Award stemmen zijn geteld
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
Het HPT-verhaal: part 3:) hst 9 (15-11--11)Om misverstanden te voorkomen en als tip van een van de moderators hier. Aanmelden is NIET meer mogelijk! Inleiding Na een tijd lang geschreven te hebben, nieuwe personages van zowel leden als zelfverzonnen personages een leuk hpt-verhaal geschreven te hebben, besloten we het oude verhaal te stoppen en een nieuwe te openen dit met de volgende redenen: De meeste schrijvers waren niet meer actief en schreven af en toe een klein stukje, waardoor ik gedwongen was om te moeten schrijven en als ik het niet doe, dan gebeurt er verder niks. Er waren veel leden die waren aangemeld waren, maar allang niet meer of nauwelijks actief zijn en hat daar niet echt leuk is om over te schrijven en het nieuwe schooljaar begint bijna, dus een uitstekende gelegenheid om daar ook een verhaal over te schrijven! P.S. Je hoeft NIET bekend te zijn om mee te mogen doen en ook hoef ik je niet te kennen!! Mede-schrijvers Zij zullen zo nu en dan mee helpen een stukje te schrijven over iemand als ik bijvoorbeeld inspiratieloos ben of geen tijd heb. Voorlopig hebben we géén schrijvers meer nodig, maar mocht je toch nog willen aanmelden. Stuur mij dan even een uiltje - Cousity - Freestylehonor - Jesskuu Ook worden er nog gezocht: Bètareaders: Ik had laatst aangegeven dat ik twee Bètareaders heb. Helaas zijn ze niet altijd tegelijk online en zat ik te denken dat een derde Bètareader nog wel erg handig zou zijn. Ik zal kort toelichten wat een Bètareader doet. Een Bètareader is iemand die een geschreven verhaal van iemand controleert en met name let op de spelling en grammatica van dat verhaal. Ook wordt er veel gelet op de zinsbouw. Dus ben jij goed in de Nederlandse grammatica en spelling? Twijfel dan niet en lees het onderstaande bericht goed door! (daarin staat namelijk wat je moet doen om Bètareader te worden. Voor wie: voor iedereen die goed in spelling en grammatica is. Wat moet je doen: Je moet eerst een uiltje sturen met daarin dat jij hieraan wilt deelnemen. Vervolgens stuur ik jou een stukje tekst door met hier en daar fouten die jij moet verbeteren. Aan de hand daarvan kijk ik of ik je geschikt vind of niet. Mede-Bètareaders: - Cousity - Jesskuu Einddatum: als ik iemand heb gevonden (of twee mensen) dan pas zijn de inschrijvingen gesloten! Aanmelden enzo… Dan nu natuurlijk het belangrijkste! Aanmelden om in het bekendste verhaal van hpt te kunnen komen! Maar hoe doe je dat nou? Gewoon door simpelweg het volgende lijstje in te vullen: Naam personage: Leeftijd personage: Afdeling personage: Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: Overige kenmerken: Uil dat naar mij met als titel: Aanmelding personage hpt-verhaal en je bent lid! Je vraagt je vast wel af waarom je niet gewoon een berichtje kan plaatsen? Ik heb er namelijk voor gekozen dat dit overzichtelijker is dan dat ik een reactie plaats en dat er dan weer een aanmelding komt en dan pas weer reactie op het stukje zelf! Vanaf vandaag (19-10-09) is Aanmelden NIET meer mogelijk! Snap je niet helemaal hoe je het lijstje in moet vullen of heb je geen idee wat je in wilt vullen? Geen punt! Ik doe het voor! Voorbeeld Naam personage: Sarah Leeftijd personage(+eventuele geboortedatum)/het jaar waar hij of zij in zit: 17 jaar geboren op 28 decemeber en zit in het 6e schooljaar. Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Iedereen die dat maar wilt zijn ![]() Familieleden op Zweinstein?: Ja/Nee… Zo ja, wie dan…. Uiterlijk personage: Niet erg lang, groen/bruine ogen, normaal postuur en donkerblond haar tot haar schouders. Overige kenmerken: Ze is een jager in het Zwerkbalteam van Zwadderich en is uitzonderlijk goed in Bezweringen maar kan totaal geen Waarzeggerij of dreuzelkunde. Ze is sluw en is een echte feestmaker en is een beruchte Zwadderaar waar de meeste Griffoendors en andere leerlingen voor vrezen. Zoals je ziet heb ik wel mijn echte naam en leeftijd ingevuld, maar de rest heb ik zelf verzonnen (wat vrij logisch is), maar je hoeft niet je echte naam in te vullen. Je kan ook een andere naam invullen, zo had ik bijvoorbeeld in kunnen vullen dat ik Marie heette. Wat je ook kan doen bij vrienden/vriendinnen is bestaande leden als vrienden nemen, of zelfbedachte namen. Ofwel er is genoeg keuze! En nog een ding bij overige kenmerken kan je onder andere neerzetten of je hoofdmonitor/klassenoudste wilt zijn of dat je ergens juist heel goed in wilt zijn of juist helemaal niet! Er is daar van alles mogelijk zo is het wel handig om bij overige kenmerken een karakterbeschrijving te vermelden. Overzicht Personages: Naam personage: Mouse Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Uiterlijk personage: - Lang zwart stijlhaar (tot schouderbladen) - Bril - Bruine ogen - Bleke huid - Lengte: ong. 1.80 m Overige kenmerken: - Houd van Zwarte kleding - Rustig persoon - Houd zich liever ver van andere personen weg Naam personage: Yannick of cousity Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Daniëlle, Maryke, hermelienfan!!, soewz, Golddyna, krikri Uiterlijk personage: lang bruin haar, grote neus( lol ), groene met donkere vlekken ogen (ook wel Hazel genoemd), 1m 70, 80 killo(ja ben moddervet ) Overige kenmerken: luisert naar metal muziek, kan soms wel eens agressief uit de hoek komen, houdt van slangen en canines( wolfachtigen en hondachtigen), kan wel om een mopje lachen, is meestal degene die het mopje maakt, kan niet tegen verwijten over zijn vriendin en wordt dan rap agressief en opvliegend. Breed gebouwd en redelijk sterk, kan niet lang hard lopen maar goed in spurten, doet aan boogschieten( in het echt dan ) en tjah, meer weet ik niet, als je nog wat wilt weten contacteer me maar :) Naam: Janice Leeftijd: 16 Afdeling personage: Zwadderich uiterlijk: Half-lang, donkerbruin haar, groen-blauwe ogen en niet super mager, maar ook niet dik. Vrij strakke kaaklijn en mooi gevormde ogen, neus lippen en mond. Innerlijk: Janice is een beetje verlegen af en toe, maar knettergek als ze zich thuisvoelt. Het lijkt wel alsof ze nooit energie tekort heeft! Ze is wat onzeker af en toe. Naam personage: Maryke Leeftijd personage: net zo oud als Daan (16) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vriendjes wil zijn Uiterlijk personage: 1m72, blond lang haar, blauwe ogen, normaal postuur Overige kenmerken: slim, altijd vrolijk, lacht veel, rustig, verlegen, sarcastisch, plaagt graag (en dan met name Danielle ), betrouwbaar, gevoelig. Zit in zwerkbalteam van Ravenklauw als jager. Naam personage: Daniëlle Leeftijd personage: net zo oud als Maryke (dat is dus 16!) Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die vrienden met me is Uiterlijk personage: 1m73, kastanjekleur lang haar, blauw-groeneogen, normaal postuur Overige kenmerken: Is bijna altijd vrolijk en lacht daarom ook bijna altijd! Is slim maar gebruikt dat niet altijd voor de beste dingen. Heeft bijna een abbo op nablijven. Plaagt veel waar Maryke vaak het slachtoffer is Is zoeker in het zwerkbalteam van Ravenklauw Naam personage: Suuz Leeftijd personage: 18 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: niemand in het bijzonder. Kan met iedereen wel opschieten. Uiterlijk personage: - donkerblond haar - groene ogen - 1.62 groot - 50 kilo - sproetjes rond de neus - lange wimpers. Overige kenmerken: Lief voor mensen die lief voor haar zijn. Is dapper maar wel een einzelgängertje, voelt zich vaak niet begrepen. Is slim, veel boekwijsheden. Naam personage: Yrla Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Martijn, Suuz, Sarah, Malinka, Zeffie.. Uiterlijk personage: Euhm, lang stijl blond haar, best klein, donkerblauwe ogen. Overige kenmerken: Vrolijk, snel pratend, verlegen...floept er teveel opmerkingen uit, houd van discussies. Naam personage: Spyro Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Kaatje, saar, yvette, sterre, sjoerd, Faile, Jan iemand vergeten?... Uiterlijk personage: groot voor zijn leeftijd, lang bruin haar, blauwe ogen, bril. Overige kenmerken: Kan goed luisteren Naam personage: sterre Leeftijd personage: zit in het derde jaar Afdeling personage: ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen ![]() Uiterlijk personage: klein (1m 50); grote, groene ogen; wipneusje; bleke huid; lichte, vrolijke sproetjes; slank gebouwd; lang, mooi pikzwart haar dat lichtjes krult tot haar onderrug en met een frou Overige kenmerken: - zit op dreuzelgevechtssport, namelijk kickboks - door haar figuur is ze een grote troef voor het ravenklauw zwerkbalteam, aangezien niemand verwacht wat voor kracht en energie er in zo'n klein persoontje zou kunnen omgaan. Wat haar tot een uitstekende drijver maakt - uiterst slim persoontje (en waarzeggerij is haar pers favoriet ), waardoor ze vaak de anderen 'bijschoold'.- aardig (en altijd vrolijk, haast niet op de kast te jagen) en bij iedereen geliefd, en door haar iets oudere vriendje komt ze vaak met ouderen in contact. - kan een scherpe tong hebben als iets of iemand haar niet aanstaat en ze weet altijd wel een scherp of gevat antwoord terug te geven, maar door haar grote, onschuldige ogen weet ze zichzelf altijd van alle schuld 'te zuiveren' t.o.v. andere mensen. Wat haar (soms!) iéts minder lieflijk en schattig maakt dan hoe mensen haar zien. Staat bekend om haar streken. Naam personage: Yoh Leeftijd personage: 14 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Janice,Suuz,Maryke,Danielle,Sterre en al de rest die zijn vrienden willen zijn :) Uiterlijk personage: 1.65 meter, Bruin haar ligt plat,is redelijk gespierd, heeft lichtbruine huidskleur(= gewoontjes) Overige kenmerken: -Speelt een dreuzelsport : Tennis -Is altijd vrolijk :) -is wat onnozel -heeft alles over voor zijn vrienden -is ook altijd optimistisch -kan koppig zijn -Is Jager Naam personage: Marius (Geoffrey) Corbin Leeftijd personage: 17 (6e Jaars), geboren op 3 September. Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Maryke/Daniëlle, is erg begaan met zijn klasgenoten Uiterlijk personage: Halflang, golvend blond haar, blauwe ogen. Smalle lippen en een mager gestalte. heeft lange vingers maar korte nagels, 1m76 lang en geeft geen commentaar op zijn gewicht. Overige kenmerken: draagt in zijn vrije tijd bij voorkeur lange, ongetailleerde kleding om zijn magerheid te verbergen. kan kortaf zijn als hij in een slechte bui is. is doorgaans geduldig en houd van een goede grap. Heeft een bovengemiddeld IQ en een heuse boekenwurm. Bakt echter niets van Kruidenkunde, Verzorging voor Fabeldieren (wat hem niets interesseert) en Voorspellend Rekenen. Favoriete vakken zijn Toverdranken, Spreuken en Bezweringen en Oude Runen. Is Wachter in het Ravenklauw Zwerkbalteam Naam personage: Elise Leeftijd personage: 17/18 Afdeling personage: Huffelpuf Vrienden/vriendinnen: Iedereen die vrienden wilt worden Uiterlijk personage: 1,73, halflang blondachtig haar, blauwe ogen Overige kenmerken: Dromerig, vrolijk, rustig, zegt eerlijk wat ze vind maar kan ook goed luisteren. Houdt van dieren,zwemmen,vrienden en fotograveren. Naam personage: Faile Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Zwadderich, 5e jaar Vrienden/vriendinnen: Spyro, Kaatje, Goldynna, Mouse en iedereen die verder vrienden wil worden Uiterlijk personage: Lang, stijl, ravenzwart haar Ijsblauwe ogen Normaal postuur Lelieblanke huid Normale lengte Overige kenmerken: Redelijk stil meisje, leeft in haar eigen wereld. Als je vrienden met haar bent doet ze alles voor je, maar het duurt even voor ze mensen vertrouwd. Kan vrij sluw zijn en neemt veel dingen met een grote korrel zout. Kan vrij sarcastisch uit de hoek komen en wordt vaak niet begrepen door leraren. Beste vak is Toverdranken en kan het goed met professor Sneep vinden. Verder veel strafwerk van andere leraren omdat ze vaak zit te dromen. Naam personage: Malinka Leeftijd personage: 16, bijna 17 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: Sterre, Maryke, Saar, Suuz, Karin,... Zo een beetje iedereen eigenlijk Uiterlijk personage: Halflang bruin haar, blauwe ogen, een beetje anders gekleed dan anderen Overige kenmerken: Is vaak vrolijk, tenzij er mij echt iets tegenzit. Houd ervan om omringd te zijn door vrienden ^^ Naam personage: Bente Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Ravenklauw Vrienden/vriendinnen: iedereen die wil ^^ Uiterlijk personage: Halflang, donkerbruin stijl haar, groen/blauwe grote ogen, zonbruine huid, 1.68 cm, normaal postuur. Overige kenmerken: Loopt vaak met een zwarte mannenhoed op, houd er van om mensen om zich heen te hebben, vind kattekwaad soms heel erg grappig, maar neemt haar toekomstige carriere ook wel serieus. Speelt zwerkbal, maar is elke keer net niet goed genoeg voor het zwerkbalteam van raaf. Haar favoriete vak is toverdranken en bezweringen. Wil later zo'n eeh, miep worden die in het dinges werkt. het euh, ziekenhuis zeg maar. Als tover-arts Als je het weet saar, mag je mijn warrige beschrijving weglaten en jou conclusie hier neerzetten Naam personage: Anouk Ponjee Leeftijd personage: 15 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die niet in zwadderich zit(of depressief is) Uiterlijk personage: Blond, tot over de schouders, grote donkergroene ogen, 1.69,5, brutaal gezicht(Aangezien Suuz en Karin dat vonden...) Overige kenmerken: Anoukig. Opstandig, druk, aardig, gemeen, bijdehand, sarcastisch, vrolijk. enzo. Is jager in het zwerkbalteam van griffoendor en is echt on-ge-looflijk goed. Naam personage: Jasper Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Iedereen die het wil zijn Uiterlijk personage: Lang, dun, blond kort haar, blauwe ogen Overige kenmerken: niks Naam personage: Yvette Leeftijd personage: 16 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: laat ik lekker aan jou over maar in het begin ben ik altijd verlegen maar daarna ben ik gek Uiterlijk personage: 1.77 lang, blond haar, groene ogen Overige kenmerken: dat mag jij ook beslissen maar het moet natuurlijk mijzelf altijd nog wel een beetje kenmerken. Naam personage: Nena Leeftijd personage: 15 jaar Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: Zowat iedereen Uiterlijk personage: Grijze ogen, normaal postuur en ongeveer 1.70 meter. Ze heeft lange kastanjebruine dreadlocks, tot aan haar onderrug. Ze draagt haar dreads af en toe los, het merendeel