Award stemmen zijn geteld
Wat vinden jullie van de lessen?
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Wat vinden jullie van de lessen?Jaar 1 en 2 zijn tot nu toe open! Wat vinden jullie van de lessen, huiswerk, de opmaak, de leraren etc. tot nu toe? Reageer!---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van bellatrixje: sorry!!!Zijn mijn lessen geschiedenis echt zo moeilijk? Stel ik vervelende vragen?? En met welk jaar heb je moeite? ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind dat de lessen heel mooi zijn gemaakt met mooie foto's en heel gemakkelijk lezende teksten. Alleen zijn de vragen soms onduidelijk of staan ze niet in de tekst.En daar verlies ik toch altijd kostbare punten aan. Maar de lessen blijven goed.Ze hebben er werk van gemaakt. Bravo voor de leraren! Groetjes E.Auditore ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind de lessen echt geweldig gemaakt! Ook de opmaak is erg mooi en de vragen zijn duidelijk. Ook vind ik het leuk dat je bij sommige lessen voor de antwoorden in de boeken of op internet moet zoeken, zo raak ik er nog meer bij betrokken. Petje af voor alle leraren ![]() ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
saartj_hell Snul Ravenklauw Posts: 31 Offline! |
ik vind het echt super zalige lessen ze hebben een zeer mooie lay-out en ze zijn interesant op te "leren" volgens mij hebben de leraren echt wel hun best gedaan om er zo interesant en leuk mogelijke lessen van te maken ga zo door leraren petje af x ![]() ---------------------------------------- ![]() vriendschap is ... samen breien bij de oma samen zonnen op de sportdag samen ontdekken dat je niet mag gaan eten in de foodmaker samen een lekkere panini delen |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Ik vind het echt super leuk de lessen. Je moet wel goed in begrijpent lezen zijn anders ben je er heel slecht in. En ik vind ook zo leuk dat de lessen gewoon door mensen van het harry potter times gemaakt zijn. Ik vind de ene les natuurlijk wel leuker dan de ander maar in totaal vind ik ze allemaal wel leuk. Ik zou zeggen leuk bedacht(gemaakt) ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
mathematicman 5de jaar Ravenklauw Posts: 147 Offline! |
Ik vind de lessen heel erg leuk. Mooie Lay-out, goed bedacht en toch nog erg Hp ![]() Vooral Geomagie vind ik tof, doet me denken aan Fysica, mijn lievelingsvak ![]() ---------------------------------------- ![]() Wijshei zonder grens is ieders grootste wens. |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Ik ben pas net begonnen met de lessen. En ik heb gemerkt waar ik goed en minder goed in ben . Ik ben bijvoorbeeld best goed in VTZK, vlieglessen en Kruidenkunde. Maar ik ben nogal een ramp in Geschiedenis van de toverkunst . Zou het eigenlijk geen goed idee zijn om de cijfers op de rapporten te geven zoals ze ook in de echte HP wereld zijn? Jeweetwel, met Zwakzinnig, Dieptreurig, Slecht, Acceptabel, Boven Verwachting en Uitmuntend. Ik vind de lessen VTZK, Geomagie en Toverdranken trouwens heel goed.---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Quote van XaNs: Ik ben het eens met Xans. Acceptabel, Uitmuntend enz. vind ik een heel goed idee! De lessen vind ik wel leuk. Het is niet echt mijn favo. deel, omdat ik sommige nogal heel erg lang vind. Ik ben goed in Spreuken en Bezwerngen, Dreuzelkunde ( dat komt waarschijnlijk omdat ik dat al leer in het echt ), Kruidenkunde en Spreuken en Bezweringen. Ik ben alleen niet zo goed in Geomagie. Soms snap ik er echt niks van !Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Sommige lessen vind ik leuk en sommige niet. Maar dat heb je op school ook. Soms zitten er ook lessen bij waarvan ik denk duh.. Maar over het algemeen. Jongens, en meiden ga zo door. Ik zit te popelen om weer lessen te kunnen maken! ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
RachelRavenclaw Snul Ravenklauw Posts: 33 Offline! |
Ik vind de lessen heel leuk bedacht en gemaakt. Alleen zou het misschien een idee zijn om van alles hetzelfde aantal te maken ofzoiets, of dat je een rooster hebt en dat je dan die en die lessen op die en die dag moet doen. Want nu heb je bijvoorbeeld Astronomie, twaalf lessen, en weer een ander vak dat maar -bijvoorbeeld- vier lessen heeft, en nu ben ik op het punt gekomen dat ik alleen nog maar Geomagie, Astronomie en Geschiedenis van de Toverkunst kan doen. Ik snap wel dat je waarschijnlijk meer lessen voor het ene vak dan voor het andere vak kan verzinnen, maar nu liggen de aantallen wel heel ver uit elkaar -vind ik-. ik vind het ook jammer dat sommige lessen weinig met Potter te maken hebben, bijvoorbeeld Geomagie of Astronomie. Het moet natuurlijk wel realistisch blijven, maar we doen dit wel in onze vrije tijd en ik heb persoonlijk niet zo veel zin om een enorm lang stuk te lezen over iets wat ik op school ook zou kunnen leren... Allemaal heel negatief tot nu toe, maar als het alleen maar 'Oeh' en 'Aaah' berichtjes zijn schiet je er ook niks mee op, toch? ---------------------------------------- -Mij |
|
Navigatie:
1 - 2

is vet jammer, want hou van geschiedenis...
sorry!!!
Daan & Flair zusjes 

. Ik ben bijvoorbeeld best goed in VTZK, vlieglessen en Kruidenkunde. Maar ik ben nogal een ramp in Geschiedenis van de toverkunst 
), Kruidenkunde en Spreuken en Bezweringen. Ik ben alleen niet zo goed in Geomagie. Soms snap ik er echt niks van !