Award stemmen zijn geteld
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)Om misverstanden te voorkomen en als tip van een van de moderators hier. Aanmelden is NIET meer mogelijk! Inleiding Na een tijd lang geschreven te hebben, nieuwe personages van zowel leden als zelfverzonnen personages een leuk hpt-verhaal geschreven te hebben, besloten we het oude verhaal te stoppen en een nieuwe te openen dit met de volgende redenen: De meeste schrijvers waren niet meer actief en schreven af en toe een klein stukje, waardoor ik gedwongen was om te moeten schrijven en als ik het niet doe, dan gebeurt er verder niks. Er waren veel leden die waren aangemeld waren, maar allang niet meer of nauwelijks actief zijn en hat daar niet echt leuk is om over te schrijven en het nieuwe schooljaar begint bijna, dus een uitstekende gelegenheid om daar ook een verhaal over te schrijven! P.S. Je hoeft NIET bekend te zijn om mee te mogen doen en ook hoef ik je niet te kennen!! Mede-schrijvers Zij zullen zo nu en dan mee helpen een stukje te schrijven over iemand als ik bijvoorbeeld inspiratieloos ben of geen tijd heb. Voorlopig hebben we géén schrijvers meer nodig, maar mocht je toch nog willen aanmelden. Stuur mij dan even een uiltje - Cousity - Freestylehonor - Jesskuu Ook worden er nog gezocht: Bètareaders: Ik had laatst aangegeven dat ik twee Bètareaders heb. Helaas zijn ze niet altijd tegelijk online en zat ik te denken dat een derde Bètareader nog wel erg handig zou zijn. Ik zal kort toelichten wat een Bètareader doet. Een Bètareader is iemand die een geschreven verhaal van iemand controleert en met name let op de spelling en grammatica van dat verhaal. Ook wordt er veel gelet op de zinsbouw. Dus ben jij goed in de Nederlandse grammatica en spelling? Twijfel dan niet en lees het onderstaande bericht goed door! (daarin staat namelijk wat je moet doen om Bètareader te worden. Voor wie: voor iedereen die goed in spelling en grammatica is. Wat moet je doen: Je moet eerst een uiltje sturen met daarin dat jij hieraan wilt deelnemen. Vervolgens stuur ik jou een stukje tekst door met hier en daar fouten die jij moet verbeteren. Aan de hand daarvan kijk ik of ik je geschikt vind of niet. Mede-Bètareaders: - Cousity - Jesskuu Einddatum: als ik iemand heb gevonden (of twee mensen) dan pas zijn de inschrijvingen gesloten! Aanmelden enzo… Dan nu natuurlijk het belangrijkste! Aanmelden om in het bekendste verhaal van hpt te kunnen komen! Maar hoe doe je dat nou? Gewoon door simpelweg het volgende lijstje in te vullen: Naam personage: Leeftijd personage: Afdeling personage: Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: Overige kenmerken: Uil dat naar mij met als titel: Aanmelding personage hpt-verhaal en je bent lid! Je vraagt je vast wel af waarom je niet gewoon een berichtje kan plaatsen? Ik heb er namelijk voor gekozen dat dit overzichtelijker is dan dat ik een reactie plaats en dat er dan weer een aanmelding komt en dan pas weer reactie op het stukje zelf! Vanaf vandaag (19-10-09) is Aanmelden NIET meer mogelijk! Snap je niet helemaal hoe je het lijstje in moet vullen of heb je geen idee wat je in wilt vullen? Geen punt! Ik doe het voor! Voorbeeld Naam personage: Sarah Leeftijd personage(+eventuele geboortedatum)/het jaar waar hij of zij in zit: 17 jaar geboren op 28 decemeber en zit in het 6e schooljaar. Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Iedereen die dat maar wilt zijn ![]() Familieleden op Zweinstein?: Ja/Nee… Zo ja, wie dan…. Uiterlijk personage: Niet erg lang, groen/bruine ogen, normaal postuur en donkerblond haar tot haar schouders. Overige kenmerken: Ze is een jager in het Zwerkbalteam van Zwadderich en is uitzonderlijk goed in Bezweringen maar kan totaal geen Waarzeggerij of dreuzelkunde. Ze is sluw en is een echte feestmaker en is een beruchte Zwadderaar waar de meeste Griffoendors en andere leerlingen voor vrezen. Zoals je ziet heb ik wel mijn echte naam en leeftijd ingevuld, maar de rest heb ik zelf verzonnen (wat vrij logisch is), maar je hoeft niet je echte naam in te vullen. Je kan ook een andere naam invullen, zo had ik bijvoorbeeld in kunnen vullen dat ik Marie heette. Wat je ook kan doen bij vrienden/vriendinnen is bestaande leden als vrienden nemen, of zelfbedachte namen. Ofwel er is genoeg keuze! En nog een ding bij overige kenmerken kan je onder andere neerzetten of je hoofdmonitor/klassenoudste wilt zijn of dat je ergens juist heel goed in wilt zijn of juist helemaal niet! Er is daar van alles mogelijk zo is het wel handig om bij overige kenmerken een karakterbeschrijving te vermelden. Overzicht Personages: Naam personage: Mouse Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: - Lang zwart stijlhaar (tot schouderbladen) - Bril - Bruine ogen - Bleke huid - Lengte: ong. 1.80 m Overige kenmerken: - Houd van Zwarte kleding - Rustig persoon - Houd zich liever ver van andere personen weg Naam personage: Yannick of cousity Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Daniëlle, Maryke, hermelienfan!!, soewz, Golddyna, krikri Uiterlijk personage: lang bruin haar, grote neus( lol ), groene met donkere vlekken ogen (ook wel Hazel genoemd), 1m 70, 80 killo(ja ben moddervet ) Overige kenmerken: luisert naar metal muziek, kan soms wel eens agressief uit de hoek komen, houdt van slangen en canines( wolfachtigen en hondachtigen), kan wel om een mopje lachen, is meestal degene die het mopje maakt, kan niet tegen verwijten over zijn vriendin en wordt dan rap agressief en opvliegend. Breed gebouwd en redelijk sterk, kan niet lang hard lopen maar goed in spurten, doet aan boogschieten( in het echt dan ) en tjah, meer weet ik niet, als je nog wat wilt weten contacteer me maar :) Naam: Janice Leeftijd: 16 Afdeling personage: Zwadderich uiterlijk: Half-lang, donkerbruin haar, groen-blauwe ogen en niet super mager, maar ook niet dik. Vrij strakke kaaklijn en mooi gevormde ogen, neus lippen en mond. Innerlijk: Janice is een beetje verlegen af en toe, maar knettergek als ze zich thuisvoelt. Het lijkt wel alsof ze nooit energie tekort heeft! Ze is wat onzeker af en toe. Naam personage: Maryke Leeftijd personage: net zo oud als Daan (16) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vriendjes wil zijn Uiterlijk personage: 1m72, blond lang haar, blauwe ogen, normaal postuur Overige kenmerken: slim, altijd vrolijk, lacht veel, rustig, verlegen, sarcastisch, plaagt graag (en dan met name Danielle ), betrouwbaar, gevoelig. Zit in zwerkbalteam van Ravenklauw als jager. Naam personage: Daniëlle Leeftijd personage: net zo oud als Maryke (dat is dus 16!) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vrienden met me is Uiterlijk personage: 1m73, kastanjekleur lang haar, blauw-groeneogen, normaal postuur Overige kenmerken: Is bijna altijd vrolijk en lacht daarom ook bijna altijd! Is slim maar gebruikt dat niet altijd voor de beste dingen. Heeft bijna een abbo op nablijven. Plaagt veel waar Maryke vaak het slachtoffer is Is zoeker in het zwerkbalteam van Ravenklauw Naam personage: Suuz Leeftijd personage: 18 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: niemand in het bijzonder. Kan met iedereen wel opschieten. Uiterlijk personage: - donkerblond haar - groene ogen - 1.62 groot - 50 kilo - sproetjes rond de neus - lange wimpers. Overige kenmerken: Lief voor mensen die lief voor haar zijn. Is dapper maar wel een einzelgängertje, voelt zich vaak niet begrepen. Is slim, veel boekwijsheden. Naam personage: Yrla Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Martijn, Suuz, Sarah, Malinka, Zeffie.. Uiterlijk personage: Euhm, lang stijl blond haar, best klein, donkerblauwe ogen. Overige kenmerken: Vrolijk, snel pratend, verlegen...floept er teveel opmerkingen uit, houd van discussies. Naam personage: Spyro Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Kaatje, saar, yvette, sterre, sjoerd, Faile, Jan iemand vergeten?... Uiterlijk personage: groot voor zijn leeftijd, lang bruin haar, blauwe ogen, bril. Overige kenmerken: Kan goed luisteren Naam personage: sterre Leeftijd personage: zit in het derde jaar Afdeling personage: ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen ![]() Uiterlijk personage: klein (1m 50); grote, groene ogen; wipneusje; bleke huid; lichte, vrolijke sproetjes; slank gebouwd; lang, mooi pikzwart haar dat lichtjes krult tot haar onderrug en met een frou Overige kenmerken: - zit op dreuzelgevechtssport, namelijk kickboks - door haar figuur is ze een grote troef voor het ravenklauw zwerkbalteam, aangezien niemand verwacht wat voor kracht en energie er in zo'n klein persoontje zou kunnen omgaan. Wat haar tot een uitstekende drijver maakt - uiterst slim persoontje (en waarzeggerij is haar pers favoriet ), waardoor ze vaak de anderen 'bijschoold'.- aardig (en altijd vrolijk, haast niet op de kast te jagen) en bij iedereen geliefd, en door haar iets oudere vriendje komt ze vaak met ouderen in contact. - kan een scherpe tong hebben als iets of iemand haar niet aanstaat en ze weet altijd wel een scherp of gevat antwoord terug te geven, maar door haar grote, onschuldige ogen weet ze zichzelf altijd van alle schuld 'te zuiveren' t.o.v. andere mensen. Wat haar (soms!) iéts minder lieflijk en schattig maakt dan hoe mensen haar zien. Staat bekend om haar streken. Naam personage: Yoh Leeftijd personage: 14 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Janice,Suuz,Maryke,Danielle,Sterre en al de rest die zijn vrienden willen zijn :) Uiterlijk personage: 1.65 meter, Bruin haar ligt plat,is redelijk gespierd, heeft lichtbruine huidskleur(= gewoontjes) Overige kenmerken: -Speelt een dreuzelsport : Tennis -Is altijd vrolijk :) -is wat onnozel -heeft alles over voor zijn vrienden -is ook altijd optimistisch -kan koppig zijn -Is Jager Naam personage: Marius (Geoffrey) Corbin Leeftijd personage: 17 (6e Jaars), geboren op 3 September. Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Maryke/Daniëlle, is erg begaan met zijn klasgenoten Uiterlijk personage: Halflang, golvend blond haar, blauwe ogen. Smalle lippen en een mager gestalte. heeft lange vingers maar korte nagels, 1m76 lang en geeft geen commentaar op zijn gewicht. Overige kenmerken: draagt in zijn vrije tijd bij voorkeur lange, ongetailleerde kleding om zijn magerheid te verbergen. kan kortaf zijn als hij in een slechte bui is. is doorgaans geduldig en houd van een goede grap. Heeft een bovengemiddeld IQ en een heuse boekenwurm. Bakt echter niets van Kruidenkunde, Verzorging voor Fabeldieren (wat hem niets interesseert) en Voorspellend Rekenen. Favoriete vakken zijn Toverdranken, Spreuken en Bezweringen en Oude Runen. Is Wachter in het Ravenklauw Zwerkbalteam Naam personage: Elise Leeftijd personage: 17/18 Afdeling personage: Huffelpuf Vrienden/vriendinnen: Iedereen die vrienden wilt worden Uiterlijk personage: 1,73, halflang blondachtig haar, blauwe ogen Overige kenmerken: Dromerig, vrolijk, rustig, zegt eerlijk wat ze vind maar kan ook goed luisteren. Houdt van dieren,zwemmen,vrienden en fotograveren. Naam personage: Faile Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Zwadderich, 5e jaar Vrienden/vriendinnen: Spyro, Kaatje, Goldynna, Mouse en iedereen die verder vrienden wil worden Uiterlijk personage: Lang, stijl, ravenzwart haar Ijsblauwe ogen Normaal postuur Lelieblanke huid Normale lengte Overige kenmerken: Redelijk stil meisje, leeft in haar eigen wereld. Als je vrienden met haar bent doet ze alles voor je, maar het duurt even voor ze mensen vertrouwd. Kan vrij sluw zijn en neemt veel dingen met een grote korrel zout. Kan vrij sarcastisch uit de hoek komen en wordt vaak niet begrepen door leraren. Beste vak is Toverdranken en kan het goed met professor Sneep vinden. Verder veel strafwerk van andere leraren omdat ze vaak