Award stemmen zijn geteld

Wat ga jij morgen doen?

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-03-2009 12:16:28

Wat ga jij morgen doen?

Vertel hier wat jij morgen gaat doen. En of je er zin in hebt of juist niet.

& Niet onnuttige dingen als;
Ik ga morgen slapen.

Nee vertel gewoon wat je morgen gaat doen, en waarom en mischien ook nog hoelaat.

----------------------------------------
~Words should be weighted not counted.

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Feniks
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-11-2009 19:24:45

Morgen ben ik alweer om half 8 me bedje uit. Dan gaat ik aankleden en ontbijten en dan heb ik om kwart voor 9 de bus. Loop ik naar me stage, heb ik stage tot en met 5 uur. Dan gaat ik weer in de bus naar huis gaat ik eten en s'avonds heb ik geen flauw idee wat ik ga doen eigenlijk.. Ik denk achter de pc kruipen of tv kijken.

~Words should be weighted not counted.

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

bellatrixje
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-11-2009 16:25:34

Morgen hoop ik mijn 2de muisje aan te schaffen^^
Stiekkum hoop ik dat het vanavond nog kan...maar dat denk ik niet.
Ben zo benieuwd naar haar

Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het?

Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk?

Zandje

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-11-2009 21:57:53

Ik ga morgen eerst uitslapen, dan een zondagsontbijtje naar binnen werken denk ik, aankleden, douchen, haar doen, huiswerken, kijken naar mijn fiets en verder lekker relaxed zijn denk ik. Ga in ieder geval niet laat naar bed dat weet ik wel, want anders ben ik weer keimoe :S En daar ben ik nu wel een beetje zat van.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-12-2009 23:27:47

Ik ga morgen eerst om half 7 wakker worden, me snel omkleden iets te eten naar binnen werken en daarna in de auto stappen, dan ga ik eerst tot half 9 naar de sportschool om te sporten. Dan douchen. Daarna door naar school om kerstontbijt te doen en daarna te helpen bij de kerstviering.
Tegen een uur of 1 zou ik dan wel klaar zijn. Misschien dat ik daarna eventjes ga winkelen of lekker buiten ga wandelen.
Rond 6 uur ben ik dan weer thuis voor het eten en daarna ga ik met mijn papa telefoon kopen .
Tegen 7 uur dan weer thuis en dan Serious Request kijken!
De rest van de avond zal ik voor de laptop hangen en een beetje proberen te leren denk ik.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-12-2009 20:17:16

Morgen ga ik waarschijnlijk tegen een uur of 8 opstaan, uitslapen komt er bij mij toch zelden van. Dan mijn kamer maar eens beginnen op te ruimen en wie weet werk ik nog een beetje in de tuin of geef ik de kippen en de konijnen eten. Dat laatste hangt ervan af of mijn zus tegen dan hen al eten heeft gegeven of niet. Om mijn resterende tijd op te vullen, zal ik waarschijnlijk de National Geographic verder lezen, hij is bijna uit. Tegen 13.00 uur komen twee vriendinnen van mijn zus. Eigenlijk gaan ze op vraag van mij ee uurtje vroeger dan geplant komen . Rond 14.00 komen er dan nog vier of vijf vriendinnen van mijn zus, dat betekend dat ze hier met zeven à acht gaan rondlopen. Tegen dan wordt het tijd dat ik mij terugtrek in mijn kamer, aangezien mijn andere zus weg is. Wie weet begin ik aan mijn huiswerk, ik ken mijzelf en anders begin ik daar zondagavond pas aan . Maar als ik daar geen zin in heb, zal ik waarschijnlijk tekenen en/of schilderen, de laatste tijd ben ik in een creatieve bui.
Aangezien iedereen blijft slapen, zal het een lange avond worden.

She walks in beauty, like the night...

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-12-2009 14:14:02

Morgen ga ik sowieso eerst uitslapen tot een uurtje of twaalf. Daarna moet ik naar het ziekenhuis voor een of andere controle. Ook moet ik nog 208 folders lopen 'S avonds ga ik nog even naar buiten met wat mensen Daarna is de dag denk ik wel afgelopen, en duik ik weer lekker mijn bed in hoop ik

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Ezio Auditore
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-12-2009 12:02:54

Morgen ga ik met de bus naar vrienden in Leuven.
Maar als ze niet kunnen dan ga ik niet naar leuven en dan ga ik Harry Potter en de halfbloed prins kijken.
En dan ga ik ook nog wat posts plaatsen op deze
superleuke site.
Groetjes,E.Auditore

If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is!

ravenstraven
4de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-01-2010 11:12:31

ik ga morgen echt de hele dag harry potter dingen doen ook ga ik mijn vried opbellen en vragen of hij ook mee doet aan harry potter dingen

het duel tot de dood!

