Award stemmen zijn geteld
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)Om misverstanden te voorkomen en als tip van een van de moderators hier. Aanmelden is NIET meer mogelijk! Inleiding Na een tijd lang geschreven te hebben, nieuwe personages van zowel leden als zelfverzonnen personages een leuk hpt-verhaal geschreven te hebben, besloten we het oude verhaal te stoppen en een nieuwe te openen dit met de volgende redenen: De meeste schrijvers waren niet meer actief en schreven af en toe een klein stukje, waardoor ik gedwongen was om te moeten schrijven en als ik het niet doe, dan gebeurt er verder niks. Er waren veel leden die waren aangemeld waren, maar allang niet meer of nauwelijks actief zijn en hat daar niet echt leuk is om over te schrijven en het nieuwe schooljaar begint bijna, dus een uitstekende gelegenheid om daar ook een verhaal over te schrijven! P.S. Je hoeft NIET bekend te zijn om mee te mogen doen en ook hoef ik je niet te kennen!! Mede-schrijvers Zij zullen zo nu en dan mee helpen een stukje te schrijven over iemand als ik bijvoorbeeld inspiratieloos ben of geen tijd heb. Voorlopig hebben we géén schrijvers meer nodig, maar mocht je toch nog willen aanmelden. Stuur mij dan even een uiltje - Cousity - Freestylehonor - Jesskuu Ook worden er nog gezocht: Bètareaders: Ik had laatst aangegeven dat ik twee Bètareaders heb. Helaas zijn ze niet altijd tegelijk online en zat ik te denken dat een derde Bètareader nog wel erg handig zou zijn. Ik zal kort toelichten wat een Bètareader doet. Een Bètareader is iemand die een geschreven verhaal van iemand controleert en met name let op de spelling en grammatica van dat verhaal. Ook wordt er veel gelet op de zinsbouw. Dus ben jij goed in de Nederlandse grammatica en spelling? Twijfel dan niet en lees het onderstaande bericht goed door! (daarin staat namelijk wat je moet doen om Bètareader te worden. Voor wie: voor iedereen die goed in spelling en grammatica is. Wat moet je doen: Je moet eerst een uiltje sturen met daarin dat jij hieraan wilt deelnemen. Vervolgens stuur ik jou een stukje tekst door met hier en daar fouten die jij moet verbeteren. Aan de hand daarvan kijk ik of ik je geschikt vind of niet. Mede-Bètareaders: - Cousity - Jesskuu Einddatum: als ik iemand heb gevonden (of twee mensen) dan pas zijn de inschrijvingen gesloten! Aanmelden enzo… Dan nu natuurlijk het belangrijkste! Aanmelden om in het bekendste verhaal van hpt te kunnen komen! Maar hoe doe je dat nou? Gewoon door simpelweg het volgende lijstje in te vullen: Naam personage: Leeftijd personage: Afdeling personage: Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: Overige kenmerken: Uil dat naar mij met als titel: Aanmelding personage hpt-verhaal en je bent lid! Je vraagt je vast wel af waarom je niet gewoon een berichtje kan plaatsen? Ik heb er namelijk voor gekozen dat dit overzichtelijker is dan dat ik een reactie plaats en dat er dan weer een aanmelding komt en dan pas weer reactie op het stukje zelf! Vanaf vandaag (19-10-09) is Aanmelden NIET meer mogelijk! Snap je niet helemaal hoe je het lijstje in moet vullen of heb je geen idee wat je in wilt vullen? Geen punt! Ik doe het voor! Voorbeeld Naam personage: Sarah Leeftijd personage(+eventuele geboortedatum)/het jaar waar hij of zij in zit: 17 jaar geboren op 28 decemeber en zit in het 6e schooljaar. Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Iedereen die dat maar wilt zijn ![]() Familieleden op Zweinstein?: Ja/Nee… Zo ja, wie dan…. Uiterlijk personage: Niet erg lang, groen/bruine ogen, normaal postuur en donkerblond haar tot haar schouders. Overige kenmerken: Ze is een jager in het Zwerkbalteam van Zwadderich en is uitzonderlijk goed in Bezweringen maar kan totaal geen Waarzeggerij of dreuzelkunde. Ze is sluw en is een echte feestmaker en is een beruchte Zwadderaar waar de meeste Griffoendors en andere leerlingen voor vrezen. Zoals je ziet heb ik wel mijn echte naam en leeftijd ingevuld, maar de rest heb ik zelf verzonnen (wat vrij logisch is), maar je hoeft niet je echte naam in te vullen. Je kan ook een andere naam invullen, zo had ik bijvoorbeeld in kunnen vullen dat ik Marie heette. Wat je ook kan doen bij vrienden/vriendinnen is bestaande leden als vrienden nemen, of zelfbedachte namen. Ofwel er is genoeg keuze! En nog een ding bij overige kenmerken kan je onder andere neerzetten of je hoofdmonitor/klassenoudste wilt zijn of dat je ergens juist heel goed in wilt zijn of juist helemaal niet! Er is daar van alles mogelijk zo is het wel handig om bij overige kenmerken een karakterbeschrijving te vermelden. Overzicht Personages: Naam personage: Mouse Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: - Lang zwart stijlhaar (tot schouderbladen) - Bril - Bruine ogen - Bleke huid - Lengte: ong. 1.80 m Overige kenmerken: - Houd van Zwarte kleding - Rustig persoon - Houd zich liever ver van andere personen weg Naam personage: Yannick of cousity Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Daniëlle, Maryke, hermelienfan!!, soewz, Golddyna, krikri Uiterlijk personage: lang bruin haar, grote neus( lol ), groene met donkere vlekken ogen (ook wel Hazel genoemd), 1m 70, 80 killo(ja ben moddervet ) Overige kenmerken: luisert naar metal muziek, kan soms wel eens agressief uit de hoek komen, houdt van slangen en canines( wolfachtigen en hondachtigen), kan wel om een mopje lachen, is meestal degene die het mopje maakt, kan niet tegen verwijten over zijn vriendin en wordt dan rap agressief en opvliegend. Breed gebouwd en redelijk sterk, kan niet lang hard lopen maar goed in spurten, doet aan boogschieten( in het echt dan ) en tjah, meer weet ik niet, als je nog wat wilt weten contacteer me maar :) Naam: Janice Leeftijd: 16 Afdeling personage: Zwadderich uiterlijk: Half-lang, donkerbruin haar, groen-blauwe ogen en niet super mager, maar ook niet dik. Vrij strakke kaaklijn en mooi gevormde ogen, neus lippen en mond. Innerlijk: Janice is een beetje verlegen af en toe, maar knettergek als ze zich thuisvoelt. Het lijkt wel alsof ze nooit energie tekort heeft! Ze is wat onzeker af en toe. Naam personage: Maryke Leeftijd personage: net zo oud als Daan (16) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vriendjes wil zijn Uiterlijk personage: 1m72, blond lang haar, blauwe ogen, normaal postuur Overige kenmerken: slim, altijd vrolijk, lacht veel, rustig, verlegen, sarcastisch, plaagt graag (en dan met name Danielle ), betrouwbaar, gevoelig. Zit in zwerkbalteam van Ravenklauw als jager. Naam personage: Daniëlle Leeftijd personage: net zo oud als Maryke (dat is dus 16!) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vrienden met me is Uiterlijk personage: 1m73, kastanjekleur lang haar, blauw-groeneogen, normaal postuur Overige kenmerken: Is bijna altijd vrolijk en lacht daarom ook bijna altijd! Is slim maar gebruikt dat niet altijd voor de beste dingen. Heeft bijna een abbo op nablijven. Plaagt veel waar Maryke vaak het slachtoffer is Is zoeker in het zwerkbalteam van Ravenklauw Naam personage: Suuz Leeftijd personage: 18 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: niemand in het bijzonder. Kan met iedereen wel opschieten. Uiterlijk