zit te dromen. Naam personage: Malinka Leeftijd personage: 16, bijna 17 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Sterre, Maryke, Saar, Suuz, Karin,... Zo een beetje iedereen eigenlijk Uiterlijk personage: Halflang bruin haar, blauwe ogen, een beetje anders gekleed dan anderen Overige kenmerken: Is vaak vrolijk, tenzij er mij echt iets tegenzit. Houd ervan om omringd te zijn door vrienden ^^ Naam personage: Bente Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die wil ^^ Uiterlijk personage: Halflang, donkerbruin stijl haar, groen/blauwe grote ogen, zonbruine huid, 1.68 cm, normaal postuur. Overige kenmerken: Loopt vaak met een zwarte mannenhoed op, houd er van om mensen om zich heen te hebben, vind kattekwaad soms heel erg grappig, maar neemt haar toekomstige carriere ook wel serieus. Speelt zwerkbal, maar is elke keer net niet goed genoeg voor het zwerkbalteam van raaf. Haar favoriete vak is toverdranken en bezweringen. Wil later zo'n eeh, miep worden die in het dinges werkt. het euh, ziekenhuis zeg maar. Als tover-arts Als je het weet saar, mag je mijn warrige beschrijving weglaten en jou conclusie hier neerzetten Naam personage: Anouk Ponjee Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die niet in zwadderich zit(of depressief is) Uiterlijk personage: Blond, tot over de schouders, grote donkergroene ogen, 1.69,5, brutaal gezicht(Aangezien Suuz en Karin dat vonden...) Overige kenmerken: Anoukig. Opstandig, druk, aardig, gemeen, bijdehand, sarcastisch, vrolijk. enzo. Is jager in het zwerkbalteam van griffoendor en is echt on-ge-looflijk goed. Naam personage: Jasper Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die het wil zijn Uiterlijk personage: Lang, dun, blond kort haar, blauwe ogen Overige kenmerken: niks Naam personage: Yvette Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: laat ik lekker aan jou over maar in het begin ben ik altijd verlegen maar daarna ben ik gek Uiterlijk personage: 1.77 lang, blond haar, groene ogen Overige kenmerken: dat mag jij ook beslissen maar het moet natuurlijk mijzelf altijd nog wel een beetje kenmerken. Naam personage: Nena Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Zowat iedereen Uiterlijk personage: Grijze ogen, normaal postuur en ongeveer 1.70 meter. Ze heeft lange kastanjebruine dreadlocks, tot aan haar onderrug. Ze draagt haar dreads af en toe los, het merendeel van de tijd draagt ze hen bij elkaar gebonden. Overige kenmerken: Dromerig en vaak in haar eigen wereldje. Creatief, volgt vaak haar intuïtie. Iedereen kan met hun problemen bij haar terecht. Is vrij rustig en meestal vrolijk. Hoewel haar stille houding, kan ze verrassend uit de hoek komen. Ze houdt er van om van die wijde harembroeken te dragen in haar vrije tijd, daardoor wordt ze soms wel eens vreemd nagekeken. Haar passie ligt bij het tekenen, wat ze al jaren doet en er inmiddels toch wat van kan. Ze heeft in het zwerkbalteam van Griffoendor gezeten, maar na enkele wedstrijden hebben ze haar vervangen als wachter omdat ze té veel was afgeleidt door alles wat er rondom haar gebeurde en te weinig op het spel zelf gericht. Naam personage: Arnor, of Nathan Leeftijd personage: 10 jaar Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: MyZand, Magicsach, Hanniepan, Eefje005, Jake115 en jij. Uiterlijk personage: Zwart haar en bruine ogen, anders zoals de andere doorsnee jongens (LOL) Overige kenmerken: Ik ben vrij sluw en mijn lievelingskleur is groen. Ik kan soms brutaal uit de hoek komen maar maak vlug vrienden. Naam personage: Jarno Leeftijd personage: 13 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: (doe er maar willekeurig een paar) Uiterlijk personage: Lichtbruinhaar dat meestal slordig zit maar wel altijd schoon. Hij heeft rode ogen die je telkens altijd aanstaren en draagt altijd zijn schoolgewaad met een donkerblauwe spijkerbroek eronder. Overige kenmerken: Hij heeft altijd een toverstok