Award stemmen zijn geteld
Pets Place Dierenwinkel!
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendo Posts: 701 Offline! |
Pets Place Dierenwinkel!Welkom in mijn Dierenwinkel!Hier kun je niet alleen ALLE soorten dieren kopen, maar ook al de benodigdheden! Het gaat hier van Ukkepulken tot Draken en van Uilen tot Muizen. Kom binnen en vermaak uzelf! ~ Acromantula ~ 100 Galjoenen. ~ Aswinder ~ 150 Galjoenen. (GEVAARLIJK!) ~ Augurei ~ 25 Galjoenen. ~ Basilisk ~ 75 Galjoenen. (GEVAARLIJK!) ~ Boomtrul ~ 50 Galjoenen. ~ Centaur ~ 300 Galjoenen. (HALF-MENS) ~ Delfstoffer ~ 20 Galjoenen. ~ Eenhoorn ~ 200 Galjoenen. ~ Feniks ~ 80 Galjoenen. ~ Hippogrief ~ 130 Galjoenen. ~ Kabouter ~ 50 Galjoenen. ~ Nogtands ~ 50 Galjoenen. ~ Schroeistaartige Skreeft~ 50 Galjoenen. ~ Sfinx ~ 300 Galjoenen. ~ Uilen ~ 20 Galjoenen. (ALLE SOORTEN!) ~ Hond ~ 20 Galjoenen. ~ Kat ~ 20 Galjoenen. ~ Pad ~ 10 Galjoenen. ~ Rat ~ 10 Galjoenen. ~ Ukkepulk ~ 15 Galjoenen. ~ Antipodische Opaaloog ~ 400 Galjoenen. ~ Chinese Zenger ~ 400 Galjoenen. ~ Gewone Groene Huisdraak ~ 300 Galjoenen. ~ Hebridische Zwartkop ~ 350 Galjoenen. ~ Hongaarse Hoornstaart ~ 450 Galjoenen. ~ Noorse Bultrug ~ 325 Galjoenen. ~ Peruaanse Addertand ~ 375 Galjoenen. ~ Roemeense Langhoorn ~ 300 Galjoenen. ~ Zweedse Stompsnuit ~ 300 Galjoenen. ~ Oekraïense IJzerbuik ~ 350 Galjoenen. ~ Dierensnoepjes ~ (Voor alle dieren bruikbaar) ~ Vlees ~ (voor de Draken) ~ Brokken ~ 5 Galjoenen per kilo. ~ Kooitjes ~ 10 Galjoenen ~ Beschermingsmiddelen ~ 20 Galjoenen. Aan de ruit hangt nog een bordje: Hulp gezocht! ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Maaike kwam binnengestapt en keek om zich heen. 'Hallo?' riep ze door de winkel. Er was zo te zien niemand dus belde ze maar op het belletje op de toonbank. Vanachter de winkel hoorde ze gestommel en even later kwam de winkelier binnengestapt. 'Oh hoi! Is dit jou winkel?' vroeg Maaike vrolijk toen ze het bekende gezicht zag. 'Ik kwam hier om te kijken of je nog werk voor me hebt.' ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Met haar haren door de war kwam Janice dus weer naar boven zetten. 'Oh.. Hey Maaike!' zei ze opgewonden. Maaike vertelde of ze nog werk had. 'Eh.. Natuurlijk joh! Je ziet het bordje bij de etalageruit he? Het is vooral verkoop en verzorg werk... Ik heb alle kooien en stallen van de dieren betoverd zodat ze nooit vies worden. Best handig toch? Dus schoonmaken hoeft niet.' Janice dook weer naar beneden en kwam weer naar boven met 2 grote zakken voer. Met een plof zette ze de zakken op de toonbank neer. 'Wil je meehelpen uitpakken? De winkel is vandaag pas geopend, en moet alles nog uitpakken!' ze haalde haar toverstok tevoorschijn en begon maar alvast. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Maaike knikte vrolijk en pakte ook haar stok. 'Dus ik heb de baan?' vroeg ze blij. 'Dat is echt cool, ik zoek al een tijdje een baantje. Niet omdat ik geld nodig heb maar gewoon omdat ik maar eens van mijn luie kont af moet van mezelf..' ze keek Janice glimlachend aan. 'Waar moeten die voerbakken?' vroeg ze en ze knikte naar een stapel stenen voerbakken die ze in de lucht liet zweven met haar stok. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Elise loopt door de wegisweg en dan ziet ze een dierenwinkel. "zal ik naar binnen gaan?" denkt ze bij zichzelf... Dan gaat de deur open, in de deuropening ziet ze een katje met levensgrote ogen naar haar kijken. Het heeft groene ogen en is voor de rest helemaal zwart. Ze loopt zachtjes naar binnen en hurkt voor het katje neer. "Deze wil ik!" zegt ze vastberaden. ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Dragon loopt door de Wegisweg en hij komt een dierenwinkel tegen. Hij loopt naar binnen en kijkt even rond. 'Hmm, basilisken, acromantula's..' mompelt hij in zichzelf. Ik denk dat ik de mooie feniks neem denkt hij. Hij loopt naar de toonbank en zegt tegen de verkoper: 'Ík zou graag een feniks willen, dierensnoepjes, beschermingsmiddelen en een kooi' Hij legt het goud op de toonbank terwijl de verkoper de feniks haalt. 'Alstublieft' zegt de verkoper. 'Bedankt' zegt dragon en hij loopt naar buiten met zijn gloednieuwe feniks. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Janice!!!' schreeuwt ze uit van blijdschap als ze erachter komt dat een van haar beste vriendinnen in een dierenwinkel werkt. Ze grijnst breed en omhelst haar. 'Dat is alweer een tijdje geleden he?' begint ze. 'Maar ik ben hier om een huisdier uit te zoeken, wat raadt jij mij aan?' zegt ze en ze kijkt geïnteresseerd naar alle dieren om zich heen. Sommige zien er heel mooi uit, sommige zien er ook eng. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Celine Snul Ravenklauw Posts: 23 Offline! |
