Award stemmen zijn geteld
Vragen Topic
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Offline! |
Vragen TopicBeste leden,We zijn nog geen dag online en het is al weer zo ver. Er word al weer geklaagd en gezeurd. Nu hebben we besloten de persoon die werd belaagd met privé uilen gewoon rust te geven. Daarom hebben wij dit topic geopend. Hier kunnen jullie alle vragen kwijt die jullie willen. De crew zal er ook antwoord op geven. Gelieve naar geen enkel crew lid dan ook een PU te sturen met een vraag of met een klacht of wat dan ook. Gelieve ook maar 1 post met de vraag. Dus kijk goed of je vraag nog niet is beantwoord. Wij willen jullie er wel op wijzen dat vragen over kan dit of kan dat voorlopig direct worden verwijderd. Er word nog gewerkt. Jullie mogen blij zijn dat deze site nu al online is. Hij kon ook offline blijven tot hij helemaal af was. Dus gebruik dit topic goed. De crew geeft antwoord. Dus ga niet op mekaar zitten antwoorden. Edit: Als jullie vragen hebben kijk dan eerst bij de Faq of de vraag of het probleem daar al niet is behandeld. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Ik heb een vraagje, twee eigenlijk. 1. Waar zie je hoeveel galjoenen je hebt? 2. Waarom kost uilen sturen geld? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Quote van Lynn: 1. Dit kan je zien bij Goudgrijp in het linker navigatie deel. Daar kan je zien hoeveel Galjoenen je op de bank heb staan en hoeveel je in je hand hebt. Als je dat bij mekaar op rekent heb je het aantal galjoenen die je hebt. Voor nummer 2 zal even een ander crew lid antwoord moeten geven want hier weet ik niets verder vanaf. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Hermelien Griffel 2de jaar Huffelpuf Posts: 74 Offline! |
Ik heb een klein vraagje: Hoe groot mogen avaters maximaal zijn? Ik heb overal gekeken op dit forum, maar kon niets over vinden over dit onderwerp. ---------------------------------------- |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Klopt, dit komt in de regels te staan en aangezien daar momenteel aan gewerkt wordt, is het nog nergens te vinden. Officieel behoren alle avatars maximaal 80 bij 80 pixels te zijn. Aangezien dit nog niet het geval is, zal ik eens informeren bij de scripers of zij hier iets op kunnen verzinnen. Wat uilen betreft, het klopt dat je er geld voor moet betalen. Ik weet niet of dit ook het geval is wanneer je je eigen uil bezit. Maar het lijkt me in ieder geval logisch wanneer je er geen hebt, je een leenuil moet huren. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Quote van Silveryne: Er zullen geen uilen te koop zijn om gratis te kunnen uilen, dit is zo omdat dat een privilage is voor VIP users. Van die avatars zal ik vanavond eens naar kijken... Roor ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Voor jullie vanaf nu hier dingen gaan posten kijk dan eerst bij Faq of de problemen of vragen daar nog niet zijn behandeld. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Quote van Mouse: Als iemand nog vragen weet voor de FAQ :D meld het bij een Mod of Webmaster :D dan zullen wij kijken of we het er in zetten :D (een mod kan dit ook doen via het Adminmenu! ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wat moet je doen als je ongewenste berichtjes krijgt of als je vermoed dat iemand op je account heeft zitten spoken? en ook een oplossing voor zinloze uiltjes! uilen kosten nl geld nu! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Quote van Lynn: Op dat eerste kan ik antwoorden dat je dat dan bij de crew mag melden en dat wij dan maatregelen zullen nemen. Wat het 2de betreft, zorg er gewoon voor dat je een paswoord hebt dat niemand kent, en als je op een pc zit waar ook nog andere (broers/zussen) opzitten dan stel ik voor dat je je paswoord niet laat opslaan. Je account is jouw bezit en dus ook jouw verantwoordelijkheid, zorg er dan ook voor dat er niemand om jou een hak te zetten misbruik van kan maken. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Jelle-Zwarts 5de jaar Zwadderich Posts: 161 Offline! |
ik heb ook een vraagje, hoe bedoel je met geld, galjoenen of echt geld?? ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
Quote van Jelle-Zwarts: Uilen sturen kost geld in Galjoenen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Aah oke ik dacht eerst echt geld want geld dacht ik geld dusja... nog een vraagje :Zouden er nog een avatar plek komen waar je een avatar kan kiezen van de site??? ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
Avatars is een kwestie van uplaoden van je eigen computer op dit moment. Via Deze link kun je, je avatar aanpassen. Misschien dat er in de toekomst misschien nog zo'n functie komt dat je vanaf de site foto's direct kan nemen. Maar voorlopig zullen we het hier mee moeten doen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Oke, bedankt maar dit is nu mee laatste vraag. Kan je betrapt worden als je steelt en wat gebeurt er dan?? ---------------------------------------- Ridiculus |
|
|
Oké, en ik heb ook nog een vraag. Bij het onderdeel sorteren op het forum staat een onderwerp "sorteren Joey" Maar er staat geen auteur bij, daar staat een lege plek. En als je in het topic kijkt staat er ook geen username, aantal posts, of aantal waarschuwingen. Hoe kan dit? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
1) op de vraag van Jelle Zwarts, nee, je kan niet betrapt worden en er gebeurt dus niets. 2) op de vraag van lynn, dit komt omdat joey een html tag gebruikt had in zijn gebruikersnaam, nl Hierdoor verstoort hij het script en laat dit dus niet de naam zien. Joey weet dit en heeft zijn account al veranderd naar {Joey} ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Kiki Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 619 Offline! |
Help! Ik was even op iemand's profiel aan het kijken. Toen heb ik denk ik perongeluk ergens op gedrukt ofzo, want er stond opeens iets van: Je bent betrapt. Je hebt nu (weet ik veel hoeveel - meer dan 2000 ofzo) galjoenen verloren|huil En nu heb ik -806 galjoenen? Wat heb ik in godsnaam fout gedaan? En waarom staat er dan niet nog even een waarschuwing ofzo? Kiki ---------------------------------------- Ik wou dat een dag wat langer duurde. Dan had ik misschien wat meer tijd... Ik vind het heeeeeeeeel jammer dat ik niet meer zo vaak online ben! |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Je hebt geld van iemand gestolen. Nouja, je deed er een poging toe en toen ben je betrapt, waardoor je nu in de min staat. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
help! Ik sta dik in de in (-2100 galjoenen!). Hoe verdien ik dit ooit terug! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Knuffel, je bent niet de enige, ook ik heb die pech gehad. Ik logde erop terug en zo gingen er ineens wel heel veel galjoenen vanaf. Bestaat er een mogelijkheid dat je maximaal slechts 50 galjoenen kunt jatten of verliezen, ik vind -2000 nergens op lijken. ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13

Flairity 

Sjoerdje
: