Award stemmen zijn geteld
Sneep's Familie als hij niet dood zou zijn.
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Offline! |
Sneep's Familie als hij niet dood zou zijn.Als Severus Sneep niet is gedood. Woont hij met zijn vrouw Sabrina Sneep in het Krijsende Krot en hebben van het Krot een woonhuis gemaakt. Ze krijgen 5 kinderen. Ouders: Lumos Naam: Severus Sneep MyZand Naam: Sabrina Sneep Haarkleur: Bruin Kleur ogen: Zwart Afdeling: Zwadderich Afstamming: halfbloed. Moeder Heks & Vader Dreuzel. Trouw aan: Eerst Voldemort, daarna Albus Perkamentus(over gehaald door Severus.) Karakter: zelfde als Severus. Kinderen: Suus: Naam: Rachel Sneep Leeftijd: 16 jaar oud Afdeling: Griffoendor Karakter: Is rustig, maar is niet stil. Ze is goed bevriend met haar zus en broer. Vrolijk, een echt pubertje ^^, grappig. Trouw aan: Perkamentus Uiterlijk: Bruine ogen, bruin krullend haar. Slank. AnOukiiee: Naam: Anouk Leeftijd: 15 Afdeling: Griffoendor Kenmerken: Gewoon, Anouk. Opstandig, vrolijk, bijdehand. Speelt zwerkbal(ofcourse) Trouw aan: Perkamentus Uiterlijk: Blond, bruine ogen(Ik dacht, dan lijkt tenminste iets nog op haar moeder...) niet heel erg lang. naam: sterre ![]() leeftijd: tweelingzus van anouk, dus 15 ook en ze zijn onafscheidelijk afdeling: zwadderich kenmerken: gewoon zichzelf. net als haar tweelingzus is ze vrolijk, bijdehand en opstandig. alleen is zij sluwer en laat ze zich minder snel in de val lokken. met haar grote ogen weet ze zichzelf altijd te redden uit de problemen en krijgt ze overal haar zin. ze is drijver (en is steengoed ) en is transformagiër. trouw aan: zichzelf (en haar familie)uiterlijk: zelfde als anouk (lange blonde haren, niet al te groot), maar grote groene ogen. JasperPotter: Naam: Jasper Leeftijd: paar dagen 17 Afdeling: Griffoendor Kenmerken: Hyperactief, druk, vrolijk, grappig, trouw aan: Perkamentus Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen(übermensch!!), Lang (2meter) Dragon: Naam: Altaïr Afdeling: Griffoendor Leeftijd: 17 Karakter: Moedig, bereid om te vechten als dat moet, heel erg beschermen als het gaat over zijn broertje/zusje(s), praat soms veel. Kenmerken: Erg grappig, houd van muziek, heel hyperactief, Zoeker bij het zwerkbalteam van Griffoendor. Uiterlijk: Beetje lang blond haar, blauwe ogen, heel knap (bijna elk meisje is verliefd op hem), lang (1.85), gespierd, slank. Trouw aan: Perkamentus. Vrienden: Hermelien3333: Naam: Liesa De Water Leeftijd: 25 jaar. Afdeling: Huffelpuf Kenmerken: Houd van mooie muziek, lievelingskleur is groen en speelt graag zwerkbal. Trouw aan: Perkamentus Uiterlijk: Heeft bruin haar en bruine ogen heeft meestal laarzen aan. - (Mag meer) Vijanden: - - (Mag meer) WE ZIJN BEGONNEN! LET OP: - Als je de kinderen, vijanden en vrienden niet omschrijfd.(of niet zegt van wie het vrienden of vijanden zijn.) Kom je niet in aanmerking voor die personage. - Voor de kinderen zelf een naam, leeftijd en afdeling bedenken. - Een van de kinderen mag slecht zijn. - Sabrina en Severus zijn even oud. - Altaïr heeft een verschijnselbrevet, Jasper nog niet, want hij is pas in de vakantie 17 jaar geworden - Het is nu Schoolvakantie. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jasper glimlachte, daar kom je snel genoeg achter broertje;) ik kan je wel vertellen, het is een meesterplan :evil: kunnen we nu nog even een toetje gaan eten? Jasper kwam alsof er niets gebeurd was de kameer binnen. En, wat is het toetje van vanavond? Off: heb nog paar vraagies 1) gaan we nog naar school? 2) hoe oud is iedereen? 3) heeft iemand een verschijnsel brevet? ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Hè? Ministeriezaken? Net zei je nog dat het voor zweinstein was' Ze kijkt op wanneer Jasper en Altaïr(aaah, fack die naam.) weer binnenkomen. Ze ziet meteen aan Altaïrs gezicht dat er iets aan de hand is, goed of slecht. Ze trekt vragend haar wenkbrauw op en kijkt dan naar Jasper. Wat nu weer? denkt ze geërgerd. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Sabrina ruimde zonder iets te zeggen de tafel af en zetten de appeltaart op tafel. Iedereen pakte een stukje en begon te eten. Niemand zei iets, zelfs de nieuwsgierige Anouk niet. Na het eten verdweinde alle kinderen maar boven en Sabrina zette met behulp van toverkracht de afwas aan de gang. Zo kom ze zelf even rustig lezen in het boek wat ze vanmiddag had gehaald. @Jasperpotter: Alle andwoorden staan in het begin Topic. ![]() ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Liesa kwam naar het huis van Sabrina en Sneep gewandeld. Door het raam zag ze de Sabrina een boek aan het lezen was. Liesa hoopte dat ze niet stoorde. Ze klopte aan en wachtte tot de deur openging. Door het raam zag ze Sabrina opstaan met een geërgerde blik. Oei, oei, dacht Liesa, hier hangt onweer. Ze hoopte dat ze haar vermoeden fout had. Ze zou het zo meteen te weten komen. ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jasper rende naar beneden, staat diegene aan de deur wie hij hoopt dat aan de deur staat? Maar nee, het is een vriendin van zijn moeder. Hij laat haar binnen en gaat weer snel achter zijn computer zitten. A, nu komt diegene net online, Jasper klikt snel op zijn naam en typt het volgende bericht: Quote van MSN Gesprek: Jasper zette zijn MSN of afwezig, rende naar beneden, riep dat hij nog naar buiten ging, en deedde deur achter zich dicht. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Sabrina ving een glim op van Jasper die snel naar buiten glipte. Naja dacht ze laat maar. 'Zeg Liesa, je hebt gehoord over Severus?' Ze het het nodige gehoord dat Liesa van Severus plannen wist, maar ze moest het even controleren. Ze kreeg een knik als anwoord. Sabrina bood Liesa wat drinken aan. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Het was inmiddels al lang 12 uur 's nachts geweest, en Jasper sloop naar boven. Hij liep zo zacht als hij kan, totdat ineens zijn moeder voor hem stond. "En waar kom jij vandaan"??. Harry probeerde zich er nog onder uit te praten, dat hij het morgen wel zou antwoorden, maar zijn moeder wilde nu direct antwoord. Hij verzon snel iets, dat zijn vriend in de sloot was gevallen, en dat hij hem even moest helpen. Zijn moeder keek hem vaag aan, en Jasper schoot snel naar zijn kamer, zijn bed in, nadenkende over hoe het meesterplan zou uitpakken ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Sabriena lag op haar bed en kon niet inslaap komen. Ze lag maar te denken over wat Jasper nou uitspookt. Ze zette alles op een rijtje, hij sluipt 's avonds het huis uit, komt laat voor eten, zegt niks over wat hij uitspookt, is opmerkelijk stil als Anouk over Severus begint, is eigenlijk meestal niet zo druk meer als normaal, zit vaak alleen op zijn kamer. Zo was het ook bij Severus begonnen toen hij zijn missie kreeg, dacht ze. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Anouk kijkt Jasper na als hij het huis uitrent. Ze ziet hem door haar raam. Een ondeugende blik komt in haar ogen. Ze rent haar kamer uit naar zijn kamer en ziet dat zijn computer nog aan staat. Ze staart er een tijdje naar, bedenkend waar ze nou eigenlijk naar op zoek is. Dan gaat ze naar zijn documenten en klikt de map "gespreksgeschiedenis" aan. Ze gaat elk gesprek na en komt dan wel een heel interessant gesprek tegen. Wat voor plan had hij het over? Ze ondervraagt hem morgen wel! Dan rent ze gauw de deur uit naar haar kamer, zodat niemand weet dat zij daar binnen was. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Lumos 5de jaar Griffoendor Posts: 132 Offline! |
