Award stemmen zijn geteld

Harry Potter And The Half-Blood Prince

dragon
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-07-2009 13:04:31

Harry Potter And The Half-Blood Prince

Hier kun je alles vertellen over het spel Harry Potter And The Half-Blood Prince (ned. versie Harry Potter En De Halfbloed Prins). Op welke console je hem hebt, wat je het leukst vind, welke badges je allemaal al hebt en niet hebt, wat je het slechtste vind, je favoriete missie enz.

----------------------------------------

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm.

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-07-2009 20:09:11

Als ik heel eerlijk moet zijn..ik ben totaal niet weg van dit spel.
In eerste instantie dacht ik echt 'wauw'!.
Maar ik moet mijn mening veranderen, op het laatst is het vreselijk snel en je hoeft bijna niks te doen. Ja een paar duels, maar weet jij hoe je makkelijk ene duel kan winnen door voorgaande duels, weet je ook dat je zonder enige moeite de dooddoeners verslaat.
Net zoals bij het gruizelement, enkel één en dezelfde spreuk die je steeds moet gebruiken en je wint.
Nee, ik vind het een simpel spel, de beelden en effecten worden steeds beter, maar het verhaal achter het spel wordt minder.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

dragon
Schoolhoofd

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-07-2009 17:03:20

Ik ben het helemaal met je eens. Je hebt het spel zo uitgespeeld en als je op het laatst tegen de Dooddoeners moet dan is dat even makkelijk als een normaal duel. Als de makers het nou zo hadden gedaan dat de Dooddoeners ook Avada Kedavra deden en als je dan geraakt werdt dat je dan dood was of dat de helft van je leven eraf ging, dan was het tenminste nog een uitdaging. Zwerkbal spelen is ook wel makkelijk, want als je je poppetje goed zet dan vliegt hij automatisch door de sterren omdat hij de Snaai achtervolgt. Het toverdranken maken is ook wel leuk maar best makkelijk. Ik hoop dat ze Deel 7.1 en deel 7.2 beter maken.

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm.

jonathanpotter
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-07-2009 22:47:02

Ik heb deze spel nog niet.
MAar ik heb het wel gezien,op de wii.
in kijkshop..
Maar dat is een andere verhaal.
ik koop hem als ik een andere com heb

"Never don`t kill a wolf under my nose"

harrypotter1988
Dreuzel

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-07-2009 19:38:53

Ik heb het spel op de PSP persoonlijk vind ik het spel hiervoor stukken beter. Dit spel is redelijk saai en er is weinig ruimte om zelf dingen te ontdekken.

Het aantal duels die je speelt is wel veel meer en leuker om te doen.

James Rune
5de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-07-2009 21:42:48

Ik heb het op pc.
Het is een heel mooie game en zeker de beste in de reeks, het enige jammere is dat je in deze game de moeilijkheidsgraad niet kan kiezen en dat kon in de vorige wel.
Het spel is veel te gemakelijk en voor je het weet heb je de verhaallijn al uit.
Zwerkbal is best wel leuk door het hoge snelheidsgevoel, alleen jammer dat je constant door die sterren moet vliegen, het zou ook leuker zijn als je gewoon wat kon rondvliegen en zelf volledige controle hebt.

Positieve kenmerken zijn:
-Mooie graphics
-groot kasteel
-Toverdranken
-Duelleren is leuk

Negatieve kenmerken zijn:
-Veeeeeel te gemakkelijk
-korte verhaallijn
-geen Sluipwegwijzer meer, maar dit wordt goedgemaakt door het toevoegen van Heer Hendrik.

cliavark
6de jaar

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-07-2009 20:16:03

Ik heb het ds spel. Heel leuk, maar te gemakkelijk als je goed bezig bent, zal je een paar uur bezig zijn om het spel uit te spelen.

