Award stemmen zijn geteld
Ridiculus
|
Jelle-Zwarts 5de jaar Zwadderich Posts: 161 Offline! |
RidiculusTUUUT, EDIT!Alles wordt veranderd. Na een tijdje inactief te zijn gaan wij door! De game wordt verder gemaakt en het forum is veranderd! Que indeling dan! Meer informatie op het forum en op deze link: Deze link Forum link: Ridiculus Veel plezier! ---------------------------------------- Ridiculus |
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Ik vindt Ridiculus speciaal wegens het game dat erbij zit. Ik heb het als tester een keer een stuk gespeeld, ik snap niet hoe hij het in elkaar zet ![]() ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
Het toverschooltornooi is van start gegaan op ridiculus! Het is met 5 opdrachten en 4 kampioenen 1 winnaar. Alles wordt als een spel gegeven. Ik zie jou misschien als kampioen!!! Ridiculus ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
WoooW, Weinig reacties ![]() Thahahahahaha Omg :) ![]() Dus de begin post is veranderd en het forum is engels geworden ^^ Mischien wil je wat nieuwe informatie: Here u go: Features: Free Roaming Loop rond in Zweinstein, Wegisweg, Verdonkerde Maansteeg, enz.... Say command Met de say command kan je een huiself oproepen of sisseltong praten! Ook kan je er spreuken mee uitvoeren! Spreuken Er zitten verschillende spreuken in de game die je met quest of gewoon met lessen kan verdienen! Quest Overal zitten er mensen die jouw help kunnen gebruiken! Items Er zitten verschillende items in de game zoals de onzichtbaarheidsmantel! Geheime gangen Vind jij de geheime gangen in Zweinstein? Sluipwegwijzer Wie weet is hij van jouw en zie je iedereen op de sluipwegwijzer Sisseltong Niet iedereen kan Sisseltong? Of toch wel? ---------------- De Say Commands De Say Command is een grote optie in de game je kan verschillen oproepen door gewoon te typen LET OP! alles moet correct worden overgetypt van hier! Ook de hoofdletters! huiself Met de huiself command roep je persoonlijke huiself op! Deze huiself kan je een naam geven. Hij teleporteerd je naar verschillende plaatsen! Iemand nog een optie voor de huiself post het zeker in de reageer topic van Zweinstein: Jouw leven sisseltong Sisseltong kan niet iedereen. Of wel? Hiermee kan je verschillende dingen opendoen -ik verwijs je naar de boeken- ook kan je hiermee met slangen praten en ze dingen laten doen! avis Met avis kan je een vogeltje uit je toverstok laten schieten, hij verdwijnt na een tijdje! Als deze spreuk is uitgevoerd kan je de Say Command niet meer uitvoeren portus Portus maakt een portaal naar een bepaald locatie naar keuze je hebt 4 keuzes: Zweinstein, Wegisweg, Verdonkerde Maansteeg, Zweinsveld. Meer komt later ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
hoe kom je in dat spel? Ik heb geregistreerd maar ik zie alleen een forum? ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Er wordt nog aan gewerkt aan de game maar ongeveer eind maart zal er een demo online zijn! Dus ik hoop dat ik je wat online zie ;)! ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
Ridiculus is nu gefusseeerd met Potterdome! Hier is de nieuwe link: Nieuwe link ---------------------------------------- Ridiculus |
|
Navigatie:
1