Hallo.. wordt Severus nu nog door iemand gespeeld? Anders wil ik hem wel spelen. Hehe.. PS. als ik Sev mag spelen, zouden jullie dan zo aardig zijn en mij in een uil ofzo vertellen waar die arme man is en wat hij in zijn schild voert? tnx ![]() ---------------------------------------- I am a Lion.. Down in the jungle.. |
|
|
Het was inmiddels alweer middag. Jasper werd wakker om 2 uur. De avond ervoor was hij te laat thuis. Hij was benieuwd wat zijn moeder ervan zou zeggen... Als hij zijn computer opstart, ziet hij dat er iemand op heeft gezeten, komt die dreuzelcamera toch nog van pas! Hij ziet zijn zus. Hij rent naar haar kamer en smijt de deur open: "Wat doe jij op mijn kamer" schreeuwt hij. Hij ziet zijn zus verbaasd zitten ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik doe ook mee!! naam: sterre ![]() leeftij tweelingzus van anouk, dus 15 ook en ze zijn onafscheidelijk afdeling: zwadderich kenmerken: gewoon zichzelf. net als haar tweelingzus is ze vrolijk, bijdehand en opstandig. alleen is zij sluwer en laat ze zich minder snel in de val lokken. met haar grote ogen weet ze zichzelf altijd te redden uit de problemen en krijgt ze overal haar zin. ze is drijver (en is steengoed (A) ) en is transformagiër. trouw aan: zichzelf (en haar familie)uiterlijk: zelfde als anouk (lange blonde haren, niet al te groot), maar grote groene ogen. --- Ze kijkt op als de deur opengezwaaid wordt en geeft een gilletje. Meteen slaat ze een deken om zich heen. "KAN JE NIET KLOPPEN ALS JE BINNEN WIL?!!" gilt ze woedend naar haar broer. (ja zij en anouk delen dezelfde slaapkamer )Ze kijkt hem woest aan en haar ogen worden nog groter dan ze al zijn wanneer ze hem verwilderd aankijkt. "Het is niet omdat jij er niet mee inzit dat iedereen zomaar jouw kamer binnenstormt, dat ik daar ook van gediend ben hoor!" Ze pakt 'een beknopte beschrijving van Zweinstein' en gooit die naar zijn hoofd, maar hij was alweer verdwenen en had de deur met een harde klap dichtgeslagen. Ze gooide haar lange haren achterover en keek haar zus zelfvoldaan grijnzend aan. "Heb je je weer laten pakken ja? Kom op, vertel, wat heb je ontdekt? Je hebt nu tenminste even tijd om te bedenken hoe je je hieruit gaat kletsen." Ze ziet haar zus kijken en schudt meteen haar hoofd. "Ho nee hoor, ik ga je niet nog een keer helpen! Nee vergeet het maar zusje, ik... Ach wat, ik help je wel weer, op voorwaarde dat je mij verteld wat je ontdekt hebt!" Ze kijkt haar zus gretig aan wanneer die begint te vertellen. Haar zus kwam er weer makkelijk vanaf, maar wat was er nu leuker dan je broertje voor de gek te houden? Ze grijnsde en haar groene ogen twinkelden ondeugend toen haar blik die van Anouk weer kruiste. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