Ik hou van:
High school musical
Het Huis Anubis
Harry Potter
Spoed
Komedies

Buttonmarkt bekijken en kopen maar.
Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT

hermelien3333
Hoofdmonitor

Huffelpuf
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-12-2009 14:29:31

Ik heb het spel voor op Nintendo DS. Ik vond het ook een makkelijk spel. Ik heb het gekregen op 6 december en 23 december was het uitgespeeld. Zwerkbal is ook redelijk makkelijk. Soms heb ik het wat moeilijk om de snaai te vangen en dan moet ik het steeds opnieuw doen. De minispellen zoals knalpoker enzo vind ik wel leuk!
Maar je kan slechts 250 tovenaarskaarten hebben. Dat vind ik niet zo leuk. Ik wil er meer!
Ik vind het spijtig dat je geen spreuken kan gebruiken om Fragmentie Frisbees en blijvend beukende boemerangs te vinden. Om te ruilen heb je wel wat spullen nodig.

HPHPHP
3de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 21:25:27

ik vindt he een heel leuk spel maar inderdaad toverdrankjes maken was wel heel makkelijk. zwerkbal was leuk en de reis met Perkamentus ook!

Toverkracht is macht

feniks
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 21:53:01

tis nou echt zo´n spel dat je vooral van de minigames moet hebben maar jammer genoeg zitten er bij zwerkbal en de deuls te weinig uitdaging in. Bij zwerkbal omdat de snaai automatisch gevolgt word en alleen bijgestuurd hoeft te worden. Wat het deulleren bedreft hoef je allen maar levicorpus of pretivicus totalus uit te spreken en je tegenstander dan met een lading spreuken te bekogelen. Denk niet dat ik ze niet slecht vind maar er zit te weinig uitdaging in.

wie geen fouten maakt, maakt meestal niets

arnor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-12-2009 10:47:49

wel, ik heb het niet maar heb het heel eventjes gespeeld bij een vriend. Vond het begin met die ketels weggooien wel leuk. Maar inderdaad, is wel makkelijk. Toverdranken is niet zo gemakkelijk, maar is wel leuk. Dueleren, ja!!! de missie's kunnen soms wel saai zijn. En soms begreep ik er geen snars van. (toen speelde ik de engelse versie op mijn neefje uit Amerika die het op zijn nintendo heeft.)
Vind het, hoe moeilijk of makkelijk het ook is een cool spel.
Wil het wel eens op de wii spelen...

...Light may be useful if there's darkness...

...It's all about blood...

Chaja
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-01-2010 19:32:09

Ik vind het een leuk spel, alleen is ie veel te kort ;o en je moet eigenlijk weinig doen wat echt met het verhaal te maken heeft..

De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-01-2010 19:30:36

Ja, ze heeft gelijk! Ik had hem binnen 1 uur uitgespeeld!! Hij was zo'n kort spel! Maar hij is wel leuk !!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Whispertje
1ste jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-01-2010 12:52:30

Ik heb het spel op de wii.
De graphics zijn echt geweldig, en heel uitgebreid. Ook het kasteel is echt heel groot, en het gebied om de school heen ook.
Als je zwerkbal speelt ziet het er ook echt super uit. Het enige is dat het hele spel nogal makkelijk is.

In het begin van het spel moest ik er nog een beetje in komen, en dan is het logisch dat het iets langer duurt voordat je verder komt maar, naarmate ik verder kwam had ik alles ook wel zo in een keer uigespeelt. Zoals hiervoor al eerder is gezegd zijn de gevechten met de dooddoeners netzo moeilijk, of liever gezegd makkelijk als gewone duels. Op het einde als je met Perkamentus in de grot bent voor het gruzielement hoef je als het ware alleen maar de wii remote op en neer te doen om die monsters, die uit het water komen van je af te houden.

Als je het spel dan hebt uitgespeelt heb je de nooit eindigende dag. Je hebt het spel dus eigenlijk nog niet helemaal klaar. Je kan nog van die schilden verzamelen, en moet er ook een aantal doormiddel van minni schildjes verzamelen. Ik vind dat ze het aantal daarvan voor 1 schild veel te hoog hebben gedaan. Het duurt eeuwen voordat je eindelijk al die mini schildjes hebt om alle schilden te krijgen! En de enige manier om aan die dingen te komen is door telkens opnieuw overal langs te lopen en bij plaatsen die licht geven met je afstandsbediening te schudden.

