Award stemmen zijn geteld
Vragen Topic
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Offline! |
Vragen TopicBeste leden,We zijn nog geen dag online en het is al weer zo ver. Er word al weer geklaagd en gezeurd. Nu hebben we besloten de persoon die werd belaagd met privé uilen gewoon rust te geven. Daarom hebben wij dit topic geopend. Hier kunnen jullie alle vragen kwijt die jullie willen. De crew zal er ook antwoord op geven. Gelieve naar geen enkel crew lid dan ook een PU te sturen met een vraag of met een klacht of wat dan ook. Gelieve ook maar 1 post met de vraag. Dus kijk goed of je vraag nog niet is beantwoord. Wij willen jullie er wel op wijzen dat vragen over kan dit of kan dat voorlopig direct worden verwijderd. Er word nog gewerkt. Jullie mogen blij zijn dat deze site nu al online is. Hij kon ook offline blijven tot hij helemaal af was. Dus gebruik dit topic goed. De crew geeft antwoord. Dus ga niet op mekaar zitten antwoorden. Edit: Als jullie vragen hebben kijk dan eerst bij de Faq of de vraag of het probleem daar al niet is behandeld. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Waar las je dat dan? ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
gewoon op sommige oude topics dat er een paar huisdieren gestorven waren op HPT, virtuele huisdieren... ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Quote van arnor: Het archief ingedoken arnor?Omdat het systeem niet waterdicht was en de meeste virtuele beestjes in 'no time' dood waren, is dat al meer dan 2 jaar verwijderd ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb een vraagje over het discussieforum, want ik krijg maar geen toegang. Ik heb mezelf voorgesteld op het voorstelforum, me leeftijd bekend gemaakt, ben gesorteerd en ik heb meer dan 100 posts geplaatst. Maar als ik me aanmeld krijg ik een automatische uil dat ik niet aan de voorwaarden voldoe, hoe kan dat? Edit: Laat maar, toen ik het een week later opnieuw probeerde kreeg ik wel toestemming. ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Cho Julia Snul Ravenklauw Posts: 29 Offline! |
Hoi, Als je een winkel hebt gemaakt, hoe kan je daar dan reclame voor maken? XXX-jes Cho Julia ![]() ---------------------------------------- Ik ben de eigenaar van Loterij het Lotje (leukste winkel ooit). Vragen, stuur me een uil. Neem dus snel een kijkje. |
|
|
Cho Julia Snul Ravenklauw Posts: 29 Offline! |
Hoi, Ik wil graag weten hoelang het duurt voordat je eidelijk gesorteerd wordt! Ik wacht al meer dan een week! Groetjes Cho Julia ![]() ---------------------------------------- Ik ben de eigenaar van Loterij het Lotje (leukste winkel ooit). Vragen, stuur me een uil. Neem dus snel een kijkje. |
|
|
ratijn Snul Zwadderich Posts: 27 Offline! |
Hoi, Ik zou graag willen weten waar de geheimekamer is op deze site. Alvast bedankt Ratijn ---------------------------------------- ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ratijn, Af en toe staat er boven aan de pagina dat de geheime kamer geopend is, als je hier op klikt, kom je in de geheime kamer. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht ;) Cho, Inmiddels ben je al gesorteerd, dus dat probleem is opgelost. Reclame voor je winkel kan je maken in je onderschrift, hierin kan je dan een link zetten naar jou eigen winkel. Er zijn niet echt andere manieren om je eigen winkel te promoten. ;) JasperPotter Moderator HPT ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Ik wil graag weten waarom ik niet word toegelaten tot de discussie forum. Moet je een aantal posts hebben gedaan? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Lees dit maar even door. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Ik heb een vraag over het woord "dreuzel" onder mijn naam. Ik zit met de lessen in het 2e jaar. Hoe kan dat? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het woordje onder je naam heeft niets te maken met in welk jaar je zit. Het woordje onder je nickname heeft te maken met hoeveel posts je al hebt geplaatst. Hoe meer posts je plaats, hoe hogere rang je krijgt. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Met het chatten praat er steeds niemand maar er zijn wel mensen. Ligt dat er aan dat ik geband ben? Maar dat zou raar zijn, want ik kan nog wel iets tikken. Alvast bedankt, Ratijn ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Dat er niemand praat klopt. Dat komt omdat er niemand reageert. Dus je bent niet verbannen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Cartimundy Dreuzel Zwadderich Posts: 3 Offline! |
Wil er iemand een paar tips voor mij geven. ik ben nog maar net begonnen? ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Lees even de FAQ door. Als je daarna nog vragen hebt kun je altijd bij de crew leden terecht. Maar in de FAQ staan de meeste dingen wel uitgelegd. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb een nieuw e-mailadres en ik wil die dus graag veranderen. Ik weet dat dit onderwerp in de FAQ staat en daar word je doorverwezen naar "wijzig profiel". Maar in wijzig profiel staat er alleen maar of ik mijn e-mail wil verbergen of niet, maar er is geen vakje waarin ik het kan veranderen. Ik kan daar enkel mijn MSN veranderen. Dus hoe verander ik mijn e-mailadres? ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Als je dit even zou willen doorsturen dan naar een webmaster of site administrator. Die kunnen dit aanpassen. Alleen denk er wel om dat niet alle crew leden dit zo maar zouden kunnen dus denk er even bij na naar welk crew lid je het stuurt. Geef er bij aan met welke reden je deze verandering wilt door laten voeren. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hai! Ik heb een vraagje over het lessen maken =) Ik zit dus in jaar 4, en heb alle lessen gemaakt. Maar er blijft staan dat ik bij Leer der buitenlandse magie ofzo 10 van de 11 lessen heb gemaakt, maar er zijn maar 10 lessen, die ik dus allemaal heb gemaakt. En bij Duelleren staat er ook 4 van de 5, terwijl er maar 4 zijn en ik er 5 heb gemaakt. Daardoor kan ik dus nu niet verder, en dat vind ik heel vervelend(want ja, mijn leven is niet compleet zonder school...) Weet iemand hoe dit komt? ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ik denk dat dat komt omdat jaar 5 nog niet online is... Edit JasperPotter: Dit klopt gedeeltelijk, het klopt dat je nog niet naar jaar 5 kan, maar de fouten die Anouk aangeeft zijn bugs, die ik niet kan oplossen. Maar het komt erop ner dat je nog niet naar jaar 5 kan ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13

Flairity 

Het archief ingedoken arnor?

Sjoerdje