O, en jullie mogen zeker wel zonder te vragen mijn kamer binnen komen in in mijn privé zaken lopen rond te snuffelen ? Vinden jullie dat wel normaal dan!? Hij smeet de deur weer dicht en liep naar zijn eigen kamer. Hij sprak nog even met zijn vriend over het plan en kwam tot een conclusie. Ze hadden nog iemand nodig... Toen kwam Jasper met het idee op Altaïr te vragen, dit keer sloot hij zijn computer af, zodat niemand erop kon kijken, en liep naar de kamer van Altaïr. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Anouk kreunt als Jasper hun kamerdeur opengooit. Hij kijkt woedend haar kant op. 'Zij was het' zegt ze slaapdronken terwijl ze naar Sterre wijst. Sterre begint tegen Jasper te schreeuwen en Jasper gaat weer weg. 'Jonge, nu doe je net alsof ik altijd gesnapt word' zegt ze beledigd, terwijl haar ochtendhumeur naar binnen sluipt. Dan gaapt ze uitgebreid. 'Anyway' zegt ze dan. 'Ik ging op zijn computer zijn gespreksgeschiedenis na, en toen vond ik een gesprek van hem en zijn vriend en ze hadden het over een of ander plan, maar er stond niet in wat voor plan. Daar gingen ze gisteravond aan werken. Meer weet ik ook niet. En hoe had ik in vredesnaam moeten weten dat hij zo'n dreuzel beveiligings systeem had? Stomme ***' Met dat laat ze zich weer terug in haar bed vallen. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Hij stond voor de deur van Altaïr, klopte dit keer wel. Altaïr, ik heb je hulp nodig, je weet vast wel dat ik met iets bezig ben, maar we moeten het met zijn drieën doen, en we hebben besloten om jou om hulp te vragen. Doe je mee, dan leg ik je het plan uit, en gaan we meteen even naar die vriend toe, om de laatste dingetjes af te ronden. Dus, kom je ons helpen? ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Deze personage heb ik niet zelf bedacht. Deze personage is door iemand anders bedacht op een andere site. Naam: Luthien Sneep Leeftijd: 16 bijna 17 jaar. Afdeling: Griffoendor Karakter: Luthien is erg zorgzaam en lief, ze kan ook best fel zijn en hard. Verder is ze de enige in de familie die een andere moeder heeft, ze kan ook soms sarcasties zijn en bot. Uiterlijk: Ze heeft lang zwart haar en groene ogen, ze is ook vrij slank. Naam: Alyssa Lupos Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Karakter: Alyssa is een lief,aardig meisje. Ze laat niet met zich sollen en meestal kropt ze al haar pijnlijke en verdrietige emoties in. Ze verteld nooit wat ze echt voelt van binnen. Alyssa is een muziek lief hebber en speelt Piano,Gitaar en Viool. Verder zingt ze ook nog. Stiekem heeft ze gevoelens voor Altair, maar dat laat ze nooit merken aan hem omdat ze zijn aller beste gewoone vriendin is. Trouw aan: Haar familie en Perkamentus Uiterlijk: Ze heeft net als haar moeder Nympadora de kracht van veranderen van uiterlijk. Meestal heeft ze als uiterlijk lang blond haar en blauwe ogen. Ze is vrij slank. Kan ik deze twee rollen spelen? ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
*Hoort geklop op de deur en zet de muziek wat zachter en hij hoort Jasper dingen aan hem vragen en hij maakt open* 'Heey man,' zegt hij tegen Jasper. 'Ja, is goed. Ik doe mee. Wanneer gaan we naar die vriend toe?' Off: Jasper, ik zag net een van je posts op pag. 1 staan en ik heb een verschijnsel brevet want ik ben al 17. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Oke, Jasper deed de deur dicht, en ging op de grond zitten. Hij vertelde Altaïr alles van het plan, alles wat ze tot nu toe bedacht hadden. Altaïr keek Jasper verbaasd aan, wat een geweldig plan was het, dat zijn kleine broertje zoiets kon bedenken. Jasper zei dat ze die avond weer naar die vriend toe zouden gaan, om nog een paar laatste voorbereidingen te maken, voor dit meesterplan. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2