeken 1, 2, 3, 4, 5, 6. (Engelstalig) -Boeken 1, 2, 3, 4, 5, 6. (Nederlandstalig) En dat is het al wel zo'n beetje. Echt leuk dat jullie zo veel hebben! ---------------------------------------- "Now we are followed by rocks, never had that one before!" Roeltje mijn Kroeltje(L) |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Boeken: Harry potter en de steen der wijzen (hardcover) Harry potter en de geheime kamer (hardcover) Harry potter en de gevangene van azkaban (hardcover) Harry potter en de vuurbeker (hardcover) Harry potter en de orde van de feniks (hardcover) Harry potter en de halfbloed prins (hardcover) De magische wereld van HP (paperback) Posters: 1 poster, (Deze) Films/Dvd's: Harry potter and the goblet of fire (Dvd) Harry potter en de geheime kamer (Video) Spellen: Harry potter and the philosopher's stone (voor op playstation 1) Ohja, en een paar glow in the dark dingen. En een nachtlampje met die auto erop. (veel heh )Edit: Nu heb ik ook een verjaardagskalender gemaakt van harry potter (met de pc voor een groot deel). Vind m zelf wel grappig :) ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Films: Harry Potter and the Philosophers Stone (video) Harry Potter and the Philosophers Stone (DVD) Harry Potter and the Chamber of Secrets (DVD) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (DVD) Harry Potter and the Goblet of Fire (DVD) Boeken: Harry Potter en de Steen der Wijzen (paperback) Harry Potter en de Geheime Kamer (paperback) Harry Potter en de Gevangene van Azkaban (paperback) Harry Potter en de Vuurbeker (paperback) Harry Potter en de Orde van de Feniks (paperback) Harry Potter en de Halfbloed Prins (paperback) Harry Potter and the Halfblood Prins (hardcover) Harry Potter and the Deathly Hallows (hardcover) De Wereld van Harry Potter (paperback) Harry Potters Wetenschap (paperback) Muziek: Filmmuziek Harry Potter en de Steen der Wijzen Filmmuziek Harry Potter en de Geheime Kamer Filmmuziek Harry Potter en de Gevangene van Azkaban Filmmuziek Harry Potter en de Vuurbeker Games Harry Potter en de Steen der Wijzen Harry Potter en de Geheime Kamer Harry Potter en de Gevangene van Azkaban Harry Potter en de Vuurbeker Harry Potter Zwerkbal Lego Harry Potter trein Perkamentus zijn kantoor Sneeps klaslokaal Zwadderich leerlingenkamer De trol Zwerkbal pitch Nog een set met 2 bezems en Harry De leerlingenkamer van Griffoendor Zwik en Zwachtels Zwerkbal paleis Vliegende auto De Dueleerclub Goudgrijp Aragog de spin De spiegel waar Harry zijn ouders in ziet Volgens mij hebben we nog meer maar ik weet het even niet meer ![]() Voor de rest: Heel erg veel intervieuws, posters, stickers, nog meer stickers, stempels, kranten berichten waar ik zelf ook nog opsta met het nieuwe hp boek (nr. 6). Schrijfpapier met harry potter erop. Gum, Liniaal en een podlood. 2 Kleurboeken. Dit is nog niet eens alles maar de rest kan ik me niet meer herinneren ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ow ja! ik heb ook nog boek 7, stijve kaft. en suuz! bedankt dat je me eraan doet denken! ik heb alle lego van de eerste 2 films, maar dan ook echt ÀLLE lego he! en ook van de derde film, de toren waar sirius gevangen zat, met poppetjes van harry, dementor, sirius (en hermelien?). ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Hehe alsjeblieft hoor. Maar iedereen heeft voor gamecube en gameboy en playstation enzo, terwijl ik alleen spelletjes voor de PC heb ![]() Mah ik heb eigenlijk ook alleen een pc . Ik heb trouwens ook nog ansichtkaarten en posters van harry potter gevonden :D ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Daan & Flair zusjes 

Sjoerdje 

ik ga ze ook nog een keer in het engels kopen...
)

Lieve Joey