Award stemmen zijn geteld
Bibliotheek
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Offline! |
BibliotheekWelkom in de bibliotheek!Dé plek waar je je huiswerk kunt maken of informatie kunt opzoeken die je nodig hebt voor je huiswerk. Wil je naar de verboden afdeling? Zorg dan voor een stuk perkament met daarop een handtekening van een leraar. Denk er wel om dat je voorzichtig met de boeken omgaat en niet in de bibliotheek gaat eten, want dan krijg je het aan de stok met madame Rommela ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella loopt om tien over 6 s'morgens de bibliotheek in het is al heel druk ze vraagt aan madam romela waar de informatie voor derdejaars van verweer tegen de zwarte kunsten,toverdranken,geschiedenis van de toverkunst,zwerkbalkunde,bezweringen,kruidkunde, verzorging van fabel dieren,dueleeren en astromonie madam romelaar pakt 90 boeken en zegt is dit wat je zoekt isabella zegt even kijken ja madam romela zegt voor de hele dag zeker ja zegt isabella dat wordt dan 9 galjoen isabella betaald en stopt de boeken in haar tas en gaat weg ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 71 Offline! |
Ela komt de bieb binnengelopen. Er zitten al een paar leerlingen, maar niet heel erg veel. Ze zet haar tas bij een tafeltje en loopt naar de boekenkasten. Ze zoekt en tadaaa!!! Ze pakt een enorm groot en zwaar boek uit de boekenkast ''Een beknopte beschrijving van Zweinstein' heb ik altijd al een keertje willen lezen. Eindelijk is hij een keertje nietuitgeleend.' denkt ze. Ze loopt terug naar het tafeltje en gaat zitten. Na 10 minuten zit ze al helemaal verdiept in het boek te lezen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
guffus loopt op een avond de bibliotheek in het is helemaal uitgestorven behalve foppe was er niemand foppe komt aanvliegen en guffus bedrijgt hem met de bloederige barron foppe vliegt snel weg en guffus heeft de biep voor zich alleen hij loopt snel naar een slecht gebouwde muur en spreekt iets uit de meur verrandert in een doorgang wanneer guffus binnen stapt komt er iemand aanlopen guffus rendt snel de trap af en wacht beneden op de vreemdeling het meisje komt aanlopen en stapt in een valse treede ze valt voorover van de trap waar ze net in het maanlicht met haar hoofd blijft lichen er loopt bloed uit haar mond en ze roept wat is dit hier! de plek waar jij sterft de vloer onder haar beweegt en verandert in een gat ze wordt opgeslokt en guffus loopt snel naar de muur waar eenportret hang van bellatrix van deta en ....... ---------------------------------------- ![]() |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 71 Offline! |
Na een tijdje wordt Ela de bieb toch wel een beetje zat. Ze staat op en loopt naar de boekenkast. Net op dat moment komt er een jongen binnen. Ze kent hem niet maar hij is van Huffelpuf. Hij kijkt om zich heen maar ziet niet dat zij daar staat. Hij loopt naar de muur en ineens verschijnt daar een gat. Het is een verboden doorgang!!! Gauw zet Ela het boek weer terug in de kast, maar ze is al te laat. De doorgang is dicht. Ze pakt haar spullen en loopt de bieb uit. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
jonathanpotter 7de jaar Griffoendor Posts: 240 Offline! |
Ik liep de bieb binnen Ik ging een boek uitzoeken. Het ging over Nicolaas flamel. De maker van de steen der wijzen. Ik ging daar mee naar een tafel en las. Het was bijna half twaalf en ik zat nog steeds de lezen. Todat iemand achter me stond ---------------------------------------- ![]() "Never don`t kill a wolf under my nose" |
|
|
isabella kwam de biep in en vroeg aan madam rommela waar de boeken voor leerjaar 4 waren madam rommela zij tachtigste rij drie hoog leter h isabela ging daar naartoe pakte verweer tegen de zwarte kunsten en begon te lezen toen ze het boek uit had pakte ze zwerkbalkunde en begon te lezen toen ze het boek uit had keek ze op haar horloge en zag dat de les zo begon ze pakte op weg naar magiese planten en zij tegen medam rommela dat ze betalde als ze terug komt en ging naar kruidkunde ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam de bieb binnenlopen en liep onopvalend naar de verboden afdeling. Alleen daar kwam hij niet in want er stonden klassenoudste. Hij dacht ach dan ga ik maar gewoon hier zoeken. Hij wilde meer te weten komen over voldemoort en zijn gemenen plannen. Hij vond wel wat dingetjes maar niet echt veel. Maar hij had deze dag toch niks te doen dus begon gewoon te lezen! Een half uur later deed Harry het boek dicht en liep de bibliotheek uit! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
