The Flying Wands reserve spelers gezocht
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendo Posts: 1.039 Offline! |
The Flying Wands reserve spelers gezochtDit is een nieuw zwerkbalteam, waar iedereen in mag komen, jong en oud, jongen of meisje, griffoendor if zwadderich, huffelpuf of ravenklauw, zolang je het maar gezellig houd, posten in dit topic kan, maar een PU is sneller!Jager 1: Hermelien3333 Jager 2: Arnor Jager 3: Dragon Drijver 1: JasperPotter Drijver 2: Tristan Zoeker: James Rune Wachter: Heer-Voldemort Reserve speler 1: ......... Reserve speler 2: ......... Reserve speler 3: ......... MELD JE SNEL AAN ---------------------------------------- ![]() Man In The Mirror - Michael Jackson I'm gonna make a change, for once in my life Apologize - Timberland It's too late apologize Billionaire - Travie McCoy & Bruno Mars Under The Bridge - RHCP |
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 620 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Arnor denkt (rustig?) na over een jel opeen weet hij het!!! De Flying Wands komen er wel, ze vliegen rond en winnen het spel! ---------------------------------------- ![]() ALARM!!! BUTTONS NUMMERS 229-578-547 -509-416-423-453-464-594-604- 633-669-679- GEZOCHT!!! I Love HPT kijk ook eens naar Mijn Site |
|
|
em-ma12 1ste jaar Griffoendor Posts: 44 Offline! |
hey hey ! ik wil wel reserve speler worden ! ben alleen nog wel 1e jaars ![]() maar lijkt me wel een tof team. ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.039 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Natuurlijk mag je bij ons in het team, en het maakt helemaal niets uit dat je nog een eerste jaars bent, Zwerkbal is toch nog niet te spelen. Tegen die tijd ben je vast en zeker wel een aantal jaartjes omhoog gegaan. Tot die tijd kunnen we hiero gezellig met elkaar lllen. Nu weer eens iets serieus qua clubkleuren, het is GOUD-GROEN geworden. Tegen de tijd dat alles af is, kunnen we kijken hoe het te verdelen e.d. en hoe het logo eruit moet komen te zien. Maar geef eens allemaal een leuke yell, Arnor heeft er al een bedacht, vinden jullie dat ook allemaal een leuke, of zie je liever een andere yell? Post het maar hier ---------------------------------------- ![]() Man In The Mirror - Michael Jackson I'm gonna make a change, for once in my life Apologize - Timberland It's too late apologize Billionaire - Travie McCoy & Bruno Mars Under The Bridge - RHCP |
|
|
em-ma12 1ste jaar Griffoendor Posts: 44 Offline! |
Oke leuk !! En die jell vind ik best leuk hoor! ik ga er ook nog wel één verzinnen, alleen ben op dit moment erg inspiratie loos. ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
Navigatie:
1 - 2