Award stemmen zijn geteld
favoriete fabeldier
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
favoriete fabeldierTopic over fabeldieren die in Harry Potter voorkomen^^Wat is jouw favoriete fabeldier? Het zijn er veel om te noemen, maar ik zal ze er toch even bij zetten. -Acromantula -Alf -Aswinder -Augurei -Basilisk -Billywig -Boomtrul -Bundimun -Centaur -Chimaera -Clabbert -Crup -Delfstoffer -Demiguise -Dirikal -Doolzomp -Doxy (bijtende fee) -Draak *Antipodische Opaaloog *Chinese Zenger *Gewone Groene Huisdraak *Hebridische Zwartkop *Hongaarse Hoornstaart *Noorse Bultrug *Oekrainse IJzerbuik *Peruaanse Addertand *Roemeense Langhoorn *Zweedse Stompsnuit -Eenhoorn -Erkling -Erumpent -Fee -Feniks -Flubberwurm -Fwoeper -Graphorn -Grauwel -Griffioen -Hippocampus -Hippogrief -Horklump -Ierse Kabouter -Jarvey -Juttemus -Kabouter (tuinkabouter) -Kappa -Kelpie -Keltisch Aardmannetje -Knarl -Kommerhommel -Kontamineet -Kwistel -Lagerwalkrab -Lobbelog -Maankalf -Mantichore -Meermensen (Sirenes, in Schotland als Selkies en in Ierland als Merrows) -Mook -Murtlap -Noendoe -Nogtands -Occamy -Plimpy -Pogrebin -Porlock -Pulkerik -Quintaped (harige MacBoon) -Ramora -Re'em -Roodkopje -Runespoor -Salamander -Scheldvis -Sfinx -Smiecht -Stik-De-Moord (Sluier Des Doods) -Streeler -Tebo -Trol *De Bergtrol *De riviertrol *De woudtrol -Vliegend Paard *Abraxas *Aethoniër *Granische Grijze *Thestralis (Terzieler) -Vuurkrab -Weerwolf -Wierling -Yeti (verschrikkelijke sneeuwman) -Zeeslang bron: dreuzels.com ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hallo, anders post je even een waslijst ![]() Mijn favoriete Fabeldier is de Feniks. Ze zijn mooie dieren, zijn heel trouw en ik vind het wel bijzonder dat ze verbranden en daarna weer geboren worden.. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Mijn lievelings fabeldier is toch ook de Feniks. Het zijn geweldige dieren die erg mooi zijn en erg nuttig. Een Feniks zal je altijd beschermen, maar ook liefhebben. Zijn echte gebruiken voor een goede vriend. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ik vind de feniks een mooi dier. Het leven en het herleven. De vergankelijkheid en de wedergeboorte. Of begin ik nu wazig te worden? ![]() Verder kan het dier zo mooi zijn, tenminste als het niet zijn branddag is. ---------------------------------------- |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ook ikzelf vind de Feniks een geweldig dier. Hij blijft altijd trouw en zijn/haar baasje en staat na de dood weer een soort van op. Verder vind ik de hippogrief ook wel een boeiend dier, omdat je erop kan vliegen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Ik kies ook voor de Feniks.. Het is een prachtig dier. Hoe hij kan herleven door dood te gaan.. Dat zou wel handig zijn.. :D Het is ook een mooi dier, met prachtige kleuren. Zo een vogel, zou ik ook wel thuis willen .. ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Ik vind ook de feniks een geweldig fabeldier. ze zijn zo trouw, en zijn heel erg nuttig. En ze zien er heel mooi uit en zijn niet erg gevaarlijk ofzo. ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
Tanja 1ste jaar Huffelpuf Posts: 58 Offline! |
Ik ben voor een Feniks, het zijn gewoon vet mooie dieren en dan ook nog eens te bedenken wat ze allemaal kunnen doen. In andere woorden de feniks is zeer zeker mijn favoriete fabeldier. ---------------------------------------- |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ja.. ik denk ook dat mijne een Feniks is... ![]() Ze zijn zo... vlammend ![]() Ik vind ze echt vet, en ze hebben mooie kleuren. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
little Hermione 5de jaar Griffoendor Posts: 159 Offline! |
