Award stemmen zijn geteld
Lily en James Potter als ze niet dood zouden zijn.
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Offline! |
Lily en James Potter als ze niet dood zouden zijn.Dit is een topic in verband met Lily en James als ze niet dood zouden zijn. Ze hebbben 3 kinderen gekregen. Dit zijn de personages: Lily Potter: Hermelien3333 James Potter:Jasperpotter Harry Potter: Dragon Emma Potter:AnOukiiee Marthe Potter: pauline Vrienden: sluipvoet: arnor wormstaart: maanling: Je mag ook je eigen personage maken!! -Sanne Siaro -Liza Melany Potter (Tweelingszus James Potter) - - Oke, begin maar aan te melden. ---------------------------------------- ![]() |
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Maakt niet uit zus' zei Harry. 'Die zag ik al aankomen. Maar ja, de eerste les zal inderdaad rampzalig zijn. Maar Em, ga je nou even mee vliegen, ik heb zin om door de lucht te vliegen!' Hij loopt naar buiten en mompelt: 'Accio vuurflits' Zijn Vuurflits komt aangevlogen, hij springt erop en zoeft weg! ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Oh jee, ben ik zo voorspelbaar?' vraagt ze grijnzend. 'Wil je nou alweer gaan vliegen? Het is koud buiten. En het regent-' Maar hij vliegt al weg. 'Mam, doe er eens wat aan. Dat jong is verslaafd! Voed hem eens op, laat hem een voorbeeld nemen aan zijn lieftallige zusje!' Dan pakt ze ook maar haar bezem voor haar moeder daar op kan reageren. Ze vliegt naar buiten en gooit opnieuw een bal tegen Harry zijn hoofd aan. 'Oh, ik blijf scherp.' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Au! Waarom deed je dat?' schreeuwt hij naar Emma. Hij pakt zijn toverstok en schreeuwt: 'Petrificus Totalus!' Hij vliegt naar haar toe, hij pakt de bal en gooit die tegen haar hoofd aan. 'Finite Waarom deed je dat? Laat dat je leren nooit meer zomaar een bal tegen me aan te gooien!' En hij vliegt weer snel weg. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Om de één of andere manier valt Emma niet van haar bezem af. 'Wat ben jij opeens dominant zeg' zegt Emma grijnzend. 'Je zou toch wel moeten weten dat ik niet naar bedreigingen luister.' Ze haalt haar haar uit haar gezicht en veegt de spetters modder die dankzij de bal op haar hoofd zaten weg. 'En trouwens, als zoeker moet je altijd alles in de gaten houden. Sterker nog als een Potter moet je alles goed in de gaten houden, dat weet je.' zegt ze. 'En ik vind het heel oneerlijk dat je je toverstok blijft gebruiken, kan je me niet in je eentje aan?' Ze kijkt hem lichtelijk geïrriteerd aan. 'En trouwens, weet jij waar Marthe is? Ik heb haar nadat je mijn stereo had opgeblazen niet meer gezien' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Nee, ik heb haar niet gezien,' zegt hij. 'En ik kan het best in mijn eentje aan maar ik vind het leuk om hem te gebruiken omdat jij het nog niet mag.' Hij vliegt naar Emma toe en zegt: 'Hier, ik zal de vlekken die er nog zitten even weghalen. Aguamenti' Nu is Emma helemaal nat en ziet er boos uit. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Sanne Lacht als ze de twee ziet spelen buiten. 'Soms lijken het net kleine kinderen,' zegt Sanne. Ze ziet dat Harry word bekogeld door de bal en bijna van zijn bezem word gegooit. Lily en Sanne lachen. Maar Harry kijkt boos naar binnen. Harry gaat in de tegen aanval door Vogels op Emma af te vuren, maar de vogels raken alleen haar haar. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
'Ah, bedankt men!' Gelukkig voor Emma regende het, dus was ze toch al doorweekt. Dan stuurt Harry vogels op haar af. Emma begint keihard te gillen en de vogels vliegen weg. 'Ik ben de vogelfluisteraar' zegt ze met een "wenkbrauwwiebel". 'Ik heb het koud' Dan pakt ze de bal weer en gooit hem door een van de ringen in hun tuin. 'Weet je, ik denk dat ik dit keer maar eens bij de try-outs ga kijken!' zegt ze grijnzend. 'Al bedoel ik niet kijken...' Ze gooit een andere bal door de ringen heen. 'Doe ik ook nog eens iets nuttigs op school.' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Huh?' zei hij met verbazing. 'Waar kwamen die vogeltjes nou vandaan? Awel' Hij vloog naar de ringen en ving de bal voordat hij door de ring kwam. Hij liet hem zweven met behulp van Wingardium Leviosa en liet hem de schuur binnen vliegen. 'Ziezo,' zei hij. 'Kom Em, het begint al donker te worden.' En hij gaat naar binnen toe. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