Ik vind het spel opzich wel leuk, en heel mooi, maar het heeft niet alles.
Het is met bijna alle spellen zo dat de graphics steeds mooier worden, maar de spellen inhoudelijk minder goed.

Het zou leuk zijn als ze een harry potterspel maakten waar je zelf in naar zweinstein ging, en ook dan lessen zou moeten volgen. Bijvoorbeeld een les die professor Lupos ooit gaf over boemannen, enz.

Every story has an end, every end has a new beginning

If you fail, don't give up.
Keep trying, again and again!

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-07-2010 16:43:38

Ik had er ook meer van verwacht. Het is wel enorm mooi gemaakt enzo maar ik had het in 3 uur al uitgespeeld. Het moelijkste vond ik de Wiggenwel drank brouwen en dat stuk dat je achter Draco aan moest rennen, als ik van de open plaats de brug op wou rennen botste ik steeds tegen de zijkanten van de opening aan. Ik heb het ondertussen al een tijdje niet meer gespeeld, ik verloor mijn interesse erin na de 5de keer uitspelen
Ik vind de beste games van de reeks 1, 2 en 3. Vier snapte ik dan weer niet, en vijf was wel oké maar ook niet fantastisch.

O% Kans sorry.

Dreuzel

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-02-2011 15:43:52

Ik zelf heb het spel voor de PS3,
ik had eigenlijk wel wat meer uitdaging verwacht.
Ik had het spel al binnen 2 uur uitgespeeld,en als je één keer weet hoe je moet duelleren is dat wel heel simpel,het gevecht met de dooddoeners mocht ook wel iets spectaculairder.
Af en toe had ik wat moeite met toverdranken,maar bij zwerkbal volgde je de snaai automatisch en hoefde je eigenlijk alleen te zorgen dat je door de sterren vloog.
Het spel zelf is wel mooi gemaakt.

goois
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2011 18:25:57

Quote van Claim are:
Als ik heel eerlijk moet zijn..ik ben totaal niet weg van dit spel.
In eerste instantie dacht ik echt 'wauw'!.
Maar ik moet mijn mening veranderen, op het laatst is het vreselijk snel en je hoeft bijna niks te doen. Ja een paar duels, maar weet jij hoe je makkelijk ene duel kan winnen door voorgaande duels, weet je ook dat je zonder enige moeite de dooddoeners verslaat.
Net zoals bij het gruizelement, enkel één en dezelfde spreuk die je steeds moet gebruiken en je wint.
Nee, ik vind het een simpel spel, de beelden en effecten worden steeds beter, maar het verhaal achter het spel wordt minder.

ik heb hem dan niet maar als ik jou zo hoor is hij te makkelijk, kun je dan geen moeilijkheidsgraad wijzingen?

don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you?

MartijnMaster
Dreuzel

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-05-2011 17:44:24

Ik heb het spel op de Nintendo DS en op de Wii. Ik ga hem ook nog op de PC kopen ;)

Ik vind het eigenlijk wel een heel erg leuk spel! Er zijn veel negatieve reacties en ik geef toe, de speeltijd is kort en het is erg gemakkelijk, maar de besturing is geniaal! Alsof je zelf een toverstok vast hebt bij het duelleren et cetera!

Op de DS is het een stuk minder... het is vooral een zoektocht en je moet lang lopen voor je iets hebt bereikt. Daarnaast is het duelleren wel redelijk.

nielspotter
Snul

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-07-2011 12:03:37

Ik vond het heel makkelijk en had het zo uitgespeeld..

Hermelien Griffel R
3de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-01-2012 11:54:41

Ik heb hem op de wii en hat hem zo uitgespeeld maar vond hem wel leuk!

gryffindorx
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-01-2012 12:36:36

Had hem voor de wii, heel leuk maar heb 'm te snel uitgespeeld, helaas.

Potterhead until the very end.

Navigatie:
1 - 2