Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Verdonkeremaansteeg
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Offline! |
VerdonkeremaansteegDit is de verdonkeremaansteeg. Deze steeg leid naar de duisteren winkels van de Wegisweg. Kijk uit want er lopen hier rare types rond. Of ben jij soms niet helemaal zuiver?---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
sabine Klassenoudste Griffoendor Posts: 495 Offline! |
Sam liep met een donker gewaad over haar hoofd door de Verdonkeremaansteeg. Ze kwam hier liever niet, maar het was nodig. Ze bekeek de winkels en stapte er een binnen. "Ik heb last van een achtervolger, wat heeft u hier voor mij?" Vroeg ze aan het vieze mannetje dat er werkte. ---------------------------------------- Suus mijn lieve zusjeSandy Cohen: Wow, you've really flipped your noodle. ![]() Sorry! Veel afwezig door vakantie! |
|
|
MRSFELTON 5de jaar Zwadderich Posts: 137 Offline! |
Evi loopt rustig de Verdonkerde Maansteeg in. Ze is hier vaker geweest. Veel vaker. Haar vader nam haar altijd mee als hij iets 'moest gaan doen'. Nooit heeft ze echt geweten wat. Ze wilde het eigenlijk niet eens weten. En al zou ze, haar vader liet toch niets los. Dat deed hij nooit. Nee, als het daarom ging was haar vader soms net een ingekleurde cirkel; de kleuren bleven in de cirkel, en niet erbuiten, net als haar vaders gedachten. Toen zag Evi iemand die ze leek te herkennen. Ze bleef staan en kneep haar ogen een beetje samen. ---------------------------------------- |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Hermelien3333 ging bibberend de verdonkeremaansteeg in. Het was er kil. Ze voelde zich helemaal niet op haar gemak... Aaah, ze schrok even van een kat die haarbeen raakte. Oef. Een kwartiertje later was hermelien3333 de gelukkigste tovenaar van het heelal. Ze mocht de verdonkeremaansteeg uit! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze loopt met haar donkerpaarse mantel strak om haar heen en een streng gezicht met haar capuchon over haar haren door de steeg. Ze keek om zich heen en bleef maar kijken. Niemand mocht haar herkennen, dat zou haar niet veel goeds doen. Ze stopte bij een winkeltje en vluchte gauw naar binnen voordat iemand haar zag of aan wou spreken. ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep de donkeremaansteeg in maar er liepen allerlei rare mensen daar rond! De ene zei tegen Harry kom met me mee dan krijg je een cadeautje. Harry liep snel verder en kwam naderhand bij odius en orlof! Harry vond dat zo'n enge zaak maar hij glipte even naar binnen om van de rare mensen af te zijn. Maar hij ging naar 5 minuten weer naar buiten en kwam daar gelukig een bekende tegen van zijn afdeling. Harry zei wat doe jij nouw in de verdonkeremaansteeg de ander zei ik weet niet ik ben de weg kwaait! Harry zei zullen dan maar samen de weg zoeken en dan samen iets gaan drinken ja zei de ander. Maar we moeten nu eerst de weg zoeken ja ik denk dat ik het al weet zei Harry we moeten eerst langs die rare mensen daar aan het eind van de staat. En dan lings af en dan ben je weer op de weg is weg zullen maar rennen voordat ze ons tegen houden! Ja, dat is een goed idee ze renden samen de steeg uit en gingen samen iets drinken! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Een meisje met een witte mantel en een kap over haar hoofd kwam de Verdonkere maansteeg in. Ze kwam hier heel vaak en weinig mensen wisten wie ze was. Als ze haar kap van haar hoofd af deed had ze lang zwart haar en als je in haar ogen keek had ze smaragd groene ogen. Ze zag veel Zwaderaars rond lopen,maar ook mensen die hier totaal niet hoorden te zijn. Het meisje liep het winkel in van Odius en Oorlof. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep ergens in een straat en zag dat het de verdonkerde maansteeg was. Hij dacht ik ben ik wel is eerder geweest maar dat was geen succes hij probeerden snel weg te vluchten maar dat lukte niet. Hij werd door een groep tovernaars meegenomen naar een winkeltje. Alleen in dat winkeltje waren allerlei raren dingen toen de tovenaars even niet keken. Glipte Harry snel weg en zorgde ervoor dat hij zo snel mogelijk weg glipte. Gelukig zag hij een paar meter verder iemand die hij kon en liep er heen en ze renden samen de verdonkerden maansteeg uit! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Trillend en zenuwachtig loopt Amélie rond in de Verdonkeremaansteeg. Ze heeft altijd al een keertje hier rond willen lopen en de winkels bekijken, maar tot nu toe werd ze streng tegengehouden door haar bezorgde ouders. Gelukkig waren die arme zielen nu zo geïnteresseerd in een Lange-Neus-Uil, de nieuwste aanwinst van Braakbals Uilenboetiek, dat Amélie ongezien kon wegsluipen. Maar ze begint toch zo haar bedenkingen te krijgen. De types werden steeds loucher naarmate ze verder de steeg in en een oude tovenaars met krijtblond haar die eruit zag alsof hij weken geen eten had gehad, klampte haar aan. Hij bleef smeken om geld en van schrik stopte Amélie hem 3 galjoenen toe, terwijl ze van plan was 3 sikkels te geven. Nog veel zenuwachtiger dan eerst trippelt ze verder. Plots schreeuwt ze het uit, zodat alle enge figuren omkijken, en heeft ze het gevoel dat ze gaat flauwvallen. Ze staat recht tegenover een etalage waar het krioelt van de spinnen, in alle maten en vormen. Laat dat nu eens haar ergste angst zijn! Zonder om te kijken holt ze verder, en daar ziet ze Odius en Oorlof, waar ze altijd wel eens had willen rondneuzen! Ze was er bijna, nog een paar stapjes, en vanuit het niets, Verschijnselt haar vader plots. En zo te zien was hij er niet erg mee op gezet! Waarschijnlijk heeft Amélie nu zo lang huisarrest dat ze pas op haar dertigste nog een blik op de Verdonkeremaansteeg kan werpen. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ginnygirl liep langs de verdonkeremaansteeg en keek er even naar. Een rilling liep over haar ruggengraad. Ze kreeg altijd de kriebels als ze de geur en het zich van de verdonkeremaansteeg zag en rook. In een flit zag ze een klein heksje dat ze precies herkende. Ze ging ernaartoe, maar het meisje liep verder de steeg in. Ze liep wat sneller om hhet meije in te halen, en toen ze het meije had ingehaald zag ze dat het (zoals ze dacht) haar nichtje was. "Wat doe jij hier?" vroeg Ginyygirl verbaast. "Ik denk dat ik verdwaalt ben," Zei Katie (zo noemde ze) een beetje bang. "Kom maar mee met mij," stelde Ginnygirl voor, "ik ben toch aan het winkelen in de wegisweg, dan kan jij mij spulletjes helpen kiezen. en daarna breng ik je aar huis oké?" "Ja, dat is goed," zei Katie. Terwijl ze de steeg uit wandelde zag ze dat er allemaal enge heksen en tovenaars naar hun aan het staren waren. Ginnygirl en Katie liepen haastig verder. Pas toen ze uit de steeg waren zei Katie: "Wel niet tegen mijn ouders zeggen dat je me hier gevonden hebt hé, ik moets eigelijk een toverstok bij Olivander gaan kopen." "Geen probleem hoor," Antwoorde Ginnygirl, "Ik kwam je gewoon tegen op de wegisweg, kom we gaan naar Olivander." En samen gingen ze naar Olivander. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
goois 2de jaar Huffelpuf Posts: 70 Offline! |
Goois liep naar de Lekke Ketel om vanuit daar naar de WegisWeg te gaan en daar boodschappen te doen. Hij moest 4 boeken hebben en een nieuwe veer. daarna ging hij nog even naar de Verdonkeremaansteeg en kwam daar een schoolgenoot en maat van hem tegen: Draco Malfidus. ze besloten om even te praten en toen Goois zijn koop af had gerond met oduis, gingen ze samen met de ouders van Draco naar buiten en terug naar de 'Dreuzelwereld'. ---------------------------------------- don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you? |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Sterre liep het straatje in. Ze bibberde even en zette haar kap op. Ze wilde hier zo min mogelijk opvallen, zoveel mogelijk zien en hopelijk (ja daag) zo snel mogelijk weer weg zijn. Ze wist exact waar ze moest zijn. Ze was dan ook van plan om gewoon even dat winkeltje binnen te lopen en meteen terug te keren naar de beschaafde wereld. "Hé, 'De Grim', deze heb ik nog nooit gezien..." mompelde ze in zichzelf en ze duwde de deur van een viezig, miezerig klein winkeltje nieuwsgierig open. Het rook er muf, het was er donker en de eigenaar leek meer op een trol dan op een tovenaar (kortom: een winkeltje zoals alle winkeltjes in de steeg ). Ze groette hem met een kort knikje, zo deden de andere tovenaars en heksen dat hier ook altijd, en liep nieuwsgierig naar een rekje waar vanalle potjes stonden.---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Luna komt aanlopen en twijfeld zal ze of zal ze niet.... ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Toen het meisje weer uit de winkel van Odius en Oorlof kwam liep ze rustig verder. Odius deed erg vreemd vandaag, te vreemd vond ze. Ze liep heel kalm en rustig, maar houding was ijzig kil en haar ogen spreken dat ook. Haar kap had ze nog wel over haar hoofd, maar haar ogen waren dit keer wel te zien. Het waren zo blauw als ijs kristallen. Het was ook geen wonder dat sommige haar aankeken met pure angst. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
Navigatie:
1

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3