Award stemmen zijn geteld
naam wordt gestemt stem mee (gezocht raserve spelers)
|
isabella Klassenoudste Griffoendo Posts: 267 Offline! |
naam wordt gestemt stem mee (gezocht raserve spelers)KOM BIJ MIJN TEAM,iedereen kan er bij, eerstejaars,tweedejaars,derdejaas enzovoort. Als het plekje dat je wilt vol is , geef dit dan aan en ga op je 2de keuzeplek staan,als je 1ste keus vrij komt krijg jij die positie. Iedereen van het team mag een nieuwe naam bedenken. Dan wordt er gestemt en de naam met de meeste stemmen wordt ons teamnaam. Dus als je een naam weet stuur die dan naar mij(per uil). Als het team kompleet is ,zet ik de namen (die bedacht zijn door de team leden en natuurlijk de naamdie het team al heeft )op dit forum . en voor de teamleden er wordt gestemd voor aanvoeder als het team kompleet is Dan stuur ik een uil naar een iedereen en kunnen we stemmen. d.m.v. een uil terug te sturen.mischien worden we wel de beste spelers: wachter leonidas........................... drijfer 1 nina. ........................... drijfer 2 Angelic.......................... jager 1 liSannecullen......................1 jager 2 twina.............................. jager 3 Mathematicman...................... zoeker isabella............................2 de aanvoeder word gekozen en daarna een raserve aanvoeder je kan stemmen uit de zeven spelers en iedereen mag meedoen de stemmen gaan tot het zwerkbal is begonnen raserve wachter ........................... raserve zoeker axela potter er moet ook gestemd worden op de naam er zijn tot nu toe 2 namen dit zijn ze: de bende van zeven 1 the firebolts 1 de vliegende zeven 1 ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Het is niet de bedoeling dat je caps toets vast blijft hangen. Dus ga alsjeblieft niet alleen maar met caps aan typen. Gebruik wel hoofdletters en leestekens, maar ga verder gewoon met kleine normale letters typen aub,. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella ging naar de hal om te wachten voor spelers en hoopte dat er spelers zouden komen ze krijgen dan 10 galjoen per week aan loon voor het team nu maar hopen dat ik de bende van zeven kompleet krijg ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Sorry, Ik had dit hieronder getypt maar het duurt wel erg lang, ik ga denk ik kijken naar een ander team maar als je snel reageert kom ik graag bij jou. Ik wil graag in een team spelen, en dan het liefst als jager ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
oooh ik ben al lang niet niet meer online geweest als je het nog wilt mag je er in en ook als jager altijd er is nog plek zat als je er in wilt wil ik je wel vragen andere uit te nodigen a.u.b ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Sorry ik heb me ook al voor een ander team opgegeven. En omdat dat Twilight fans heet ga ik eerst ff kijken of ik daar wordt toegelaten;) ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Leonidas Dreuzel Huffelpuf Posts: 5 Offline! |
Ik ben klaar voor de plaats van wachter in te nemen ---------------------------------------- |
|
|
als je snel reageert zit je er in stuur ook een uil zodat ik zeker weet dat je er in zit ik zal gewoon voor je andtwoo9rd geeft je inschrijfen als raserve wachter want als iemand voor jouw reageert wachter wilt zijn blijf je raserve wachter als je als eerste weer reageert ben je wachter ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Ik ben nu wel heel erg aan het klooien, maar ik had me dus bij een ander team opgegeven, alleen die genen komt nooit online. Dus zou ik misschien toch bij jou team mogen als jager. En dan moeten we er (met alle mensen uit het team) voor gaan zorgen dat het een actief team word! ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
je hebt mijn uil nu wel ontvangen denk ik maar je word wel jager ik schrijf je er wel bij maar nogmaals sucses in het team en probeer ook wat andere spelers te zoeken want het is het best als we snel een team hebben oke? ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
twinia Dreuzel Griffoendor Posts: 12 Offline! |
