Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Beste film tot nu toe
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
Beste film tot nu toeWat vinden jullie de beste film?- Harry Potter en de Steen der Wijzen - Harry Potter en de Geheime Kamer - Harry Potter en de Gevangene van Azkaban - Harry Potter en de Vuurbeker - Harry Potter en de Orde van de Feniks - Harry Potter en de Halfbloed Prins Ikzelf vond Harry Potter en de Gevange van Azkaban een geweldige film. De beste tot nu toe, vooral omdat de regisseur de beste hoofdzaken uit het boek heeft gehaald en daardoor een goeie film heeft gemaakt. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
jake115 1ste jaar Ravenklauw Posts: 58 Offline! |
ik vind dat 3 en 4 de deste zijn ik zeg natuurlijk niet dat de andere slecht zij duuu ---------------------------------------- ![]() kijk eens in mijn wereldwinkel echt de moete waart in de wegisweg topie p.s. wie wil vraag me maar als boddy ik zal vast wel in jouw boddy staan p.p.s kom bij de The Flying Wands |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind de beste film tot nu toe The Order of the Phoenix, omdat het gewoon heel leuk is en een hele coole vecht scéne op het eind heeft ![]() ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ben het eens met mijn bovenposter. Namlijk Harry Potter en de Orde van de Feniks. Moet er wel iets aan toevoegen. Ik vind het ook mooi om de zien hoe het 'Ik mag niet liegen' op harry's arm word gescheven. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
De beste film tot nu toe vind ik: De Geheime Kamer. ![]() ![]() Hij is super. Waarom ik dat vind weet ik niet precies. Maar toch vind ik die de beste. Ik heb ze nog niet allemaal gezien. ![]() Ik heb ze allemaal gezien behalve de 4 de en de 5 de. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Sora Snul Ravenklauw Posts: 38 Offline! |
Harry Potter en de Steen der Wijzen & Harry Potter en de Geheime Kamer. Omdat ik vind dat die films het beste terrein van de boeken weergeven en het beste de boeken "naleven". Maar opzich zijn alle films niet per se slecht gemaakt, maar vind ik het jammer dat ze niet meer de verhaallijn hebben gevolgd. Behalve HP6, die vond ik best wel saai. ---------------------------------------- We're meant to lose the people we love. How else would we know how important they are to us? |
|
|
danielradcliffe=lkkr ding Dreuzel Huffelpuf Posts: 4 Offline! |
Ik vind Harry Potter and the half blood prince de beste film tot nu toe:D ---------------------------------------- voldemorts strakste roze met bloemetjes bedekte tangaslip |
|
|
heer-voldemort 3de jaar Zwadderich Posts: 90 Offline! |
harry potter 1234567 dus allemaal want je ziet ze echt opgroeien dat is mooi om te zien ![]() ![]() ---------------------------------------- |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Quote van heer-voldemort: je kan deel 7 nog niet hebben gezien weet je. Dus dat vind ik heel knap. Zelf vind ik deel 4 en 6 het leukst. Tot nu toe dan. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
heer-voldemort 3de jaar Zwadderich Posts: 90 Offline! |
Quote van MyZand: Foutje sorry mijn excuses ![]() maarja .. maar het is wel mooi om te zien hoe ze opgroeien vind je ook niet? ![]() deel 2 is ook wel mooi en 5 want azkaban is mooi gemaakt de mazzel ![]() ---------------------------------------- |
|
|
ravenstraven 4de jaar Ravenklauw Posts: 100 Offline! |
deel 1 = harry potter en de steen der wijzen het is meer van dat alles op het beggin beter is uitgelegd ook deel 4 hoort daarbij omdat die gewoon heel spektaculeare ---------------------------------------- ![]() het duel tot de dood! |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
IK deel 1 want het is nog een kinderfilm niet dat dat uitmaakt maar dan zijn de spelers ook nog jong dat is leuk om te zien vind ik ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Chaja 5de jaar Griffoendor Posts: 140 Offline! |
Ik weet niet precies welke film het beste is, elke film heeft z'n goeie kanten (; maar de Perkamentus van de 6e film is wel de beste, je merkt dan veel meer z'n gestoorde kantjes van het boek, en in de andere films is perkamentus veel te serieus volgens mij ---------------------------------------- De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Harry Potter en de Gevangene van Azkaban en de Halfbloed Prins ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Emma Watson Dreuzel Griffoendor Posts: 5 Offline! |
ik vind het 5de deel het beste. hij is niet zo voorspelbaar en superr spannnende sfeer. ---------------------------------------- ![]() Magie is overal. Dichterbij dan je denkt. |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind harry Potter en de vuurbeker het best. (Misschien heeft het iets te maken met Robert Pattinson!)---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 71 Offline! |
Ik kan hier dus echt niet kiezen. Ik vind ze allemaal echt helemaal geweldig. Uhmmm.... Ik dan dat ik voor Harry Potter en de Vuurbeker ga. Ik vind het verhaal zo ontzettend leuk en al die wezens zijn zo mooi gemaakt! ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
ik vind harry potter en de half bloed prins het mooist echt enorm gaaf al die zwarte kunsten ik hou daar wel van leven voldermort!!! zou ik zeggen leven de zwarte kunsten!!! ik ben niet bang voor hem en zijn opvolgers ik ben zuiverbloed en mijn pa is dooddoener durfen ze mij wat te doen nee wist je dat ik mijn ma heb vermoordt en nog steeds niet ben opgepakt ik heb mijn oppas ooit gemarteld enz enz ---------------------------------------- ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van guffus: dat is niet echt hoop ik ![]() Edit Mouse: Is beetje nutteloos dit bericht. Voeg iets toe aan het topic of post niet. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
em-ma12 2de jaar Griffoendor Posts: 62 Offline! |
Quote: Gaat het niet ? Hoop dat je een grapje maakt, maar even voor de duidelijkheid dit is geen normaal gedrag. En als je aandacht probeert te krijgen door van deze verhalen te vertellen zal ik je zeggen dat dit alleen maar averechts werkt in het echte leven. (sorry, kon het even niet laten om me hier mee te bemoeien) Edit JasperPotter: Voor jou geld hetzelfde Quote: ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
|
Hapofan Snul Griffoendor Posts: 28 Offline! |
ik vind de 6de film het beste want daar zit gewoon een goed verhaal achter en ook zitten er scenes in die niet in het boek komen en dat vind ik goed. ![]() ---------------------------------------- ![]() toverkracht is macht |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4

Maar toch vind ik die de beste. Ik heb ze nog niet allemaal gezien.

(Misschien heeft het iets te maken met Robert Pattinson!)