personage: - donkerblond haar - groene ogen - 1.62 groot - 50 kilo - sproetjes rond de neus - lange wimpers. Overige kenmerken: Lief voor mensen die lief voor haar zijn. Is dapper maar wel een einzelgängertje, voelt zich vaak niet begrepen. Is slim, veel boekwijsheden. Naam personage: Yrla Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Martijn, Suuz, Sarah, Malinka, Zeffie.. Uiterlijk personage: Euhm, lang stijl blond haar, best klein, donkerblauwe ogen. Overige kenmerken: Vrolijk, snel pratend, verlegen...floept er teveel opmerkingen uit, houd van discussies. Naam personage: Spyro Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Kaatje, saar, yvette, sterre, sjoerd, Faile, Jan iemand vergeten?... Uiterlijk personage: groot voor zijn leeftijd, lang bruin haar, blauwe ogen, bril. Overige kenmerken: Kan goed luisteren Naam personage: sterre Leeftijd personage: zit in het derde jaar Afdeling personage: ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen ![]() Uiterlijk personage: klein (1m 50); grote, groene ogen; wipneusje; bleke huid; lichte, vrolijke sproetjes; slank gebouwd; lang, mooi pikzwart haar dat lichtjes krult tot haar onderrug en met een frou Overige kenmerken: - zit op dreuzelgevechtssport, namelijk kickboks - door haar figuur is ze een grote troef voor het ravenklauw zwerkbalteam, aangezien niemand verwacht wat voor kracht en energie er in zo'n klein persoontje zou kunnen omgaan. Wat haar tot een uitstekende drijver maakt - uiterst slim persoontje (en waarzeggerij is haar pers favoriet ), waardoor ze vaak de anderen 'bijschoold'.- aardig (en altijd vrolijk, haast niet op de kast te jagen) en bij iedereen geliefd, en door haar iets oudere vriendje komt ze vaak met ouderen in contact. - kan een scherpe tong hebben als iets of iemand haar niet aanstaat en ze weet altijd wel een scherp of gevat antwoord terug te geven, maar door haar grote, onschuldige ogen weet ze zichzelf altijd van alle schuld 'te zuiveren' t.o.v. andere mensen. Wat haar (soms!) iéts minder lieflijk en schattig maakt dan hoe mensen haar zien. Staat bekend om haar streken. Naam personage: Yoh Leeftijd personage: 14 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Janice,Suuz,Maryke,Danielle,Sterre en al de rest die zijn vrienden willen zijn :) Uiterlijk personage: 1.65 meter, Bruin haar ligt plat,is redelijk gespierd, heeft lichtbruine huidskleur(= gewoontjes) Overige kenmerken: -Speelt een dreuzelsport : Tennis -Is altijd vrolijk :) -is wat onnozel -heeft alles over voor zijn vrienden -is ook altijd optimistisch -kan koppig zijn -Is Jager Naam personage: Marius (Geoffrey) Corbin Leeftijd personage: 17 (6e Jaars), geboren op 3 September. Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Maryke/Daniëlle, is erg begaan met zijn klasgenoten Uiterlijk personage: Halflang, golvend blond haar, blauwe ogen. Smalle lippen en een mager gestalte. heeft lange vingers maar korte nagels, 1m76 lang en geeft geen commentaar op zijn gewicht. Overige kenmerken: draagt in zijn vrije tijd bij voorkeur lange, ongetailleerde kleding om zijn magerheid te verbergen. kan kortaf zijn als hij in een slechte bui is. is doorgaans geduldig en houd van een goede grap. Heeft een bovengemiddeld IQ en een heuse boekenwurm. Bakt echter niets van Kruidenkunde, Verzorging voor Fabeldieren (wat hem niets interesseert) en Voorspellend Rekenen. Favoriete vakken zijn Toverdranken, Spreuken en Bezweringen en Oude Runen. Is Wachter in het Ravenklauw Zwerkbalteam Naam personage: Elise Leeftijd personage: 17/18 Afdeling personage: Huffelpuf Vrienden/vriendinnen: Iedereen die vrienden wilt worden Uiterlijk personage: 1,73, halflang blondachtig haar, blauwe ogen Overige kenmerken: Dromerig, vrolijk, rustig, zegt eerlijk wat ze vind maar kan ook goed luisteren. Houdt van dieren,zwemmen,vrienden en fotograveren. Naam personage: Faile Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Zwadderich, 5e jaar Vrienden/vriendinnen: Spyro, Kaatje, Goldynna, Mouse en iedereen die verder vrienden wil worden Uiterlijk personage: Lang, stijl, ravenzwart haar Ijsblauwe ogen Normaal postuur Lelieblanke huid Normale lengte Overige kenmerken: Redelijk stil meisje, leeft in haar eigen wereld. Als je vrienden met haar bent doet ze alles voor je, maar het duurt even voor ze mensen vertrouwd. Kan vrij sluw zijn en neemt veel dingen met een grote korrel zout. Kan vrij sarcastisch uit de hoek komen en wordt vaak niet begrepen door leraren. Beste vak is Toverdranken en kan het goed met professor Sneep vinden. Verder veel strafwerk van andere leraren omdat ze vaak zit te dromen. Naam personage: Malinka Leeftijd personage: 16, bijna 17 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Sterre, Maryke, Saar, Suuz, Karin,... Zo een beetje iedereen eigenlijk Uiterlijk personage: Halflang bruin haar, blauwe ogen, een beetje anders gekleed dan anderen Overige kenmerken: Is vaak vrolijk, tenzij er mij echt iets tegenzit. Houd ervan om omringd te zijn door vrienden ^^ Naam personage: Bente Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die wil ^^ Uiterlijk personage: Halflang, donkerbruin stijl haar, groen/blauwe grote ogen, zonbruine huid, 1.68 cm, normaal postuur. Overige kenmerken: Loopt vaak met een zwarte mannenhoed op, houd er van om mensen om zich heen te hebben, vind kattekwaad soms heel erg grappig, maar neemt haar toekomstige carriere ook wel serieus. Speelt zwerkbal, maar is elke keer net niet goed genoeg voor het zwerkbalteam van raaf. Haar favoriete vak is toverdranken en bezweringen. Wil later zo'n eeh, miep worden die in het dinges werkt. het euh, ziekenhuis zeg maar. Als tover-arts Als je het weet saar, mag je mijn warrige beschrijving weglaten en jou conclusie hier neerzetten Naam personage: Anouk Ponjee Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die niet in zwadderich zit(of depressief is) Uiterlijk personage: Blond, tot over de schouders, grote donkergroene ogen, 1.69,5, brutaal gezicht(Aangezien Suuz en Karin dat vonden...) Overige kenmerken: Anoukig. Opstandig, druk, aardig, gemeen, bijdehand, sarcastisch, vrolijk. enzo. Is jager in het zwerkbalteam van griffoendor en is echt on-ge-looflijk goed. Naam personage: Jasper Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die het wil zijn Uiterlijk personage: Lang, dun, blond kort haar, blauwe ogen Overige kenmerken: niks Naam personage: Yvette Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: laat ik lekker aan jou over maar in het begin ben ik altijd verlegen maar daarna ben ik gek Uiterlijk personage: 1.77 lang, blond haar, groene ogen Overige kenmerken: dat mag jij ook beslissen maar het moet natuurlijk mijzelf altijd nog wel een beetje kenmerken. Naam personage: Nena Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Zowat iedereen Uiterlijk personage: Grijze ogen, normaal postuur en ongeveer 1.70 meter. Ze heeft lange kastanjebruine dreadlocks, tot aan haar onderrug. Ze draagt haar dreads af en toe los, het merendeel van de tijd draagt ze hen bij elkaar gebonden. Overige kenmerken: Dromerig en vaak in haar eigen wereldje. Creatief, volgt vaak haar intuïtie. Iedereen kan met hun problemen bij haar terecht. Is vrij