Award stemmen zijn geteld
Freestylehonor Singing
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
Freestylehonor Singinghallo allemaal ![]() Door Teen & Sarah ben ik wat op het idee gekomen om een topic te openen met de muziek die ik gezongen heb en die op youtube staat ![]() maar ja niet iedereen heeft een youtube account ik wilde wel mijn gezongen nummers wel met jullie delen en heb daar toestemming voor gekregen van Karin ![]() niet alle nummers heb ik geschreven of wat dan ook het zijn vaak covers en requests die ik vaak krijg van andere vrienden op youtube Jullie mogen van mij ook een request plaatsen als jullie bepaalde nummers van mij willen horen die ik nog niet gezongen heb :) vraag alsjeblieft niet teveel in 1 keer je mag eerst maar 3 requests doen heb ik die gedaan dan kijken we verder en nu hier is mijn youtube account :) ik ga nu niet alle nummers in een aparte link nu zette omdat het er erg veel zijn bij requests doe ik dat wel ;) mijn youtube account Have fun! ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
Yoh Klassenoudste Zwadderich Posts: 304 Offline! |
![]() WOOOOOOOOW ZOGOED!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Niet normaal ![]() Jij moet een zangeres worden ![]() Dat meen ik ![]() Niet normaal ![]() Zo mooi ![]() 1000000000000/10 Edit Mouse: De volgende keer minder O en ! en 0 gebruiken aub. de pagina ging beetje uit z'n gelaat. Edit Mij : Sorry Mouse :S Was een beetje the enthousiast ![]() ---------------------------------------- It's gonna be a Bumpy Ride <3 |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind je nieuwste nummer (Sweet Goodbyes van Krezip) vet mooi gezongen:D (vooral de hoge noten enzo) Good job!! Maar je weet natuurlijk allang dat ik dat vind he ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Quote van hermelienfan!!: hehe dankje wel lieverd:) ik vind die hoge noten ook geweldig gedaan ![]() en ik weet dat natuurlijk wel maar het is altijd leuk om te horen![]() Okay iedereen ik heb weer een nieuwe nummer gezongen dit nummer heb ik ooit eens eerder gezongen maar ik vond dat ik het vreselijk had gedaan ![]() dit nummer is speciaal voor Sarah gezongen ik hoop dat je het nu ook een stuk beter vind Saar |happy anders zing ik het nog wel weer eens een keer ![]() Hier is de link: Anastasia - Journey to the Past (Dutch) ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Yvette je blijft me elke keer maar verbazen met je stem! Je hebt zo'n krachtige mooie stem en toen ik dit nummer hoorde ik was helemaal overdonderd! Echt geweldig en ik vind het onwijs lief van je dat hem nog een keertje gezongen hebt, want het is toch echt een van mijn lievelingsnummers allertijden![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Amelia Klassenoudste Zwadderich Posts: 488 Offline! |
Goh, je zingt leuke liedjes vind ik wel. Maar bij sommige ga ik gewoon echt lopen van de valsheid. Ik kan zelf absoluut niet zingen, maar hoor wel wanneer er iemand vals zingt. Sommige nummers (vooral de duetten en de hoge nummers) zijn echt vals. Maar verder leuk dat je zingt. xxx Amelia ---------------------------------------- ![]() x-Mamsie-x x-Chris-x x-Sjoerd-x x-Marijke-x x-Brammeke-x |
|
|
okay iedereen ik heb weer een nieuw nummer ![]() en ik heb ook 52 subcribers nu op youtube ![]() misschien hebben jullie ook nog wel leuke ideen voor wat ik kan doen het moet natuurlijk wel klein beetje spectaculair zijn ![]() 50 Subscribers!!! Mulan 2 - Lesson number one ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Heerlijk, eindelijk iemand die zingt zonder vibrato! Je kan echt supergoed zingen! Ik denk dat ik me maar moet gaan abboneren op je ![]() Me want more ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Ik vind je nummer van Mulan echt super goed gezongen! Ik had het al eens gezegd op msn, maar het kan geen kwaad om het nog eens te zeggen. Ik merk echt dat je er op vooruit bent gegaan en je bent echt zoo super goed ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
oh. my. friggin. god.... helemaal niet wat ik verwachtte (om eerlijk te zijn verwacht ik van ingezongen youtubefilmpjes altijd het ergste... nee echt...) en zeer zeker alles waar het oor om vraagt! een lust om naar te luisteren, take that from a professional! ik moedig je zeker aan om te blijven zingen, zolang je daar plezier in hebt! van mij een 11/10! ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik vind Wa Bin Ik nog steeds het aller aller aller aller mooist. Die vind ik gewoon mooi In het Fries, maar toch goed verstaanbaar! Voor fans ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