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-01-2010 14:01:30

Eerst ga ik nog even uitslapen tot een uurtje of 1. Want vandaag moest ik vroeg opstaan om het vuurwerk op te ruimen...
Dan rond een uurtje of 2 ga ik naar de vereniging om een wedstrijd te spelen
Daarna even thuis uitrusten. Daarna eten, nog even op mijn laptop en vervolgens nog even naar buiten met wat vrienden. En dan rond een uurtje of 12 ga ik weer slapen

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-01-2010 00:37:51

Morgen ga ik om 7 uur opstaan, of ik dat nog ooit voor elkaar ga krijgen is mij ook serieus een raadsel .
Om 8 uur moet ik dan aanwezig zijn op me werk en daar ben ik dan tot 1 uur.
Snel naar huis, sportspullen pakken en weg.
Om 3 uur ga ik dan squashen.
Tussen 6 en 7 denk ik dat ik dan thuis ben, lekker even thuis zitten en wachten tot mijn ouders eindelijk weer naar familie gaan.
Om 10 uur krijg ik dan bezoek en dan eerst eventjes een uurtje thuis zitten, daarna zullen we wel uitgaan in Hoofddorp of Amsterdam.
Rond 3 uur me bedje induiken denk ik.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-01-2010 17:21:37

Ik ga morgen eerst uitslapen dan nog even leren en dan nog even naar familie bruchen voor het nieuwjaar en dan kom ik weer op de site dat was de planing!!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Faunaat: Alf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-01-2010 14:26:50

Morgen ga ik aan mijn 1ste dag MBO MBI ICT stage beginnen.

8:30 uur begin van de werkdag tot 17:00 uur.
Dan naar huis toe om snel te eten en dan weer door naar mijn werk (18:00 uur tot 21:30 uur (of later)).

Dus ja, morgen drukke dag maar zo gaan straks bijna alle dagen worden een half jaar lang.

LEER TELLEN....
1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN.

Flairity

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-01-2010 14:49:32

Morgen moet ik proberen om 7uur wakker te worden, of dat gaat lukken..
Dan moet ik van 8:45-14:15 op school zitten.
Daarna zal ik waarschijnlijk nog wel het dorp ingaan
In de avond nog maar even proberen te leren denk ik.
Het schoolleven gaat weer beginnen

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-01-2010 15:13:41

Morgen ga ik niet al te vroeg opstaan, naja in feite wel want ik ga mn papa knuffelen omdat ie jarig is! Daarna spring ik waarschijnlijk weer terug in bed, doe nog een paar uurtjes mijn oogjes dicht en ga dan aankleden, make-up opdoen, eten en dat soort dingen. Vervolgens spring ik op mijn fietsje en ga ik naar mijn werk toe. Daar ben ik tot 5 uur, dan rijd ik met mijn papa mee terug naar huis, ga ik eten, nog wat huiswerk doen, nog wat voor mezelf doen en lekker slapen.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

Chaja
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-01-2010 21:19:41

School, daarna frieten eten met mijn supergeweldig lief en drna wiskundeolympiade xp en daarna naar Amelieee! =D

De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2010 23:19:04

Morgen zijn we... woensdag, dat betekent:
Dat ik van 08.20 tot 12.00 uur op school doorbreng en dat gaat fantastisch worden .
Van 12.00 tot 13.00 met mijn klas in het stad door brengen en waarschijnlijk zullen we een pak friet of oliebollen/smoutebollen eten, naargelang waar we zin in hebben. Tegen 13.00 is het de bedoeling dat ik weer in school sta om naar de bijles van wiskunde te gaan samen met de rest van mijn klas. Die bijles zou normaal gezien tegen 15.00 ten einde zijn, zodat ik tegen 15.30 thuis aankom. Hoogstwaarijnlijk is het dan mijn mondelinge presentatie en al mijn toetsen leren + enkele opdrachten maken. De rest van de avond weet ik nog niet.

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-03-2010 16:27:59

Morgen is het donderdag en dat betekend dat er weer een gewone schooldag voor de boeg staat.
Wordt dus om half 8 wakker worden om rond half 9 op fietsje te zitten.
Dan heb ik les van kwart voor 9 tot en met 12 uur en daarna ben ik vrij misschien ga ik nog heel even snel met mijn buurjongen naar het dorp toe en anders gelijk door naar huisje zoals beloofd
In de middag zal ik dus wel gaan leren Sims spelen
Dan vroeg eten want in de avond heb ik voetbaltraining...
Tegen een uur of half 10 ben ik wel weer terug en dan zal er ook wel niet veel boeiends meer op de planning staan.

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-03-2010 13:46:03

Morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk al om 06.00 uur opstaan, want de kans is groot dat ik tegen 5 en half al wakker in mijn bed lig. Uiteraard zal ik dat uurtje nog benutten om te studeren. Van 08.20 tot 11.40 of tot 12.00 dat hangt af van hoe lang ik aan mijn examen bezig ben, zal ik dus op school doorbrengen. Tegen 12.30 is het de bedoeling dat is thuis ben, zodat ik snel kan lunchen en dan er weer helemaal kan invliegen om te studeren voor fysica. Ofwel ga ik echt tot 's avonds studeren ofwel ga ik 's avonds eens rustig een boek ofzo lezen

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2010 21:58:47

Ik ga morgen naar school. Dat heeft een hele simpele reden: het moet! Mijn school begint om kwart over 8 en dus moet ik veeels te vroeg opstaan. En dan ga ik s'avonds naar atletiek. Daar heb ik wel zin in. Maar dat school hoeft van mij niet.

Nobody, nobody told me,
What nobody, nobody knows...

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2010 23:30:25

Morgen moet ik weer naar school toe dus dat zal ik dan maar gaan doen..
Om half 8 moet ik opstaan en om 08:25 heb ik afgesproken met mijn buurjongen om naar school te gaan fietsen.
Van 8:45-12:00 heb ik dan school en daarna ben ik vrij. Misschien dat ik nog eventjes naar het dorp ga voor nieuwe schoenen en anders wordt het de hele dag proberen te leren voor mijn toetsen..
Rond een uur of 6 eten en rond half 7 kwart voor 7 richting training gaan fietsen. Rond 9 uur klaar en daarna naar huis, douchen nog eventjes op de pc of tv kijken en mijn bedje weer in.

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32