Award stemmen zijn geteld
Susan Boyle
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Offline! |
Susan BoyleSusan Boyle deed iedereen tijdens het Britse tvprogramma Britain's Got Talent versteld staan met haar stemgeluid. Publiek en jury uitten voor haar optreden scepsis op grond van haar leeftijd en haar 'onaantrekkelijke' voorkomen. Susan Boyle zong echter de sterren van de hemel met het nummer I Dreamed a Dream uit de musical Les Miserables en ze kreeg een staande ovatie.Later in het programma zong ze ook nog Memory van de musical Cats. Dit jaar komt haar cd uit die zal bestaan uit musicalnummers. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze zingt mischien wel zuiver, maar ik heb dus echt helemaal niets met deze stem van dit mens. Die andere finalist had terecht gewonnen! En daarbij komt, uiterlijk mag niet uitmaken, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik zoiezo niet van haar stem kan genieten met iemand die zo een hoofd heeft ![]() ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik weet eigenlijk niet wie gewonnen heeft maar ondanks dat, vind ik wel dat Susan had moeten winnen. Ik vind echt dat ze ongelooflijk mooi kan zingen. Ben ook zeer benieuwd naar haar cd ^^Tja, en haar uiterlijk interesseert mij niets. Het gaat om haar stem, en die is echt goed. Ik vond het ook zooo belachelijk hoe iedereen haar uit zat te lachen toen ze het podium op kwam. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind haar stem, in tegenstelling tot Flairity, juist heel mooi en terecht dat ze in finale is gekomen. Daarbij gaat het om de stem, niet het uiterlijk. Ik houd er ook totaal niet van om naar videoclips te kijken. De meeste zijn allemaal hetzelfde en alleen degene met een verhaal erachter vind ik nog wel leuk, maar goed Susan Boyle had van mij mogen winnen omdat ze zo nuchter doet en niet op schept enzo, maar ik weet niet eens wie er gewonnen heeft. Was het niet een wat jonger meisje? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ze heeft een mooie stem, ik vind oook dat zij het had moeten winnen maar het is nu eenmaal zo. Ik luister zelf niet naar haar maar mijn vader is helemaal gek van haar liedjes en gaat ook haar cd kopen ![]() ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
susan had dat programma moeten winnen. ze is wel niet van de mooiste, maar als ze zingt denk je daar absoluut niet aan. ze is echt geod. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
Ik vind het geweldig hoe deze vrouw zingt gewoon die stem doe het maar even om opera te zingen. Ik doe het haar niet graag na. En tja het vrouwtje is gewoon een doorsnee huisvrouw en ik vind net zoals Sarah dat uiterlijk eigenlijk niet zou uitmaken. Natuurlijk ben ik wel geschrokken toen ik haar zag maar ja het lijkt mij dat het om de stem gaat. Dat is je talent en niet je uiterlijk:S anders had ze wel mee gedaan aan een modeshow. Maar helaas zo is die vervelende wereld van talentenshows je moet goed zingen,dansen of wat dan ook en daarnaast moet je er ook nog mooi uit zien. Zodat je jezelf eigenlijk kunt verkopen. Ik vind het maar verschrikkelijk een artiest kan eigenlijk gewoon zichzelf niet zijn want dat past niet in het plaatje. En Sarah een groep dansers hadden gewonnen en volgens mij waren het allemaal jongens maar dat weet ik niet zeker meer. Maar ik vond het eigenlijk wel dom dat die gewonnen hadden want het ging waarschijnlijk om hun jonge (mooie) frisse uiterlijk enzo. Maar Sarah zei ook dat ze heerlijk nuchter was nou dat was ze niet meer na die wedstrijd ik heb verhalen gehoord en gelezen dat dat vrouwtje hem helemaal geflipt was. Misschien een klein beetje overdreven, vind ik persoonlijk, maar aan de andere kant ook wel een natuurlijke reactie. ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
Navigatie:
1

Daan & Flair zusjes 
Die andere finalist had terecht gewonnen! 
Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3
maar ondanks dat, vind ik wel dat Susan had moeten winnen. Ik vind echt dat ze ongelooflijk mooi kan zingen. Ben ook zeer benieuwd naar haar cd ^^