dankje wel iedereen ik vind jullie reacties echt super lief :) en dat inspireerd mij alleen maar meer om te gaan zingen voor jullie :) okay hier is het volgende nummer het is een duet samen met een mede-hptster =) Jessiiieee :D Disney Princesses - If You Can Dream (Duet with Jessie) okay iedereen lieve reacties plaatsen ;) en ga ook alsjeblieft eens kijken bij Jessie haar topic zij zingt echt geweldig maar dat hoor je ook wel in dit nummer ;) trouwens als iemand een request heeft zeg me dan gewoon welk nummer dat is en ik ga het dan proberen te zingen voor jullie :) ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
supercool dat jullie een duet hebben gedaan en het klinkt echt goed!Een verzoekje heah?? Hmmm *sneakt ff naar je youtubepagina om te kijken welk liedje je nog niet hebt *Hihi heb je meegekregen wat voor 'n grote fan ikkke ben van De klokkenluider?? Miischien kun je daar nog iets van zingen![]() Of! Of! Of! Why should I worry! Van Dodger uit Oliver en Co ![]() In ieder geval, blijf doen wat je doet, want je doet het (nog steeds) goed ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Heey Yvette, Ik heb enkele van jou ingezongen filmpjes van de disney reeks bekeken en beluisterd. Ook je live filmpje van Do bringst me Thüs en Wa Bin Ik. Enigste dingen die ik kan zeggen, ik kan het bijna niet geloven dat jij het bent en je bent het toch echt. Het klinkt echt heel geweldig Yvette. Veel succes verder met zingen. ![]() ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Weet je , dit liedje is al echt zo geweldig en jullie maken het alleen maar beter:D Ik vind dat je vooral die Us van Alladin heeeel mooi hebt gezongen en Pocahontas is ook goed gezongen:D ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
dankje wel iedereen voor de leuke reacties :D ik heb weer een nieuw nummer gezongen ik weet niet hoe dat allemaal komt maar het was een request van iemand van youtube ik hoop ook dat jullie hem een beetje leuk vinden ![]() Beauty and the Beast - Bonjour Quote van bellatrixje: het is een leuk nummer en ik wel hem ech wel graag voor je zingen maar wil je hem dan gewoon in het engels of juist in het nederlands?en als je nog een liedje van de klokkenluider wilt mag dat ook hoor ik bne dol op requests ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
Ik vind de Franse en Nederlandse versie leuker dan de Engelse Maar je hebt hem goed gezongen:D---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ik vind de engelse versie van Why should I worry echt heel leuk, dus als je die kunt zingen ![]() En wat betreft de Klokkenluider...uhm, ik ben lichtrelijk een beetje boel fan van Clopin, maar ik kan me zo voorstelen dat zijn toonhoogte of laagte(x'D) moeilijk te bereiken is ![]() Hellfire vind ik ook een prachtig nummer uit de film trouwens ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Quote van hermelienfan!!: hehe okay dat kan Sarah :) het spijt me wel maar ik ga zoweizo geen frans zingen dat lukt me niet en in het nederlands is dit echt niet te vinden dan moet je zelf al zoveel gaan knippen en plakken in dit nummer dat kost echt tijd..misschien kan ik dit nog wel eens voor je doen in de vakantie maar ik geef je daar geen garantie op ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
WAT KAN JIJ GOED ZINGEN!!!! Waar heb je dat geleerd, het is prachtig!!! Jij moet meedoen met junior eurosong en dat is geen grap want ik weet zeker dat je dan veel kans maakt om te winnen waar het ook is in dat jaar. Zeker verder doen!!! ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Quote van bellatrixje: okay ik ga zowiezo het nummer van oliver en co doen dat kan je gewoon verwachten misschien dat ik dat doe in de vakantie maar dat weet ik niet zeker. als dat niet lukt staat ie gewoon in de lijst van request. over de nummers van de klokkenluider dat wil ik zeker wel proberen voor je dat klinkt een hele leuke uitdaging dus die kan ik altijd proberen aan te gaan ik zal kijken of hellfire lukt maar ja het is wel een mannen nummer meer maar misschien kan een meisje het ook wel goed zingen;)Quote van arnor: als allereest dankje wel voor je lieve comment arnor waar ik heb leren zingen?? ik heb geen idee het is in groep 7/8 weer begonnen dat ik muziek en zingen heel erg leuk vond en dat ik er eigenlijk wel wat meer mee wou ik zit nu ook al bijna 3 jaar op zangles ben nu ook veranderd van lerares vanwege mijn school waar ik nu naar toe ga maar okayJunior songfestival?? whaha volgens mij mag ik daar niet meer aan mee doen maar dat lijkt me ook niet echt iets ik kan zowiezo geen nummer zelf schrijven en ik bespeel verder ook geen instrument dat leer ik nu pas een beetje---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
Navigatie:
1 - 2

ben ik wat op het idee gekomen om een topic te openen met de muziek die ik gezongen heb en die op youtube staat 

Saar

maar het is altijd leuk om te horen
en ik vind het onwijs lief van je dat hem nog een keertje gezongen hebt, want het is toch echt een van mijn lievelingsnummers allertijden

Lieve Joey
en het klinkt echt goed!