Award stemmen zijn geteld
Spullen
|
Tanja 1ste jaar Huffelpuf Posts: 58 Offline! |
SpullenWelke spullen hebben jullie allemaal van Harry Potter?Ik heb: - 6 Boeken - 4 Films - 3 PC Spellen - 3 Game Boy Advance Spellen - 1 XBOX Spel ---------------------------------------- |
|
Suzanne Bonkel 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
Nou dat zie je ook wel in HP. maar het was niet echt van HP meer gewoon Halloween. ---------------------------------------- ![]() I love the Summer who not??? |
|
|
Chaja 5de jaar Griffoendor Posts: 140 Offline! |
Boeken 1-7 Films 1-5 en 6 slechte kwaliteit Spellen 1-6 en wk zwerkbal replica van Harry's toverstok kalender en kaartjes en van zon spulletjes ![]() ---------------------------------------- De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Ik heb: - alle boeken - alle pc spellen - alle playstation spellen behalve deel 4 - tijdschriften en zo - ik heb alle 6 de films ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
ik heb: Boeken hp en de steen der wijzen, hp en de geheime kamer, hp en de gevangene van azkaban, hp en de vuurbeker, hp en de orde van de feniks, hp en de halfbloed prins, hp en de relieken van de de dood, zwerkbal door de eeuwen heen, de vertelsels van baker de bard, fabeldieren en waar ze te vinden, hp lexicon. ik heb hp1 ook nog in et engels. Films hp en de halfbloed prins (gedownload) luisterboeken, hp en de steen der wijzen, hp en de geheime kamer, hp en de gevangene van azkaban, hp en de vuurbeker, hp en de orde van de feniks, hp en de halfbloed prins, hp en de relieken van de dood. (allemaal gekopieerd) dat was et wel z'n beetje. ik heb nog niet zo veel films mar die koop ik wel ![]() ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
Celine Snul Ravenklauw Posts: 23 Offline! |
ik heb -alle boeken -sirius zwarts staf -staf hermelien -staf prof. anderling -alle films (tot nu toe) -schaakspel -sluipwegwijzer en ben nu aan het sparen voor een staffenset van dumbeldors leger ---------------------------------------- ![]() altijd en overal hou ik van jou |
|
|
hermione199710 Snul Griffoendor Posts: 38 Offline! |
ik heb 7 films.en 7 nederlandse boeken en 4 engelse boeken. ik heb ook nog een paar posters van harry potter ![]() ---------------------------------------- ![]() I love Harry!!!!!!! I hate Voldemort!!! |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
7 boeken, 1 film op dvd, 7 films gedownload en 3 spellen voor op de NDS. Oja, en ik heb ook nog wat lego liggen van vroeger, toen speelde ik daar vaak mee.;) ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
ratijn Snul Zwadderich Posts: 27 Offline! |
Ik heb een kalender van de 6e film. Ik heb de films 1 t/m 6, alleen de films 2,3,6 heb ik echt gekocht . Ik heb een sneeuwbol met harry potter foto's erin, een bordje op de deur hangen van HP, een HP6 stickerboek. Zelf ga ik een staf maken en ik heb een hutkoffer waar ik het zweinstein logo op plak en mijn initialen op schilder. Ik heb nog een vraag aan iedereen die het wil beantwoorden. Ik zoek een winkel in gelderland met Harry Potter spul. Ik zelf heb al een winkel in Zutphen maar er zijn wel leuke spullen maar ook weinig. Voor diegenen die het interseren is hier de site: "www.spoenkshop.nl". Als je een winkel hebt in die buurt graag een uil naar mij sturen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
mathematicman 5de jaar Ravenklauw Posts: 147 Offline! |
Ik heb de 7 paperback boeken en de 7 gebonden boeken Alle films uitgekomen, 4 posters Een game voor de DSi Eeen harry potter bril een harry potter stok ---------------------------------------- ![]() Wijshei zonder grens is ieders grootste wens. |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Ik heb: -Boeken 1 t/m 7 nederlands -Boeken 1 t/m 7 engels -Zwerkbal door de eeuwen heen -Fabeldieren en waar ze te vinden -De verhalen van Baker de Bard -Sinds kort (na héél lang zoeken) Het Lexicon. -Alle films tot nu toe (deel 1 en 2 in special edition) -Alle games tot nu toe + Wk zwerkbal en Harry Potter lego, jaren 1 t/m 4 -Een gewaad ![]() -Het lego-kasteel van deel 3 ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
hp 17 Dreuzel Huffelpuf Posts: 18 Offline! |
Ik heb de volgende spullen; Harry potter en de steen der wijzen(boek en film) Harry potter en de geheime kamer (boek en film) Harry potter en de gevangene van Azkaban(boek en film Harry Potter en de vuurbeker (boek en film) Harry Potter en de orde van de feniks (boek en film) Harry potter en de halfbloed prins (boek en film) Harry potter en de relieken van de dood (boek) Harry potter schrijfpapier (lijkt op perkament). Harry potter en de relieken van de dood poster De wereld van Harry Potter Harry Potter kwartet Harry potter maskers ( Hagrid, Sneep, Harry, Ron en Hermelien). Harry potter schriften. Harry potter 4 5 6 voor de ds Dat was het! :---------------------------------------- |
