Award stemmen zijn geteld
Lily en James Potter als ze niet dood zouden zijn.
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Offline! |
Lily en James Potter als ze niet dood zouden zijn.Dit is een topic in verband met Lily en James als ze niet dood zouden zijn. Ze hebbben 3 kinderen gekregen. Dit zijn de personages: Lily Potter: Hermelien3333 James Potter:Jasperpotter Harry Potter: Dragon Emma Potter:AnOukiiee Marthe Potter: pauline Vrienden: sluipvoet: arnor wormstaart: maanling: Je mag ook je eigen personage maken!! -Sanne Siaro -Liza Melany Potter (Tweelingszus James Potter) - - Oke, begin maar aan te melden. ---------------------------------------- ![]() |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Net als Emma wilt reageren op haar broer, spreekt hij een vloek over haar uit. Woedend kijkt ze hem aan, maar aangezien ze hem niet uit kan schelden smijt ze een pannekoek in zijn gezicht. Dat vind Lily niet zo leuk. Als Emma wilt protesteren merkt ze dat Harry een vloek over haar heeft uitgesproken, ze maakt hem ongedaan. 'Stomme klootzak!' scheldt ze haar broer uit. 'Je blijft ook patseren, hè, met dat je nu wel mag toveren!'(Btw, als ie nu 17 is moeten we toch bijna terug naar zweinstein?) Ze eet haar pannenkoek op en stampt dan de trap op naar haar kamer. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hij ziet hoe Emma boos wegloopt en ligt nog steeds plat van het lachen op de grond, de pannenkoek op te eten. 'Mmm, lekker mam:D' Hij ziet dat zijn moeder heel boos kijkt en net op het moment dat ze uit wil barsten rent hij naar boven naar zijn kamer waar hij weer dubbel ligt van het lachen. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Emma hoort Harry ook naar boven rennen en hem helemaal plat liggen. Rotjong. Ze zet haar stereo keihard op, omdat ze weet dat Harry z'n stereo die van haar niet kan overstemmen, zelfs niet met een spreuk(aangezien zijn stereo dan ontploft, net als de rest van het huis) en aangezien Harry en zij een heel andere muziek smaak hadden, was dat best wel vervelend. Ze hoort niet dat haar moeder naar boven roept dat de muziek zachter moet. Emma gaat haar spullen inpakken en merkt dat Marthe op haar kamer komt. Ze ploft op Emma's bed neer. Emma gaat gewoon door met spullen pakken en gooit haar deur met haar voet dicht. Ze kan niet wachten tot ze weer op school is. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Grr, zet ze die muziek weer aan' gromt hij. 'Maar deze keer zal ik er wat aan doen' Hij sluipt naar Emma's kamer en ziet dat de deur op een kier staat, hij kijkt door de kier en ziet de stereo. Hij wijst zijn toverstok erop en fluistert: 'Bombardo!' Hij hoort BOEF! En een harde schreeuw van Emma, hij rent snel terug naar zijn kamer. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Net als Emma een ander nummer wilt opzetten onploft haar stereo opeens. Ze gilt en houdt haar arm voor haar ogen. Ze voelt scherpe stukjes langs haar heen gaan. Dan is het plotseling weer stil om haar heen. Ze draait zich om en kijkt in haar spiegel, ze zit onder de schrammen. 'Au' fluistert ze zacht. Ze draait zich om naar haar stereo, mam zal hem vast niet repareren omdat ze vind dat het mijn eigen schuld is, denkt ze verbitterd. Ze haalt even diep adem, pakt dan haar toverstok en fluistert: "Reparo" Fuck het ministerie. Denkt ze opstandig. Ik zeg wel dat ik gewoon moest oefenen. Dan loopt ze naar Harry's kamer toe, als hij ziet dat ze onder de schrammen zit wordt hij opeens weer haar grote broer. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Woow, Emma? Ben je geraakt?' zegt hij geschrokken. 'Sorry, het was mijn bedoeling niet. Kom mee' Hij loopt naar haar stereo en mompelt: 'Reparo De stereo is perfect heel, hij mompelt nog iets en al Emma's schrammen zijn verdwenen. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
'Nee hoor, ik heb die krassen zelf op mijn gezicht gekrast' antwoord ze sarcasisch. Maar als hij haar stereo probeert te repareren(die ze zelf al had gerepareerd) en haar verwondingen oplapt is het wel weer goed. 'Dank je' zegt ze. 'Laten we in het vervolg niet meer zo boos worden als we elkaar uitlachen... deal?' Ze ziet Harry grijnzen. 'Ik heb nog steeds honger, maak jij een tosti voor ons?' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Natuurlijk doe ik dat!' zegt hij. 'Altijd voor mijn zusje he!' Hij loopt naar beneden en komt 15 minuten later weer boven met 4 tosti's waar hij en Emma aan beginnen te eten. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