rustig en meestal vrolijk. Hoewel haar stille houding, kan ze verrassend uit de hoek komen. Ze houdt er van om van die wijde harembroeken te dragen in haar vrije tijd, daardoor wordt ze soms wel eens vreemd nagekeken. Haar passie ligt bij het tekenen, wat ze al jaren doet en er inmiddels toch wat van kan. Ze heeft in het zwerkbalteam van Griffoendor gezeten, maar na enkele wedstrijden hebben ze haar vervangen als wachter omdat ze té veel was afgeleidt door alles wat er rondom haar gebeurde en te weinig op het spel zelf gericht. Naam personage: Arnor, of Nathan Leeftijd personage: 10 jaar Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: MyZand, Magicsach, Hanniepan, Eefje005, Jake115 en jij. Uiterlijk personage: Zwart haar en bruine ogen, anders zoals de andere doorsnee jongens (LOL) Overige kenmerken: Ik ben vrij sluw en mijn lievelingskleur is groen. Ik kan soms brutaal uit de hoek komen maar maak vlug vrienden. Naam personage: Jarno Leeftijd personage: 13 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: (doe er maar willekeurig een paar) Uiterlijk personage: Lichtbruinhaar dat meestal slordig zit maar wel altijd schoon. Hij heeft rode ogen die je telkens altijd aanstaren en draagt altijd zijn schoolgewaad met een donkerblauwe spijkerbroek eronder. Overige kenmerken: Hij heeft altijd een toverstok bij zich. Naam personage: Jessie Leeftijd personage: 17 jaar; 08-06-1992. Afdeling personage: Huffelpuf. Vrienden/vriendinnen: Zo'n beetje iedereen die ze aardig vindt. Dat betekent, mensen die aardig tegen haar doen. Uiterlijk personage: Bruin krullend haar tot haar schouder, groene ogen, gemiddelde lengte en slank. Overige kenmerken: Ze houdt van zingen en van dansen. Ze is best een schijtluis, al kan ze dat wel aan de kant schuiven voor vrienden die in nood zijn. Haar volledige naam is: Jessie Wendy Moira Chayenne, maar ze wordt liever gewoon Jessie genoemd. Alleen haar beste vrienden kennen haar volledige naam. Houdt wel van een grapje en is vaak sarcastisch, maar niet de vervelende soort sarcastisch. Naam personage: Liza Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Ze kent geen vrienden, ze heeft alleen volgelingen Uiterlijk personage: Liza heeft lang zwart haar en smaragd groene ogen. Wanneer ze lessen volgd heeft ze meestal haar schoolgewaad aan, maar als ze naar buiten gaat doet ze ook nog haar witte mantel aan en doet ze altijd de kap over haar hoofd. Als ze geen lessen heeft draagt ze meestal lange jurken (Zwart,Groen,Zilver, ze is 1.70 lang ongeveer. Overige kenmerken: Liza is een natuurtalent als het om de Zwarte kunsten gaan. Ze is ook een kei in Toverdranken. Ze is precies als haar vader als het om de karakter gaat, maar ze heeft ook eigenschappen van haar moeder en die zijn. Kalm, Rustig, soms emotieloos, Aardig en lief. Maar die aardig en liefheid toont ze heel weinig zelfs bij haar mede zwadderaars. Opmerking: de beschrijving past niet helemaal met het verhaal dus er zijn hier en daar wat aanpassingen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Oh god. Thanks alot! Hahaha, ik lag echt helemaal plat hier! Men, hahaha wat doe je me aan!---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
whaha leuk stukje saar een ouwe versleten hoed briljant gewoon ![]() waarom doen ze zulke dingen niet wat vaker in hp films ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