hoi ik zou graag in je team komen als jager!!! eerst zat ik in een ander team maar daar hadden ze nooit genoeg spelers!!! vriendelijke groeten twinia!! ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() films top 3 : 1. Narnia 2. Twilight 3. Harry Potter boeken top 3 : 1. Twilight 2. Harry potter 3. Narnia persoonlijke voorkeur: twilight: 4/3, 1, 2 narnia: 1, 5, 3, 2, 4 harry potter: 7, 6, 5, 1, 4, 3, 2 |
|
|
mathematicman 5de jaar Ravenklauw Posts: 147 Offline! |
hey, Ik wil ook graag in jullie team komen, eveneens als jager. Alvast bedankt! Mathematicman=Thomas ![]() ---------------------------------------- ![]() Wijshei zonder grens is ieders grootste wens. |
|
|
oke julie 2 wilen allebei jager worden goed nieuws voor julie ik zocht nog twee jagers dus dat is geregelt maar om het te bevestigen stuur mij een uil of schrijf hier dat je er in wilt anders staan julie er voor niks alvast bedankt en voor de rest ik ga op vakantie als je erbij wilt en het schrijft kan ik pas reageren na 31 juli dat je het weet ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Ik wil ook wel meedoen als drijver. Kan dat ? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
ik ben terug van vakantie dus jij kan drijver worden maar voor jouw gelt ook eerst bevestigen dat je nog wil maar je zit er zowiezo bij en vergeet geen bezem te kopen maar als ik het goed heb moet je een vuurflits hebben gekocht in je tweede jaar dus als het goed is moet je die wel hebben en anders probeer een race bezem te kopen dat gelt voor iedereen die in het team wil en beschermers zijn ook wel handig maar dat mag maar het is slim als je ze hebt ik regel zwerkbalgewaden en raserve bezems voor als er een bezem stuk gaat maar dan moet je ook wel na een tijdje een nieuwe kopen als je weer genoeg galjoenen hebt en voor drijfers ik koop geen knupels ik moet ook schoolspullen hebben dus knuppels mag je zelf regelen als je drijfer bent ik heb ook geen raserve knuppels ik schrijf julie er wel bij maar dat zegt niet dat je het niet moet bevestigen en dat geld ook voor leonidas ik promoveer jou als wachter en liSannecullen promoveer ik tot jager 1(raserve aanvoeder)dit lees je wel als je terug bent van vakantie ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik wil wel jager zijn! ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
zegevlier ik heb al 3 jagers je mag wel raserve jager zijn ik had het nog niet zo goed bijgewerkt maar je kan ook drijver worden als je dat wilt of je zoekt een ander team sorry maar de plek die je wilt is vol het spijt me maar niet iedereen krijgt het plekje wat die wil maar als drijfer ben je belangrijker dan raserve jager jij mag kiezen tussen drijver,raserve jager of een ander team jij weet wat je wil ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Ik wil het nogsteeds. En knuppels en alles kan ik toch gewoon in de WegisWeg kopen ? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
oke je weet dat de loon 10 galjoen per week is nou nu efen duidelijk als je begint krijg je 10 galjoen en zwerkbalgewaad en pas als het zwerkbal begint geldt het pas met 10 galjoenen per week en voor iedereen die in het team zit zorg dat je een racebezem hebt en het liefst ook beschermers jullie snappen wel waarom en ik treed af als aanvoeder en liSannecullen is geen raserve aanvoeder meer en je moet vanaf nu melden welke bzem je gebruikt en als je er geen hebt dan wil ik graag dat je een vuurflits koopt en als je daar geen geld voor hebt gebruik je een raserve bezem van het team en zorg dat je een luxe onderhoudskist hebt bedankt voor het begrip ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Angelic Dreuzel Huffelpuf Posts: 19 Offline! |
Ik wil de tweede drijver wel worden ![]() liefs, Angelic ---------------------------------------- ![]() Keep the most faith in your heart, Don't let it get his own way and let it leave you, You're the owner of all that is inside you, Don't let someone take it away from you.. |
|
|
Oke, ik heb een vuurflits en alle beschermers en ballen e.d. Misschien moeten we het ook maar eens gaan hebben over de teampot, we moeten natuurlijk wel genoeg geld hebben als zwerkbal in de lucht gaat. Volgens mij koste het 50.000 galjoenen om een team op te richten. ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
Navigatie:
1 - 2

Flairity