van de tijd draagt ze hen bij elkaar gebonden. Overige kenmerken: Dromerig en vaak in haar eigen wereldje. Creatief, volgt vaak haar intuïtie. Iedereen kan met hun problemen bij haar terecht. Is vrij rustig en meestal vrolijk. Hoewel haar stille houding, kan ze verrassend uit de hoek komen. Ze houdt er van om van die wijde harembroeken te dragen in haar vrije tijd, daardoor wordt ze soms wel eens vreemd nagekeken. Haar passie ligt bij het tekenen, wat ze al jaren doet en er inmiddels toch wat van kan. Ze heeft in het zwerkbalteam van Griffoendor gezeten, maar na enkele wedstrijden hebben ze haar vervangen als wachter omdat ze té veel was afgeleidt door alles wat er rondom haar gebeurde en te weinig op het spel zelf gericht. Naam personage: Arnor, of Nathan Leeftijd personage: 10 jaar Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: MyZand, Magicsach, Hanniepan, Eefje005, Jake115 en jij. Uiterlijk personage: Zwart haar en bruine ogen, anders zoals de andere doorsnee jongens (LOL) Overige kenmerken: Ik ben vrij sluw en mijn lievelingskleur is groen. Ik kan soms brutaal uit de hoek komen maar maak vlug vrienden. Naam personage: Jarno Leeftijd personage: 13 Afdeling personage: Griffoendor Vrienden/vriendinnen: (doe er maar willekeurig een paar) Uiterlijk personage: Lichtbruinhaar dat meestal slordig zit maar wel altijd schoon. Hij heeft rode ogen die je telkens altijd aanstaren en draagt altijd zijn schoolgewaad met een donkerblauwe spijkerbroek eronder. Overige kenmerken: Hij heeft altijd een toverstok bij zich. Naam personage: Jessie Leeftijd personage: 17 jaar; 08-06-1992. Afdeling personage: Huffelpuf. Vrienden/vriendinnen: Zo'n beetje iedereen die ze aardig vindt. Dat betekent, mensen die aardig tegen haar doen. Uiterlijk personage: Bruin krullend haar tot haar schouder, groene ogen, gemiddelde lengte en slank. Overige kenmerken: Ze houdt van zingen en van dansen. Ze is best een schijtluis, al kan ze dat wel aan de kant schuiven voor vrienden die in nood zijn. Haar volledige naam is: Jessie Wendy Moira Chayenne, maar ze wordt liever gewoon Jessie genoemd. Alleen haar beste vrienden kennen haar volledige naam. Houdt wel van een grapje en is vaak sarcastisch, maar niet de vervelende soort sarcastisch. Naam personage: Liza Leeftijd personage: 17 Afdeling personage: Zwadderich Vrienden/vriendinnen: Ze kent geen vrienden, ze heeft alleen volgelingen Uiterlijk personage: Liza heeft lang zwart haar en smaragd groene ogen. Wanneer ze lessen volgd heeft ze meestal haar schoolgewaad aan, maar als ze naar buiten gaat doet ze ook nog haar witte mantel aan en doet ze altijd de kap over haar hoofd. Als ze geen lessen heeft draagt ze meestal lange jurken (Zwart,Groen,Zilver, ze is 1.70 lang ongeveer. Overige kenmerken: Liza is een natuurtalent als het om de Zwarte kunsten gaan. Ze is ook een kei in Toverdranken. Ze is precies als haar vader als het om de karakter gaat, maar ze heeft ook eigenschappen van haar moeder en die zijn. Kalm, Rustig, soms emotieloos, Aardig en lief. Maar die aardig en liefheid toont ze heel weinig zelfs bij haar mede zwadderaars. Opmerking: de beschrijving past niet helemaal met het verhaal dus er zijn hier en daar wat aanpassingen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
nice stukje saar! jeeejj!! anouk doet mee!! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
@ An0ukiiee: whaha zoals ik al op msn zei, het is heel handig om mensen te kennen en om dan over ze te schrijven. @ Freestylehonor: dankje! @ Yoh: ik was zo verbaasd door je compliment! Nog nooit heeft iemand me zo'n groot compliment gegeven, ontzettend bedankt .@ Aiedail: hahaha, vind je wel leuk om te zien hoe andere mensen in elkaar geslagen worden he ![]() @ turnsterretje: je hoeft niet lang te wachten Dit is een van de laatste stukjes van hoofdstuk 1, binnenkort komt hoofdstuk 2!!! enjoy! Deel 8, hoofdstuk 1 ‘Malinka! Bente!’ riep een jongen die haastig naar de koets liep waar de twee meisjes in zaten. Ze keken op en zagen Marius lopen en glimlachten toen hij de koets instapten en er nog plek voor hem was. ‘Wat leuk om je weer te zien Marius, hoe is het met jou? En met je zusje?’ vroeg Malinka. ‘Prima! En met jullie?’ maar nog voordat ze antwoord konden geven, werden ze alweer geroepen. Dit keer was het een meisje dat Marius niet kende. Ze had lang blond haar, tot over haar schouders en haar daardoor vielen haar donkergroene ogen op, zelfs nu het donker was al kon ze behoorlijk arrogant kijken, maar glimlachte toen Malinka en Bente dat ook deden. ‘Anouk!!!’ riepen ze in koor. ‘We dachten dat je bij met de eerstejaars mee moest.’ Zei Bente die Anouk de koets in hielp. ‘Nee! Gelukkig maar, ik haat eerstejaars, het zijn altijd zulke druk, irritante rotkinderen! Ik kwam een nogal rare vrouw tegen, ze zag er nogal behoorlijk oud uit en had een groene hoed op en een groen gewaad aan, wat een raar persoontje was dat zeg,’ dat laatste had Anouk meer tegen zichzelf dan tegen Malinka en Bente, merkte Marius. Het leek wel alsof zij hem totaal niet zag zitten, ondanks dat zij naast hem plaats nam. ‘Bedoel je Anderling?’ zei hij en het leek alsof ze hem pas nu opmerkte. Ze keek hem vreemd aan, maar hij trok zich er niks van aan keerde zich naar Malinka en Bente. ‘Ik ben benieuwd hoe dit jaar zal gaan, vorig jaar had ik dan mijn Slijmballen gehad, maar dit jaar zal het nog veel-’ ‘Hallo, ik was aan het praten met hun!’ onderbrak Anouk hem. Marius kende haar dan nog maar net vijf minuten, maar hij mocht haar nu al niet. De koetsen waren inmiddels gestegen en ze vlogen in de lucht. ‘En wie denk jij wel niet wie je bent?’ vroeg Marius en hij keek haar schamper aan. ‘Wie ik denk dat ik ben? Eens even kijken, volgens mijn geboorteakte ben ik Anouk Ponjee, momenteel veertien en word ik vijftien binnen een paar maanden. Verder heb ik één zusje die nog te jong is om naar Zweinstein te mogen gaan, zijn mijn ouders volbloeden, dat wilt zeggen dat ik er dus ook een ben, en ben ik altijd al goed geweest in zwerkbal met als positie Jager. En wie ben jij?’ vroeg ze met een sarcastische toon. Marius was voor een paar seconde uit het veld geslagen en wist niet wat hij moest zeggen, maar vermande zich weer. ‘Ik ben Marius Geoffrey Corbin, momenteel zestien, dat betekent dus dat ik twee jaar ouder ben dan jij (hij wees naar haar toen hij dat zei), ik haal voor elk vak altijd de hoogste cijfers, behalve voor de vakken die ik dit jaar niet meer heb en in tegenstelling tot jij ben ik al lid van het Ravenklauw Zwerkbalteam met als positie wachter.’ Hij keek haar met dezelfde blik aan als Anouk naar hem keek en ze wendde haar gezicht van hem af en allebei keken ze met een nogal chagerijnig gezicht naar het tweetal tegenover hen dat geïnteresseerd naar hen had zitten kijken. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
JasperPotter kwam Hermelienfan!! tegen op de gang, hij had gehoord dat ze nog Griffoendors zocht, aangezien hij er eentje was, vroeg hij of hij goed genoeg was? Hij vond de verhalen leuk, al reageerde hij er niet vaak op. Hij wachtte op het antwoord ven Hermelienfan!! edit me: Zal ff een PU sturen ;) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
super stukje saar! echt ![]() moehaha,, ze mogen elkaar gewoon niet beiden even arrogant goed dat ik niet op mijn broer lijk (euhm... of wel? )doe zo voort! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Whaha moet je me nu echt het jaar in laten gaan met een gebroken neus? Dat komt mijn schoonheid neite cht ten goede ![]() Maar geweldig geschreven Saar! Ga vooral verder! ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
leuk stukje saar :) snel weer een nieuwe ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
@ JasperPotter: bedankt voor je aanmelding! @ turnsterretje: ja jij bent wel heel anders dan Marius, en of dát nou zo positief is .@ faile: achja, ik moest een manier bedenken om je in het verhaal in te wijden ![]() @ Freestylehonor: dankjewel!! Nieuw stukje!! deel 9, hoofdstuk 1 Chagrijnig liep Danielle naast haar tweelingzus, die haar gebroken neus weer had recht gezet (aangezien zij er ook eentje had), naar het kasteel. Faile had haar zo kwaad gemaakt! Ze vond haar vroeger aardig, meer dan aardig zelfs en waren de beste vriendinnen voordat ze naar Zweinstein gingen. Ze wisten van elkaar dat ze heksen waren, want ze waren samen opgegroeid en hadden beide magische ouders. Doordat Faile en zij zo’n goeie band hadden, zorgde dit er juist weer voor dat zij en Marijke uit elkaar groeide, terwijl ze tweelingzussen waren. Danielle was ingedeeld in Ravenklauw, maar Faile in Zwadderich. Het eerste jaar ging het nog goed tussen hen, maar het tweede jaar werd het minder en trok Faile zoveel op met Zwadderaars, dat ze van de zachtaardige, altijd behulpzame beste vriendin veranderde naar een gehate, sluwe Zwadderaar. Omdat Faile zoveel van Daniëlle afwist, werd dat heel veel tegen haar gebruikt en zorgde dat ervoor dat vele Zwadderaars niet eens in de buurt kwamen van de tweelingzusjes, dit tot grote ergernis van Marijke, want zij mocht de Zwadderaars wel, niet allemaal natuurlijk, maar een enkeling wel en die gingen niet meer met haar om, omdat hun vrienden dat ook niet deden. Faile liep langs coupés heen, toen ze hen zag zitten en was naar binnen gegaan om Danielle weer eens behoorlijk dwars te zitten toen ze haar zag zoenen met haar vriendje Yannick zorgde ze ervoor dat ze ophielden en begon ze allemaal dingen over haar te vertellen die vroeger ooit eens gebeurd waren. Gelukkig voor haar trok Yannick er zich niks van aan, totdat Faile kwam met het feit dat Danielle vroeger een modderbloedje hater was en ze zich net zo goed voelde als enig andere bloedzuivere tovenaar. Daar was hij zo kwaad om geworden dat hij de coupé uitgestormd was en toen was het gevecht begonnen tussen Faile en Danielle, Marijke had er alles aan gedaan om het te stoppen, maar toen kwam janice er ook nog eens tussen! Janice en Faile waren de beste vriendinnen die er maar te vinden waren en volgens haar was Janice voor Faile een soort god, omdat ze hét voorbeeld voor Zwadderaars was. ‘DAAN, Danielle! He Sijsling, wakker worden!’ hoorde ze vaag een bekende stem zeggen. Terwijl ze zich aan alle Zwadderaars ergde, merkte ze niet dat ze de verkeerde kant was opgelopen en in plaats van naar rechts te gaan over het bruggetje naar de ingang toe, ging ze links af en toen nog een keer links af en was ze in het water gevallen zonder dat ze het in de gaten had. Enkele Griffoendors, waaronder Suuz en Marijke stonden bezorgd naast haar en ze merkte nu pas dat ze nat was. ‘Hè, gadver!’ riep ze toen ze merkte dat ze in de modder was gestapt. Ze probeerde de modder eraf te schoppen, maar tevergeefs. Het meeste bleef nog aan voeten zitten. Ze begon te rillen van de kou en werd overeind gehouden door Marijke en Suuz. ‘Waar zat jij allemaal aan te denken?!’ vroeg haar zusje bezorgd en ze zag dat ze lijkbleek gezicht had. Waarschijnlijk had het er heel eng uit gezien en ze besefte nu pas hoeveel geluk ze eigenlijk heeft gehad dat er nog wel mensen waren die om haar gaven en zorgen maakten over haar. ‘Suuz zag je vallen in het water, ik had eerst nog niet in de gaten water gebeurd was aangezien ik nogal druk in gesprek was met Mike en toen merkte ik dat er iets mis was! Gaat het?’ Danielle kon het allemaal niet bevatten en moest snel droog worden, maar ze betwijfelde of er iemand in haar buurt een spreuk kende die ervoor zorgde dat ze droog zou worden. ‘Ja het gaat goed met me, ik zat even te denken aan- ach laat maar.’ Ze keek weg van de menigte en vond de donkere lucht met de sterren ineens erg interessant. Terwijl ze nog steeds rilde van de kou. ‘Laten we nou maar naar binnen gaan, dan droog je tenminste op en is er wat te eten,’ zei Marijke en ze pakte Danielle bij haar ene arm en Suuz bij haar andere arm. Nu wist ze zeker dat er niks kon gebeuren met Danielle. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
mooi stukje, en ja, ik storm inderdaad liever de deur uit dan dat ik een meisje slaag :) maar als ik echt niet anders kan... ![]() ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
weer een super stukje! goh wat zijn we allemaal zo gewelddadig he ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Echt niet. Ik ben alleen arrogant. Nja, in het verhaal dan. In het echt natuurlijk niet ![]() Leuk stukje weer Saar! Sorrie, was vergeten te reageren op het vorige stukje! Die was óók leuk! Maar dat had je via msn wel gehoord. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Leuk saar je inspiratie is weer goed niet waar;) op naar het volgende stukje ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
bedankt voor de reacties!!! Hier nog een stukje omdat ik gisteren niet geplaatst heb... Enjoy! Deel 10, hoofdstuk 1 Eenzaam liep Elise naar de Grote Zaal. Ze had geen zin in haar laatste jaar en hoe vreselijk ze Zweinstein tot nu toe ook had gevonden, had ze toch niet weg willen gaan. Zes jaar lang werd ze al gepest door dezelfde mensen, zes jaar lang had ze maar een paar vrienden die ook hun eigen vrienden hadden en alleen tijd voor haar hadden als hun vrienden bezig waren, zes jaar lang werd ze genegeerd en zes jaar lang zat ze elke les altijd alleen en zes jaar lang moest ze altijd alle opdrachten en andere dingen die je samen moest doen alleen doen, gewoonweg omdat niemand echt met haar bevriend wilde raken. Ze snapte het wel, maar toch ook weer niet. Kwam het doordat ze geen klassenoudste was of hoofdmonitor? Kwam het doordat ze altijd de hoogste cijfers haalde en dat mensen haar daarom een buitenbeentje vonden? Kwam het doordat ze niet meedeed aan Zwerkbal of welke club of teamsport dan ook dat ze geen status had en gepest werd? Ze wist ook wel dat ze niet de knapste en absoluut niet de slankste was, maar dit jaar zou alles anders worden. Ze had besloten om eens flink wat kilo’s kwijt te raken in de vakantie, waardoor ze van een maatje 42 naar een maatje 36 ging. Ze heeft haar haar geverfd en is nu in plaats van bruin haar naar blond haar gegaan en heeft het laten groeien en krullen, waardoor de krullen nu elegant over haar schouders gleden en haar blauwe ogen eruit sprongen en niet meer verstopt zaten achter haar bril, want ze had ook lenzen in gedaan en had alleen een bril bij zich wanneer ze die nodig had. Gaatjes had ze al, maar ze had er zoveel dat ze er een aantal heeft dicht getoverd, zodat ze er nog maar een in elk hoor had en had nu twee glimmende knopjes in. Ook droeg ze een klein laagje make-up, heel licht oogschaduw dat perfect paste bij haar huid, mascara zodat haar wimpers voller waren dan ooit en een beetje lipgloss. Ze had haar kledingstijl drastisch veranderd en aangepast, maar jammer genoeg kon ze dat niet laten aangezien ze altijd een uniform moesten dragen op Zweinstein. Ook had ze zichzelf aangeleerd om wat meer voor zichzelf op te komen en had dit geoefend met haar dreuzelvrienden, de enige vrienden die ze had en de enige die wisten van haar geheimpje en hadden gezworen het nooit door te vertellen. Ze geloofden haar jarenlang niet, maar sinds ze vorig jaar kon laten zien dat ze kon toveren, kon ze het laten zien. Als een van de eerste zat ze in de trein en had dus geen reacties kunnen zien van mensen die ze kende, al zag ze wel regelmatig jongens en meisjes kijken naar de coupé waar zij in zat, al was dat waarschijnlijk omdat ze alleen zat en bij haar wilden zitten, maar liepen al weer snel verder met hun vrienden. Ze was wat later dan normaal, want ze had geen zin in opmerkingen vóór het feest en voor ze in Zweinstein waren, dus besloot ze als laatste de koets te nemen en liep onopvallend (iets waar ze altijd al goed in geweest was) achter de rest aan naar binnen, maar toen ze binnen was gebeurde het. Omdat ze altijd al genegeerd werd, kon ze niet tegen alle starende blikken van de leerlingen die al aan de tafels zaten en haar met open mond aan keken. Ze hoorde een aantal roepen, wie is dat? Of wat een lekker ding! Of wauw waar komt zij vandaan? Ze moest blozen door de opmerkingen en negeerde de meisjes die haar vuil aan zaten te kijken omdat de jongens haar vol ongeloof aan zaten te staren. Ze nam plaats aan de tafel van Huffelpuf en merkte al gelijk dat er jongens op haar af kwamen gelopen. ‘Zo, wie is deze knappe jongen dame?’ vroeg een jongen van ongeveer haar leeftijd, gekruld blond haar en groene ogen. Ze keek hem schamper aan. ‘Ik ben Elise,’ zei Elise droog en ze keek hem doordringend aan. ‘Elise, wie?’ vroeg de Andere jongen die sprekend op hem leek, alleen geen blond haar had maar bruin haar. ‘Elise Schots,’ ze keek hen glimlachend aan en de jongens waren duidelijk verrast door haar antwoord en keken haar met grote ogen en open mond aan. Ze gingen naast haar zitten, één aan elke zijde., ‘Zo, zo jij bent veranderd!’ zei de een. Elise merkte niet dat de sorteerceremonie inmiddels begonnen was en ze inmiddels bij de letter E waren. ‘Tja, ik vond dat het tijd werd voor een verandering,’ zei ze en ze glimlachte. ‘Geen verkeerde verandering, al zeg ik het zelf,’ hij knipoogde naar haar. ‘Weet je wat ik nou eens graag zou willen zien veranderen?’ ze keek hem aan en merkte dat anderen ook mee zaten te luisterenr. ‘Dat kleine gevalletje van je wat daar zo beneden zit, is er een mogelijkheid om die groter te maken? Dát zou pas een goeie verandering zijn en een hoop meiden meer plezier geven dan dat hij nu doet,’ ze keek eerst naar beneden toen ze sprak en keek hem toen weer aan. Wat had ze toch een hekel aan hem! Ze merkte dat er in de buurt mensen gniffelden en zachtjes joelden. ‘En hoe weet jij dat eigenlijk zo goed?’ vroeg hij en nu keek hij haar aan. ‘Dat is het toch overduidelijk? Niks is bij jou groot! Dus waarom dat wel?’ nu werd er pas écht hard gelachen en stopte de sorteerceremonie met sorteren en werd er naar hen gekeken. ‘Noem eens een voorbeeld dan wat bij mij niet zo groot is?!’ ze merkte dat hij zich probeerde te verdedigen, maar ze had genoeg geoefend deze zomer om een antwoord klaar te hebben. ‘Wat dacht je van je hersenen, oh wacht eens even! Die heb je niet eens!’ er verscheen een duivelse grijns op haar gezicht en ze merkte dat hij zich kleiner voelde en hij liep weg met zijn beste vriend. ‘En nu we genoeg gesproken hebben over hoe groot meneer Erkens zijn geslachtsdeel is, willen wij weer verder gaan met de sorteerceremonie zonder gestoord te worden. Is dat mogelijk mevrouw Schots?’ vroeg professor Anderling die haar kwaad aankeek. Om haar heen hoorde ze gelach van mensen die hun opmerkingen niet gehoord of gevolgd hadden. ‘Natuurlijk professor,’ mompelde ze en professor Anderling keek haar doordringend aan en ging verder met namen voor lezen en Elise richtte haar aandacht weer snel op iets anders. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
HAHAHAHA te facking briljant! Heerlijk! Snel verder schrijven ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
duivels saartje|evil maar wel vet cool ![]() leuk stukje kan niet wachten op een nieuwe ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