HAHAHA pure pracht! geniaal stukje ![]() ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Even snel een nieuw stukje plaatsen ![]() deel 12, hoofdstuk 1 Jasper had vol belangstelling haar alles zitten kijken. Het was pas zijn vierde jaar op Zweinstein, maar hij was al heel snel achter gekomen dat op Zweinstein van alles kon gebeuren. Zijn ogen waren op één iemand in het bijzonder gericht, het meisje dat hij nog nooit had gezien en ook niet kende, hij wilde toch echt zweren dat hij iemand was die alle leerlingen kende van naam en gezicht en had haar nog nooit gezien. Ze zag er veel te volwassen uit voor een meisje uit het eerste jaar en merkte dat er iets niet klopte toen haar naam werd opgeroepen, als laatste. Ze kwam aangelopen en nam naast hem plaats. ‘Hoi, ik ben Jasper, wie ben jij?’ zei hij en hij merkte dat hij moest blozen. Ze keek hem aan alsof hij mug was die behoorlijk irritant aan het zoemen was. ‘Jasper, als je net goed had opgelet had je gemerkt dat mijn naam Anouk was, maar blijkbaar ben ik niet interessant genoeg.’ zei ze en ze keerde haar rug naar hem toe. ‘Oh, sorry het was niet mijn bedoeling om je te beledigen,’ maar het was al duidelijk dat hij dat gedaan had, ze begon te praten met wat andere Griffoendors en hij voelde zich behoorlijk opgelaten. Waarom ging het altijd fout als hij een leuk meisje zag? Volgens mij was het voor hem bestemd om voor de rest van zijn leven alleen te blijven. Hij was van plan om het dit keer niet zo snel op te geven, hij was nu ouder en toch al wel bijna vijftien en moest toch echt wel een vriendinnetje krijgen! Hij had niet veel tijd om na te denken over zijn nieuwe plan, want het eten lag op tafel. Hij was niet zo’n grote eter dus het was heel beperkt wat er op zijn bord lag en begon een gesprek met Yoh, die naast hem zat. ‘Heb je een beetje een leuke vakantie gehad?’ vroeg hij. Yoh knikte en antwoordde met volle mond:‘Ja ‘aat wel, ‘eel we’eweest’ Jasper keek hem niet begrijpend en lachend aan. Hij had zojuist drinken uit zijn mond laten stromen en eten viel uit zijn mond terwijl hij dat zei. ‘Ik zei,’ zei hij nadat hij zijn kleren schoon gemaakt had en zijn mond had leeggegeten. ‘ja gaat wel, veel weggeweest,’ ‘Dat is waar! Hoe was Frankrijk? En Egypte?’ vroeg Jasper, hij wist nog wel dat Yoh vorig jaar had oplopen scheppen over zijn vakanties. ‘Geweldig! Egypte is meer dan ik had durven hopen, we zijn naar zo’n tombe geweest met echte mummies! Veel dreuzels denken dat ze nep zijn, maar je moet maar weten waar ze te vinden zijn, nietwaar?’ ‘Klinkt geweldig! Heb je verder nog wat gedaan?’ Yoh knikte nogmaals. ‘Ja, we zijn ook naar zo’n Sfinx geweest, hij leefde echt!’ ‘Wauw, wat gaaf!’ zei Yoh, terwijl hij nog een hap van zijn kip nam. ‘Het lijkt me echt fantastisch om zoveel op vakantie te kunnen gaan, maar ja mijn ouders zijn natuurlijk dreuzels en hebben geen verdwijnselbrevet en ik ben nog te jong, dus bijverschijnselen gaat ook niet,’ hij haalde zijn schouders op en ging verder met eten. Hij sprak met Yoh de rest van de avond over de vakantie en hoe het komende jaar eruit zou zien, hij vertelde zelf aan Yoh over zijn eigen ervaringen van zijn derde jaar en wat hij ervan vond. Hij was blij dat hij aan het einde van de avond naar leerlingenkamer kon en in zijn warme bedje kon gaan liggen. Hij had heel veel behoefte aan slaap, aangezien het toch alweer na twaalven was geweest. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
héé. mn debuut , leuk verhaal weer, ik kan me zelf er wel beetje in vinden, toevallig genoeg, kortom SUPER, wil graag weten hoe het verder gaat. Moet je niet eens een x een boek gaan schrijven? word zeker wel goed, je hebt een mooie schrijfstijl![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Yoh Klassenoudste Zwadderich Posts: 304 Offline! |