bij zich. Naam personage: Jessie Leeftijd personage: 17 jaar; 08-06-1992. Afdeling personage: Huffelpuf. Vrienden/vriendinnen: Zo'n beetje iedereen die ze aardig vindt. Dat betekent, mensen die aardig tegen haar doen. Uiterlijk personage: Bruin krullend haar tot haar schouder, groene ogen, gemiddelde lengte en slank. Overige kenmerken: Ze houdt van zingen en van dansen. Ze is best een schijtluis, al kan ze dat wel aan de kant schuiven voor vrienden die in nood zijn. Haar volledige naam is: Jessie Wendy Moira Chayenne, maar ze wordt liever gewoon Jessie genoemd. Alleen haar beste vrienden kennen haar volledige naam. Houdt wel van een grapje en is vaak sarcastisch, maar niet de vervelende soort sarcastisch. Naam personage: Liza Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Ze kent geen vrienden, ze heeft alleen volgelingen Uiterlijk personage: Liza heeft lang zwart haar en smaragd groene ogen. Wanneer ze lessen volgd heeft ze meestal haar schoolgewaad aan, maar als ze naar buiten gaat doet ze ook nog haar witte mantel aan en doet ze altijd de kap over haar hoofd. Als ze geen lessen heeft draagt ze meestal lange jurken (Zwart,Groen,Zilver, ze is 1.70 lang ongeveer. Overige kenmerken: Liza is een natuurtalent als het om de Zwarte kunsten gaan. Ze is ook een kei in Toverdranken. Ze is precies als haar vader als het om de karakter gaat, maar ze heeft ook eigenschappen van haar moeder en die zijn. Kalm, Rustig, soms emotieloos, Aardig en lief. Maar die aardig en liefheid toont ze heel weinig zelfs bij haar mede zwadderaars. Opmerking: de beschrijving past niet helemaal met het verhaal dus er zijn hier en daar wat aanpassingen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
en enigste schrijver : ![]() maar het is wel goed stukje :), soms wel moeilijk te volgen maar dat gaat wel ![]() ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
HAHAHAHA. Wat een slijmballen hier op de site zeg. Nee sorrie. Ik vind het weer een héél leuk stukje, Saar! Sorrie dat ik laatst niet kon helpen, hihi. Schrijf maar zo snel mogelijk verder!![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
mooi stukje!!! Maar wie zou de geheizinnige jongen toch zijn... Hopelijk kom je gauw weer met een nieuw stukje. ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
leuke stukje saar ![]() snel weer verder ![]() Edit Maryke: post onderbouwen aub ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het is weer weekend:D Joepie!! Het volgende stukje komt snel hopelijk, want ik wel eens weten waarom ik vrolijk Ben tijdens een blokuur toverdranken?:D ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Weer een nieuw stukje!! Ik heb dit keer over twee personages geschreven (JasperPotter en Arnor) en de andere nieuwen moeten maar even geduld hebben. Ik probeer iedereen er even veel in voor te laten komen, maar dat is niet altijd even makkelijk met zoveel aanmeldingen (wat ik overigens fantastisch vind!) Enjoy! deel 7, hoofdstuk 2 Jasper was als eerste in het toverdrankenlokaal en hoewel hij buiten het lokaal geschreeuw hoorde, voelde hij er niks voor om het lokaal uit te gaan en zijn vertrouwde plekje te verlaten om te kijken wat er aan de hand was. Niet veel later was het stil in de gang en kwamen de leerlingen één voor één binnen gelopen. Sommigen met een droevig gezicht, anderen keken juist vrolijk en van één iemand zag hij dat ze gehuild had. Waarschijnlijk ging het om haar en hij kende Nena wel, maar niet echt goed. ‘Gaat het een beetje?’ vroeg hij toen Sterre met Nena aan het tafeltje kwam zitten. Nena keek hem aan en knikte. ‘Het gaat wel,’ zei ze en hij had niet in de gaten dat Anouk bij hen aan het tafeltje kwam zitten, wat er voor zorgde dat hij de enige jongen was en omringd werd door drie meisjes (iets wat hij totaal niet erg vond! Zolang het maar knappe meisjes waren en dat waren ze allemaal). ‘Wat een rotzak is die ex van je, ik ken je helemaal niet maar aan je verhalen te horen is het maar goed dat jij hem gedumpt hebt!’ hij schrok wakker toen hij die stem hoorde en verstijfde letterlijk van angst. Hij negeerde de veelbetekende gezichten van Sterre en Nena en ontspande zich weer. ‘Dank je,’ zei Nena en op datzelfde moment kwam de leraar Toverdranken professor Herkrul binnen kwam. ‘Goedemorgen klas, we gaan vandaag gelijk beginnen en ik verwacht van iedereen dat er honderd procent aandacht is!’ en het was gelijk stil in het klaslokaal. De rest van de les was ongelooflijk saai, want ze gingen een van de meest simpelste toverdranken brouwen die er bestonden, namelijk de fotografeerdrank (de drank die gebruikt wordt om foto’s bewegend te maken, waaronder dreuzelfoto’s laten bewegen). Deze toverdrank hadden ze al eens in hun eerste jaar behandeld, maar nu moesten ze hem zelf brouwen. Arnor werd voor de allereerste keer wakker in zijn hemelbed en het duurde een paar seconde voor hij besefte dat het allemaal waar was wat hij de dag ervoor had meegemaakt. Hij zat echt in Zwadderich en hij kon zijn ogen niet geloven! De slaapkamer bestond uit groen en zwart, de kleuren van Zwadderich en alles zag er heel duister en donker uit. Hij sprong op uit zijn bed en dat ging al gelijk bijna fout. Hij stond op zijn een van kledingstukken die hij die avond daarvoor niet had opgeruimd en struikelde daarover. Hij werd overeind gehouden door iemand anders die zich op dat moment in de slaapkamer van Zwadderich bevond. ‘Overkomt mij ook altijd,’ zei een jongen die hem recht overeind hielp. ‘Dankje,’ zei hij en hij stond op. Hij was niet gewend dat Zwadderaars ook aardig konden zijn. De meesten waren dat dus absoluut niet. ‘Mijn naam is Arnor, en de jouwe?’ zei hij en hij stak zijn hand uit. ‘Mijn naam is Geert.’ Zei de jongen en ook hij stak zijn hand uit. ‘Ik neem aan dat jij ook in het eerste jaar zit?’ vroeg hij aan Arnor en hij knikte. ‘Ja, ik ken verder niemand echt goed hier, mijn ouders zijn wel volbloed, maar achja ze zijn nogal schuw enzo.’ Geert keek hem nogal beteuterd aan. ‘Maar goed, zullen wij samen naar beneden gaan? Ik ben echt benieuwd wat ons dit jaar allemaal te wachten staat. Ik heb hier al mijn hele leven naar uitgekeken.’ Arnor wist niet wat het was, maar hij zag Geert heel raar kijken en hij kon niet precies beschrijven wat het was. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
spannend saartje ![]() snel weer verder gaan ik wil graag weten wat ze allebeide gaan doen ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
weer twee superstukjes saar! jah snel verder schrijven, want ben ook benieuwd wat er verder met hun gaat gebeuren ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
weer goed geschreven hoor, klasse! zoveel verschillende lijnen in één verhaal :) ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
jeah ik zit in Zwadderich!!! Leuk stukje!!! Hopelijk gaan ik en Geert eens lol trappen door wat met fopspullen rond te gooien maar goed, leuk stukje!---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Leuk stukje saartjee! Heb ik dat al verteld? Nee, volgens mij niet. Anysway, schrijf maar snel door!Adios amigis ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar ik ben het hele weekend (ik ben eigenlijk alleen thuis geweest om te slapen ) weggeweest en ik heb echt geen tijd gehad om te schrijven, maar nu wel... Enjoy! (voor zover dat kan met dit stukje.Deel 8, Hoofdstuk 2 Yrla liep door de gangen en was op zoek naar haar vriendje Mouse en ze had gehoord dat hij wel eens in de uilenvleugel kon zitten en daarom was ze ook op weg naar boven. Ze vond het nooit fijn om naar de uilenvleugel gaan, vanwege al de vogeluitwerpselen en helemaal omdat, als ze een keer ging en ze had post, dan was het meestal slecht nieuws. Terwijl ze een naar boven liep, gleed ze een paar keer bijna uit over wat vogelpoep en moest ze moeite doen om het niet uit te vloeken en toen ze een keer echt was gevallen weer op was gestaan om verder te lopen, merkte ze dat een van haar hakken was gebroken en schold ze alle woorden uit die ze kende. ‘Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer hier naar toe!’ zei ze en ze trok haar hak uit om te zien hoe erg de schade was en toen ze net haar evenwicht was verloren, werd ze opgevangen door iemand. ‘Bedankt!’ zei ze en ze keek haar helper aan en kwam er achter dat het Marius was en ze had er gelijk spijt van dat ze hem bedankt had. ‘Dus je kan toch aardig zijn?’ vroeg Marius toen hij haar aanbood om te helpen en ze keek hem gekwetst aan. ‘Wat wil je daar nou weer mee zeggen!’ snauwde ze. ‘Dat bedoel ik dus,’ zei Marius kalm. ‘Je bent volgens mij nooit aardig tegen anderen, behalve je vriendje en Janice. Heb ik gelijk of niet?’ Yrla was verbaast en wist niets meer terug te zeggen, maar herstelde zich heel snel. ‘Ik doe aardig tegen wie ik wil en dat is dus niet tegen jou!’ zei ze en ze wilde verder naar boven lopen, maar was vergeten dat haar hak er half af lag en bijna viel en ook dit keer werd ze opgevangen, alleen dan door haar vriendje Mouse. ‘Gaat het een beetje?’ mompelde hij en ze knikte. Ze keek om om te kijken of Marius er nog stond, maar die was er blijkbaar alweer vandoor. ‘Waarom ben je nou weer hier naartoe gegaan! Je weet dat ik een hekel heb aan deze plek en moet je nou eens zien. Mijn hak is gebroken!’ zei ze hysterisch en ze zag dat Mouse verdrietig keek en haar een envelop met daarin een brief aangaf. Het zag er allemaal officieel uit en Yrla begon nieuwsgierig te worden. ‘Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik het heb gelezen, maar ik moest kijken of het waar was.’ Nu begon Yrla toch wel bang te worden. Dat wat waar was? Dacht ze bij zichzelf en ze haalde de envelop uit de brief en begon met hardop voorlezen. Geachte Mevrouw Klein, Op de nacht van één op twee september, is er een ongeluk gebeurd met uw familie. Uw ouders en uw broertje zijn daarbij om het leven gekomen. Zaterdag tien oktober aanstaande zal de begrafenis gehouden worden en zullen uw ouders en broertje begraven worden. Het schoolhoofd (Minerva Anderling) is ook op de hoogte gebracht. Zij zal het een ander met u gaan bespreken, zoals wie nu de zorg over u moet op nemen en andere zaken. Het spijt ons voor uw verlies, Het Ministerie van Toverkunst… Elk woord dat Yrla verder las, las ze zachter en ze werd stil, heel erg stil en wist niet wat ze moest doen. Ze wist niet of ze moest huilen of juist moest lachen, ze kon ook niks doen en was alles om de wereld vergeten en haar benen begonnen te rillen en konden haar gewicht niet meer overeind houden en ze voelde zich langzaam in elkaar zakken en begon zachtjes te snikken. Waarom moest dit net haar overkomen… Waarom? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Yoh Klassenoudste Zwadderich Posts: 304 Offline! |
Ooh ogarme Yrla ![]() Triestig maar een mooi stukje :) Ik wil nog wel is voorkomen ![]() ---------------------------------------- It's gonna be a Bumpy Ride <3 |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
;O Ohjee.. Dat vind ik echt sneu :( Maar waarom zou ze eigenlijk willen lachen?? *Ze wist niet of ze nu moest huilen of moest lachen* ik zou huilen, zelfs als kwaadaardige Zwadderaar Of ben ik dan te zachtaardig?? ![]() Iig, mooi stukje :) ---------------------------------------- ![]() I¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |¯¯¯Things ¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| .__|¯¯¯|___¯/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OO¯¯¯¯ OO ¯¯ OO°¯¯¯°OO¯¯¯OO¯°°OO¯¯°OO°¯¯¯°OO |
|
|