isabella komt de biep in en zegt ik wil naar de verboden afdeling en laat het stukje perkament met de hantekening van sneep aan madame romela madame romela zegt er word nooit dat door leerlingen die niet in zwaderich zitten een hantekening van sneep krijgen voor de verboden afdeling je mag er niet in isabella zegt ooooh ja ik vraag wel aan anderling ben zo terug en isabella loopt de biep uit ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
loopt de biep weer in hier is de hantekening van profesor anderling madame romela zegt isabella oke pak maar de boek die je nodig hebt zegt madame romela isabella pakt het boek duistere toverdranken en zoekt de wisseldrank op ze vindt het vrij snel en pakt een ganzeveer en inkt en zoekt perkament en ziet dat het weg is ze loopt naar een andere leerling van grifoendor en vraagt mag ik mag ik wat perkament van jouw ik heb mijn rol in de leerlingen kamer laten liggen en ik heb eenboek van de verboden afdeling die mag je niet menemen en als je weg gaat moet je nog een hantekening vragen natuurlijk is mij ook wel eens overkomen zegt het meisje en geeft genoeg perkament isabella gaat weer zitten en begint te schrijfen en ze schrijft en schrijf env. om 5 uur 's middags merkt ze dat ze zonder het te merken het hele boek overgeschreven en bedacht toen dat ze acio had gebruikt om perkament van een paar zwaderaars af te pakken en dacht dat kunnen ze niet bewijzen want ze hebben niet gezien wie het gedaan heeft deed het boek dicht en deed het goed in de kast en dacht als sneep dit niet goed vint weet ik het ook niet meer en dat afgetoverde perkament kan ik nog gebruiken en als ik het terug geef heb krijg ik probleemen en gaat naar het kantoortje van sneep Edit Mouse: Dubbel posten is niet echt nodig. Je hebt ook een edit knopje. ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Nina. loopt de bibliotheek in, ze is opzoek naar een boek over alle schoolhoofden van Zweinsein. Dat heeft ze nodig voor een tijdlijn die ze moet maken voor Geschiedenis van de Toverkunst. 'Madame Rommela? Weet u waar de boeken staan over alle schoolhoofden van Zweinstein?' vraagt Nina. 'Ja, kast 15, rij 9.' antwoord Madame Rommela. Nina. loopt naar kast 15 en pakt het boek. Ze gaat aan de tafel zitten en schrijft alle namen op een blaadje. Als ze klaar is, gaat ze naar de leerlingenkamer. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Amy had aan prof sneep gevraagt of ze even in de verbode afdeling kon. na veel zeuren en goede redene verzinnen, had ze eindelijk een gehandtekent papiertje meegekregen. Ze toonde het briefje aan de balie en liep naar de verbode afdeling. Ze zocht het juiste boek, en kopieerde met een kopieerspreuk enkele paginas. Toen zette ze het boek terug en liep naar de kerkers van zwadderich, waar ze haar papieren rustig zou lezen. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
akinna komt de bieb binnen en gaat op zoek naar het boek dat ze nodig heeft. een paar tellen later staat madame rommela langs haar om te vragen of ze doordoet want ze wil afsluiten. 'ok maar zoud u mij dan eerst wilen helpen met het zoeken naar een boek over weerwolven? we moeten een werkstuk maken voor verweer tegen zwarte kunsten.' madame rommela helpt haar met plzier. daarna gaat akinna terug naar de toren van ravenklausw om aan haar huiswerk te beginnen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Met een tas vol met veren en perkament komt Lisanne de bibliotheek binnengelopen. Er zijn nog geen twee weken les geweest, maar ze bezweek al bijna onder de enorme hoeveelheid werk. En dus ging ze doen wat ze had gezworen om nooit aan te beginnen: in de pauze huiswerk maken! Maar dit keer wilde Lisanne niet met enkel zesjes overgaan, dus tegen wil en dank pakte ze een boek voor toverdranken uit de kast. Ze sloeg het open en begon zuchtend en steunend aan haar huiswerk en probeerde om niet afgeleid te worden door de mensen om haar heen.---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
paul en lennart lopen de bibliotheek in. paul kijkt om zich heen en ziet nog een leeg tafeltje. ze lopen er naar toe en gaan zitten.. laten we dan maar beginnen met dat werkstuk over tegengiffen.. zegt paul vermoeid. ja is goed zegt lennart, hoe lang moest het ook al weer. 35 cm. paul en lennart pakken hun boeken en wat perkanmet uit hun schooltassen en beginnen te schrijven.. ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
jonathanpotter 7de jaar Griffoendor Posts: 240 Offline! |
Jonathan die ging een boek pakken over : Nicolaas flamel. en ging in een hoekje lezen naast een jongen die alleen maar naar jonathan staarde. jonathan merkte het wel maar hij ging verder lezen, totdat de jongen met hem ging praten. Jonathan luisterde naar hem... ---------------------------------------- ![]() "Never don`t kill a wolf under my nose" |
|
|
Shaila 5de jaar Zwadderich Posts: 143 Offline! |
Shaila loopt de bibliotheek in op zoek naar een plek waar het extreem rustig is. Helemaal achterin de bibliotheek zijn bijna geen mensen te vinden. Ze loopt een gangpad in met boeken over raar uitziende heksen en gaat achterin het gangpad zitten. Daar haalt ze een boek uit haar tas tevoorschijn en begint aandachtig te lezen. ---------------------------------------- ...Words don't come easily... =--=-==----=-=-=-=-=-=-=-----=---=-= ...Friends are like angels, without any wings, blessing our lives... with the most precious things!... |
|
|
DegelingR 4de jaar Zwadderich Posts: 108 Offline! |
DegelingR vloekt terwijl hij de bibliotheek binnenkomt. "waarom moet Professor Kist weer zoveel huiswerk over de geschiedenis van de toverkunst opgeven, nu moet ik een hele middag in de bibliotheek opzoekwerk doen... Gah.." Hij gaat maar op zoek naar boeken over De Middeleeuwse Europese Tovenaarsraad en gebruikt de bibliothecaresse als hulpmiddel voor zijn opzoekwerk ---------------------------------------- "Love me or hate me, both are in my favor…If you love me, I'll always be in your heart…If you hate me, I'll always be in your mind." |
|
|
Shaila hoorde het gevloek aan het begin van de bibliotheek, en stak nieuwschierig haar hoofd om een boekenschap heen. Daar zag ze dat Dege zo aan het vloeken was. Toen de bibliothecaresse hem probeerde te helpen met zoeken, liet ze snel de bibliothecaresse struikelen. Ze probeerde haar lachen in te houden en liep snel weer terug naar plek waar ze zat, om verder te bladeren in het boek dat ze open had liggen. ---------------------------------------- ...Words don't come easily... =--=-==----=-=-=-=-=-=-=-----=---=-= ...Friends are like angels, without any wings, blessing our lives... with the most precious things!... |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Zonder gezien te worden ging ze de bibliotheek binnen en hielt zich schuil achter de boeken. Als niemand haar maar zou zien, ze mocht hier na de laatste keer niet meer komen omdat ze laats de geheime afdeling binnen was gekomen. Dus werd gelijk de hele toegang tot de bieb ontzegt. Eerst vond ze het niet zo erg maar nu ze zich te erg verveeld dat ze een boek moet lezen gaat ze stiekem. Ze zag Shaila zitten en sloop naar haar toe. "Hoi, Shaila," verluisterde ze. "Voordat je iets zegt, fluister alsjeblieft. Ik mag niet gezien worden." Ze ging op de stoel naast Shaila zitten en legde het boek optafel. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Shaila glimlachte naar MyZand die naast haar kwam zitten. Ze knikte even en op een fluistertoon vroeg ze wat MyZand had misdaan, waardoor ze niet meer in de bibliotheek mocht komen. "Ik gok de verboden afdeling, want daardoor mogen de meesten niet meer de bibliotheek in." Ze grinnikte even en haalde wat uit haar tas, onopvallend schoof ze het pakketje naar MyZand toe. "Weet je wat jij nodig hebt, een onzichtbaarheidsmantel." Ze wierp even een blik op het pakketje en liep toen fluitend richting een schap met boeken. ---------------------------------------- ...Words don't come easily... =--=-==----=-=-=-=-=-=-=-----=---=-= ...Friends are like angels, without any wings, blessing our lives... with the most precious things!... |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17

Daan & Flair zusjes 

Maar dit keer wilde Lisanne niet met enkel zesjes overgaan, dus tegen wil en dank pakte ze een boek voor toverdranken uit de kast. Ze sloeg het open en begon zuchtend en steunend aan haar huiswerk en probeerde om niet afgeleid te worden door de mensen om haar heen.