Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Spellen in 't algemeen
|
feniks 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
Spellen in 't algemeenWat vinden jullie van de harry potter spellen. Het gaat hier niet spciaal over 1 speel maar over alle 7 en het platfotm maakt ook niet uit.de spellen tot nu toe: -Harry Potter en de Steen der Wijzen -Harry Potter en de Geheime Kamer -Harry Potter en de Gavangene van Azkaban -Harry Potter en de Vuurbeker -Harry Potter en de Orde van de Feniks -Harry Potter en de Halfbloed Prins -Harry Potter WK Zwerkbal Denk bij het het beoordelen aan bijvoolbeeld: moeilijkheidgraat, spreuken, beeld en zo. Maar bijvoorbeeld ook of er voruitgangen zijn of achteruitgang of wat er juist goed of niet goed is gemaakt. Naar mijn idee zijn het wel leuke spellen vooral 5&6(2 ook wel een beetje). De slechste vind ik 4. ---------------------------------------- ![]() wie geen fouten maakt, maakt meestal niets |
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb heel veel meningen over de spellen maar ik zal er maar een paar opzeggen want het wordt anders teveel denk ik ![]() Spel 1: Heel leuk, niet zo moeilijk. Spel 2: Hetzelfde als spel 1 en het is leuk om op je bezem te kunnen vliegen. Spel 3: Leuk spel, wel een moeilijker spel als de eerste 2, je kan op scheurbek vliegen en dat is heel erg tof! Spel 4: Vind ik tegenvallen, best moeilijk, jammer dat je niet rond kan lopen. Spel 5: Beter als spel 4, je kan vrij rondlopen, best moeilijk. Spel 6: Hetzelfde als spel 5 alleen véél makkelijker. Ik hoop dat deel 7 het beste wordt! ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
hyjo Snul Huffelpuf Posts: 34 Offline! |
spel 1&2 waren nog niet zo gweldig maar dat komt waarschijnlijk omdat EA nog niet echt wist hoe het moesten aanpakken. ---------------------------------------- |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
nou dan zal ik mijn mening ook maar geven ovder de games ![]() -Harry Potter en de Steen der Wijzen had ik op de pc, je kon vrij vliegen met zwerkbal en dat was ook heel tof. overigens vind ik het ook het moeilijkste spel. -Harry Potter en de Geheime Kamer ook een heel tof spel voor de pc, iets makkelijker dan het eerste deel. maar wel leuker:D -Harry Potter en de Gavangene van Azkaban ook heel tof spel, jammer dat er geen zwerkbal in zit maar je kan vrij op scheurbek vliegen en dat is chill -Harry Potter en de Vuurbeker bagger spel, geen vrijheid, geen zwerkbal.. -Harry Potter en de Orde van de Feniks het enigste spel dat ik niet gespeeld heb.. maar volgens mij zat hier weer veel vrijheid in dus het zou me zeker vermaakt hebben. -Harry Potter en de Halfbloed Prins mooi spel, ook veel vrijheid.. maar het is nogal snel klaar -Harry Potter WK Zwerkbal leuk spel, maar het had mooier gekocht en het was leuker als je dat online kon spelen ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
spel 1 is wel leuk het is niet heel erg moelijk ondanks ik heb het nog maar een keer uitgespeeld maar ik weet hoe dat moet maar erg simpel vergeet het maar spel 2 best simpel en erg leuk je ligt direkt in een deuk maar het vechten is ook niet slecht en duelleren kan ik al te best die basilisk is zwak ik leg hem zo plat spel 3 kan er ook mee weg ik ben ook niet slecht die dementors zijn zwak je legt ze zo plat volgende keer meer vanaf spel 4 ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
en nu het vervolg spel 4 is leuk en grapig je moet vliegen en dansen en vechten moet je niet vergeeten spel 5 is heel er leuk je ligt direkt in een deuk maar denk nu niet dat het makelijk is de lessen hebben een goed begin spel 6 heb ik nog niet uit maar daar kom ik er ook uithoop ik spel 7 heb ik niet dus vergeet het maar zwarte piet dat laatste nwas een grapje hopelk snapje het anders stuur mij maar een uil dan leg ik je het wel uit ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
HPHPHP 3de jaar Griffoendor Posts: 80 Offline! |
deel 1: saai en makkelijk deel 2: moeilijker als deel 1 en leuker deel 3: saai en moeilijk deel 4: leuk en moeiljik deel 5: moeilijk en leuk maar een beter verhaal dan het boek deel 6: nog niet uitgespeelt maar is echt vet Deel WK: vet maak jammer dat het niet online is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
|
Chaja 5de jaar Griffoendor Posts: 140 Offline! |
Ik vind de spellen in het algemeen heel leuk ![]() de eerste 2 vind ik nog echt zo kinderachtig, maar eigenlijk vind ik dat geweldig de derde is dan al wat serieuzer, ook omdat je van personage kan vernaderen enzo, en de vierde vind ik gewoon SLECHT, het hele zweinstein gevoel is weg, en de vijfde vind ik geniaal de zesde is ook leuk maar veel te kort x(---------------------------------------- De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Ik vind alle delen echt supper leuk om te spellen maar ik vind de orde van de fenix toch de minste ik vind het lelijk kwaliteit en ik vind het ook niet zo leuk. Ik vind deel 6 heel leuk alleen het is een klein spel ik had hem binnen 2 uur ofso uitgespeeld. Ik vind voor de computer harry potter en de gevangene van azkaban het leukst want daar bij je vrijer om iets te doen. Want anders zeggen ze van je moet nu naar .. verdieping. Ik vind voor op de playstation deel 2 het leukst want ik houd gewoon van dat ze klein zein alleen het ziet er daar wel erg neb uit maar het word steeds beter dus. En voor de gameboy advance vind ik de geheime kamer ook het leukst met de geheime kamer enzo echt een te gek spel jammer dat de advance alweer uit is. En op de ds zijn de het zelfde alleen de geheime kamer heb je niet op de ds ![]() ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
1-Leuk spel, vooral zwerkbal vind ik leuk . Alleen een beetje makkelijk.2-Net spel 1 maar dan moeilijker. 3-Dit was wel een van mijn favorieten, lekker vrij rondlopen en op Scheurbek vliegen .4-Haat aan dit spel! Ik snapte er geen ruft van. 5-Leuk spel, uitdagend, vrij rondlopen en nog niet eens zo makkelijk ook! Dit spel is mijn favoriete tot nu toe ![]() 6-Mooie graphics, vrij rondlopen, toverdranken maken op de Wii , zwerkballen. Het is alleen binnen 2 uur uitgespeeld.Hopen dat deel 7 geweldig wordt ![]() ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
Navigatie:
1

Suuz

. Alleen een beetje makkelijk.