Joepie :D Ik kom er in voor :D @ jasperpotter : Groot gelijk :) Hermelienfan, *heel serieus :)* SCHRIJF EEN BOEK :) Ik weet zeker dat dat een bestseller ga worden :) Supergoed :) Ik ben benieuwd wat er me mij ga gebeuren :) ---------------------------------------- It's gonna be a Bumpy Ride <3 |
|
|
leuk saar ![]() nog een verhaaltje ![]() ik wil graag meer lezen ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
Sarah, leuke stukjes! werkelijk; Anouk doet... opvallend. ga zo door he! ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
mooi stukje, voortschrijven die handel! ![]() je moet wel wat op je spelling letten(sorry, moest eruit), in de tweede zin zeg je twee keer "zijn" ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Haha wat een fantasie heb je ook saar Ect leuke stukjes ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Nu heb ik een stukje geschreven. Hopelijk vinden jullie het goed Aan de andere kant van de grote zaal zat Yvette, Ze werd omringd door veel mensen, maar geen van hen waren echt haar vrienden, die meeste waren vorig jaar afgestudeerd. Ze was enorm populair, maar ze verkoos vrienden die ouder waren dan haar en nu ze in het zesde zat vormde dat een probleem. Ze keek uitdrukkingloos rond naar de mensen om haar heen en merkte dat Mouse en Janice uitgelaten tegen iedereen zaten te praten, zelfs tegen haar, maar veel drong niet echt tot haar door. Ze zat te denken om maar eens nieuwe vrienden te zoeken en Mouse en Janice leken haar net iets te opdringerig. Ze vond dat de sorteerhoed wel een punt had in zijn eerste zin: “Het is al een tijdje geleden dat het gevaar genaamd Voldemort is verdwenen, maar dat wil niet zeggen dat het gevaar op zich is geweken.” Ze zuchtte hardop en iedereen rond haar zweeg en keek haar vragend aan. Ze verontschuldigde zich en probeerde de aandacht op iemand anders te vestigen. Ze was niet op haar gemak zonder haar vrienden erbij, ze vond de eerdere opmerkingen van Elise wel leuk en haar verandering sprak haar aan, ze ging rechtop zitten en ging bij haar zitten aan de tafel van Huffelpuf. Yvette begroette haar nogal schor, maar toen ze eindelijk door had dat er eten op tafel stond nam ze meteen een kippenbout en legde het op haar bord. Ze at meestal niet veel, maar ze had opeens zin om veel te eten, en nam nog wat aardappelpuree en een beetje van een groentemix. Ze at eerst in stilte en zei toen opeens tegen Elise dat haar eerdere opmerking geniaal was. Elise verslikte zich van het lachen en Yvette klopte een paar keer op haar rug tot ze erdoor was. Daarna werd Yvette wat losser en begonnen ze te vertellen over de vakantie die net voorbij is. Elise had vooral aan haar uiterlijk gewerkt en dat vond Yvette inspirerend. Zij had de hele vakantie gewoon thuis gezeten en soms ging ze naar vrienden toe. Ze zeiden net tegen elkaar dat ze hoopten om bij een paar vakken samen te zitten toen professor Anderling opstond en een speech hield. “Het zijn goede tijden voor les te geven, we hebben slechtere tijden geweten. Exact 10 jaar geleden stond hier Professor Perkamentus zijn speech te geven over het strijden tegen Voldemort.” Er ging een huivering door de zaal, iedereen wist hoe Perkamentus aan zijn einde was gekomen en iedereen wist dat Voldemort een zeer machtig man was. “Ik wil jullie niet behoeden van een nieuwe duistere tovenaar, nee, ik wil jullie behoeden van een duistere tovenaar te worden of één laten opstaan. Ik verwacht, van eender wie, Griffoendor, Zwadderich, Huffelpuf, Ravenklauw, lef of geen lef. Als je iets verdachts ziet tijdens je bezoekjes aan Zweinsveld