'Sanks men!' zegt ze grijnzend. Dan roept hun moeder naar boven dat ze tosti's ruikt. 'Wat raar!' roept Emma terug. 'Ruik jij tosti's, Harry?' Ze barst in lachen uit. 'Heb je zin om weer naar school te gaan?' vraagt ze. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Kom op Em, wat denk je zelf?' zegt hij en hij kijkt zijn zus aan en die ziet al aan zijn gezicht dat hij er geen zin in heeft. 'Kom op, zet die stereo aan Em!' zegt hij. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Emma kijkt hem glimlachend aan. 'Vind je school niet leuk dan?' vraagt ze onschuldig. 'Ik wel hoor.' Ze denkt terug aan haar voorgaande jaren. Zou er eigenlijk nog wel een leraar zijn die haar mag? Ze leek daarin erg op haar vader. 'Oké, maar dan wel mijn muziek' zegt ze grijnzend. Dan ziet ze Harry dreigend kijken en ze weet dat ze zo'n gevecht toch nooit van harry zal winnen. 'Anders zet ik gewoon de radio aan' zegt ze grijnzend. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Sanne liep het pad op van het huis van de potters, Hopelijk zijn ze thuis, dacht ze. Ze belde aan en Lily deed open. 'Ha, lily, Ik dacht kom even gezellig bij je langs,' zei Sanne. Ze werd binnen gelaten. Sanne hoorde geruzie boven en moest een beetje lachen. Harry en Emma hebben weer eens ruzie, dacht ze. Naja. Sanne ging op de bank zitten en Lily kwam er bij. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Hey Sanne, hoe gaat het? Da' s lang geleden. Ja, je hebt het wellicht al gehoord. De ruzie tussen broer en zus... Ze haatten elkaar super! O, ja wil je een pannekoek. Ik heb er een paar gemaakt. Maar waar hangt James nou weer uit. Hij is waarschijnlijk met Sirius naar een of ander Zwerkbalteam. Hij zou Harry beter meegenomen hebben. Dan kon die ruzie tussen Emma en hem tenminste stoppen. ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
'We haten elkaar niet hoor' zegt Emma, terwijl ze de keuken inloopt om wat drinken te pakken. 'Hé!' begroet ze Sanne. Ze loopt met haar glas terug naar de tafel en schuift aan. 'Is pap naar een zwerkbal wedstrijd? Waarom mochten wij niet mee?' vraagt ze beledigd. 'En mam, heb je mijn gewaden al gewassen? Want ik weet niet óf je het weet, maar we moeten morgen weer naar zweinstein!' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Ja, lekker!' zei Sanne als Lily haar een pannekoek aanbied. 'Zeg Emma, als ik jou was zou ik maar uit kijken dit schooljaar. Ze zeggen dat Severus een rot humeur heeft gekregen en dat kan nog wel een jaar duren,' zei Sanne. Ze neemt de pannekoek van Lily aan en begint te eten. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Emma, ik weet niet precies of hij naar een Zwerkbalwedstrijd is. Maar misschien wel. Hij is vast met sluipvoet gegaan. Je kent hen toch? ![]() En Emma, wat zeg je tegen Sanne?? Ken je haar nog?Ehm, Sanne wil je wat boterbier,.. pompoensap of iets anders? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Harry komt binnengelopen. 'We haten elkaar inderdaad niet hoor. We hebben gewoon soms ruzie en dan kunnen we elkaars bloed wel drinken. Oh, hey Sanne! Ik zag je niet zitten' zegt hij. 'Em, ga je mee naar buiten beetje vliegen?' ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
'Ah men, dat meen je niet!' zegt Emma geërgerd. 'Heeft ie nou alweer een rothumeur?' Ze neemt weer een slokje. 'Sorry mam, dat zal je weer veel perkament gaan kosten' Ze glimlacht onschuldig en Harry komt binnen. 'Gadver, ik ga jou bloed niet drinken' zegt ze grijnzend. 'Dan zou ik nog liever samen met Sneep op een onbewoond eiland zitten' Ze grinnikt zachtjes. Sneep-verwijzingen de leukste grappen. 'En trouwens, natuurlijk ken ik Sirius. Wat is dat nou weer voor domme vraag? Net als dat ik Sanne ook gewoon nog ken. Jij hebt me leren fietsen toch?' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
'Doe maar een boterbiertje.' Sanne gaf haar lege bord aan lily die daarme de keuken in. 'Ja, dat heb ik zeker. Je viel 1x en toen had jij je pols gekneust. Weet je nog?' Sanne grinikte bij de gedachte aan die val. Het was eigenlijk een hele domme val. Emma viel voor over van haar fiets omdat ze proberde te vliegen met haar fiets. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
'Nee hoor, daar weet ik niks meer van' zegt ze terwijl haar wangen ietsje roder worden. 'Maar mam, heb je mijn gewaden nou al gewassen?' vraagt ze om het onderwerp te veranderen. 'Maar van wie heb je nou gehoord dat Sneep een nog rotter rothumeur heeft?' vraagt Emma. 'Of heb je het verzonnen? Of heb je het zelf meegemaakt? Hahaha, ik kan nu al niet wachten tot Harry's eerste les toverdranken!' Ze ziet Harry haar geïrriteerd aankijken. 'Sorry man. Mijn eerste les zal vast ook wel niet leuk worden' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4

Ze haatten elkaar super!
O, ja wil je een pannekoek. Ik heb er een paar gemaakt. Maar waar hangt James nou weer uit. Hij is waarschijnlijk met Sirius naar een of ander Zwerkbalteam. Hij zou Harry beter meegenomen hebben. Dan kon die ruzie tussen Emma en hem tenminste stoppen. 

Ken je haar nog?