Wow. Ik kreeg er kippenvel van, men. Zo zielig, maar zo mooi beschreven. Het is dat ik te vrolijk ben om te gaan huilen, maar als ik depressief had geweest... jeetje men ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Omdat jullie de vorige keer zolang hebben moeten wachten vind ik dat jullie een nieuw stukje verdienen! Pak er wel eventjes een tissue bij:(. Deel 9, Hoofdstuk 2 Yannick had was voor de rest van de dag in een ongelooflijk chagrijnig humeur. Hij wilde niemand spreken en al helemaal niet Daniëlle. Hij ontweek haar wanneer dat kon en keek haar woedend aan. Hij negeerde Marius ook en voelde er niks voor om ook maar een paar meter van hem vandaan te staan. Hij was dan ook maar al te blij dat zijn eerste dag was afgelopen en had geen honger om naar de Grote Zaal te gaan. Hij wilde het liefste naar zijn bed toe en daar de rest van de avond blijven. Net toen hij de hoek om kwam, knalde hij tegen iemand op. ‘Kan je niet een beetje uitkijken!’ schreeuwde Yannnick woedend en hij hief zijn vuist op, klaar om te vechten. Het kon hem echt niet schelen of hij nu weer naar Anderling moest of niet, hij wilde klappen uitdelen! Dat was het enige wat telde, maar toen hij zag tegen wie hij was opgelopen, verslapte zijn vuist en keek hij geschrokken in het gezicht van Bente. Het was duidelijk aan haar gezicht te zien dat ze gehuild had. ‘Gaat het met je?’ vroeg hij en hielp haar overeind. Bente zei niks en er kwamen tranen uit haar ogen gerold. Yannick pakte haar bij haar armen en samen gingen ze zitten tegen de muur aan op de grond. Zijn woede was verdwenen en hij was alleen maar bezorgd. ‘Bente, gaat het wel met je?’ vroeg hij nogmaals, maar Bente begroef haar gezicht en snikte heel hard. Ze gaf hem een briefje waar duidelijk haar tranen op waren gekomen. Geachte Mevrouw Klein…. begon hij, maar hij merkte al snel aan haar dat hij het in zichzelf moest voorlezen. Hoe verder hij kwam, hoe vreselijker hij het begon te vinden. Toen hij klaar was met lezen, viel er een pijnlijke stilte en sloeg hij zijn arm om haar heen en begon ze harder te huilen. ‘Waarom ik?’ zei ze zachtjes. Hij wist niks te zeggen. ‘Heb je al met je zus gesproken?’ vroeg hij plotseling toen hij zich realiseerde dat hij dat beter niet had kunnen zeggen en sloeg zijn handen voor zijn mond. ‘H-het is al goed, en n-nee ik h-heb nog niet met h-haar gesproken.’ Zei ze zachtjes. ‘Is het dan niet goed om dat nu eens te doen en jullie ruzies bij te leggen? Ik denk dat jullie elkaar harder nodig hebben dan dat jullie nu beseffen op dit moment.’ Bente keek op en keek hem aan. ‘Je hebt gelijk,’ zei ze en ze omhelsde hem ‘dankje. Zeg moet jij ook niet naar iemand toe?’ zei ze en ze probeerde te glimlachen, maar hij zag aan haar dat haar dat moeilijker afging dan ze zelf waarschijnlijk dacht. ‘Hoe bedoel je?’ vroeg hij. ‘Dat weet je wel, ik weet dat er ergens een meisje op je wacht.’ Zei ze en ze gaf hem een knipoog en liep weg. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
weer 2 leuke delen:D, snel verder schrijven, ben nog steeds in climax waarom ik vrolijk ben tijdens toverdranken:D ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
2 leuke maar toch ook zielige stukjes Sarah prachtig geschreven weer ![]() snel weer door gaan ik wil echt super graag weten wat er gaat gebeuren ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
ik vind 't een beetje grof deze stukjes leuk te noemen ![]() Ik vind ze wel echt heel mooi! Ik wist alleen niet dat Bente het zus je van Yrla was.... Ben ik nou dom? Ja zeker... Anyway echt weer een mooi stukje! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Mooi stukje Saar! De Tissue had ik niet nodig, maar toch was ik zeker ontroerd. Arme Yrla!! ![]() ---------------------------------------- ![]() I¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |¯¯¯Things ¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| .__|¯¯¯|___¯/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OO¯¯¯¯ OO ¯¯ OO°¯¯¯°OO¯¯¯OO¯°°OO¯¯°OO°¯¯¯°OO |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27

Nee sorrie. Ik vind het weer een héél leuk stukje, Saar! Sorrie dat ik laatst niet kon helpen, hihi. Schrijf maar zo snel mogelijk verder!

maar goed, leuk stukje!