Award stemmen zijn geteld
Wat verwacht je van zwerkbal?
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Wat verwacht je van zwerkbal?Heey iedereen,Ik ben druk bezig met zwerkbal zoals jullie wel weten. Nu kan ik mooi allemaal mijn eigen ideetjes uitwerken, wat natuurlijk ook leuk gaat zijn. Maar ik ben benieuwd wat jullie nu eigenlijk verwachten van HPT, zodat ik misschien de mogelijkheid kan vinden die ideetjes uit te werken en zwerkbal nog leuker te maken. In een stadium waarin het script nog niet klaar is kan ik makkelijker aanpassingen doen dan wanneer het helemaal klaar is. Daarom deze vraag: Wat verwacht je van zwerkbal op HPT? ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Een supercool, tof spel dat ons helemaal onderdompelt in het wereldje van Harry Potter ![]() Hihi, natuurlijk weet ik wat er al is en daarom is het voor mij ook heel moeilijk om suggesties te doen. Dus mensjes, vertel eens hoe jullie het zien en wat jullie ervan verwachten ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Misschien zit het al wel in je plannen Maar ik zou het wel leuk vinden als je een Zwerkbalcup kunt winnen met je team en die dan ook op je profiel komt te staan.---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
ja dat is echt super cool en misschien ook dat er een limiet komt op het aantal teams en dat er dan ook fanclubs zijn! ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
dit kan natuurlijk altijd in latere stadia gerealiseerd worden maryke en amy. Is natuurlijk een enorme uitbreiding op het zwerkbal. Maar wel enorm leuk om erin te gaan betrekken. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
Quote van Golddyna: ja dat wel, het hoeft niet meteen, eerst moeten we trainen hea! maar volgens mij was mijn bovenposter maryke en niet daan! ![]() Edit Sjoerd: Sorry, zag het net pas ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Hmmh... Ik heb eigenlijk totaal geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar ik denk dat het een beetje lijkt op het duelleersysteem. Ik neem aan dat het textbased is? Misschien dat het voor de zoeker iets weg heeft van zeeslag x'3 Wel vind ik dat niet alles moet afhangen van gelukk, maar ook van talent van de spelers. En van de trainingen natuurlijk,.. Ik geloof in je, Sjoerd. Ik weet zeker dat het weer iets moois gaat worden. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Het heeft ditmaal helemaal niet met geluk te maken. Je bent pas goed als je jezelf op alle posities goed traint. Je kunt met een goed getraind team vaak winnen en zo veel galjoenen voor je team winnen. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Wat kan je team met galjoenen? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Extra dingen kopen voor de teamleden. Extra salaris, mascotte, logo enz. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
misschien kan je een klein flash spelletje van maken? naja, klein zal het dan al vast niet zijn... ik weet niet, het zal waarschijnlijk wel goed zijn ![]() ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
dat er inderdaad om de zoveel tijd een cup is, met een team van elke afdeling, de winnende afdeling krijgt dan iets van 1000 punten. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het veld met eerst oefenen. Dan het echte spel, de zwerkbalcup, en dan kun je je aanmelden bij het team van je afdeling. ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik weet niet of jullie Fifa 10 kennen. Maar daar kan je als je online bent met meerdere mensen in een ploeg zitten en dat je zelf doet met de bal wat je wilt en dat je kan passen naar wie je wilt.Dat lijkt me wel leuk voor in zwerkbal. En het is best dat iedereen in 3rd person kijkt zodat je je eigen mannetje/vrouwtje kan zien. Want anders als je beeld krijgt van over het hele veld kanhet wel eens moeilijk worden voor de zoeken aangezien dat het maar een klein balletje is. Groetjes,E.Auditore ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
Spyro Hoofdmonitor Moderator Ravenklauw Posts: 706 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van Ezio Auditore: Ik snap jouw inzichten van het spel wel, maar ik denk niet dat het nu echt mogelijk is om van Zwerkbal een Flash te maken. Tenminste, van wat ik zie en hoor. Ik vermoeid dat het nu eerst nog simpel wordt, maar dat het daarna (als het goed draait) het meer zal worden uitgebreid. Maar dan bedoel ik dus nog niet zoals in fifa, want dat is een echte game. ---------------------------------------- ![]() Moshi moshi! Dajobuka? Hai hai ^^ Sajonara!! |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van Spyro: Je bedoelt dan zoals in hattrick denk ik. En daar kijkt een automatische computer naar de skills van de spelers. En zo aan de hand van de skills kiest de computer de winnaar en met hoeveel hij wint. Bedoel je dat dan. Want dat is ook leuk om te beginnen. Maar het probleem is waar kan ik mijn skills trainen? Is het soms pas mogelijk vanaf je 2de jaar? Groetjes,E.Auditore ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Dat kan pas als het spel online is. Dit is nu nog niet mogelijk. Je ziet nu wel mensen die dat hebben maar die hebben dat omdat het spel getest wordt. Zodra het spel online komt zal hier meer duidelijkheid over komen en zullen al deze punten weer op 0 worden gezet. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik verwacht dat we kunnen trainen. Dat er kampioenschappen zijn en dat de twee beste teams aan een wk zwerkbal kunnen meedoen. En als er wedstrijden worden gespeeld dat het winnende team veel afdelingspunten erbijwint. Als iemand een overtreding begaat dat ze een boete moeten betalen??? Dat zou nog echter zijn. Maar ik snap nog iets niet: moet iedereen online zijn om dan die wedstrijd te spelen? Is dat wel mogelijk?? ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Quote van hermelien3333: Op de 2 dik gedrukte dingen wil ik even reageren: 1. Afdelingspunten? Sorry maar je speelt niet in een team van je afdeling maar in een team van mensen uit verschillende afdelingen. Dus afdelingspunten gaat niet gebeuren. 2. Dit kan pas beantwoord worden als zwerkbal online is. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Whispertje 1ste jaar Huffelpuf Posts: 51 Offline! |
Ik verwacht er eigenlijk niks van ![]() Ik denk dat het vast super zal zijn! Ik kan me er alleen geen voorstelling van maken, kben in iedergeval erg benieuwd!! ---------------------------------------- ![]() Every story has an end, every end has a new beginning If you fail, don't give up. Keep trying, again and again! ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Met zo'n cup is inderdaad een leuk idee. En dat het ook belangrijk is welke bezem je hebt. Dat het niet zo is dat je op een helleveeg 5 even goed bent als op een vuurflits. ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
Navigatie:
1 - 2

Sjoerdje
Maar ik zou het wel leuk vinden als je een Zwerkbalcup kunt winnen met je team en die dan ook op je profiel komt te staan.
Daan & Flair zusjes