Ik vind de Eenhoorn een mooi dier. Vooral omdat ze als jong goudkleurig zijn en daarna in hun zilverwitte kleur veranderen als ze volwassen worden. ---------------------------------------- Et Eärello Endorenna utúlien. Sinome maruvan ar Hildinyar tenn´ Ambar-metta! |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Ik heb meerdere favorieten. Eigenlijk vindt ik (bijna) alle fabeldieren leuk. Maar mijn zes fvorieten zijn: de delfstoffer, de draak, de eenhoorn, de feniks, de flubberwurm en de hippogrief. De delfstoffers lijken me gewoon heel erg lief en schattig. Een draak is gewoon geweldig. Waarom dat zal iedereen wel snappen. Zo groot, zo gevaarlijk, zo lief en zo mooi tegelijk. Een andere favoriet is de eenhoorn. Deze beesten zijn echt betoverend mooi. Hippogrieven vindt ik gewoon lollige beestjes. Daarbij lijken ze me ook trouw en gehoorzaam zolang je respect toont. De feniks ziet er ook geweldig uit. Bovendien zijn ze zó magisch en gewelgig en... En de flubberwurm... Die heeft gewoon iets. Hij is zo lollig en zo klein en onbenullig. Daarom vind ik dat beestje leuk :S :S---------------------------------------- ![]() |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
ik vind een Hippogrief wel leuk :D gwoon een paard en een snel vervoermiddel in 1 :)---------------------------------------- |
|
|
kiwi 7de jaar Ravenklauw Posts: 220 Offline! |
zeker weten een eenhoorn...en ook nog terzielers heten die paarden geloof ik die onzichtbaar kunnen worden ofzoiets...paarden zijn gwoon geweldige dieren... ---------------------------------------- I don't wanna hear!! F.U.C.K you... |
|
|
Hpfreakje 4de jaar Griffoendor Posts: 119 Offline! |
Ik vind abraxas echt zo'n leuke beesten.Ze LIJKEN eng,maar ik vind van niet.Ze zijn erg nutig,als je nou bevoorbeeld lang moet vliegen boven onbewoond gebied,en je weet niet waar je heen moet,dan weet de Abraxas het wel.En erg geweldadig zijn ze niet. ---------------------------------------- ;D Guess who's back?! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik vind de eenhoorn en de draak. eenhoorns zijn zo mooi, ze zijn goud als ze klein zijn en als ze volwassen zijn worden ze zilverkleurig (zoals nog iemand zei hierboven) en ja, draken ZIJN gewoon fantastisch! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
SVP Strider Klassenoudste Zwadderich Posts: 331 Offline! |
Eh...ik vind een hippogrief leuk (als er een Malfidus aanvalt,wat kan het dan anders zijn )Draken kunnen vuur spuwen,dat vindt ik wel leuk Er zijn nog veel andere fabeldieren,waar we niet echt weten hoe ze zijn of er uitzien of hoe ze zijn dus ik zal vast wel andere fabeldieren leuk vinden. ---------------------------------------- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
de Fee, Feniks, Flubberwurm en Hippogrief vind ik gewoon cool. flubberwurmen zijn zo saai, haha! wel geinig. de stik-de-moord, lekker doderig! mweheheehaa!de yeti, jah, de VERSCHRIKKELIJKE SNEEUWMAN!! doet me denken aan de film mulan, die mushu zo: "mannen, ik heb vuurwerk nodig!" die mannen die het vuurwerk afsteken: "wie, wie bent u??" en dan die mushu, zo kleine draak die 'eng' is: "de verschrikkelijke sneeuwman!!!" haha! dus die vind ik ook wel cool. nu ja, en dan nog een paar die ik niet ken, met een hele leuke naam. dus die vind ik ook wle cool. -Billywig -Fwoeper -Kommerhommel -Kwistel -Maankalf -Murtlap -Noendoe maar ehm, wat ZIJN dat nu eigenlijk allemaal ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
JAAH ! De fee ![]() Whaha^^ DIe was ik vergeten! En ik heb ooit zelf wel nog eens een elfje moeten spelen! xO Een fee is tog zo ontzetten schattig hé!! ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Sparrow 6de jaar Zwadderich Posts: 186 Offline! |
Ik heb er zo veel... Centaur, Draak, Feniks, Eenhoorn, Hippocampus, Hippogrief... en zo zijn er nog wel wat. Ohh, ohh! Ik vergeet die paarden, o jezus hoe heten ze ookal weer, die die je allen kunt zien als je iemand hebt zien sterven... ik kan niet op de naam komen, en volgens mij staat hij niet op de lijst? Die uit deel 5: die knokige, zwarte, vliegende paarden. ---------------------------------------- "Now we are followed by rocks, never had that one before!" Roeltje mijn Kroeltje(L) |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Daan & Flair zusjes 

ik vind dat best humor hebben, maar om zomaar thuis te hebben dat zijn ze iets te vlambaar voor.....:S

.gif)