Award stemmen zijn geteld

Facebook spelletjes

krikri
Afdelingsspook
Webmaster
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-10-2009 00:26:50

Facebook spelletjes

Hihi, er wordt de laatste tijd zoveel over gepost over deze spelletjes, dat ik vond dat er best een topicje hier bij games over mocht komen

Ben je op de hoogte van deze spelletjes, speel je ze zelf ?
Zo ja, welke speel je of speelde je en vind/vond je leuk?
Indien niet, waarom post hier dan waarom niet?

Onderbouw steeds je post!
Met een simpele: "ik speel het niet" zijn we niet veel

----------------------------------------

XxX Sjoerdje XxX

maryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend!

Expect nothing so you won't get disappointed!
It doesn't make any difference what I say,
If you aren't really listening!

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-10-2009 13:04:14

Ik speel ze wel
Maar dat is onderhand wel duidelijk dacht ik zo
Ik speelde eerst Farm Town, daarna begon ik met Mafia Wars (week terug) en sinds vrijdag speel ik dankzij Mano ook Café World en dat is het vetste spelletje van allemaal Hihi, ik heb er ook al andere mensen mee aangestoken
Farm Town is eigenlijk maar saai, dus dat speel ik eigenlijk niet meer en Mafia Wars gaat zo langzaam, duurt veel te lang voordat je energy terug is Ik ben nu level 30, en dat vind ik toch best een prestatie in één weekje spelen
Café world is gewoon superleuk Al moet je daar ook wel geduldig voor zijn Mijn duimpje is nu 80 en dan gaat het spelletje zo verschrikkelijk langzaam.. En het wordt tijd dat ik level 13 ben, want mijn personeel is te langzaam voor het aantal tafels dat ik heb, dus ik heb een extra bediende nodig
Nog 1700 puntjes en dan heb ik Mano ingehaald

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Ursula
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-10-2009 15:05:18

Ik speel ze al een tijdje weer nu we weer regelmatig in het computerlokaal op school zitten. Eerst speelde ik een hele tijd Pet Society, maar dat ging vervelen en toen ben ik Farmville gaan spelen wat echt superleuk was, maar waar ik sinds de vakantie mee gestopt ben. En nu ben ik ook maar Cafe world gaan spelen, zag er zoveel over hier dat ik toch wel nieuwschierig was, en geloof dat daan me ook al iets van 3 keer had uitgenodigd Dat speel ik dus sinds gister maar het wil nog niet helemaal lukken, ik heb nooit genoeg eten

brammeke
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-10-2009 17:22:02

ik speel ze ook al een tijdje
eerst speelde ik maffia wars, maar omdat ik er niets van begreep ben ik daar mee gestopt...
toen ben ik begonnen met farmville maar dat werdt ook al vlug saai, dus ben ik er in tussen ook al mee gestopt
En op dit moment doe ik af en toe wat pokeren op facebook. Zoveel chips heb ik niet, ik heb er 315.000 wat op zich gezien eigenlijk redelijk weinig is

Veni, Vidi, Vici
Ik kwam, ik zag, ik overwon

Maryke Krikri Amelia ^^

Chris!

krikri
Afdelingsspook
Webmaster
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-10-2009 17:48:33

Hihi, ik ben sinds vrijdag aangestoken door maryke
Het ging zooooooo vaak over die spelletjes dat ik echt wel eens wou weten wat het nu eigenlijk allemaal was en tja ... dan ben je vertrokken hé
Ik begon met café world en toen ik afgelopen weekend (zaterdag geloof ik) moest wachten tot het eten klaar was, ben ik dan ook maar een kijkje gaan nemen bij maffia wars
Benieuwd hoelang ze me in hun ban houden, maar momenteel hou ik het ijverig in de gaten, hihi, een echte verslaving dus

XxX Sjoerdje XxX

maryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend!

Expect nothing so you won't get disappointed!
It doesn't make any difference what I say,
If you aren't really listening!

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-10-2009 01:51:20

Ik speel sinds een week ongeveer ook spelletjes op Facebook.
Ik ben eerst begonnen met FarmVille want ik hoorde van Maryke dat dat leuk was!, geweldig dat spelletje, echt iets voor mij. Maar het begint snel te vervelen en ik ben toch echt te lui om steeds zaadjes te planten en door me hele beeld te bewegen, maar de diertjes zijn wel leuk!
Toen ook maar met MafiaWars begonnen, alleen ik vergeet dat steeds te doen maar geloof dat ik op level 9 zit.
En het leukste spelletje vind ik dan toch ook wel Café World, ben ik trouwens ook het verst mee gevorderd.
Leuk dat je steeds die gerechtjes moet doen doen, alleen soms wel erg lang wachten.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-10-2009 15:10:18