|
|
icona Dreuzel Huffelpuf Posts: 6 Offline! |
Ik heb: Boeken: -Alle paperbacks en hardcovers in het Nederlands -Alle paperbacks in het Engels en enkele in hardcover DVD's: -Alle dubbel DVD edities -Alle single disc edities Blu-ray: -Kasteel (noble collection) + Blu-ray editie -Alle Blu-rays (natuurlijk van de laatste nog niet maar dat is logisch) dus eigelijk heb ik deze dubbel maar ik doe ze toch niet weg :) Gentle Giant Busts: -Hermione Bust -Harry (ik denk year 5) Bust -Hagrid Bust -Voldemort Bust -Dobby Bust (eigelijk bijna alle busts die er zijn, net teveel om op te noemen) Noble Collection: Naast het kasteel met blu-rays (hierboven reeds vermeld) een hele boel wands van de eerste editie en nu ook enkele van de character editie. En ik denk dat het dat zowat is... EDIT: ook nog in de collectie alle Xbox360 games, enkele Xbox en nog het laatste deel op Playstation 3. ---------------------------------------- |
|
|
Odessa Dreuzel Griffoendor Posts: 16 Offline! |
Boek 1-7 in het Nederlands :) en ook Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden,Zwerkbal door de Eeuwen Heen & de Vertels van Baker de Bard. De toverstok van Hermelien en een tijdverdrijver :D ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Hippogriff Dreuzel Griffoendor Posts: 12 Offline! |
- 3 boeken - 4 films - Harry Potter Wizardry Book - 2 spellen - Een aantal posters - Een leeg boekje dat bij de Deathly Hallows P1 dvd zat. - Zelfgemaakte oorbellen van Luna. ---------------------------------------- |
|
|
MagicXwitcH 2de jaar Zwadderich Posts: 67 Offline! |
Ik heb van Harry Potter: - Harry's toverstok - Perkamentus' toverstok - Een ketting met het teken van de relieken van de dood. - Alle 7 boeken - (tot nu toe) 7 films - Het boek: Fabeldieren en waar ze te vinden - Het boek: De vertesels van Baker de Bard - Het boek: Zwerkbal door de eeuwen heen. - Ik heb een zelfgemaakt Harry Potter plakboek - En tot slot een heleboel posters Groetjes!! ---------------------------------------- ![]() I love Ron Weasley, Edward Cullen and Chad Murray (lucas scott) |
|
|
MartijnMaster Dreuzel Zwadderich Posts: 19 Offline! |
Wow er zijn mensen die echt een heleboek hebben ![]() Ik zou graag een toverstok willen hebben, van Hermelien.. maar ja, 't komt er niet van. Ik heb (Nederlandse naam=Nederlands product!): Boeken: -Steen der Wijzen -Geheime Kamer -Gevangene van Azkaban -Vuurbeker -Orde van de Feniks -Halfbloed Prins -Relieken van de Dood -Vertelsels van Baker de Bard Films: Videoband: Steen der Wijzen en Chamber of Secrets DVD: Allemaal behalve Hp7 part 2 natuurlijk Games PS2: Steen der Wijzen, Geheime Kamer, Gevangene van Azkaban PC: Steen der Wijzen, Geheime Kamer, Gevangene van Azkaban, Orde van de Feniks NDS: Vuurbeker, Orde van de Feniks, Deathly Hallows part 1, Lego Harry Potter Years 1-4 Wii: Halfbloed Prins, Deathly Hallows, Lego Harry Potter Years 1-4 Overig -Spaarpot -Kalender 2010 (als je data wegknipt zijn het posters van Halfbloed Prins ;)) -Map -Filmposters 3-7(part 1) Ik heb toch ook wel redelijk veel.. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
miriam 3de jaar Huffelpuf Posts: 87 Offline! |
Boeken: Harry potter en de steen der wijzen Harry potter en de geheime kamer harry potter en de gevangene van azkaban harry potter en de vuurbeker harry potter en de order van de fenix harry potter en de half bloedprins harry potter en de rilieken van de dood Het lexicon (harry potter woordenboek) Tales of bedel the bard Films: Harry potter en de steen der wijzen Harry potter en de geheime kamer Harry potter en de gevangene van azkaban Harry potter en de vuurbeker Harry potter en de orde van de fenix Harry potter en de half bloed prins Spellen: Harry potter en de steen der wijzen Harry potter en de half bloed prins Harry potter en de rilieken van de dood deel 1 Andere dingen: Harry potter en de order van de fenix 4 in 1 kaartspel Ik had vroeger ook de spellen van de geheime kamer en de gevangene van askaban, maar die zijn helaas allebei stuk. ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

. Ik heb een sneeuwbol met harry potter foto's erin, een bordje op de deur hangen van HP, een HP6 stickerboek. Zelf ga ik een staf maken en ik heb een hutkoffer waar ik het zweinstein logo op plak en mijn initialen op schilder. 

: