Award stemmen zijn geteld

Uilentoren

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-03-2007

Uilentoren

Welkom in de uilentoren!
Breng een bezoekje aan je eigen uiltje, laat hem of een schooluil post versturen of ga hier gewoon gezellig met je vrienden praten.

----------------------------------------

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

hermelien3333
Hoofdmonitor

Huffelpuf
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-10-2009 18:31:28

Hermelien3333 komt de uilenvleugel binnengewandeld op zoek naar haar Oehoe; Gin.
Ze hing het briefje dat ze moest posten aan haar poopt en liet haar uit het raam vliegen.
Ze moest heel dringend een briefje naar haar ouders sturen.

man van het goede leven
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-10-2009 23:01:50

Joey liep van het kasteel naar de uilentoren met perkament en een veer in zijn handen.
hij liep de trap op en kwam allemaal mensen tegen en begroette ze. hij begon te schrijven:

hee iedereen thuis, hoe gaat het met jullie?
met mij gaat het allemaal goed. ik voel me weer helemaal thuis op zweinstein en ik heb een nieuw meisje ontmoet en we hebben wat gekregen, ik ben echt zo gelukkig.
ik schrijf volgende week weer wat terug.

hij gaf de brief aan zijn uil die wegvloog

No they can't beat my Brooklyn Rage
(I don't wanna be a furry)
Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh

Suuz

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-10-2009 10:16:44

Sanne liep ook de uilentoren binnen en zag 2 anderen bij hun uil staan. Ze ging ook naar haar uil zwaddriek toe. 'Zwaddriek je weet wat je moet doen he?' zei Sanne. Zwaddriek deed iets wat op knikken leek. Sanne bond de brief vast aan zijn poot en hij vloog gelijk weg. Sanne had nog lang geen zin om terug te gaan naar de kerkers en ging op de vensterbank zitten en keek naar buiten. Ze pakte een flesje sap en haar ketel koek en begon te eten.

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

Hermelien_
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-11-2009 17:08:21

Hermelien_ kwam de uilentoren binnen en zag Sanne staan. 'Hallo Sanne', zei Hermelien_. 'Is de ketelkoek lekker?'. Hermelien_ liep naar haar uil toe, maar zag dat hij nog steeds weg was. Hoe kan dat toch dacht ze? Misschien is er wel iets gebeurd. Nouja dan gebruik ik maar een schooluil. Ze liep naar een muisbruine uil toe en bond haar briefje aan de poot van de uil. Meteen vloog de uil weg, en op het zelfde moment dacht Hermelien_ 'Als de brief maar goed aankomt. Ik heb al een tijdje niks meer van mijn ouders gehoord'.

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-11-2009 16:00:46

'Ja hoor,' zei Sanne tegen hermelien_. Sanne keek naar buiten, het regende. Waardeloos weer, dacht ze. 'zeg hermelien?' vroeg Sanne en draaide zich om. 'heb je ook gelezen dat er iemand vermoord was?' Sanne had tranen in haar ogen en proberede ze binnen te houden. Het was namelijk een vriend van haar familie. Hij en Sanne hadden een hele goede band.

I'll need it

Bellatrixje

Sora
Snul

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-11-2009 15:41:27

Sora had voor een keer geen boek meegenomen, maar liep met een brief in haar hand de trap naar de Uilenvleugel op. Toen ze daar eenmaal was zag ze wat andere mensen, maar ze kende ze niet echt dus sprak ze ze ook niet aan. In plaats daarvan zocht ze naar haar goudbruine met donkerbruine bosuil; Elgin. Ze had een tijdje een Latijnse obsessie gehad en toen ze twee jaar geleden een klein uiltje kreeg had ze deze Elgin genoemd. Latijns voor nobel, wat ze erg passend vond voor een uil.

We're meant to lose the people we love. How else would we know how important they are to us?

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-11-2009 20:04:29

Maaike kwam de uilenvleugel binnenstappen en keek om zich heen. "Halloooo vrienden!" zei ze vrolijk en ze grijnsde even, waarna ze naar het midden liep en floot. Manin kwam aangevlogen en landde op haar schouder. "Hoi lieverd," zei ze nu liefdevol en ze aaide haar uil even.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Hermelien_
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-11-2009 20:43:28

Hermelien_ keek Sanne geschrokken aan. 'Ja, ik heb het gehoord. Ik wist het zelfs nog eerder dan dat het in de krant stond. Het is namelijk een bekende van ons. Ik vind het echt zo verschrikkelijk erg. Kende jij hem ook, Sanne?. Hermelien_ kon zich het moeilijk voorstellen dat Sanne hem ook kende, maar wie weet. Hermelien_ kreeg hem opeens haar gedachtes niet meer uit. Maarja wat wil je ook? Zo jong...

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-11-2009 20:49:03

'Ja, ik ken hem ook.' Er glee een traan over haar wang. Ze kon zich niet meer in houden en bartse in tranen uit. Ze trok haar knieen op en sloeg haar armen er om heen. Sanne keek naar buiten, het begon te schemeren en de regen was erger geworden. Ze zag de sterren, Sanne werd altijd rustig van regenachtige avonden. Ze viel in slaap tegen de muur en had een akelig rare droom:
Ik liep, met mijn vader in een donker steegje. Volgends mijn de verdonkerdemaansteeg. Ik had gelijk want ik zag Odius en Oorlof van een afstand. we gingen naar binnen en ik moest met Oorlof mee komen achter de balie, door een deur, een gang in, een gang uit, anderen gang in, deur door en uit eindelijk kwamen we in en kamer terecht. 'Vertel, wat weet jij van...' Verder kwam de droom niet omdat Hermelien haar wakker maakte.

I'll need it

Bellatrixje

Hermelien_
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-11-2009 22:01:03

'Hey Sanne, gaat het wel?, vroeg Hermelien_ en ze sloeg een arm om haar heen. Ze kon zichzelf ook met moeite inhouden maar toch had ze tranen in haar ogen.'Het is ook echt zo verschrikkelijk. Hoe kende jij hem?, vroeg Hermelien_ nieuwsgierig.
'Eigenlijk best een rare manier om erachter te komen dat we dezelfde persoon kennen', zei Hermelien_.

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-12-2009 20:56:45

'Hij woonde bij ons in de straat, Ik kon altijd bij hem terecht als ik in de problemen zat thuis. Wat ik nogal veel had toen. Als ik daat dan zat en mijn ouders wisten het niet praten we elkaar bij van de dingen die ik meegemaakt had op Zweinstein. Veel had ik niet te zeggen, maar hij kwam dan met hele verhalen over wat hij allemaal meemaakt. Over het ministerie en wie er nog zijn opgepakt zijn. Aan ex-dooddoeners.' Als ze aan die tijd dacht greeg ze weer tranen in haar ogen maar die kon ze binnen houden.

I'll need it

Bellatrixje

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-01-2010 18:02:41

Suuz was moe van het zoeken naar haar Joey. Dus besloot ze hem een briefje te sturen zodat hij wist waar haar te vinden.

Lieve Joe,

ik heb het halve kasteel al afgezocht dus als je me zoekt dan ben ik vast in Zwadderich te vinden.

Forever yours,

Suuz

Ze stuurt haar miniuiltje paperclip eropaf en gaat meteen weg naar haar afdeling.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

Celine
Snul

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-02-2010 15:48:52

ze loopt de uilentoren binnen en zoekt haar 2 uiltjes een heeft een briefje in zijn bek en ik heb in brief in haar hand voor haar vriendin die ze een tijd niet heeft gezien ze gaat snel naar haar andere uil en vertelt naar welk adres de brief moet en dat niet alleen ze begint een heel lang verhaal te vertellen tegen haar uil omdat ze zich een beetje eenzaam voelt en denkt nu ze klaar is met haar verhaal het toch niet werkt en gaat de brief lezen dit stond er in de brief :
Lieve Celine,
Ik weet dat je ons een lange tijd niet hebt gezien.
Als je het niet erg vind en deze brief optijd krijgt.
Dan kun je zien waar wij afgelopen weekend met Jeroentje zijn geweest.
Hopelijk vind je het niet erg dat je niet mee mocht maar toch je krijgt nog wel iets te goed schrijf het ons maar dan krijg je het.
MVG. Je Ouders
,,nou dankje wat moet ik dan vragen ik heb geen idee'' langzaam loopt ze sloffend weg en zegt nog een keer ,, aah bah waarom hebben ze er geen foto's bijgedaan of een kei leuke gezellige brief!'' ze ziet een steen en trapt ertegen en plots komt het tegen iemand aan die ze niet kent en dan ...

altijd en overal hou ik van jou

xx-zoey
1ste jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-02-2010 23:36:21

zoey kom de uilentoren binnen.ZE pakte een school uil en bond er een brief voor haar zusje aan.die miste haar erg zei haar moeder in een brief.ze liet de uil los en keek hem na tot dat hij weg was.

iedereen is mislukt op zijn eigen unieke wijze.

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-03-2010 11:09:37

isabella kwam binnen in de uilentoren en zocht haar uilen dat waren er tien ze had wat uitnodigen geschreven voor haar zwerkbal club de uilen wisten wat ze moesten doen en vlogen weg met de acht uitnodigen zo zij ze tegen de negende jij brengt deze brief naar mijn vader en moeder en de tiende zij ze tegen en jij brengt deze brief naar mijn opa en oma toen die twee uilen ook weg waren ging zij ook weg

ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet
wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

elazpaardengek
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-03-2010 16:53:45

Nadat Ela naar binnen is gelopen, roept ze haar dwerguiltje: 'Benji!!!' Whoesjjj Bonk! Verschillende mensen lachen. Benji was iets te vrolijk naar Ela toegevlogen en wist even niet meer hoe hij moest remmen. Het gevolg was dat ie tegen de muur was aangeknald. Nog een beetje duizelig kwam het kleine beestje weer overeind. 'Gestoord beest' mompelde Ela met een rood hoofd. Ze liep naar Benji toe en pakte hem op. 'Als je weer kan vliegen, zou je dit dan naar mam en pap kunnen brengen?' Benji beet zachtjes in haar vinger en vloog, nog wel een beetje onstabiel, de Uilentoren uit. Ela draaide zich om en liep weer naar buiten.

guffus
1ste jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2010 17:24:39

guffus komt de uilentoren binnen lopen met een grote vergendelde zwarte envelop
hij vluistert iets in zijn uil zijn oor enpakt zijn toverstaf de hij zwiept met zijn staf en de uil en de envelop verdwijnen
op dat moment komt er iemand binnen lopen
guffus doedt snel en zijn kap op en vervloekt de jongen met de vloek van drijpneus
opdat moment komt proffesor anderling naar boven
guffus richt zijn staf snel op zich zelf en verdwijnt anderling loopt langs hem en op dat moement reht guffus naar beneneden

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-05-2010 21:55:38

Harry kwam de uilentoren binnenlopen. En liep naar een schooluil want zijn eigen uil was gewond. Hij wilde wel een sneeuwuil lenen. Hij zag boven in de toren er 1 vliegen. Harry liep ernaartoe en binden zijn brief om zijn poot. De vogel vloog weg en Harry liep terug naar de Hagrid's huisje!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Nina.
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-08-2010 10:17:55

Nina. kwam de uilentoren binnen. Het duurde nog even voordat ze haar Sneeuwuil, Remie, vond. Toen ze eindelijk Remie gevonden had, bond ze een brief aan haar pootje vast. 'Ow, sorry Remie, dat ging niet expres.' zei Nina. toen ze hem pijn deed. De brief was voor haar moeder, om even te zeggen hoe het ging hier in Zweinstein.
Hai Mam,
gaan jullie in de kerstvakantie op vakantie ? En zoja, hoelang ? Ik wil wel graag mee, maar ik moet wel weer op tijd terug zijn op Zweinstein. Ik vind het nogsteeds geweldig hier. En ik krijg veel Uitmuntend's.
Schrijf je me snel terug? Remie wacht wel:D.
Xx Nina.

Nina. was klaar met vastbinden en liet Remie los. Maar die wou niet gaan. 'Nou kom op Remetje, alsjeblieft, je krijgt dan veel koekjes als je weer hier bent.' zei Nina.. Toen vloog Remie weg. Nina. bleef nog even kijken, maar toen ging ze weer naar de leerlingenkamer.

akinna
7de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2010 22:24:30

akinna kwam de uilentoren binnegewandeld. ze ging een brief sturen naar haar ouders hoe het was op zweinstein en wat ze allemaal had gedaan deze week.
ze liep naar haar bosuil kierewiet toe en bond de brief om haar poor. daarna vloog de uil weg.

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9