Spyro Hoofdmonitor Moderator Ravenklauw Posts: 706 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Wauw, echt fantastisch saartje! Geweldige stukjes, kan niet wachte tot het volgende! ---------------------------------------- ![]() Moshi moshi! Dajobuka? Hai hai ^^ Sajonara!! |
|
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
leuk stuk =) ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
wat gezellig weer ;) ![]() ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
weer leuk stukje saar, een hele openbaring, hoe sommige mensen tegen anderen kunnen doen ![]() ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
@ Anouk: dat heb ik al gedaan, daarom een nieuw stukje .@ Freestylehonor: hier is het nieuwe stukje. @ Spyro: bedankt! @ Cousity: bedankt!! @ jasperpotter: heeel gezellig he Welkom op hpt .@ Lord Diablos: ja he, hoe sommige mensen tegen andere kunnen doen verbaast me zelf ook heel erg af en toe hoor ![]() Bedankt allemaal weer voor de reacties. Nieuw stukje, enjoy!! deel 11, hoofdstuk 1 Ook Anouk had moeten lachen om de opmerkingen van het meisje dat ze niet kende. Ze wist zeker dat, nadat ze gesorteerd was, even met haar zou praten om de briljante opmerkingen. Waarom duurde die sorteerceremonie zolang? Er was dan een onderbreking geweest maar ze waren pas bij de G, H, I. Ze begonnen eindelijk een beetje op te schieten en toen waren ze ineens bij de R, wat was dat nou? Dacht ze geschrokken. Ze was nog een van de weinige die er stond, op twee jongens en één meisje na die nerveus stonden te wachten. Haar naam begon toch echt met de P en niet met de R of wat dan ook! Wat was dit nou? Ze zou gewoon afwachten en misschien kwam ze wel helemaal aan het einde aan de beurt. ‘Zwanenveld, Michael,’ ze zag een klein jongetje nerveus naar de kruk lopen en vrijwel meteen riep de sorteerhoed: ‘Zwadderich!’ en ze zag dat hij met een daverend applaus ontvangen werd door de Zwadderaars. ‘Niet hier Michael, zorg zelf maar voor een plek!’ hoorde ze een jongen met zwart haar zeggen. ‘Waarom doe je nou ineens zo gemeen? Je bent normaal altijd aardig voor me!’ zei hij en ze zag dat zijn ogen vol tranen stonden. ‘Michael niet hier! Oprotten nou!’ zei hij en hij zorgde ervoor dat zijn, waarschijnlijk, jongere broertje, wegrende en ergens ver van zijn broer ging zitten. ‘Ponjee, Anouk’ riep de sorteerhoed en nu was alle aandacht ineens gericht op Anouk. Ze hield van aandacht, dus ook nu maakte ze de grootste entree door heel opvallend en overdreven te doen. Ze ging op de kruk zitten en kreeg de sorteerhoed op zich en begon ineens te lachen. Anderen keken haar vreemd aan. Terwijl de sorteerhoed vroeg waarom ze moest lachen. ‘Je kietelt me!’ zei ze en ze moest nog harder lachen. Ze kon het gewoon niet helpen, de hoed kietelde heel erg! ‘Is dat de enige reden?’ vroeg hij, maar Anouk schudde haar hoofd. ‘Jullie Engelsen zijn maar een stelletje rare gasten! Kom op nou, welke school laat hun leerlingen nou indelen door middel van een vieze oude, weliswaar kietelende, hoed?’ even was het stil en ze keek om zich heen en merkte dat de Zwadderaars, tenminste ze nam aan dat het Zwadderaars waren aangezien ze groen op hun gewaad hadden, begonnen te gniffelen. ‘Mevrouw Ponjee, dit is al een eeuwenoude traditie bij ons op school en als u het niet bevalt dan kunnen we u ook terug sturen naar uw oude school, wat was daar ook alweer de naam van? Draiocht was dat het niet?’ ‘U spreekt het verkeerd uit mevrouw, het is Draaiokt, niet dat vage wat u probeert te zeggen!’ Leerlingen begonnen te lachen. ‘Dat is genoeg! Strafwerk voor dit hele semester, na het feestmaal verwacht ik je gelijk in mijn kantoor, GEEN SMOESJES,’ professor Andelring brulde het uit en de zaal was stil. Anouk ook en was best wel geschrokken van die uitval. De sorteerhoed deed alsof er niks aan de hand was. ‘Zoals we net al zagen pas je behoorlijk goed bij Zwadderich, je zal je er snel thuis voelen en het sluwe zit duidelijk in je, maar toch heb je een behoorlijk stel hersens. Hmm, lastig, ook heb je behoorlijk veel lef, ja dat zagen we, daarom wordt het…’ Anouk had geen geduld meer ze moest het weten. ‘Schiet nou maar op, ouwe muts,’ ze bedoelde het vooral sarcastisch en wist dat leerlingen niet meer durfden te lachen en zorgden zo voor dat ze niet nog een uitbarsting kregen van het schoolhoofd. ‘GRIFFOENDOR!!!’ Ze rende naar de afdelingstafel toe en werd hartelijk ontvangen door haar nieuwe afdelingsgenoten. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
nice,, echt arme elise ik zou maar oppassen voor anouk hoor,, elise ^^ ze is nu niet bepaald aardig, vind je ![]() thah geweldig gewoon saar,, echt ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27

beiden even arrogant
goed dat ik niet op mijn broer lijk
)

.

ik zou maar oppassen voor anouk hoor,, elise ^^ ze is nu niet bepaald aardig, vind je