of iets hoort in de drie bezemstelen, kom dit dan zo snel mogelijk rapporteren. Het is immers zo dat Voldemort verslagen is, maar niet al zijn aanhangers zijn gesneuveld in de grote strijd voor Zweinstein. Er zijn er nog die zinderen op wraak.” Even ging er een stilte rond de zaal en professor Anderling nam even adem. “Goed, nu we dat hebben gehad wil ik nog een paar nieuwe aanpassingen doorgeven aan jullie. Zweinsveld is vanaf nu elk weekend betreedbaar, maar je moet wel nog steeds de toestemming hebben van je ouders. Ook moet je een week van tevoren melden wanneer je gaat, dat moet je bij je afdelingsleider doen. Dat betekent dus dat Griffoendor dat de eerste paar maanden bij mij moet doen, maar ook later zal dit veranderen aangezien het schoolhoofd geen afdelingshoofd mag zijn. Er zijn ook nieuwe regels in verband met voorwerpen meenemen en terugbrengen van en naar Zweinsveld, dit wordt niet meer toegelaten, het enige dat je mag meedoen naar Zweinsveld zijn wat galjoenen, dit zal jullie streng lijken, maar je hoeft nu geen voorraden meer in te slagen tot het volgende uitstapje. Als je een verjaardagscadeau wilt kopen verstuur je het met een uil. Zo, dat was alles, naar bed iedereen.” Yvette en Elise keken elkaar betreurd aan. “Nou, tot morgen.” zeiden ze tegen elkaar. ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind het zelf erg goed gedaan . Leuk stukje Yannick!Ik hoop dat jouw volgende stukje net zo leuk is .edit: p.s. Yannick (Cousity) is één van de schrijvers die mij zal helpen dus, van hem zullen er ook wel stukjes online komen! ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
twee superleuke stukjes weer! thihi,, ik heb zo t gevoel dat er spanning hangt ^^ ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
leuk stukje ![]() je hebt het echt prachtig beschreven ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Aah men ik ben echt een ***wijf! Heerlijk. Ik speel gewoon dik hard to get men! Leuke stukjes alletwee! Fijn voor Saartje dat ze 't niet meer alleen hoeft te doen! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
goed geschreven, leuk vervolg! keep it coming! ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
mogen zwadderaars ook meedoen want er staat in uw titel: huffelpuffers en griffoendors gezocht... ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van arnor: ik neem aan van wel, dan moet je even een uil sturen naar hermelienfan!!, met daarin een vragenlijstje beantwoord(vind je in de openingspost) Er zijn al veel zwadderaars, maar nog weinig huffelpuffers en griffoendors ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
jah idd. maar het is niet omdat je op de site ingedeeld bent bij zwadderich dat je in het verhaal geen andere afdeling mag hebben... kijk naar mij, alles wat mijn personage is ben ik niet ik heb niet eens krullen of zwart haar ofzo het enige wat bij mij klopt is mijn afdeling ![]() en aangezien ik een ferm stukje zagen kan... wanneer komt t volgende stuk?? ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Tuurlijk mogen die mee doen, gelieve dit voortaan vragen per uil, zodat dit topic overzichtelijk blijft. Ik heb alleen Huffelpuffers en Griffoendors in gezet omdat daar heel weinig aanmeldingen zijn, dus Zwadderaars zijn toegestaan, maar ik heb liever Griffoendors of Huffelpuffers;). Dus voor de volgende personen die iets te vragen hebben: stuur even een uiltje aub. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27

Hahaha, ik lag echt helemaal plat hier! Men, hahaha wat doe je me aan!

Saar

Heerlijk. Ik speel gewoon dik hard to get men!