Eerst deed ik farmville, doe ik nog steeds trouwens Daarna deed ik lil town, maar dat is eigenlijk hetzelfde als farmville alleen met lelijkere poppetjes. Daarna wilde ik café world eens proberen en dat is grappig vind ik dus ook dat doe ik op dit moment. Ook wilde ik Mafia Wars eens proberen, maar omdat de server toen niet werkte heb ik niet weer gekeken. Die spelletjes zijn best verslavend. Wat vervelend is dat als je te lang wacht met kijken of je gerechten of planten klaar zijn, dat ze dan verrotten of verpest zijn. En je hebt niet aldoor tijd dus dat is best wel een klein beetje vervelend. Want je kunt moeilijk de hele dag door checken of er iets nieuws gebeurd is.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-10-2009 16:41:15

Gulder gaat super snel vooruit op die spelletjes! Zo stond ik bijvoorbeeld bij Café World eerste en nu sta ik ongeveer 15.000 punten achter .
Eerst speelde ik FarmVille, maar de laatste tijd ga ik er nog maar zelden op. Mijn veld is te groot en ik heb nooit zin om dat allemaal te zaaien + oogsten e.d. Ik speel ook Café World en dát is verslavend , hoewel soms vergeet ik wel eens dat ik iets op het vuur heb staan en dan later blijkt dat ik alles mag weggooien --'
Af en toe eens poker, maar dat is eenmaal om de zoveel tijd. Voor de rest Mafia Wars, vind ik ook best verslavend

She walks in beauty, like the night...

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-11-2009 23:36:21

Ik speel Farmville, en ik zit in level... weet het niet eigenlijk. Maar ik vind mezelf al redelijk ver! Maar goed, dat speel ik dus alleen hij is tegenwoordig supersloom! Ik heb ook Fishworld, maar daar ben ik té slecht in. Al mijn vissen gingen dood, en toen moest ik ze door het toilet spoelen. Pas daarna vertelde mijn zus me dat zij ze weer levend had kunnen maken. Dat was wel redelijk vervelend. Wat ik grappig vind is dat ik dus nog helemaal niks van School of Wizardry heb gehoord! Because that is van Harry Potter. Het is niet echt een spel, maar het is wel grappig. Ik ben er supah ver mee! Café world ken ik niet, maar ik ga het wel uitproberen binnenkort!

Sterre

Poetsjie

cliavark
6de jaar

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-12-2009 15:00:14

de spelletjes op Facebook die ik speel zijn:
-Fishville
-Zoo world
-farm ville
-fashion wars
-cafe world
-school of wizardy

Op andere heb ik me eens gemeld maar speel deze niet meer.

Ik hou van:
High school musical
Het Huis Anubis
Harry Potter
Spoed
Komedies

Buttonmarkt bekijken en kopen maar.
Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT

Lumos
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-01-2010 20:57:00

Ik doe niet al te veel op Facebook, maar als ik het doe, dan doe ik het ook goed

Ik speel farmVille, ben level 39 ofzo, ik weet niet precies.
en my happy aquarium.. level 33

Nu doe ik niet meer zo fanatiek mee als eerst.. beide niet.. mijn arme visje zullen wel honger hebben denk ik lol

I am a Lion.. Down in the jungle..

Ezio Auditore
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-01-2010 21:02:40

Ik speelde vroeger Pet society en Farmville.
Het zijn superleuke spelletjes,maar ze zijn me beginnen te vervelenn dus ik ben gestopt .
Op Pet society was ik level 26.
En op Farmville was ik level 39,redelijk goed dus.
Ik heb ook op Caféworld en Mafia Wars,maar daar ben ik snel mee gestopt.
Groetjes,E.Auditore

If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is!

Anadria
6de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-02-2010 23:19:46

Ik speel op zich wel redelijk spelletjes, maar na een tijd vergeet ik ze gewoon of heb ik er geen zin meer in. Of in het geval van Restaurant City was ik gewoon tot de maximum level op dat moment geraakt en toen was er niks meer aan
Ik heb ook Pet society, fish world, cafe world enzo gedaan. Maar ondertussen (onder invloed van de examens) ook weer opgegeven.
Pillow fight (niet echt een spel maar goed) houd ik wel vol ^^ En the heist komt om de zoveel tijd terug, als ik een leuke collection zie ^^

Je mag nooit sneller kijken dan je rijdt, want dan zie je dingen waar je nog niet bent en dat kan gevaarlijk zijn :') - Alles Kan Beter -

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-08-2010 21:50:57

Ik speel heel veel facebook spelletjes nu. En ik hou het soms niet bij want ik doe aan zoveel spelletjes mee dat ik sommige al weer ben vergeten , maar het is wel leuk om te spelen.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2010 17:50:41

ik vind HET allerleukste spelletje op Facebook Founervill. Het bestaat volgens mij nog niet zo lang, maar het is wel supper tof. (Ik zit btw al in level 18.)

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

Navigatie:
1