Award stemmen zijn geteld
Goudgrijp
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Offline! |
GoudgrijpDit is goudgrijp de tovenaars bank. Hier kan je je galjoenen ophalen en zal een kobold je helpen. Maar probeer niet van een ander te stelen! Dat zal je niets goeds doen.---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Dragon loopt door de grote deuren naar binnen. Hij loopt naar de toonbank en zegt tegen de 'grote' kobold: 'Hallo, ik zou graag 1000 galjoenen willen ophalen uit kluis 711' Hij legt de sleutel op tafel en gaat met de kobold naar de ondergrondse en komt later terug en gaat weer naar buiten. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Haastig komt hermelienfan!! binnen gelopen en rent ze snel naar een van de kobolden om naar haar kluis te gaan. 'Ik heb snel goud nodig, want ik moet heel snel wat kopen voor mijn neefje zijn verjaardag. Ik was het bijna vergeten!' zegt, ze trekt zich er niks van aan dat de kobold ongeïntereseerd kijkt en haar kluissleutel aanneemt. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Sgirl 5de jaar Huffelpuf Posts: 141 Offline! |
'Ik zou graag wat goudstukken ophalen uit kluis 3296', zei Sgirl tegen de kobold, niet in het minst verwachtend dat haar glimlach beantwoord zou worden. ... Ze stopte enkele van haar zuurverdiende centjes in haar geldbuideltje en treuzelde nog wat bij de laatste muntjes om de misselijkheid van de heenrit een beetje te laten wegtrekken. Ten slotte moest de terugrit nog komen. ... Maar nu is die achter de rug, en stapt ze weer met een zak vol goud en zilver de regenachtige Wegisweg op. ---------------------------------------- |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
hermelien3333 gaat door een grote deur naar binnen. Graag wil ik 100 galjoenen ophalen uit kluis 333. Ze geeft de sleutel aan de kobold. O, nee nu dat karretje nog. Bedroefd stapt zi in het karretje.Als ze eenmaal bij de kluis zijn valt hermelien3333 bijna flauw. Hier is de sleutel hijgt ze... ---------------------------------------- ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jasper komt Goudgrijp binnengelopen, en loopt meteen door naar het loket. "Ik wil graag 10.000 galjoenen opnemen, uit kluis nummer 1460. Jasper liep met de kobold mee naar de kar, en stapte in. Voordat Jasper het in de gaten had, was de kar al bijna bij zijn kluis. Hij gaf zijn sleutel aan de kobold, die op zijn beurt de kluis openmaakte. Jasper pakte zijn geld, kreeg zn sleutel terug en ging weer na de kar overleeft te hebben naar buiten ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Hoi'. zei ik Ik zou graag 3500 galjoenen uit kluis 707 halen. 'De sleutel,graag'. zei de kobold Alsjeblieft,krijg ik nu mijn geld want ik heb niet veel tijd. 'Zo zo meneer heeft niet veel tijd.Moet meneer soms nog duistere zaken afhandelen'? zei de kobold Ja tuurlijk,hij nam de zak met geld aan en hij vluchtte snel naar de duister spullen zaak ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam goudgrijp binnen lopen zei tegen een kobold kluis 1200! De kobold zei sleutel graag, ik gaf de sleutel hoeveel geld wil je ophalen zei de kobold. Ik zei doe maar 5.000 Ik pakte het geld en ging weer naar een andere winkel op de weg is weg ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella kwam goudgrijp binnenen om galjoenen op te hallen ze was er bijna door ze zocht haar sleutel en zocht en zocht en gevonden ze pakte 500 galjoen ze dag dat dat welgenoeg was en ging weer weg ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam goudgrijp binnenlopen. Liep snel naar een kobold toe en zei ik wil graag 1.000.000 ophalen. Kobold zei kom maar mee naar de karetjes. Harry liep achter hem aan alleen toen ze eenmaal in het karretje zaten sloeg het karetje vast en moest hij karetje met toverkunst inelkaar gezet worden. De kobold deed een spreuk ik weet niet precies welke spreuk het was. En we konden weer verder. Nadat we uitgestapt waren deed ik de kluis open pakte snel het geld eruit. En ging snel terug het karetje in om weer naar de weg is weg te gaan. ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
samen met mijn broer en zus kwam ik voor het eerst geld ophalen in goudgrijp. het was west angstaanjagend om al die kobolden zo te zien. toen we onze sleutel afgaven gebaarde een kobold die grijphaak heette dat we hem moesten volgen. hij ging ons voor naar kluis 238 de kluis van onze familie. grijphaak deed de deur open en we pakten net zoveel geld mee als we nodig hadden om onze spullen te kopen. daarna gingen we met z'n allen een ijsje eten bij flanieltje ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik kwam voor het eerst binnen in de tovenaarsbank, ik liep naar grijphaak wie zat voor hoog, gouden tafeltje."Ik zou graag iets willen komen ophalen, in kluis jeweetwel"fluisterde ik tegen grijphaak. Grijphaak deed teken naar een andere kobold.En die deed teken dat ik hem moest volgen, na een ritje op de kar stopten we bij de kluis en de kobold deed de deur open met zijn vinger, de kluis ging open en er lag een klein pakje in een hele grootte,lege kluis... at zou dat kunen zijn? ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Nina. loopt Goudgrijp binnen. 