Celine loopt langs en ziet het bord Pets Place Dierenwinkel en denkt ,,daar ga ik maar eens een kijkje nemen'' ze gaat aan de bali staan en vraagt of ze ook feniksen verkopen en dat ze er dan 2 wou kopen maar toen ze het zei zag ze op het bordje staan dat ze te koop waren voor 80galjoenen en dacht dus 160 galjoenen waarom niet oke dan wil ik er 2 en kijk even of ik nog iets anders zie en ze ziet ook al een gewone groene husdraak en denk oke 300 waarom niet en nu zegt ze eindelijk ,,2 feniksen en 1 groene huisdraak en ik heb uitgerekend dat dat dan 460 galjoenen kost'' ze legt een zak met precies 460galjoenen op tafel ---------------------------------------- ![]() altijd en overal hou ik van jou |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep de winkel binnen en liep maar snel door want hij zag van allerlei soorten dieren. Toen hij bij de balie was vroeg hij ik wil graag een centour en een acrumutula. Rekende af. Liep snel de winkel uit om de dieren te laten vervoeren naar zijn woonplaats om ze te gaan fokken. Maar het liep uit de hand ze liepen terug de winkel in en ik dus ook. Ik zei nouw dit gaat niet echt handig. Nee zei de casasier ik stop ze wel in een doos. Behalve de centour die moet je toch maar weten te vervoeren. Nee weet je mag ze gewoon houden en het geld mag je ook houden. Ik kom mischien nog wel is langs met een kooi ofso om de dieren mee te kunnen vervoeren. Hij liep redelijk vrolijk de winkel uit! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Janice hielp Sarah even mee door de winkel. 'Wat ik jou zou aanraden? Als je een aaibaarheidsfactor wil moet je iets van een ukkepulk kopen... Ontzettend leuke diertjes en ze hebben niet veel verzoring nodig. Wil je iets spannenders, noorse boskatten of Main- coons zijn altijd leuke katten. Groot, hebben ook meer verzorging nodig maar je hebt een vriend voor het leven.' Tijdens haar uitleg wees ze verschillende dieren aan. 'Kijk maar gerust even rond, er is genoeg.' ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Dice Snul Huffelpuf Posts: 39 Offline! |
Ik loop door de Wegisweg en zie dat er een nieuwe winkel is. "Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe Feniks" zeg ik tegen mezelf. Voorzichtig doe ik de deur open want die kraakt luid. Als ik binnen ben doe ik de deur weer dicht en kijk ik rond. Nieuwsgierig loop ik naar het rek van de dierensnoepjes en neem er al een hele voorraad uit. Dan ga ik naar het rek van de beschermingsmiddelen en daarna naar de kooien. Ondanks ik een kleine Feniks wil koop ik een ruime kooi die mooi afgewerkt is. Ik begeef me naar de toonbank en wacht m'n beurt af. ---------------------------------------- |
|
|
Janice keek even rond. De winkel liep toch best wel goed! Vooral de Feniksen verkochten goed. Ze liet nog wat dozen en voerzakken naar achter zweven en dook toen snel weer naar de toonbank. "Kan ik je helpen?" vroeg ze aan Dice, die netjes haar beurt afwachtte. Ze zag de Feniks en glimlachte. "80 galjoenen voor de Feniks. Snoepjes, 10 galjoenen, kooi... 10 galjoenen en beschermingsmiddelen 20. Dat wordt dat 120 galjoenen alsjeblieft." zei Janice vriendelijk. Ze pakte de kooi van Dice even en zette die op de toonbank. Met een simpele zwiep van haar toverstok haalde Janice het prijskaartje eraf, en het speciale slot die het deurtje dicht hield, zodat de dieren niet onverwacht konden ontsnappen of zelfs gestolen konden worden. Ze zwaaide Dice uit en liep zelf ook nog even de winkel in. Hoe zagen de drakeneieren er uit? die bleken er goed uit te zien. En... zag ze daar nou een barst in dat ene ei? Tevreden glimlachte ze. Dit hier... Dit kwam wel goed. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
Navigatie:
1