Award stemmen zijn geteld
De Vliegende Roze Olifanten
|
Sgirl 5de jaar Huffelpuf Posts: 141 Offline! |
De Vliegende Roze OlifantenMeer te zien dan ooit iemand kon zien, meer te doen dan je ooit raden kon.Wachter: Ezio Auditore Drijver: cliavark Drijver: Ginnygirl Zoeker: Suzanne Bonkel Jager: Sgirl Jager: Poison Jager: Ginny/Hannelove ---------------------------------------- |
|
Suzanne Bonkel 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
MAG ik zoeker zijn???? ---------------------------------------- ![]() I love the Summer who not??? |
|
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
Mag ik een drijver zijn? ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Jullie staan er allebei bij, welkom bij het team!|happy ---------------------------------------- |
|
|
Suzanne Bonkel 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
oke fanx ![]() ---------------------------------------- ![]() I love the Summer who not??? |
|
|
Dank u. ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Poison 5de jaar Ravenklauw Posts: 130 Offline! |
Dan zou ik me wel in willen schrijven als jager. ^^ ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Oke, jij zit er ook bij (je nick doet me denken aan Stan )---------------------------------------- |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ik zou me willen aanbieden als drijver ![]() Als dat zou kunnen ![]() Toffe naam trouwens ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Dank je ende welkom bij het team! ---------------------------------------- |
|
|
Ginny/Hannelove 1ste jaar Ravenklauw Posts: 52 Offline! |
heey, mag ik dat laatste plaatsje als jarer invullen? ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() I love some one |
|
|
Uiteraard ![]() En.... Op onze Koning na, zijn we compleet... ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Wat is zijn slogan? ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Weet ik ook nog niet We gaan in elk geval zo goed zijn dat een slogan alleen nog maar dient ter ondersteuning, dus dat boeit niet zo vreselijk, al hoop ik wel dat er nog een leuke uit de bus komt (liefst een quote ofzo).---------------------------------------- |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hey, Ik wil me wel bij jullie team voegen als wachter Ik ben nog geen prof maar dat komt nog na getraind te hebben. Ik hoop dat je me aanneemt want ik heb zo'n zin in zwerkbal. En dan alle ballen tegenhouden lijkt me leuk. Groetjes,E.Auditore ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: Ik wil me graag afmelden en ik zie dat je me nog altijd niet hebt verwijderd dus nu vraag iik het nogt eens. Beste Sgirl, Ik ben een eigen team gestart en wil me graag afmelden als wachter hier. Sorry voor het ongemak. ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
Je bent erbij, welkom! En we zijn compleet!!! ---------------------------------------- |
|
|
Layla Dreuzel Huffelpuf Posts: 5 Offline! |
Mag ik in het tweede jaar voor mij, reserve wachter zijn? Of de nieuwe als de ouwe geen zin meer heeft? Al vast bedankt. ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1