'Hallo, ik wil graag 350 galjoenen uit kluis 716 halen.' 'Heeft Nina. haar sleutel bij zich?' 'Ja, hier.' Nina. heeft haar geld en gaat snel leuke meiden dingen kopen. ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella liep goudgrijp binnen en liep naar een kobold isabella wil graag iets opnemmen uit kluis 101 zegt isabella en heeft isabella haar sleutel bij zich zegt de kobold isabella pakt een tasje uit haar zak doet die open en paktde goede sleutel dit moet hem zijn zegt isabella oke zegt de kobold en de kobold roept een andere kobold en die kobold zegt dat isabella mee moet gaan als ze bij de kluis zijn wow!! heb ik dat in het laatste jaar verdiend en pakt zoveel als haar zakken kunnen dragen als ze weer boven zijn gaat isabella naar buiten ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ginnygirl liep goudgrijp binnen, ze had al heel wat geld uitgegeven vandaag, en haar portefeuille begin een beetje leeg te geraken. "Ik zou iets uit de kluis 827 willen halen," zei ze vriendelijk, en ze toonde de sleutel van de kluis. Een kobold deed het teken dat ze moets volgen, en ze ging erachter aan. Als ze in haar kluis kwam volde ze haar portfeuille weer met galioenen en bedankte de kobolde vriendelijk. Even later stapte ze weer rond in de wegisweg met een goedgevulde geldbuidel op zak. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella kwam goudgrijp binnen en was erg benieuwd wat ze had verdient dit schooljaar ook moest ze wat galjoenen ophalen want haar staf was kapot en ze moest wat nieuwe boeken kopen en natuurlijk moest ze ook nog wat andere dingen kopen ze werkt natuurlijk op zweinstein in haar vrije uren en werkt ook in een geheim winkeltje op zweinstein ze heeft ook in de zomervakantie een paar winkeltjes in de wegisweg ze was een hele rijke tovernaar ze stapte naar een kobold eeehem ik wou graag iets opnemen uit kluis 101 van isabella zegt isabella hier is mijn sleutel en legt de sleutel op tafel de kobold vraagt aan een huiself die daar werkt haar naar de kluis te brengen isabella had een tas mee genomen om haar galjoenen in te doen ze pakte heel veel toverde iets met de zak waardoor de zak ligter werd ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Roody Snul Zwadderich Posts: 36 Offline! |
Roody stapte Goudgrijp binnen en liep naar de balie. De kobold vroeg: "Wat wenst u meneer?" en Roody zei dat hij wat geld wilde ophalen uit kluis nr. 2547. "Goed, we gaan naar beneden. Als u zich ziek voelt, wilt u dan alstublieft in de nieuw gemonteerde emmer mikken." zei de kobold. Met een razende vaart reden ze naar beneden en Roody kon zich er niet van weerhouden de emmer te gebruiken. Eenmaal aangekomen bij de kluis, overhandigde hij zijn sleutel aan de kobold, en hij vulde zijn 5 geldzakken met Galjoenen, Sikkels en Knoeten. Hij stapte weer in het wagentje en met dezelfde razende vaart gingen ze weer naar boven. Helemaal groen stapte Roody toen naar buiten.![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Sterre kwam het grote gebouw binnen. Ze moest even wachten, want er was veel volk. Na 5 minuutjes was zij aan de beurt. Ze liep naar een kobold die haar niet zo aardig aankeek. "Hallo" zei ze vriendelijk, maar ze kreeg geen antwoord terug, behalve dat ze moest voortmaken. "Oh goed dan, ik wil graag wat geld ophalen, kluis 103" De kobold ging haar zwijgend voor naar de grote deur. Ze stapte in een karretje dat kwam aanrazen en met volle vaart daalden ze af. Ze klemde haar handen rond de zijkant van het karretje om er niet uit te vliegen. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
isabella kwam goudgrijp binnen en liep naar de opneem kobold uche uche isabella wil graag iets opnemen uit kluis 101 en heeft isabella haar sleutel bij zich eeeeh even kijken ze zocht in haar zakken bingo ze gaf de sleutel de kobold riep grijphaak en nam haar mee naar haar kluis kluis 101 lamp graag sleutel graag hij stak de sleutel in het slot en isabella liep naar binnen en ze keek haar ogen uit had ze al weer zoveel verdiend nouw ja ze pakte 1000 galjoenen 500 sikkels en 250 knoeten dat moet voorlopig genoeg zijn ![]() ![]() ze liep weg op naar de winkels---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
RachelRavenclaw Snul Ravenklauw Posts: 33 Offline! |
*Rachel loopt Goudgrijp binnen* Ze loopt naar de dichtsbijzijnste kobold. Dan pakt ze haar kluissleutel uit haar jaszak. 'Ik wil graag 15 galjoenen opnemen uit kluis 124,' zegt ze met een klein glimlachje. ---------------------------------------- -Mij |
|
|
Quote van goudrgrijp kluis 101:treed binnen vreemdelng maar hoogacht als u dingen onder de grond opspoort die nooit aan u heeft toebehoort daarbij bent u gewaarschuwd dief u treeedt meer dan de verwachte buit ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
Navigatie:
1 - 2

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

Eenmaal aangekomen bij de kluis, overhandigde hij zijn sleutel aan de kobold, en hij vulde zijn 5 geldzakken met Galjoenen, Sikkels en Knoeten. Hij stapte weer in het wagentje en met dezelfde razende vaart gingen ze weer naar boven. Helemaal groen stapte Roody toen naar buiten.