'Kwamen die niet van jou dan?' vraagt ze achterdochtig. Harry vliegt weer naar binnen. Emma vliegt gauw een rondje om het terrein, maar ze ziet niks of niemand. Dan vliegt ze ook naar beneden en ze legt haar bezem in de schuur. Ze loopt naar binnen en gaapt. 'Ik ga naar bed' meldt ze en ze holt de trap op. Ze kleedt zich om en ploft op haar bed neer. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Hij kleed zich om en loopt dan naar de kamer van Emma. 'Yo, Em' zegt hij. 'Zullen we Super Smash Bros. Brawl spelen op mijn Wii? Ik heb nu een super grote kamer want ik heb er een spreuk over uitgesproken '---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Emma kreunt als Harry haar kamer binnen komt. 'Sure' zegt ze, zonder eigenlijk te weten wat Harry echt zei. Automatisch loopt ze met hem mee. 'Wow, hij is inderdaad huge' zegt ze opeens klaarwakker. 'Ah, jij had nooit 17 moeten worden, je maakt er echt misbruik van' Ze grijnst, niet dat zij anders zal zijn wanneer ze 17 is. 'Ik heb zin in malibucola' mompelt ze. (sorry, ik heb daar echt zin in )---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Oooh, heb je zin in een malibu cola?' zegt hij met een grijns op zijn gezicht. 'Daar staat een minifridge en er staat alles in wat je denkt dat je wilt, denk gewoon aan iets, zeg het dan hard op en open dan de minifridge, en tadaa, daar staat wat je zei!' ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
'Wow, chillheid ten top!' zegt Emma als ze een malibucola eruit pakt. 'Neem je die ook mee naar zweinstein? Dan ben je pas de bom...' Ze neemt een slokje van haar malibu cola, zet haar glas op Harry's bureau en pakt een wii-ding. Ze kan er eigenlijk helemaal niks van. Daarom wilt Harry waarschijnlijk tegen haar spelen, van haar wint hij zeker wel. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Er klonk een luide BOEM!! en James verscheen in de kamer. Hij begon meteen te vertellen: een paar dagen geledenkreeg ik een opdracht van het ministerie, en moest hem snel uitvoeren, ik had zelfs geen tijd om jullie te uilen! Hij wachtte op de reacte van de rest van de gezinsleden ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Oh, dat is niet erg..... Kijk Sanne is er. Je kent haar nog wel. Een vriendin van vroeger. Waar is Sirius trouwens? Ik dacht dat ie met je mee ging. Opeens hoorde Lily nog een harde boem en daar stond ook Sirius. Aha daar ben je. Willen jullie wat pannekoeken? Ik heb er net nog wat nieuwe gemaakt!! Met bloemsuiker of iets anders? En ze wachtte op het antwoord. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Harry staat met Emma boven aan de trap en ze horen dat hun moeder nog meer pannekoeken gemaakt heeft. 'Hmm..' zei hij met dromerige ogen. 'Ik heb nog wel trek in een paar pannekoeken.' Hij mompelt: Accio Onzichtbaarsheidsmantel.' Hij vangt zijn mantel in de lucht op en doet hem om. Hij sneakt naar beneden. Als zijn moeder niet kijkt stopt hij de pannekoeken onder zijn mantel en rent stilletjes naar boven. 'Ziezo Em, kom mee naar mijn kamer' Ze lopen naar zijn kamer en ze gaan zitten en beginnen de pannekoeken optepeuzelen. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Emma grijnst. 'Dat ding is toch maar handig.' zegt ze. Nadat ze de pannenkoeken hebben opgegeten blijven ze nog een tijdje kletsen. Emma neem tnog een glas malibu cola(want die heb ik nog steeds niet op, dus nu moet ik morgen maar uit. ) Als ze die op heeft gaat ze naar bed. Morgen naar zweinstein! Ze vindt het leuk om haar vrienden weer te zien! Maar daar blijft het dan ook weer bij. Al verheugt ze zich natuurlijk ook op een weerzien met Sneep. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Ja, ik ga ook maar eens slapen. Ik krijg slaap.' zegt hij terwijl hij een gaap onderdrukt. 'Of blijf je nog ff hier en zet ik Friends aan en pakken we een lekker malibu cola erbij '---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Sanne komt in de deur opening van Harry's kamer staan. Ze blijft een tijdje naar de tv kijken. Friends is een van haar lievelings soaps. 'hè, ik ga.' zegt Sanne uiteindelijk. 'Ik zie jullie nog wel eens deze maand' ze zag de verwarde gezichten. Maar het moest een verrassig blijven. Ze vond het leuk om Harry en Emma te plagen met een raadsel. 'Nou, doei dan.' Sanne zwaaide en verschijnselde maar haar eigen huis. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Bij de woorden van Sanne kijkt Emma op. Ze stapt haar bed uit en gaat in haar deuropening staan. 'Hoezo? Wat is er dan?' vraagt ze meteen. Sanne glimlacht alleen geheimzinnig en verdwijnt. 'Ah men, dat doet ze nou altijd!' klaagt ze tegen Harry. Dan trekt ze haar Pyjama aan en gaat slapen. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4

'

)